Classique

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Classique

Classique in Den Haag is het luxe fine-dining restaurant van ROC Mondriaan. Getalenteerde en ambitieuze studenten leren hier de verfijnde kant van hun toekomstige beroep.

Restaurant Classique is een chique restaurant en ademt een geheel traditionele sfeer: een klassiek-modern gestileerde luxe omgeving met stijlvolle tafelkleding.

Proef verschillende heerlijke gerechten uit de Franse keuken met Mediterrane invloeden. Een stijlvolle keuze van eigentijdse lichte gerechten die goed tot hun recht komen bij een heerlijk(e) lunch of diner in goed gezelschap!

Proef de ambitie van de studenten terug in de heerlijke eigentijdse gerechten van Classique in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Classique

Jouw recensie over het restaurant Classique

Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Helaas was het eten deze keer minder goed dan de vorige keer. De zalm was op het randje gaar, de asperges vrij hard en de krieltjes niet gaar. Mijn andere tafelgast had parelhoen, die vrij droog en weinig smaak had en ook hier asperges die nog vrij hard waren. Daarnaast vind ik het echt niet kunnen in een restaurant om diepvries doperwten te serveren.
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
‘t eten was weer,zoals gewoonlijk,heerlijk?
Het niveau van de bediening gaat goed vooruit.
De laatste loodjes van ‘t schooljaar- nog even volhouden!
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Vriendelijke ontvangst, mooi menu en lekkere wijn!
Bediening heel professioneel.
Amuse en diner waren voortreffelijk!
Met passie gekookt.
We komen zeker terug!!!!
F.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten met leuke bediening! We werden goed verzorgd en er werd leuk gereageerd op wat we zeiden. Er werd netjes bediend. Super leuk om een keer gegeten te hebben op de school waar onze dochter op zit!
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het was een feest om weer op mijn oude school te zijn. Alles was top. Ik zou alleen ervoor zorgen dat leerlingen die nog niet goed genoeg zijn veel te laten serveren maar zonder risico! Dus als iemand niet goed is in serveren laat je hem niet een koffie en een thee meenemen maar om de beurt een koffie en daarna de thee want als je een thee over een gast heen gooit is het leed niet te overzien. Er zijn genoeg serveer momenten waar je het aantal te serveren zaken kan opvoeren maar zonder risico te nemen. Heel er veel succes toegewenst en nogmaals dank voor een fijne avond. Met grote groet Martin Laimbock
B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heel leuk om studenten bezig te zien. Komt heel professioneel over. inrichting is super sfeer heel ontspannen. Ik vind het echt leuk om daar te eten .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wij hebben weer genoten van het diner. Ook fijn dat zij rekening hebben gehouden met de allergie van mijn dochter. Het menu was weer goed samengesteld.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
het eten was heerlijk en mooi opgemaakte borden. Bediening vriendelijk en correct. We hebben weer een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Het enige wat is miste was een bordje salade of zo, want aan je 2 ons groente kom je haast nooit in een restaurant.
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Prttige bediening, ook kontakt met leraar; Het voorgerecht beantwoordde niet echt aan onze verwachting.
ook de soep kon meer asperges smaak in zitten.
Verder waren alle gerechten prima.
De sfeer was feestelijk en het personeel zag er ook zo uit en deden hun best.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Voor de eerste keer een lunch bij Mondriaan, in Classique. Dat moeten we vaker doen, vonden ook mijn vriendinnen.
De maaltijd even lekker en goed verzorgd als ik ‘s avonds gewend ben.
Erg prettige bediening door Robin en haar collega’s van de meertalige richting.
Zorgzaamp voor deze ‘grijze’ dames en behulpzaam bij het wegzetten en terugbrengen van stokken en krukken.
De wachttijd werd goed aangepast aan ons eigen tempo, dus juist niet hoog.
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Het was,zoals we gewend zijn weer prima verzorgd,
Dank aan Chef Young-,voor de extra aandacht!
.........".............................

K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Prima ontvangst, zeker als je bedenkt dat het een leeromgeving is. Mooi samengesteld 4 gangen menu met een keuze voor vis of vlees bij het hoofdgerecht. Uitstekend bereide asperges en lamsschouder. Ook de andere gangen waren smaakvol bereid. Een aanrader!
Rienvandervelde V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Zeer tevreden over de gerechten en de bediening was ook correct.
Wij ko en daar regelmatig,omdat we tevreden zijn.
En de bediening goed is.
L.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Wij hebben van de lunch op 23 mei genoten.Gezellig ,goed en heerlijk rustig.Zeer aangename sfeer.
Het was voor ons een leuk uitje en we konden heerlijk bijpraten.In menig restaurant kun je elkaar haast niet verstaan.Voor herhaling vatbaar.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Vandaag waren er serveer examens, dus het was druk. Veel leerlingen, daarnaast een aantal examinatoren.
Maar volgens ons moet iedereen geslaagd zijn vandaag. Het ging héél goed.
En het eten was, eigenlijk als altijd, héél lekker.
Tot snel
Grace H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Als dessert stond een kaasplankje maar dit bleken 2 bolletjes geitenkaas te zijn met bruin brood. Bij een kaasplankje verwacht je diverse stukjes kaas met vijgenbrood of iets dergelijks, maar niet hetzelfde bruine brood dat je bij binnenkomst krijgt. De serveerster had ons erop kunnen wijzen dat het alleen geitenkaas zou zijn. Meer uitleg wanneer de gerechten geserveerd worden. Bijvoorbeeld op welke bedjes de gambas liggen.
floorbrill .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Een geweldig leuke ervaring om hier te eten. De leerlingen doen erg hun best. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht. Het eten is van zeer goede kwaliteit, prachtig opgediend en dat alles voor een zeer vriendelijk prijsje. Ook de drankjes zijn niet duur. Wij komen hier heel graag
F.P .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Vlotte, vriendelijke bediening. Deze keer iets langere wachttijd, was iets fout gegaan met de bestelling, kwam zich hiervoor verontschuldigen. De kwalitijd was uitstekend.
Rienvandervelde V.
Zeer tevreden.
Geen minpunten
We lunchen regelmatig met vrienden in Classique.
Een gezellige dagonderbreking.
Binnenkort gaan we daar weer lunchen.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlike maaltijd, lekkere wijn erbij. Goede aandacht van de bediening.Door de grote groepen was het wat druk, veel luid gepraat en gelach. Daardoor kon ik mijn vriendin soms nauwelijks verstaan. ik weet dat jullie daar niets aan kunnen doen... misschien niet zoveel grote groepen tegelijk?