Classique

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Classique

Classique in Den Haag is het luxe fine-dining restaurant van ROC Mondriaan. Getalenteerde en ambitieuze studenten leren hier de verfijnde kant van hun toekomstige beroep.

Restaurant Classique is een chique restaurant en ademt een geheel traditionele sfeer: een klassiek-modern gestileerde luxe omgeving met stijlvolle tafelkleding.

Proef verschillende heerlijke gerechten uit de Franse keuken met Mediterrane invloeden. Een stijlvolle keuze van eigentijdse lichte gerechten die goed tot hun recht komen bij een heerlijk(e) lunch of diner in goed gezelschap!

Proef de ambitie van de studenten terug in de heerlijke eigentijdse gerechten van Classique in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Classique

Jouw recensie over het restaurant Classique

H. K.
Gilbert M.
Ron C.
Victor N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Beide een verschillende keuze van het menu en alle bij waren ze voortreffelijk. Leuk opgemaakte borden met heerlijke gerechten. Zeker het nagerecht was een lekkernij, (jammer dat het op was) . Wij komen hier nog vaak terug, het is er toppy. !!
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
De warme lunch was hetzelfde als vorige week. Het hoofdgerecht werd als iets minder beoordeeld.
Het bedienend meisje (1e jaars) was zeer vriendelijk en dat maakte het voor ons drieën aan tafel een plezierige middaglunch.
Myong R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
We hebben met 7 vriendinnen van een heerlijke lunch genoten. We waren verbaasd wat leerlingen in 3 maanden geleerd hebben. We vonden dat menig personeel van de restaurants in Den Haag er een voorbeeld aan kunnen nemen!!
Minky S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Ontvangst en eten prima. Zeer leuke attentie bij mijn jarige partner.
Verbeterpuntjes: Bij de amuse werd niet verteld wat het was. Het bordje van de amuse bleef lang staan.
Er werd geen tafel water aangeboden.

Iedereen deed zeer zijn best, sfeer was prima, ontwapenend, zeker voor herhaling vatbaar.
Peter N.G. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Haalde gisteren bij een prima lunch 25 jaar gezamenlijke herinneringen op aan werken bij het ministerie van Landbouw (een nabije buur van het restaurant).
w B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
goede ontvangst en aandachlekker in de buurt en fijn dat er ook geluncht kan worden t, kom zeker nog weleens terug prijs kwaliteit goed
V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Dus je kan geen beoordeling achterlaten bij IENS zonder een korte, eerlijke en constructieve feedback van op zijn minst 120 tekens.
Amy (Aminah) H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Een gevarieerd menu...Keuze uit 3 of 4 gangen.wij kozen voor 3 gangen!
gerechten erg smaakvol opgediend..een foto . waard.......
Bijpassende wijn was goed gekozen.
Alles zeer verzorgd !
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Prima ontvangst, bediening deed zeer hun best, waren erg onzeker maar zeer vriendelijk en welwillend.Dus over het geheel genomen, goed!
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
De eerste lunch in restaurant Classique in 2019 was weer fijn om te beleven. De eerste jaars studenten deden onder coaching van hun mentor en begeleiding van de derde jaars studenten hun uiterste best om het ons naar de zin te maken. En dit is hen dan ook gelukt. De drie gangen lunch was zeer smakelijk en van prima kwaliteit.
Wij hebben er van genoten.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
komen graag weer terug altijd gezellig, alleen garderobe bij classique is achteraf moeilijk met het terug vinden van onze jas
Mina A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Ontvangst was prima. Goede bediening met goed eten. Koks hadden hun best gedaan. Wijnen waren uitstekend. Was erg gezellig!
Amy (Aminah) H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Wij genieten altijd weer van de voortreffelijke kerstdiners..( komen helemaal in de Kerststemming!)
Feestelijke ontvangst met een “ bubbeltje”,mooi voorgerecht,alles smaakvol
gepresenteerd- (een foto waard)
Vol verwachting kijken we uit naar Januari,als iedereen weer present is....we laten
ons graag verrassen! Geniet van een welverdiende Kerstvakantie !
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
De leerlingen deden hun best om het ons tijdens de Kerstlunch naar de zin te maken. Zij zijn daar zeker in geslaagd. Ook de mooie maar ook smaakvolle gerechten werden tijdens deze lunch gepresenteerd.
Al met al een zeer geslaagde lunch in restaurant Classique.
lmgijzendoorn .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Mooie kerstversiering, goede ontvangst, erg vriendelijke bediening. Kortom zeer tevreden. Het diner was van prima kwaliteit en de wijnen heerlijk.
Lenie O.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Een geslaagde avond met onze vrienden. De studenten deden het zeer goed, gezellig en vlot. De keukenbrigade had een heerlijk diner bereid. Onze complimenten.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Klein minpuntje. De koffie die we als laatste kregen was niet op goede temperatuur.
Te koud. Is me de vorige keer ook al opgevallen. Voor de rest prima