Clooney

6,9
7,1
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Groot mooi terras op het Stadhuisplein in Zoetermeer! Ook al is het erg druk worden we altijd erg snel en goed geholpen. De medewerkers zijn altijd erg vriendelijk! Wij komen zeker vaker!
Fleur L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Slechte service, moesten continu om service vragen. Voorgerechten kwamen half uur na elkaar. Hoofdgerecht was overdreven zout
Quint V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Wij zijn wezen lunchen bij Clooney Zoetermeer. Alles ging erg snel en goed! Het personeel was erg vriendelijk. Het eten was erg lekker en voor een goede prijs. Ik zal hier zeker vaker gaan eten!
Henja S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We werden na 5 minuten benaderd met de vraag wat we wilden drinken. Een simpel colaatje besteld. (het was niet druk op het terras) we wilden ook lunchen, maar zijn na ongeveer 20 minuten uit pure ellende weggegaan. De cola moest waarschijnlijk nog gebotteld worden. Laat staan dat we dan ook nog de lunch zouden moeten bestellen... al eerder lang moeten wachten. Maar dit was dus echt de allerlaatste keer. Dag Clooney
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuk om hier te lunchen maar soms zo druk dat je hard moet praten om elkaar te kunnen verstaan.. heerlijk 12 uurtje die ik vaak neem als ik ga lunchen bij Clooney
JaimyP .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Keer op keer erg lang wachten voordat de drankjes opgenomen konden worden. In totaal 2,5 uur buiten op het terras gezeten met z'n 6e ieder van ons 2 drankjes op. Zonde want we hadden best dorst en wilde eigenlijk nog lang niet naar huis... Iets meer personeel MET ervaring zou een oplossing zijn.
Wessel J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
wij zijn hier op 1 april wezen eten! Nou dat klopt dan ook wel! We voelden ons de hele avond in de zeik genomen!
Heb nog nooit ergens zulke slechte, ongeintreseerde bediening meegemaakt. Het begon al toen we binnenkwamen, de reservering was niet goed doorgekomen.
Zitten we eindelijk aan tafel zijn we na een kwartier maar gaan zwaaien of we alsjeblieft misschien iets te drinken konden bestellen, dit kon!
Vervolgens moesten we om de menukaart vragen want ja we kwamen om te eten! Raar hoor in een restaurant!
Inmiddels waren onze drankjes ook al weer op, probleem dus want er kwam niemand aan tafel. Weer zwaaien dan maar! Konden we ook meteen het eten doorgeven. Voorgerecht duurde 25 minuten, en wij maar blijven zwaaien om aandacht! DORST Het voorgerecht was prima, helemaal niks mis mee. Toen we het voorgerecht op hadden was het wel weer ff wachten want de bediening heeft geen idee wat ze met lege borden aan moeten! Was te verwachten want ze weten ook niet wat ze met lege glazen aan moeten. Dus weer zwaaien. Wordt er gevraagd of we het hoofdgerecht meteen wilden hebben, wij ja doe maar en als je er nu toch bent doe nog maar een drankje! Drankje nooit aangekomen. Het hoofdgerecht zou een kwartiertje duren. Een uur later kregen we het hoofdgerecht waar we inmiddels wel naar moesten vragen. De sliptongen waren erg lekker alleen de groente die erbij lag was nagenoeg rauw, je kan niet alles hebben. De sate was erg droog. Toen dit aangegeven werd kregen we als antwoord van de ober "dat kan gebeuren". 1 iemand had creme brulee van het menu de rest had niet zo'n zin meer in een nagerecht. Na ruim een half uur kwam het nagerechtje dat in 1 minuut klaar gemaakt kan worden, erg jammer. Dan de rekening. Moesten we eerst pinnen voordat we een net bonnetje kregen waar alles opstaat. Want ja je wil het toch ff nakijken, ja hoor. Het hoofdgerecht van het menu was dubbel aangeslagen. En dat terwijl je er al voor gepind hebt. Dus hoop dat dit echt een 1 april grap was want anders is het wel heel triest gesteld met dit restaurant! 1 keer maar nooit meer!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten 8
bediening 7
decor 6
Na een bezoek aan het stadstheater een bezoek aan Clooney's gebracht. Doordat er werkzaamheden zijn was het vrij lastig om het restaurant te vinden. Ondanks dat ik gereserveerd had, stond ik toch in het boek. Beetje jammer. We mochten een plekje uitzoeken in de serre. Wat er heel leuk uitzag, maar we hadden het wel koud, waardoor we met de jas over de benen moesten zitten. Moet wel zeggen dat het een koude dag was, maar we zaten nog niet eens bij het raam. Gelukkig maar! We kozen uit het 3-gangen menu voor euro 22,50. Voor hetgeen we kregen was dit echt een super prijs. Ik had vooraf toast met champignons, dit was zo veel dat ik al bijna vol zat. Als hoofdgerecht had ik de diamanthaas met bearnaise saus. Mijn tafelgenoot begon met de carpaccio gevolgd door de kipsaté . De saté saus die erbij zat was echt lekker, net als de kroepoek. Beiden sloten we het menu af met een brownie met ijs van witte chocolade. Als de brownie lauw of warm was geserveerd was die nog lekkerder geweest. Al met al, zeker voor herhaling vatbaar, maar dan wel bij warmere temperaturen.
xxcheyen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Nog steeds een prachtige zaak om te zien. Een paar keer gegeten, de aanbieding van het 3 gangen diner voor 22,50 is erg aantrekkelijk. Helaas bij het laatste bezoek niet genoten van de saté. Op het menu stond kipsaté, maar het was geen kip.. heel taai! Ook ons bezoek met vrienden viel tegen. Na het afrekenen bleven wij nog even zitten, en na 5 minuten kwam de ober weer. Er was iets fout gegaan met de bestelling, waardoor er maar voor 1 bestelling was afgerekend ipv 2. We moesten nog een keer betalen. Dit was niet het probleem, maar de manier waarop het ging. We vroegen uitleg maar die kon hij niet echt geven, en duwde zijn pinapparaat in de hand van mijn vriend.. Daarna zijn we ook gelijk weggegaan, voordat er weer een probleem zou ontstaan met een bestelling en we nóg een keer moesten afrekenen..
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
eten 8
decor 7
service 7
Tijdens shoppen in Zoetermeer hier gestopt voor lunch. Het was eind oktober verrassend genoeg heerlijk in het zonnetje dus namen we plek buiten op het terras. Al snel kwam er een serveerster om de drankjes op te nemen. We bestelden als lunch B.L.T.C: sandwich met gebakken bacon, tomaat, sla en Old Amsterdam. Deze was erg lekker, alleen de korstjes waren aan de harde kant. Mijn partner nam de Trio van vlees op mini broodjes: warm vlees, kip in pittige saus en minihamburger. Dit kwam erg mooi opgemaakt aan. Alleen het broodje kip in pittige saus was wat karig belegd. Jammer was dat terwijl ik nog aan het eten was de serveerster al kwam uitruimen waarbij ik moest vragen om het servet nog even achter te laten. De bediening was verder alert. Thuis ook nog even de menukaart voor diner bekeken, die zag er ook goed uit, dus denk dat we daar we wel keer voor terug komen.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hier wezen eten op een zaterdagavond voor een kleine hap. Ontvangst is joviaal. Gelegenheid ziet er leuk uit. Biertje. Broodje. Niet al te grote kaart. Maar voldoende uit te kiezen. Gerechten oa Kip Doortje zijn op zich prima. En er is aandacht besteed aan de opmaak. Maar vlak van smaak. Mijn tafelgenoot had een sate ossenhaas. Die zag er minimalistisch uit. Bijgerechten friet, aardappel, sla. Je kunt hier voor niet teveel geld redelijk eten. Maar als je echt iets lekkers wil zou ik verder gaan kijken. Vriendelijk personeel
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Hier wezen ontbijten, wat een treurigheid. Yoghurt met vers fruit en honing zo staat het op de menu, wacht nog steeds op de honing????. Koffie is goed . Maar wat is het er vies. Zaten binnen in het donkere gedeelte. Tafels plakte, op de grond lag van alles en nog wat. Fruitvliegjes vlogen rond komen enkel als iets aan het rotten is. Het stonk bij binnenkomst. Het gaf een vermoeide treurige indruk. Was een mooie zaak maar nu niet meer jammer
Aad L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij Clooney ivm jaarlijkse familie dag,bediening zeer kundig en vriendelijk
gerechten zeer goed en voldoende,alleen helaas het ijsdessert was goed en vrolijk alleen het werd geserveerd met een oud koekje,jammer volgende keer beter,bediening was top.
popie .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We hebben heerlijk op het terras gegeten naar aanleiding van de top 100 terrassen competitie, zij zijn daar ook heel goed uitgekomen, we werden snel en uiterst vriendelijk geholpen..
Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was heerlijk, we hebben er echt van genoten.
Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.
vlinder1969 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Duurde iedere keer erg lang voordat we een drankje konden bestellen; personeel maakte een ongeinteresseerde indruk. Nadat we ruim 3 kwartier op ons eten hadden gewacht bleek dat de bestelling niet doorgekomen was in de keuken. Er werd een 'spoed' bestelling van gemaakt (ging om 3 x kipsate) wat vervolgens weer een half uur duurde! Toen we ook nog een half uur moesten wachten op het afrekenen heb ik besloten hier voorlopig niet meer naartoe te gaan.
marina Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Gisteren met mijn moeder hier asperges gegeten . Waren veel te zout. Ook erg lang moeten wachten op de drankjes. Wat gezegd van de asperges en toen kreeg ik van een hele aardige serveerster gratis koffie als compensatie. Zalm was goed bij de asperges en ook de ijscoupe met aardbeien was erg lekker!
Gido W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Gister (maandag) met mijn vader gegeten. We zaten in de serre. De serre had een aangename luxe ambiance en had een aangename temperatuur. Binnen zijn ook nog tafels, maar deze ruimte is voor later op de avond (had ik het idee). De wand binnen hing vol met foto's van George Clooney.

De bediening was netjes (rustige avond), maar ze vergat alleen wel 2x wat we besteld hadden, waardoor ze terug naar onze tafel moest komen om het nog even te vragen. Ik vind dit persoonlijk niet heel storend. Ik heb liever dat ze het even vraagt dan dat ik het verkeerde krijg.

Ik at als voorgerecht carpaccio, deze was iets flauw maar wel lekker. Mijn vader had gamba's in knoflookolie. Deze heb ik ook geproefd en waren heerlijk bereid.

Als hoofdgerecht heb ik de mr. Clooney - Runderbavette 300gr gekozen. Ik heb hem rare besteld. Dit stuk vlees was prima bereid! Dit is een aanrader. Mijn vader had een trio van vis. Deze was ook goed.

De prijs-kwaliteit verhouding vond ik prima. Het duurste gerecht op de kaart is de mr. Clooney - Runderbavette van € 24,50. Tevens kan je ook kiezen voor een 3 gangen keuzemenu voor € 22,50 P
p.p. wat een prima prijs is.
EriC .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Nu voor de 2e keer gegeten bij Clooney's.
Het eten is lekker.
Het personeel is vriendelijk.
Maar iedere keer meer dan 10 minuten, de 2e keer bijna 15 minuten wachten op een cola is nu niet bepaald klantgericht bezig zijn.
Vandaag was het excuus Koningsdag.
Dat is voor mij geen geldig excuus; of je hebt te weinig personeel of te veel mensen in de zaak.

Vandaag ruim voor het voorgerecht een cola besteld, de lege borden waren al weer in de keuken toen eindelijk de cola arriveerde.
Nien K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Onvriendelijk personeel, het eten is duur en niet heel erg bijzonder.
Ze kijken je graag het pand uit als je met kinderen komt.
De hele jeugdige serveersters hebben geen zin in dingen die meer gedoe geven.
15 minuten wachten op cola en koffie, en daarna nog 25 minuten op 1 portie poffertjes is mij te veel.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Het is nu de 2e keer dat er iets mis ging met mijn bestelling. De eerste keer, circa een half jaar geleden, ben ik na 20 minuten weggelopen omdat er zelfs nog niemand aan mijn tafel was geweest in de serre. Vandaag had ik heel snel een dubbele espresso te pakken en toen deze gebracht werd gelijk een ossenhaas saté met brood. Dit was om even over 12 uur. Rond 11.40 heb ik ober geroepen en er wat van gezegd. 10 minuten later was mijn lunch op tafel. De 2 stokjes saté waren prima. Verder wat rucola en zuur. Een miniscuul schaaltje pindasaus. Een half baquetje en wat kokos met pinda's. Voor 10.50 euro drie kwartier wachten wel een reden om een kop koffie te vergeten bij het afrekenen. Niet best dus