Clooney

• Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
eten 8
decor 7
service 7
Tijdens shoppen in Zoetermeer hier gestopt voor lunch. Het was eind oktober verrassend genoeg heerlijk in het zonnetje dus namen we plek buiten op het terras. Al snel kwam er een serveerster om de drankjes op te nemen. We bestelden als lunch B.L.T.C: sandwich met gebakken bacon, tomaat, sla en Old Amsterdam. Deze was erg lekker, alleen de korstjes waren aan de harde kant. Mijn partner nam de Trio van vlees op mini broodjes: warm vlees, kip in pittige saus en minihamburger. Dit kwam erg mooi opgemaakt aan. Alleen het broodje kip in pittige saus was wat karig belegd. Jammer was dat terwijl ik nog aan het eten was de serveerster al kwam uitruimen waarbij ik moest vragen om het servet nog even achter te laten. De bediening was verder alert. Thuis ook nog even de menukaart voor diner bekeken, die zag er ook goed uit, dus denk dat we daar we wel keer voor terug komen.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hier wezen eten op een zaterdagavond voor een kleine hap. Ontvangst is joviaal. Gelegenheid ziet er leuk uit. Biertje. Broodje. Niet al te grote kaart. Maar voldoende uit te kiezen. Gerechten oa Kip Doortje zijn op zich prima. En er is aandacht besteed aan de opmaak. Maar vlak van smaak. Mijn tafelgenoot had een sate ossenhaas. Die zag er minimalistisch uit. Bijgerechten friet, aardappel, sla. Je kunt hier voor niet teveel geld redelijk eten. Maar als je echt iets lekkers wil zou ik verder gaan kijken. Vriendelijk personeel
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Hier wezen ontbijten, wat een treurigheid. Yoghurt met vers fruit en honing zo staat het op de menu, wacht nog steeds op de honing????. Koffie is goed . Maar wat is het er vies. Zaten binnen in het donkere gedeelte. Tafels plakte, op de grond lag van alles en nog wat. Fruitvliegjes vlogen rond komen enkel als iets aan het rotten is. Het stonk bij binnenkomst. Het gaf een vermoeide treurige indruk. Was een mooie zaak maar nu niet meer jammer
Aad L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij Clooney ivm jaarlijkse familie dag,bediening zeer kundig en vriendelijk
gerechten zeer goed en voldoende,alleen helaas het ijsdessert was goed en vrolijk alleen het werd geserveerd met een oud koekje,jammer volgende keer beter,bediening was top.
Popie .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We hebben heerlijk op het terras gegeten naar aanleiding van de top 100 terrassen competitie, zij zijn daar ook heel goed uitgekomen, we werden snel en uiterst vriendelijk geholpen..
Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was heerlijk, we hebben er echt van genoten.
Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.
Vlinder1969 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Duurde iedere keer erg lang voordat we een drankje konden bestellen; personeel maakte een ongeinteresseerde indruk. Nadat we ruim 3 kwartier op ons eten hadden gewacht bleek dat de bestelling niet doorgekomen was in de keuken. Er werd een 'spoed' bestelling van gemaakt (ging om 3 x kipsate) wat vervolgens weer een half uur duurde! Toen we ook nog een half uur moesten wachten op het afrekenen heb ik besloten hier voorlopig niet meer naartoe te gaan.
Marinaz .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Gisteren met mijn moeder hier asperges gegeten . Waren veel te zout. Ook erg lang moeten wachten op de drankjes. Wat gezegd van de asperges en toen kreeg ik van een hele aardige serveerster gratis koffie als compensatie. Zalm was goed bij de asperges en ook de ijscoupe met aardbeien was erg lekker!
Gido W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Gister (maandag) met mijn vader gegeten. We zaten in de serre. De serre had een aangename luxe ambiance en had een aangename temperatuur. Binnen zijn ook nog tafels, maar deze ruimte is voor later op de avond (had ik het idee). De wand binnen hing vol met foto's van George Clooney.

De bediening was netjes (rustige avond), maar ze vergat alleen wel 2x wat we besteld hadden, waardoor ze terug naar onze tafel moest komen om het nog even te vragen. Ik vind dit persoonlijk niet heel storend. Ik heb liever dat ze het even vraagt dan dat ik het verkeerde krijg.

Ik at als voorgerecht carpaccio, deze was iets flauw maar wel lekker. Mijn vader had gamba's in knoflookolie. Deze heb ik ook geproefd en waren heerlijk bereid.

Als hoofdgerecht heb ik de mr. Clooney - Runderbavette 300gr gekozen. Ik heb hem rare besteld. Dit stuk vlees was prima bereid! Dit is een aanrader. Mijn vader had een trio van vis. Deze was ook goed.

De prijs-kwaliteit verhouding vond ik prima. Het duurste gerecht op de kaart is de mr. Clooney - Runderbavette van € 24,50. Tevens kan je ook kiezen voor een 3 gangen keuzemenu voor € 22,50 P
p.p. wat een prima prijs is.
EriC .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Nu voor de 2e keer gegeten bij Clooney's.
Het eten is lekker.
Het personeel is vriendelijk.
Maar iedere keer meer dan 10 minuten, de 2e keer bijna 15 minuten wachten op een cola is nu niet bepaald klantgericht bezig zijn.
Vandaag was het excuus Koningsdag.
Dat is voor mij geen geldig excuus; of je hebt te weinig personeel of te veel mensen in de zaak.

Vandaag ruim voor het voorgerecht een cola besteld, de lege borden waren al weer in de keuken toen eindelijk de cola arriveerde.
Nien K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Onvriendelijk personeel, het eten is duur en niet heel erg bijzonder.
Ze kijken je graag het pand uit als je met kinderen komt.
De hele jeugdige serveersters hebben geen zin in dingen die meer gedoe geven.
15 minuten wachten op cola en koffie, en daarna nog 25 minuten op 1 portie poffertjes is mij te veel.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Het is nu de 2e keer dat er iets mis ging met mijn bestelling. De eerste keer, circa een half jaar geleden, ben ik na 20 minuten weggelopen omdat er zelfs nog niemand aan mijn tafel was geweest in de serre. Vandaag had ik heel snel een dubbele espresso te pakken en toen deze gebracht werd gelijk een ossenhaas saté met brood. Dit was om even over 12 uur. Rond 11.40 heb ik ober geroepen en er wat van gezegd. 10 minuten later was mijn lunch op tafel. De 2 stokjes saté waren prima. Verder wat rucola en zuur. Een miniscuul schaaltje pindasaus. Een half baquetje en wat kokos met pinda's. Voor 10.50 euro drie kwartier wachten wel een reden om een kop koffie te vergeten bij het afrekenen. Niet best dus
Anne N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Een tijd terug hier gelunched met mijn vriendin.
Ik had een broodje carpaccio genomen en mijn vriendin een uitsmijter. Ze vroeg om een uitsmijter met kaas en ham meegebakken en de dooier kapot. Het meisje die bij ons kwam opnemen deed hier een beetje raar over en kwam dus niet vriendelijk over.
Wij vonden dat het personeel te weinig in de serre te zien was en mijn vriendin kreeg niet wat ze besteld had wand de ham was niet meegebakken
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Gisteren Valentijnsdag gevierd met mijn vriendin.
Wat een gezellige avond! Leuk georganiseerd met de aankleding van het restaurant en de zanger.
De zanger zorgde voor een leuke romantische sfeer.
Eten was goed ondanks de beperkte keuze! De bediening liep vlot door aangezien het erg druk was.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Op Valentijnsdag heb ik samen met mijn vrouw genoten van het Valentijns ontbijt.
Op het ontbijt niets aan te merken en prima verzorgt. Helaas viel mij het volgende op;
Het “normale” luxe ontbijt kost 13,50 euro pp. Het Valentijns ontbijt wordt aangeboden voor 22,50 eur per stel. Je zou denken leuke aanbieding. Helaas, bij het Valentijns ontbijt is de thee / koffie en de frisdrank niet inbegrepen alsmede het fruit. Bij het ontbijt wil je graag thee of koffie en een glasfrisdrank. Wanneer je het zelfde nuttigt als bij het “normale” luxe ontbijt ben je dus duurder uit dan
de zogenaamde Valentijns aanbieding. Ik vind dit jammer en voel mij een beetje bij de neus genomen. Bij het afrekenen maakte ik hier een opmerking over maar helaas kwam hier geen reactie op. Ik weet niet of ik nog een volgende keer gebruik ga maken van een Valentijns aanbieding.
Pauline97 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Met 2 personen gegeten. Biefstuk besteld en vis.
Biefstuk was doorbakken en veel te droog.
Vis was goed
Gebakken aardappelen waren opgewarmd (vorige dag?)
We hebben dit gemeld nadat er eindelijk iemand in de buurt liep.
Werd verder niet op ingegaan of actie ondernomen.
Dit was niet de 1e keer, maar wel de laatste keer.
Danny3879 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
het decor is mooi het is lekker ruim en toch knus de kaart is makkelijk te begrijpen alleen wel prijzig de service is niet altijd even snel maar als ze er zijn, zijn ze erg gezellig en klantvriendelijk.
een aanrader om gezellig een drankje te drinken
Pmaris .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op tweede kerstdag hebben we genoten van het kerstdiner. We vonden de ruimte prettig ingericht en niet rumoerig. Het eten was goed getimed, niet te snel. Carpaccio op goede tempratuur, met lekkere garnering. Zalmtartaar was lekker. De entrecot was heerlijk, goed gekruid en lekkere saus.
De tongscharrolletjes waren prima, er had wat meer saus bij gemogen.
Het dessert was verrassend lekker en op een feestelijke wijze gepresenteerd.
De bediening was vriendelijk en professioneel.
Xandra H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
op het stadhuisplein ga ik alleen lunchen. Clooney is daar een prima restaurant voor. Kwaliteit prijs verhouding goed. Het is er vaak erg druk en in de serre behoorlijk gehorig. personeel zijn aak schoolgaande jeugd wat voor hun een prima ervaring is maar dat kun je wel merken als je vaker buiten de deur eet.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Hip ingerichte zaak met achterin een gedeelte dat zo donker is dat je het gevoel hebt te zitten eten in een nachtclub, wat Clooney overigens in het weekend ook blijkt te zijn.
Geluncht in het midden van het winkelhart van Zoetermeer. De bediening is bij binnenkomst vriendelijk en het eerste drankje komt snel, maar dan houdt het op.
Het duurde zo lang voordat er iemand langs kwam om de bestelling op te halen, dat we maar zelf naar de bar voorin zijn gelopen om de bestelling op te geven.
Het eten is niet slecht te noemen, maar voor wat je krijgt zijn de prijzen wel aan de hoge kant. De tomatensoep was alleen maar zoet, zoet en zoet.
De salade met pikant gebakken gamba's doet ruim € 11,-, maar je krijgt taaie cocktailgarnalen in zoete saus ipv gamba's en pikant zijn ze al helemaal niet.
Het pistoletje warm vlees is een los broodje wat niet eens is ingesneden, met een paar plakjes vlees en wat stukjes champignons in een apart bakje en een waterige jus in een apart kommetje.
De cappuccino is slap en lauw. Het later zelf bij de bar bestelde kopje espresso was ook een slap bakkie.
De tafel werd niet meer afgeruimd en uiteindelijk maar weer eens zelf naar de bar gelopen om af te rekenen zodat wij weg konden gaan.
Al met al een te dure en te matige lunch en daardoor niet voor herhaling vatbaar.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Jongstleden zaterdag besloten in dit restaurant ons diner te gebruiken, nadat we er eerst wat te drinken hadden genomen (een zoete witte wijn voor mijn lief en een lekkere Affligem Tripel voor mezelf). We hadden een fraaie plaats in de zeer lichte serre en konden zo helemaal om ons heen kijken terwijl we van onze drankjes genoten. Hoewel we niet gereserveerd hadden, mochten we aan dezelfde tafel blijven eten.
Bovenop het reguliere menu kent het restaurant voor € 22,50 een 3-gangen keuzemenu met gerechten die goeddeels ook op het reguliere menu te vinden zijn (sommige gerechten met een toeslag).
Mijn partner is een echte visliefhebster en met name dan van sliptong, dus zij besloot geen gebruik te maken van het aangeboden keuzemenu, daar sliptongen op de reguliere kaart stonden. Zelf kon ik echter uitstekend uit de voeten met die beperkte kaart.
Beiden besloten we als voorgerecht de carpaccio te nemen. Er bleek wel verschil te bestaan tussen de carpaccio van het 3-gangen keuzemenu en die van de reguliere kaart. Het verschil zat ‘m in het formaat. Mijn tafelgenote kreeg een grotere salade dan ik. Maar ook mijn salade was groot en vullend genoeg. De uitvoering leek qua samenstelling voor beide versies identiek met twee verschillende soorten pitjes (pijnboom en pompoen?). Verder natuurlijk de standaard ingrediënten als Parmezaanse kaas. De salades waren eenvoudig maar wel gewoon goed te noemen, met een mooie kleur van het vlees. Bij het keuzemenu moest wel € 2,50 extra worden betaald en dat lijkt wat vreemd aangezien de salade al kleiner was dan die van het gewone menu.
Na onze glazen nog eens te hebben laten vullen, kwamen de hoofdgerechten: 3 flinke sliptongen voor mijn lief en een gebakken kogelbiefstuk met stroganoffsaus (toeslag € 2,50) voor mezelf. Hierbij werden 3 schaaltjes geserveerd met frites, roseval aardappeltjes uit de oven en een couscous salade. De sliptongen van mijn gezellin zagen er goed bereid uit en dat bleken ze volgens haar ook te zijn. Mijn biefstuk was mooi getrancheerd opgediend, waardoor meteen duidelijk was dat het vlees goed (medium) gebakken was. De smaak was ook prima en met de malsheid en sappigheid zat het ook snor. Wat ik echter bij onze gerechten miste, was een voldoende hoeveelheid gezonde groente. De frites waren volgens het boekje gebakken en dus knapperig zoals het hoort. De kleur was daarbij ook helemaal goed.
Het dessert tenslotte was voor mijn disgenote een Dame Blanche zonder slagroom (gelukkig goed opgepakt door het personeel) en voor mij cheesecake met een bolletje frambozen sorbet ijs. Die cheesecake was uitzonderlijk lekker: goed stevig en een heel verfijnde smaak.
Afronden van de avond deden we met een verse muntthee.
De bediening was heel alert en attent en verdient alle lof voor hun werkwijze. Steeds was er wel iemand aanspreekbaar en dat kwam uiteraard door de flinke bezetting. Zodra er iets door ons gewenst werd, had het personeel dat in de gaten en kwam naar ons toe.