Classique

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Classique

Classique in Den Haag is het luxe fine-dining restaurant van ROC Mondriaan. Getalenteerde en ambitieuze studenten leren hier de verfijnde kant van hun toekomstige beroep.

Restaurant Classique is een chique restaurant en ademt een geheel traditionele sfeer: een klassiek-modern gestileerde luxe omgeving met stijlvolle tafelkleding.

Proef verschillende heerlijke gerechten uit de Franse keuken met Mediterrane invloeden. Een stijlvolle keuze van eigentijdse lichte gerechten die goed tot hun recht komen bij een heerlijk(e) lunch of diner in goed gezelschap!

Proef de ambitie van de studenten terug in de heerlijke eigentijdse gerechten van Classique in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Classique

Jouw recensie over het restaurant Classique

Ger .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Monica M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
M. M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Soep en hoofdgerecht waren niet warm. Toetje heerlijk. Doorgegeven na de vraag of alles naar wens was.
Bleek dat wij niet de enigen waren die dit gemeld hadden.
Flora V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
heerlijk gegeten echt heel goed!
t was erg druk en daardoor ook wat lawaaiig en daardoor ook gezellig!
Duncan was onze gastheer heeft het prima gedaan!
Ruth S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten en een top service bediening. Erg leuk om die studenten bezig te zien en zi hun best te zien doen!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
De 2e jaars leerlingen dienen wel te weten wat er op het menue staat. Een uitleg van wat er wordt opgediend zou bij deze leerlingen toch wel standaard moeten zijn.
G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heel goed voor zakelijk, familie maar ook voor groupjes. Eten is heel lekker een vers. Alles prima. ik ga nog een keer reserveren.
M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken met ons team! Heerlijk gegeten en gedronken met ons team! Heerlijk gegeten en gedronken met ons team!
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Het eten was weer voortreffelijk. Het niveau van de bediening wordt duidelijk steeds”professioneler”

Minpuntje was dat bij de bestelling meteen het dessert ”moest” worden opgegeven!........

we komen gauw terug!
Hedwig E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hebben met een groep van 7 heerlijk gegeten. Er was wel een puntje, bij de reservering was aangegeven dat een persoon geen vlees at. Op de avond kreeg zij te horen dat er voor de tussengang (runderbouillon) helaas geen alternatief was. Na protest van die persoon is het wel keurig opgelost. Jammer evengoed dat dit pas na protest gebeurde. Verder Complimenten!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het opgediende 3-gangen diner was van zeer goede kwaliteit en de service was uitstekend.
W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Wij werden bedient door een zekere Kim. Dit was prima. De tijden tussen de gerechten door waren prima.

een aanrader zeker qua eten en drinken werden we goed geadviseerd.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vond het geweldig. Nog beter dan de vorige keer (toen 2 voor de prijs van 1 wat begrijpelijk is). Flinke porties.
Josee H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Jammer dat het 3-gangenmenu slechts uit een vleesgerecht bestaat. De rode huiswijn werd koud geserveerd, wat de smaak niet ten goede komt. Voor het overige: prima eten, vlotte bediening en goede service. Voor herhaling vatbaar!
vrolijkstenoot .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Als vanouds een heerlijke 3 gangen lunch, in goede ambiance en heel vriendelijke bediening. Uiteraard een aanrader en voor ons (club collega's) iets om weer snel op de agenda te zetten. Tip : Bij groep rond 9 à 10 mensen, vraag om 2 ronde tafels die dicht bij elkaar gezet worden, heel knus en gezellig terwijl de groep toch niet echt klein is !
M. M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Zoals wij gewend zijn weer lekker gegeten en genoten van de leerlingen die stuk voor stuk hun best deden. Volgende maand weer gereserveerd.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Zoals blijkt uit de antwoorden is het bij Classique uitstekend. Wij hebben weer genoten van de prettige bediening en prima keuken.
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima eten voor een mooie prijs. Gezellig gedineerd. Bij vertrek gehoord dat het ook nog een 'examen' avond was. Niets van gemerkt dus prima gedaan.
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wij hebben al heel vaak hier gedineerd, maar dit was nog wel minder dat we gewend waren. De wachttijden waren aan de lange kant, geen menukaart waar we uit konden kiezen, het menu werd verteld, de ene helft van de tafel konden dat horen, de andere helft niet, we waren met 9 petsonen. De andere helft van de tafel werd op ons verzoek het menu ook wel verteld. De bediening was goed. Ze deden erg hun best.
C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De service c.q. bediening was uitstekend. De studenten hebben hun best gedaan.
Het hoofdgerecht van deze maand was niet goed bevallen omdat het geen smaak had. De broccoli was beetgaar maar een sausje erbij zou beter zijn geweest.
De speciale saus bij de kip was wel lekker maar de aardappelkroketten waren koud en hard.

Mijn complimenten voor de soep en het dessert die uitstekend hebben gesmaakt.
Ik hoop dat het menu gauw wordt gewijzigd.