Class by Jofel

Meer informatie over restaurant Class by Jofel

Jouw recensie over het restaurant Class by Jofel

Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hebben hier op zaterdagmiddag geluncht. Leuke sfeer en het zat gezellig vol. Sfeervol ingericht en vrolijke bediening. De soep van de dag was goed en de club sandwich en de diamanthaas erg lekker. Enige minpuntje was dat het flink tochtte in het voorgedeelte.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Bediening netjes, barman te vlot voor soort restaurant. Eten erg lekker, voor mij persoonlijk saus iets te heftig voor vleessoort (student steak). Duurde een uur (!!!) voordat het voorgerecht kwam. Typisch geval van drank opdringen helaas. Huiswijn een schofterige 6 euro!!! Dus verlaag drank prijzen, probeer geen drank op te dringen en we komen zeker nog eens terug.
Julian K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
"beste spareribs van Zoetermeer"
Bediening is super! Eten was verrukkelijk! Dagtoetjes die ze elke keer hebben zijn verrukkelijk.
Leuke atmosfeer hangt er ook in de zaak
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een zaak die je zelden vindt. Hier heeft men het vak verstaan. Goede balans tussen sfeer creeëren aan tafel en toch goede beleefde service. Heel erg goed!
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Onlangs hier gegeten.

Pluspunten:
Leuke locatie en de opmaak van het bord +het smaak van het eten (dat is echt lekker)

Minpunten:
-Geen enkel gerecht voor vegetariërs (!!!) Dus wees gewaarschuwd.
-Niet uitnodigend voor een 2e bezoek vanwege te weinig keuze.
-Het duurt allemaal wat te lang allemaal. Vooral tussen voorgerecht en hoofdgerecht.
-Brood vooraf is te veel (en helaas niet "van het huis")
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Vrijdag hier gereserveerd en er was een mooi tafeltje voor ons vrijgehouden op het terras, klasse.

Toen we aankwamen was het nog halfvol, maar al snel zat het hele terras helemaal vol, de bediening liep zich een slag in de rondte, echter hadden ze voor ons nog genoeg aandacht.

We kozen voor de tonijn en de kluiverij, de tonijn kort gebakken(zoals het hoort) was erg lekker en zag er leuk uit met een pipetje sojasaus. De kluiverij bestaande uit een halve spare rib en een halve kip was ook super lekker volgens mijn tafelgenoot. De kip was binnenin ook lekker sappig. We dronken een fles pinot grigio, deze was ook heerlijk. Voor het dessert kozen we voor de brownie van oreo en ananas met drank, om je vingers bij af te likken

Al met al een echte aanrader. En op het terras is het al helemaal goed toeven.
vnhp01 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Bediening prima, de kwaliteit van het gebodene voor de prijs is ver onder de maat. Het entree was aardig, de mosselen ook, het desert erg droog. De frieten mochten de naam niet hebben, de salade evenmin. De prijs voor de mosselen absurd. De sausjes bij de mosselen waren bijzonder.
Hans_K .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Afgelopen weekend heb ik hier gegeten met mijn ouders. Het is een relatief nieuwe zaak, dus besloten we uit nieuwsgierigheid te gaan eten.
We werden hartelijk ontvangen door een spontane, jonge dame en konden gelijk plaatsnemen, terwijl het best druk was. Onze eerste indruk was dus erg goed. Bij het brengen van de menukaarten werd deze toegelicht en aangevuld met een dagelijkse vangst en soep. Vooraf heb ik genoten van een carpaccio en als hoofdgerecht de sushi. Beide gerechten waren gewoon erg lekker en jofel is voor herhaling vatbaar. Voor de volgende keer zal ik vast een toetje proberen :)
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De zaak ziet er leuk uit. De gerechten zijn ok maar kwaliteit kan beter. De pastasalade bij de gerechten is droog en weinig smaak.
We moesten een uur (!) wachten op ons hoofdgerecht. We kregen een drankje van het huis, maar daarmee los je het niet op. Ik zou dit restaurant niet aanraden.
Jennifer ..
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Meerdere keren met diverse gezelschappen bij Class by Jofel gegeten en/of geborreld. Erg tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Leuk vind ik het wisselend weekmenu afgestemd op het seizoen. Een belangrijk onderdeel van de totaalbeleving is het vaste team dat gastbeleving hoog in het vaandel heeft staan. Class by Jofel is hiermee onderscheidend in Zoetermeer en omgeving!
m W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Wat gaat er mis? Ongevraagd verkeerde cocktails serveren, inclusief een mier (!). Je moet erg lang wachten op je eten. In de frisdrank dreven gebruikte barmuntjes (!). Het werd bijna hilarisch, maar is natuurlijk erg jammer.
Gerdia S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Afgelopen vrijdag trakteerden wij ons zelf...dachten we. Na een lekker glaasje op het terras was het lang wachten op onze gerechten. Binnen was het rumoerig, maar wel gezellig. De gerechten vielen erg tegen: de spareribs waren geblakerd, de een heel vet, de ander heel droog. De kipsate was ook verbrand en heel droog. Met heel weinig satesaus. Op het moment dat we er wat van zeiden bood de ober een dessert aan namens het huis (maar dat durfde we niet meer aan). Prijs was erg hoog voor wat we hier kregen. Jammer, tent ziet er gezellig uit, maar wij komen er nooit meer terug. Zoals mijn man zei: zoeken jullie voorbijgangers of tevreden, vast klanten? Waarop de ober zei: dat komt wel goed (???). De slogan over kwaliteit op de site herkennen wij helaas niet.
Geerco L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Wat een gezellig restaurant. Mooi ingericht en met o.a. leuke ronde tafels. Lekkere gerechten met zorg bereid en met vlotte bediening uitgeserveerd. Een aanrader.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gisteravond met 4 personen bij Class by Jofel gegeten. De muziekkeuze vond ik niet passend als achtergrond bij het eten. Met een restaurant vol pratende mensen en harde muziek, was het moeilijk om mijn tafelgenoten te verstaan. Een goed gesprek is bijna niet mogelijk. Naast de kaart was er ook het menu van de dag. Ik bestelde vooraf de zalm met wasabi van het menu van de dag, maar even later kwam de ober vertellen dat die op was. IK heb daarom als tweede keuze gekozen voor de aspergesoep met zalm. Het duurde even voordat de voorgerechten kwamen en toen bleek de aspergesoep lauw te zijn. Drie van ons hadden de soep en hadden dezelfde mening, lekker maar lauw. Onze andere tafelgenoot had de garnalen als voorgerecht en dat was wel warm en lekker (volgens hem). Als hoofdgerecht hadden we 2x de kabeljauw met truffel (vangst van de dag), 1x de biefstuk en 1x oma's stoof. Het duurde heel erg lang voordat het hoofdgerecht kwam en we werden daarom wel wat geïrriteerd. De kabeljauw was naar mijn idee perfect gebakken, maar mijn tafelgenoot vond hem iets te rauw. De truffel was nauwelijks te proeven, jammer! Oma's stoof was lekker, maar er zal veel vet aan. De biefstuk was perfect. Toen we al driekwart van ons eten op hadden, kwam de frites en salade. Beetje laat!! En ook te weinig voor vier personen. De sla sloeg helemaal nergens op. Een klein bekertje met onderin een schep aardappelsalade en bovenop een paar blaadjes sla. Teleurstellend. We gaven wat opmerkingen over het eten, maar de ober heeft er volgens mij helemaal niets mee gedaan. De oplettendheid is ook niet echt goed. In de horeca moet je ogen in je achterhoofd hebben! Een teleurstellende avond.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
twee en half uur op eten gewacht. Bedrijfsleider heeft het goedgemaakt d.m.v. korting, maar de avond was verpest. Gezelschap van 13 personen.
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We zijn met vrienden gisteravond voor de 1ste keer hier wezen eten.
Zeer goede menu kaart. Correcte en gezellig bediening.
Het was voortreffelijk. Een min puntje. Er was geen cafeïne vrije koffie.
Hopen dat het er de volgende keer wel is.
De avond was perfect
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
gezellig restaurant met vrolijke en attente bediening. Vooraf sushi en dat was lekker. Hoofdgerecht saté was prima en Oma's draadjesvlees die was erg lekker en veel.
Lekkere huiswijn en lekker bier op de tap.
Marenthe A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Na meerdere malen bij Jofel in Bleiswijk gegeten te hebben, vanavond naar Class by Jofel geweest. Lekker eten, goede bediening en een gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar!
Jonny071 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Top restaurant! Ben hier al meerdere keren geweest. Er wordt veel aandacht gegeven aan de presentatie van het eten, ik heb bijna alle gerechten van de kaart een keer gehad en het was allemaal subliem. Bediening is ervaren en vlot. Ook de sfeer is fantastisch; ze gebruiken elementen vanuit de tijd dat het gebouw als school fungeerde, vandaar de naam "Class". Je krijgt bv de menukaart in de vorm van een dicteeschrift met toepasselijke namen van de gerechten. Zelfs als je naar het toilet gaat hoor je nostalgische kinderliedjes waarop je spontaan gaat meefluiten. Kortom: Je krijgt waar voor je geld. EEN AANRADER! Nog een tip: bespreek van te voren!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Onverwachts binnen gestapt. Voelden ons gelijk op ons gemak. Werden leuk ontvangen. En Goed en vriendelijk bediend. Het eten was erg goed en niets was teveel voor de gastheren. Veel aandacht werd besteed aan de presentatie en de bereidingswijze van het vlees was super !!!! Complimenten aan de staf. Wij komen zeker terug ondanks dat we in Delft wonen. Tis absoluut de moeite waard. Blijf zo doorgaan!!