Classique

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Classique

Classique in Den Haag is het luxe fine-dining restaurant van ROC Mondriaan. Getalenteerde en ambitieuze studenten leren hier de verfijnde kant van hun toekomstige beroep.

Restaurant Classique is een chique restaurant en ademt een geheel traditionele sfeer: een klassiek-modern gestileerde luxe omgeving met stijlvolle tafelkleding.

Proef verschillende heerlijke gerechten uit de Franse keuken met Mediterrane invloeden. Een stijlvolle keuze van eigentijdse lichte gerechten die goed tot hun recht komen bij een heerlijk(e) lunch of diner in goed gezelschap!

Proef de ambitie van de studenten terug in de heerlijke eigentijdse gerechten van Classique in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Classique

Jouw recensie over het restaurant Classique

Rienvandervelde V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prijs kwaliteit is prima.
Lerende bediening,maar wel voldoende
Veel hinder van geluid ,optreden in andere zaal
Sfeer in restaurant Classique was,ondanks lawaai , in orde
Mathias S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Zo als altijd erg goed alles is tot in de puntjes verzorgd kom graag weer terug.
De bediening is uiterst vriendelijk je hoeft niet lang te wachten alles gaat keurig op tijd en de sfeer in het restaurant is heel gezellig en sfeervol.
J.C.Sprenkels
Hėnk H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het was weer geweldig. Een 4gangen diner met voorgerecht van 3 soorten garnalen top.
De bediening door Anouk was geweldig ze wist waar het over ging.en dat voor de eerste jaars compliment voor de bediening en de keuken.
Het was een feestje
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Een fantastische lunch genoten.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Prima restaurant waarbij de studenten hun uiterste best doen om het geleerde in praktijk te brengen de studenten zijn in opleiding en worden door hun docent begeleid. Voor mij is dit een leuke aangelegenheid waar ik graag gebruik van maak. Het is zeker een aanrader
G.j. T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
,De ontvangst in de hal en begeleiding naar de tafel was uistekend.De aan ons toegewezen leerling-kok verdient door zijngoede werk een pluim.
P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Ik heb een heerlijke avond gehad met mijn collega's. We werden goed bediend en alle vragen werden direct nagevraagd of uitgevoerd. Ik kan het restaurant zeker aanbevelen!
lmgijzendoorn .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Een hele vriendelijke ontvangst. Mooie ambiance en heerlijk eten. Complimenten ook voor de bediening en koks.
Voor herhaling vatbaar en dat hebben wij al besproken voor aanstaande donderdag 13 september.
handeggeller .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We hebben met zes oudere vrouwen genoten van het lekkere en mooi opgediende eten. We eten vaker samen en dit was een topdiner.
Rienvandervelde V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
De leerlingen deden goed hun best.
Ze waren beleefd en vriendelijk
De lunch was van goede kwaliteit
Voor herhaling vatbaar
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
We waren deze keer niet erg tevreden, het voorgerecht was prima maar de hoofdschotel was een teleurstelling, had het idee dat we de laatste waren dus een restje kregen. dessert was lekker maar de opmaak nee geen hotelschool waardig.
A M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De sfeer in het restaurant was aangenaam rustig en de inrichting was prachtig. Er waren weinig andere gasten wat aan de ene kant bijdroeg aan de rustige sfeer, maar er ook voor zorgde dat de medewerkers net iets te vaak naar onze tafel keken terwijl we aten. De gerechten waren prima qua smaak, keurig opgemaakt en origineel. De wijn smaakte lekker en was, net als de gerechten, zeer schappelijk geprijsd. De medewerkers waren af en toe wat onwennig, maar ze deden zeker hun best om serieus en professioneel over te komen. We komen zeker nog eens terug.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Met de eerste lunch van het nieuwe seizoen liep alles op rolletjes. Het was duidelijk te merken dat hier 2e jaars studenten aan het werk waren. Ook had men enorm zijn best gedaan om een goed 3-gangen lunch te serveren.
De kabeljauw was uitstekend. De ribeye was wat pezig. Voor en nagerecht waren prima.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Rekening houdend met het feit dat het leerlingen zijn is
het restaurant meer dan voldoende.
De. bediening was ook ruim voldoende
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Helaas was het eten deze keer minder goed dan de vorige keer. De zalm was op het randje gaar, de asperges vrij hard en de krieltjes niet gaar. Mijn andere tafelgast had parelhoen, die vrij droog en weinig smaak had en ook hier asperges die nog vrij hard waren. Daarnaast vind ik het echt niet kunnen in een restaurant om diepvries doperwten te serveren.
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
‘t eten was weer,zoals gewoonlijk,heerlijk?
Het niveau van de bediening gaat goed vooruit.
De laatste loodjes van ‘t schooljaar- nog even volhouden!
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Vriendelijke ontvangst, mooi menu en lekkere wijn!
Bediening heel professioneel.
Amuse en diner waren voortreffelijk!
Met passie gekookt.
We komen zeker terug!!!!
F.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten met leuke bediening! We werden goed verzorgd en er werd leuk gereageerd op wat we zeiden. Er werd netjes bediend. Super leuk om een keer gegeten te hebben op de school waar onze dochter op zit!
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het was een feest om weer op mijn oude school te zijn. Alles was top. Ik zou alleen ervoor zorgen dat leerlingen die nog niet goed genoeg zijn veel te laten serveren maar zonder risico! Dus als iemand niet goed is in serveren laat je hem niet een koffie en een thee meenemen maar om de beurt een koffie en daarna de thee want als je een thee over een gast heen gooit is het leed niet te overzien. Er zijn genoeg serveer momenten waar je het aantal te serveren zaken kan opvoeren maar zonder risico te nemen. Heel er veel succes toegewenst en nogmaals dank voor een fijne avond. Met grote groet Martin Laimbock