Class by Jofel

Meer informatie over restaurant Class by Jofel

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Over de kwaliteit van de geserveerde gerechten kunnen we niets anders zeggen dat dit goed is, misschien op dit prijs niveau wel uitstekend. De bediening is ongastvrij. Ober zijn is een vak dat meer inhoud dan allen het opnemen en uitserveren van gerechten.
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik heb hier al vaker gegeten en het eten is altijd perfect! Die kok begrijpt heel goed wat lekker is. Het interieur is warm en gezellig. Vanavond was ik met 2 vriendinnen en de hele zaak zat op een doordeweekse woensdagavond helemaal vol! Maar ondanks dat was het personeel nogsteeds professioneel en had oog voor de individuele klant. Bobbie en Steven; jullie zijn toppers!
Pbaj .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren er op een zaterdagavond en het was erg druk en daardoor wat lawaaiig. Ondanks reservering een half uur moeten wachten op een tafeltje. Die was vlakbij de ingang waardoor het tochtte. Na een opmerking hierover werd dat direct opgelost. Dit was kenmerkend voor de vlotte en vriendelijke bediening. We kozen voor de dagspecials (tournedosspies en speculaas cheesecake) en die waren heerlijk. We schrokken een beetje vsn de rekening, maar we waren de heke avond weg geweest en gadden aardig wat drankjes genuttigd. Al met al een positieve ervaring, we komen nog wel eens terug.
Xandra H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
mijn zus wilde graag in Zoetermeer een hapje eten. Class voorgesteld en heerlijk op het terras kunnen zitten. De kaart is niet heel uitgebreid, maar het eten is van prima kwaliteit. De wijn per glas erbij genomen en was van prima kwaliteit. Op het grote terras is het nog lang zonnig.
JohanR78 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Vlees van zeer goede kwaliteit! Ambiance voortreffelijk. Onwijs gezellig. Vriendelijk en kundig personeel waarbij de keuken een pluim verdient. Nette zaak. We zijn vaste klant geworden. De saté borrel op vrijdag is gezellig, en ook "nablijven" op 3e vrijdagavond vd maand is ouderwets gezellig. Ik raad iedereen ClassbyJofel aan!
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Ruim terras. Lekkere wijn, vriendelijk personeel. Niet de eerste keer dat ik hier gegeten heb. Kom hier graag terug.
Maarten A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vandaag wezen lunchen dij class by Jofel. Het restaurant is gevestigd in een oud school gebouw en de hele ambiance is dan ook op afgestemd . Het personeel is vriendelijk en het eten is voortreffelijk. De menu kaart is summier maar bestaat uit voortreffelijke gerechten. Echt een aanrader!
Merijngarry .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Verwen jezelf en ga gezellig eten bij Class by Jofel! Het eten en de ambiance zijn voortreffelijk. De bediening is vriendelijk en persoonlijk. We zijn op vakantie vanuit Australie en hebben genoten van onze avond uit. We gaan zeker terug als we weer in Nederland zijn!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten bij Class by Jofel. Wel erg jammer dat we alles twee keer moesten vragen/aangeven omdat er schijnbaar wat schort aan de communicatie tussen de bediening onderling (twee keer vragen om o.a. de kaart, de rekening, hoofdgerecht binnen ipv buiten etc)
Ecma .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het mooie pand vraagt om een mooie zaak en dat is Class zeker. Mooi ingericht, ook over servies, glazen etc. Is nagedacht, alles past bij elkaar in deze wat industriële look.
De kaart is niet heel groot maar zeker met de wisselende week en daggerechten genoeg keus.
Het eten is goed! Al aantal maal verschillende dingengegeten en alles is lekker, vlees, vis, voorgerechten en hoofdgerechten.
Het personeel wil nog wel eens wat vergeten maar dat vergeten wij dan weerr omdat we zo lekker zitten en eten en ze verder erg vriendelijk zijn.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Zo, Dat is een aanwinst voor Zoetermeer! Prachtig interieur. Waar mogelijk het thema (schoolklas) doorgevoerd zonder flauw te worden. In dit voormalig schoolgebouw zijn er al wat voorgangers geweest. Toch denk ik dat ze nu beet hebben met een goed concept. Er is een mooie menukaart, vlees lijkt de specialiteit te zijn. Maar ook voor zalm en andere gerechten kun je hier prima uit de voeten. De service is prima. De sfeer is losjes en professioneel. Vooraf de ossenstaartpuntjes en carpaccio. Van mij persoonlijk mag die laatste wat dikker gesneden worden maar lekker was hij zeker. We hadden beide vleesgerechten als hoofdgerecht. Speelse groeneten op het bord en uitstekende Chardonnay erbij. Deze week is gestart met de nieuwe menukaart. Zo snel na de opening is wel duidelijk dat hier voldoende ambitie aanwezig is. We komen zeker terug!
Ricardo C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wow, wat een mooie tent is dit geworden! Het interieur voelt jong en hip, maar tegelijkertijd stijlvol. Service en eten meer dan prima. Leuke avond gehad met m'n vrouw samen.
Priscilla P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een aantal maanden geleden is Class by Jofel geopend in Zoetermeer. Na een geweldige entree en warme sfeer, heb ik uitermate genoten van de gerechten die geserveerd werden. Allereerst het brood met smeersels, zo vers en smaakvol! Mijn favoriete voorgerecht; de Ossehaaspuntjes, het is mals vlees in een heerlijke marinade. Mijn favoriete hoofdgerecht is de Classified Beef met de overheerlijke friet die erbij komt. Tevens zijn de spareribs ook om je vingers bij af te likken. De bediening is erg vriendelijk en scherp.
Kortom de prijs-kwaliteit verhouding is perfect, zeker een aanrader om eens uit te proberen!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Met z'n achten hier gegeten aan een ronde tafel, prima geregeld. De kaart is dik voor elkaar, de bediening vlot en correct en de locatie zeer bekend voor de meeste Zoetermeerders.
In het oude schoolgebouw hebben al meerdere horecagelegenheden gezeten, o.a. School en De Pastacompany, maar Class is zeker een aanwinst voor de horeca in het oude dorp van Zoetermeer.
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Al een paar keer eerder hier gegeten, en het was wederom heerlijk en erg gezellig! De inrichting van dit pand is uniek, je kijkt je ogen uit. De bediening is erg vrolijk, enthousiast, goed op elkaar ingespeeld en kan met jong en oud leuk overweg.
Wij waren hier met vijf personen en hebben dus heel wat gerechtjes geserveerd gekregen en deze waren stuk voor stuk zeer smakelijk. De frites is ook waanzinnig lekker! Een aanrader, dit restaurant!
Cynthia G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vandaag voor de eerste keer gegeten bij Class, we werden goed en vriendelijk ontvangen en gelijk geholpen. Eten was erg goed zowel voor als hoofdgerecht en stond snel op tafel. Eenmaal het hoofdgerecht uitgehaald hebben we de volgende 20 minuten niemand meer aan tafel gehade, terwijl er tot mijn spijt 3 man personeel niks aan het doen was, want druk was het niet. En helaas krijgen vaste gasten duidelijk meer aandacht dan gasten die voor het eerst komen, jammer! Had er wel iets meer van verwacht.. maar nogmaals eten was voortreffelijk beetje jammer van het personeel, kan beter.
Ferenc M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Ik heb hier heerlijk op het terras gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Ik had als vooraf de garnalen en als hoofdgerecht de tournedos. Meer dan prima. Kom hier zeker terug.
Miekerene .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
we hebben op 11 juli hier voor het eerst gegeten.
leuke bediening , lekker gegeten, mooi decor.
maar langs de dumeelaan staat reclame , met aanbieding 20 % op de totaal rekening .
maar dit is niet meer van toepassing ( 14 dagen na afloop ,nog reclame te zien), kleine lettertjes ???!!!!
bij navraag blijkt het de fout te zijn van het reclamebedrijf.
jammer dat dit een foute aantrekkingskracht heeft om te gaan eten bij jofel.
we gaan zeker nog eens terug, want dat verdienen ze wel.
M29 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vorige week zaterdag hier gegeten met een vriendin. Ze hebben de zaak aardig verbouwd, wat een totale andere sfeer geeft, mooie meubels, die ook nog eens comfortabel zijn. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid.

De bediening had kennis van zaken, maar was wel lekker los en in voor een geintje. Ze hadden alles - ondanks de drukte - geweldig onder controle en lieten geen steken vallen.

We begonnen beide met de ossenhaaspuntjes met truffelsaus, wat een kwaliteit vlees en wat een heerlijke saus, waar je een lekker stukje brood bij krijgt om te dopen. Daarna koos mijn vriendin voor de spareribs, deze vielen van het botje. Beste spareribs ooit zei ze en dat is een compliment want ze is een kenner. Ikzelf koos voor de tonijn, aan 1 kant gebakken, waardoor hij dus lekker rood is, zoals het hoort vind ik. Ook deze was heerlijk. We hebben een pauze ingelast om wat ruimte te creëeren voor een dessert. We namen de aardbeien romanoff en het wisselende dessert buiten de kaart: broodpudding met hazelnoot en pure chocolade en witte chocolademousse, ik krijg nog kippenvel als ik er aan denk, wat was dat lekker zeg.

Onder een kopje koffie als afsluiter besloten we allebei dat we hier nog veel vaker gaan komen. Ga zo door jongens.
Laathetsmaken .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Nadat we een tip hebben gehad van vrienden zijn we met een gezelschap wezen eten bij class by jofel in Zoetermeer.
En daar hebben we zeker geen spijt van.
We zijn hier met zes mensen gaan eten nadat we erg vriendelijk ontvangen zijn door de gastheer.
We hebben vervolgens heerlijk gegeten.
Gerechtjes als tuna tataki met marshmallow,maar ook een klassieke schnitzel met een keuze uit twee sauzen en heerlijke verse groenten op bord gepresenteerd.
De aardbeien romanoff en de tiramisu zijn ook werkelijk top..
De korte gezellige gesprekjes aan tafel van de kelners hebben we als gezellig ervaren..
We wonen hier een half uurtje uit de buurt maar zijn zeker van plan om terug te komen.
Ook zeker vanwege het parkeren.
Zet deze lijn door class by jofel TEAM!