Class by Jofel

Meer informatie over restaurant Class by Jofel

Jouw recensie over het restaurant Class by Jofel

wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk eten en mooie inrichting. Helaas maakt het personeel dat niet af. Ondanks enthousiaste en gezellige groep, leek elke moeite de bediening teveel. Niet voor herhaling vatbaar.
Sylvie N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Al meerdere keren heerlijk gegeten, zowel lunch als diner. Echt een aanrader! Zowel binnen als buiten is er een goede sfeer en mooie aankleding.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Wij komen hier vaak eten. De kwaliteit is altijd goed en het personeel is altijd vriendelijk en zorgt dat alles tiptop in orde is.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Geweldige bediening. Vriendelijk personeel. Zeer aan te bevelen. Het voorgerecht was een perfecte carpaccio. We gaan hier beslist naar terug.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk geluncht, prima keuken, fijn vriendelijk personeel, toppertje. Oud school gebouw leuke sfeer, echt een aanrader om lekker te lunchen.
Isabel L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Wat een gemiste kans..... Leuke en gezellige inrichting, lekkere lumchgerechten maar een verschrikkelijk onattente bediening. Lang wachten, lege borden en glazen werden niet weggehaald en drankje bestellen was lastig... We kregen een vies glas en nadat dit was aangegeven kregen we wel een schoon glas maae werd de inhoud gewoon over geschonken. Vreemd. Dit alles terwijl de zaak maar half vol zat. Ze hadden er duidelijk geen zin in. Ergste was dat er bij het afrekenen 0.25 cent voor een glas kraanwater werd gerekend.... Kom op...... we dachten even dat dit een grapje was aangezien we gewoon een fles wijn hadden besteld en hier in onze ogen natuurlijk gewoon gratis kraanwater bij geschonken moet worden. Ook nog nooit eerder meegemaakt. Bediening kan een zaak maken maar ook breken.... voor ons dus geen Jofel meer totdat ze dit op orde hebben. Dan komen we graag opnieuw langs.
Imad K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten was gewéldig. De bediening leuk, maar we moesten anderhalf uur wachten op het hoofdgdrecht. Dit is 2x opgemerkt daar we met kleine kinderen waren, maar kregen geen drankje van de zaak of een tussengerecht om het ongemak enigszins weg te nemen. Jammer.
WdGraaf .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Met een groep van 8 personen echt heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening en keurig opgediende menu's.
Na het melden van té doorgebakken patat kregen we binnen no-time een nieuwe bak geserveerd.
Zéker voor hefhaling vatbaar!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Met een Social Deal voor een 3-gangen menu a la carte hier gegeten. Toen we binnen kwamen was het al behoorlijk druk en rumoerig door een grote groep bij de bar. Later werd het rustiger.
Als voorgerecht hadden we beiden gekozen voor de classy shrimps, 5 gepelde garnalen in een sausje van room, chili, knoflook en limoen. Dit gerecht smaakte bijzonder goed. Tot onze verbazing hadden we allebei 4 garnalen in ons schaaltje! Bij het afrekenen even verteld aan de ober en die zou het met de keuken opnemen, want dat was niet de bedoeling. Als hoofdgerecht hadden we sous vide bavette gekozen. Aan tafel werd het vlees nog dicht geschroeid. Het vlees was super mals en smakelijk. Als nagerechten hadden we tiramisu en moulleux van karamel en speculaas. Beide gerechten waren bijzonder smakelijk. De bediening was efficiënt en vriendelijk.
Joren D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
3x gegeten inmiddels en alle keren echt super. Erg goede service, heerlijk verse producten wat leuk geserveerd wordt. Goede ambiance en geschikt voor meerdere gelegenheden (zakelijk, met vrienden, met partner en om een persoonlijk gesprek te voeren).
mick V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Class by Jofel is gevestigd in het oude schoolgebouw aan de Dorpsstraat in Zoetermeer. De ambiance straalt gezelligheid uit, heeft een moderne bar, lage en zeer hoge tafels om te dineren, waarbij de inrichting nog een knipoog geeft naar de oude schoolfunctie van het pand.
De gerechten zijn zonder meer goed tot uitstekend. Als binnenkomer kozen we voor de Classmates: een houten plank vol heerlijkheden, zoals garnalen, gefrituurde sushi, bavette en pompoensoep. Alles goed van smaak, mooi opgemaakt maar flink aan de prijs.
Oma’s stoofschotel en Sous vide Ossenhaas vormden het hoofdgerecht. Deze ossenhaas werd aan tafel dichtgeschroeid met een gasbrander, nadat het vlees een aantal uren gegaard had op 52 graden om het medium-rare te maken. Na dit crematorium spektakel, dat ons inziens geen lekkere geur afgaf, werd het vlees getrancheerd en aan tafel met wat zeezout en peper geserveerd. Mals was het zeker, maar ik zou de gasten vragen of zij additioneel nog een sausje erbij wilden.
Tot een nagerecht is het niet gekomen: de vele pogingen om bij het personeel de aandacht te trekken bij het bestellen van een glaasje resulteerden in lichte irritatie. Het personeel had veel meer oog voor elkaar dan voor de gasten. De jovialiteit aan tafel door enkele personeelsleden stond ons niet aan. Na een bestelling waren ze weer vertrokken, waardoor het allemaal niet zo vlot verliep. 2 gangen verdeeld over 2,5 uur is een lange zit. Ik adviseer wat meer aandacht voor de tafels en de gasten, en wat minder voor elkaar! Kwaliteit van het eten is prima, maar voor een eetcafé, zoals zij zichzelf noemen, veel te duur!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Via social deal geboekt. Driegangenkeuzemenu. Vooraf carpaccio. Prima. Hoofdgerecht zalm en oma's stoofpotje. Goed, maar de smaak van oma's stoofpotje werd negatief beïnvloed door de aanwezigheid van wasabi bij de garnering van rode kool, spruitjes en aardappelpuree. Bij een opmerking daarover werd aangegeven dat wasabi niet bij het gerecht hoorde en het dus niet mogelijk was dat dit geproefd werd. Geeft te denken over de keuken, want de smaak van wasabi is dermate scherp dat vergissen is uitgesloten. Friet en een bakje salade worden erbij gereserveerd. De salade bleek een halve krop sla te zijn, zodat er gesneden moest worden om er beiden van te kunnen genieten. Nagerecht crème brûlée en tiramisou. Goed. Vanwege een groot gezelschap aan de bar was het in het begin behoorlijk rumoerig. Bij een bezoek aan het toilet bleek dat men eigenlijk nog bezig is met de inrichting. De bediening kan beslist beter. Bijvoorbeeld door een klant van ruim 30 jaar ouder niet met 'vriend' aan te spreken en niet in discussie te gaan als een klant de saus niet over de zalm wil, maar apart in een schaaltje er naast.
Arie Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten, voorgerecht was een soort carpaccio met een twist (erg lekker). Hoofdgerecht was oma’s stoof, dat vlees was heerlijk zacht en lekker. Vriendelijke bediening, die meteen snappen wat ‘veel ijs’ in een drankje betekent. Prima sfeer, gezellig druk (niet stampvol), prima!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Al diverse keren hier gegeten de kwaliteit, service en smaak is zeer constant en zeer goed te noemen. Ontvangst is hartelijk, sfeer prima. Het enige minpuntje; het duurt allemaal wat lang (te lang) Wij komen zeker terug!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hebben hier op zaterdagmiddag geluncht. Leuke sfeer en het zat gezellig vol. Sfeervol ingericht en vrolijke bediening. De soep van de dag was goed en de club sandwich en de diamanthaas erg lekker. Enige minpuntje was dat het flink tochtte in het voorgedeelte.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Bediening netjes, barman te vlot voor soort restaurant. Eten erg lekker, voor mij persoonlijk saus iets te heftig voor vleessoort (student steak). Duurde een uur (!!!) voordat het voorgerecht kwam. Typisch geval van drank opdringen helaas. Huiswijn een schofterige 6 euro!!! Dus verlaag drank prijzen, probeer geen drank op te dringen en we komen zeker nog eens terug.
Julian K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
"beste spareribs van Zoetermeer"
Bediening is super! Eten was verrukkelijk! Dagtoetjes die ze elke keer hebben zijn verrukkelijk.
Leuke atmosfeer hangt er ook in de zaak
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een zaak die je zelden vindt. Hier heeft men het vak verstaan. Goede balans tussen sfeer creeëren aan tafel en toch goede beleefde service. Heel erg goed!
Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Onlangs hier gegeten.

Pluspunten:
Leuke locatie en de opmaak van het bord +het smaak van het eten (dat is echt lekker)

Minpunten:
-Geen enkel gerecht voor vegetariërs (!!!) Dus wees gewaarschuwd.
-Niet uitnodigend voor een 2e bezoek vanwege te weinig keuze.
-Het duurt allemaal wat te lang allemaal. Vooral tussen voorgerecht en hoofdgerecht.
-Brood vooraf is te veel (en helaas niet "van het huis")
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Vrijdag hier gereserveerd en er was een mooi tafeltje voor ons vrijgehouden op het terras, klasse.

Toen we aankwamen was het nog halfvol, maar al snel zat het hele terras helemaal vol, de bediening liep zich een slag in de rondte, echter hadden ze voor ons nog genoeg aandacht.

We kozen voor de tonijn en de kluiverij, de tonijn kort gebakken(zoals het hoort) was erg lekker en zag er leuk uit met een pipetje sojasaus. De kluiverij bestaande uit een halve spare rib en een halve kip was ook super lekker volgens mijn tafelgenoot. De kip was binnenin ook lekker sappig. We dronken een fles pinot grigio, deze was ook heerlijk. Voor het dessert kozen we voor de brownie van oreo en ananas met drank, om je vingers bij af te likken

Al met al een echte aanrader. En op het terras is het al helemaal goed toeven.