Class by Jofel

Meer informatie over restaurant Class by Jofel

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We zijn met vrienden gisteravond voor de 1ste keer hier wezen eten.
Zeer goede menu kaart. Correcte en gezellig bediening.
Het was voortreffelijk. Een min puntje. Er was geen cafeïne vrije koffie.
Hopen dat het er de volgende keer wel is.
De avond was perfect
Marenthe A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Na meerdere malen bij Jofel in Bleiswijk gegeten te hebben, vanavond naar Class by Jofel geweest. Lekker eten, goede bediening en een gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar!
Jonny071 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Top restaurant! Ben hier al meerdere keren geweest. Er wordt veel aandacht gegeven aan de presentatie van het eten, ik heb bijna alle gerechten van de kaart een keer gehad en het was allemaal subliem. Bediening is ervaren en vlot. Ook de sfeer is fantastisch; ze gebruiken elementen vanuit de tijd dat het gebouw als school fungeerde, vandaar de naam "Class". Je krijgt bv de menukaart in de vorm van een dicteeschrift met toepasselijke namen van de gerechten. Zelfs als je naar het toilet gaat hoor je nostalgische kinderliedjes waarop je spontaan gaat meefluiten. Kortom: Je krijgt waar voor je geld. EEN AANRADER! Nog een tip: bespreek van te voren!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Onverwachts binnen gestapt. Voelden ons gelijk op ons gemak. Werden leuk ontvangen. En Goed en vriendelijk bediend. Het eten was erg goed en niets was teveel voor de gastheren. Veel aandacht werd besteed aan de presentatie en de bereidingswijze van het vlees was super !!!! Complimenten aan de staf. Wij komen zeker terug ondanks dat we in Delft wonen. Tis absoluut de moeite waard. Blijf zo doorgaan!!
Lowie J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Twee maal in korte tijd bij Class by Jofel gedineerd. Verrassend goede kwaliteit voor de prijs die je betaalt. De jonge enthousiaste ondernemers hebben het in de vingers. Als oud horecamanager met vijftig jaar ervaring meen ik dat te mogen stellen. De inrichting is gezellig met zeer comfortabele stoelen. Een echte aanrader!!!
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eten is hier lekker, vlees was heel mals, en lekker bereid. Soep was top .Zeker een aanrader. Maar de bediening loopt te fluiten, met flesje op elkaar te slaan. Het leek wel of hij niets rustig kon doen. Is een irritatie factortje. Ook de groep lawaai makers in het restaurant was enorm vervelend. Als je continue speeches moet houden huur dan een privé ruimte. Dan hebben je restaurant genoten er geen hinder van. Deze groep was iets te aanwezig!! Maar buiten dit was alles heel erg lekker en zeker een plek om nog te keren.
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Met een grote groep hier wezen eten op uitnodiging. Fraai en smaakvol ingericht restaurant. Hier een stoofpotje besteld en vooraf de garnalen (slechts 5) maar wel smakelijk....beide prima van kwaliteit. ook de student steak van mijn partner was heerlijk. Zeker een restaurant om een terug te keren.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Over de kwaliteit van de geserveerde gerechten kunnen we niets anders zeggen dat dit goed is, misschien op dit prijs niveau wel uitstekend. De bediening is ongastvrij. Ober zijn is een vak dat meer inhoud dan allen het opnemen en uitserveren van gerechten.
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik heb hier al vaker gegeten en het eten is altijd perfect! Die kok begrijpt heel goed wat lekker is. Het interieur is warm en gezellig. Vanavond was ik met 2 vriendinnen en de hele zaak zat op een doordeweekse woensdagavond helemaal vol! Maar ondanks dat was het personeel nogsteeds professioneel en had oog voor de individuele klant. Bobbie en Steven; jullie zijn toppers!
pbaj .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren er op een zaterdagavond en het was erg druk en daardoor wat lawaaiig. Ondanks reservering een half uur moeten wachten op een tafeltje. Die was vlakbij de ingang waardoor het tochtte. Na een opmerking hierover werd dat direct opgelost. Dit was kenmerkend voor de vlotte en vriendelijke bediening. We kozen voor de dagspecials (tournedosspies en speculaas cheesecake) en die waren heerlijk. We schrokken een beetje vsn de rekening, maar we waren de heke avond weg geweest en gadden aardig wat drankjes genuttigd. Al met al een positieve ervaring, we komen nog wel eens terug.
Xandra H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
mijn zus wilde graag in Zoetermeer een hapje eten. Class voorgesteld en heerlijk op het terras kunnen zitten. De kaart is niet heel uitgebreid, maar het eten is van prima kwaliteit. De wijn per glas erbij genomen en was van prima kwaliteit. Op het grote terras is het nog lang zonnig.
JohanR78 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Vlees van zeer goede kwaliteit! Ambiance voortreffelijk. Onwijs gezellig. Vriendelijk en kundig personeel waarbij de keuken een pluim verdient. Nette zaak. We zijn vaste klant geworden. De saté borrel op vrijdag is gezellig, en ook "nablijven" op 3e vrijdagavond vd maand is ouderwets gezellig. Ik raad iedereen ClassbyJofel aan!
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Ruim terras. Lekkere wijn, vriendelijk personeel. Niet de eerste keer dat ik hier gegeten heb. Kom hier graag terug.
Maarten A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vandaag wezen lunchen dij class by Jofel. Het restaurant is gevestigd in een oud school gebouw en de hele ambiance is dan ook op afgestemd . Het personeel is vriendelijk en het eten is voortreffelijk. De menu kaart is summier maar bestaat uit voortreffelijke gerechten. Echt een aanrader!
Merijngarry .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Verwen jezelf en ga gezellig eten bij Class by Jofel! Het eten en de ambiance zijn voortreffelijk. De bediening is vriendelijk en persoonlijk. We zijn op vakantie vanuit Australie en hebben genoten van onze avond uit. We gaan zeker terug als we weer in Nederland zijn!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten bij Class by Jofel. Wel erg jammer dat we alles twee keer moesten vragen/aangeven omdat er schijnbaar wat schort aan de communicatie tussen de bediening onderling (twee keer vragen om o.a. de kaart, de rekening, hoofdgerecht binnen ipv buiten etc)
ecma .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het mooie pand vraagt om een mooie zaak en dat is Class zeker. Mooi ingericht, ook over servies, glazen etc. Is nagedacht, alles past bij elkaar in deze wat industriële look.
De kaart is niet heel groot maar zeker met de wisselende week en daggerechten genoeg keus.
Het eten is goed! Al aantal maal verschillende dingengegeten en alles is lekker, vlees, vis, voorgerechten en hoofdgerechten.
Het personeel wil nog wel eens wat vergeten maar dat vergeten wij dan weerr omdat we zo lekker zitten en eten en ze verder erg vriendelijk zijn.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Zo, Dat is een aanwinst voor Zoetermeer! Prachtig interieur. Waar mogelijk het thema (schoolklas) doorgevoerd zonder flauw te worden. In dit voormalig schoolgebouw zijn er al wat voorgangers geweest. Toch denk ik dat ze nu beet hebben met een goed concept. Er is een mooie menukaart, vlees lijkt de specialiteit te zijn. Maar ook voor zalm en andere gerechten kun je hier prima uit de voeten. De service is prima. De sfeer is losjes en professioneel. Vooraf de ossenstaartpuntjes en carpaccio. Van mij persoonlijk mag die laatste wat dikker gesneden worden maar lekker was hij zeker. We hadden beide vleesgerechten als hoofdgerecht. Speelse groeneten op het bord en uitstekende Chardonnay erbij. Deze week is gestart met de nieuwe menukaart. Zo snel na de opening is wel duidelijk dat hier voldoende ambitie aanwezig is. We komen zeker terug!
Ricardo C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wow, wat een mooie tent is dit geworden! Het interieur voelt jong en hip, maar tegelijkertijd stijlvol. Service en eten meer dan prima. Leuke avond gehad met m'n vrouw samen.
Priscilla P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een aantal maanden geleden is Class by Jofel geopend in Zoetermeer. Na een geweldige entree en warme sfeer, heb ik uitermate genoten van de gerechten die geserveerd werden. Allereerst het brood met smeersels, zo vers en smaakvol! Mijn favoriete voorgerecht; de Ossehaaspuntjes, het is mals vlees in een heerlijke marinade. Mijn favoriete hoofdgerecht is de Classified Beef met de overheerlijke friet die erbij komt. Tevens zijn de spareribs ook om je vingers bij af te likken. De bediening is erg vriendelijk en scherp.
Kortom de prijs-kwaliteit verhouding is perfect, zeker een aanrader om eens uit te proberen!