Clevers

Lottumseweg 1 5971 BT Grubbenvorst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Clevers

Erisan77 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Vandaag in Clevers te Arcen geweest.
Op deze plaats op vakantie, volgens de mensen die wij spraken was dit een aanrader.

Dus wij met onze kinderen erheen. Gekozen vanaf de kaart. Ook iets te drinken, koffie voor de volwassenen, helaas was deze lauw en niet warm maar de smaak was ok.

Helaas waar wij voor kwamen het ijs mag eigenlijk de naam ijs niet hebben. In de verste verte niet de smaken die wij verwachten bij de bestelling. Alles smaakte nl hetzelfde alleen de kleuren verschilde.

Zelfs onze jonge kinderen waren klaar na een hapje ijs .

En de service, tja de beste medewerker kende niet de basis etiquette, meer wil ik er niet over zeggen.
Juffr82 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Geweldig ijs! We komen hier heel graag als we in de buurt zijn. Elke coupe is een feestje! Ook een aanrader: koffie van het huis. Heerlijk!
Compi .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Voor mij...is Clevers in Grubbenvorst absoluut de beste vestiging van alle vestigingen van Clevers...daar is de (voor mij het enige ijscoupe) Zumpel een absolute aanrader....de andere vestigingen (ik werk ze 2 tot 3 keer per jaar allemaal af...tja ijsverslaafd he..;-)))). Ze zeggen dat er geen verschil moet zijn tussen de geleverde Zumpel coupe's....maar hij is toch echt 't beste in Grubbenvorst..net een beetje groter en mooier..
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Prachtig terras! Prima ijs, maar geen bijzondere smaken. En weer geen Paprika IJs. Het ijs waar ze de Landelijke pers mee halen is ook in de vestiging in Grubbenvorst niet verkrijgbaar. Blijft een gemiste kans...
Maar ik blijf nieuwsgierig naar dat Paprika ijs. Serveerster kon niet tellen en was verbaal ook niet al te sterk. Beetje dommig.