Cityclub Zanzi-Bar

Markt 79 4331 LL Middelburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cityclub Zanzi-Bar

R D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Lekker gezeten bij Zanzibar. Het was redelijk rustig, geen muziek, maar genoeg mede-gasten om een gezellige sfeer neer te zetten. Het eten stond vlot op tafel en was goed van smaak. Zéker voor herhaling vatbaar.
P J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Prima, vriendelijke en snelle bediening. Uitstekende in wijn gekookte mosselen gegeten, met heerlijke huisgemaakte frites. De geserveerde sla was helaas vergeven van de gehakte paprika en bevatte op, één doorgesneden cherrytomaat na, slechts slablaadjes. In mijn ogen is die sla dus voor flinke verbetering vatbaar.
Als toetje de Dudok-appeltaart gekozen, alhoewel ze ook zelfgemaakte desserts hebben.
Wat ik miste was een vochtig doekje om je handen af te vegen na het mosselen eten.
Het interieur van Zanzi-bar is modern, met zitplaatsen op verschillende niveau's en hogere en lagere tafels. De visuals op het scherm achter de bar zijn het bekijken zeer zeker waard, maar op mooie dagen is het grote terras aan de Markt natuurlijk een betere optie.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker mossln gegeten en kipp dijtjes sate metvsatesaus, begeleidt door frites en salade. Was lekker n voldownde,cprijs kwaliteit was ook in orde. Bedini g mag iets vlotter, de inrichting van de zaak had iets weg van een lounge cafe. Gezellig en strak ingericht.
Jojoken_2 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
De bediening was snel en vriendelijk. Binnen is het zeer mooi aangekleed. Wij hadden een tapasplank met vlees en deze vonden we prijs-kwaliteit niet super: Er waren twee kippenvleugeltjes, wat gewokte groeten en vier geitenkaaskroketjes als warme tapas. De koude tapas waren ham, kippenwit, chorizo en salami. Daarnaast was er ook nog pesto en een kleine portie olijven. Dit vonden we maar mager voor de prijs die we betaalden.
Ingrid_vdberg .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Leuke club, restaurant. Op het plein in middelburg met veel andere eetgelegenheden. Deze sprak ons aan door de leuke uitstraling en de lekkere kaart. Hier maken ze van een "simpel"gerecht echt een lekkernij. Heerlijk gegeten! Aardige bediening, ze hadden plezier in hun werk. Zeker een aanrader als je in Middelburg bent.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Leuk een restaurant waar je nog laat kunt eten. De bediening is top, de gerechten heerlijk. Verwacht geen verfijnde culinaire gerechten, maar de smaak is goed. Buiten zitten maakt het altijd feestelijker.
Dax B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
heerlijk gegeten met mijn vriendin gister bij restaurant Zanzibar. Een mooi plekje buiten ( verwarming) aan een ruime tafel. Een goede , vriendelijke service met een lach van een jongen die duidelijk wist waar die mee bezig was. Vooraf lekker fles wit huiswijn, en heerlijke nachos om mee te beginnen. Vervolgens allebei de hamburger genomen die overigens ook lekker was. Nagerecht een chocoladetaartje, en mijn vriendin een Chocoladeloempia. Verrassend , maar ook erg lekker. Ook nog een groot compliment voor het decor. Het zag er allemaal schoon en verzorgd uit. Ook betalen met groter geld was geen probleem. Mochten wij als hagenezen ooit nog een keer in middelburg komen, komen wij zeker hier terug.
Tankpat .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hier met zijn tweetjes gaan eten.
Bij binnenkomst mochten we niet overal zitten vanwege reserveringen, prima..maar als je de volgende klanten van plaats ziet hoppen begin ik vragen te stellen.
Het eten was voor de prijs meer dan genoeg en niet slecht, kibbeling mag wel met minder beslag klaar worden gemaakt. Too much..

Bediening vond ik matig..beetje kortaf, wel snel en sommigen liepen er slonzig bij dus niet eenduidig qua looks bij het personeel.
Helaas bij vragen rekening waren ze ons vergeten en liep het befaamde personeelslid ergens anders.
Dus weer moeten vragen..
Sandocan .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Dit is een uitstekende eetgelegenheid. Maandag 24 augustus 2015 samen met mijn dochtertje en vriendin gegeten hier. De sfeer is relaxt en het decor is warm en gezellig. De bediening is prima. Men is vriendelijk en gastvrij. Het eten is eveneens uitstekend. Als voorgerecht had ik in knoflook gegrilde kippenboutjes. Erg smakelijk. Hoofdgerecht was een Zeeuws mosselpannetje van uitzonderlijke kwaliteit. Al met al een zeer prettige ervaring. Wanneer ik weer in de buurt ben, dan ga ik zeker even langs!
Piafijnproever .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Terwijl we te zaten wachten op onze tapasschotel, herinnerden we ons dat we hier een jaar of 2 geleden ook zo'n schotel gegeten hebben. Toen was die best goed, helaas nu een stuk minder.
Geen gehaktballetjes in tomatensaus erbij, gewone mayonaise i.p.v. aöli en erg veel aardappel (patatas brava én tortilla) Bovendien de patatas verpest door er de tomatensaus en de mayo overheen te gooien, zodat dit een kleffe brij werd.
Erg weinig vlees/vis (alleen inktvisringen en kippenvleugeltjes). Kortom, prijs/kwaliteitverhouding onder de maat.
Bediening ging wel, maar veel verschillende mensen aan je tafeltje.
Geen aanrader....
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Vandaag aan het begin van de Middelburgse mosselfeesten bij Zanzibar mosselen gegeten. Mooi weer, mooi terras, vriendelijke en vlotte bediening. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Mosselen van grote kwaliteit, aangevuld met heerlijke frieten en een kleine salade. Al met al, perfecte lunch in Middelburg. Kijk ook eens binnen in de club zelf- mooi ingericht en zeker sfeervol. Een minpuntje: kraan in het heren toilet werkte niet- vervelend als je net mosselen hebt gegeten en je vingers ruiken naar vis. Er wordt aan gewerkt staat er op een bordje(?).....
Voor de rest, graag nog eens terug als we in de buurt zijn.
Jolantavdb .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Bediening was erg vriendelijk, terras en binnen heel sfeervol. Ik kan salade geitenkaas en Vis plateau aanraden, deze gerechten hadden wij besteld, het was erg lekker, alles was vers.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Tijdens onze vakantie gedineerd bij Zanzi-Bar. Omdat het terras vol was, hebben we binnen gegeten. Wat een leuke entourage. De bediening is zeer vriendelijk.

We wilden als aperitief een cocktail. Daarna kozen we voor het breekbrood met diverse smeersels als vooraf en als hoofdgerecht de visschotel, tezamen met een fles wijn.

De fles wijn werd al op tafel gezet voordat onze cocktails werden geserveerd. Het breekbrood met smeersels was heerlijk. Omdat ik allergisch ben voor mosselen en dat ook heb aangegeven, heeft de kok de mosselen in een apart schaaltje gedaan zodat ze niet in contact kwamen met de rest van de vis. En speciaal voor mij zaten er wat meer gamba's bij, erg vriendelijk.

De vis was wat aan de droge kant, wat erg jammer was. De bijgerechten waren prima.

Leuk restaurant!
T&js .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Gezellig buiten gegeten op het terras van de Zanzi-Bar. Mooie locatie, betaalbare kaart met goeie prijs kwaliteitsverhouding en vriendelijk personeel. We kozen voor het 2 gangen menu a 19,95. Opgebouwd uit een grote moot roodbaars op zeekraal en als afsluiter de tiramisu. alles was oké!
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Nee... Zanzibar dit was niet al te best!
De locatie en het brood vooraf waren eigenlijk nog de enige "hoogtepunten", want hier was niks mis mee. Bij het bestellen van de Surf & Turf verwacht je veel eten, zeker voor die hoge prijs. Maar in feite bleek de Surf & Turf een medium stukje vlees met op zich prima saus en 3 gamba's en nog eens 3 lege geraamtes zonder gamba... Het leek een grapje, maar het was echt zo... laten we maar zeggen dat het een vorm van decoratie was. Vlees was niet goed gekruid en wat flauw van smaak. Friet was overigens ook niet erg lekker, veel aardappel weinig diepgang.
Mijn vriendin had de gebakken mossels genomen. Ook weinig smaak en hier en daar was stukjes schelp. Service kon de kwaliteit van het eten niet compenseren. Niet heel erg hartelijk, beetje een autopilot - het zal allemaal wel mentaliteit. Jammer. Er valt nog een hoop te verbeteren aan Zanzibar, maar 's nachts zal dit vast een prima club zijn.
MVDL12 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Gisteren even een drankje gedaan in Middelburg, was voor ons de eerste keer. We kozen Zanzi-Bar uit een leuke rij van uitnodigende terrassen, eigenlijk gewoon omdat daar vooraan plek was. Het duurde lang voordat we gezien werden, ruim 15 minuten. De bediening komt niet vriendelijk maar plichtmatig over en kijkt je helemaal niet aan. Bij het drankje bestelde we een plateautje worst en nachos. Het plateautje worst was echt een aanfluiting, het leek meer op beleg van de supermarkt. Het geheel was ''gedecoreerd'' met gedroogde peterselie, waar ik al helemaal het nut niet van snap. En lag op een bergje ijsbergsla? Why? De Nachos zagen er veelbelovend uit, totdat we erachter kwam dat het ''Cheddar Cheese Saus'' was, in plaats van gesmolten Cheddar. Het was dus gewoon koud erover heen gespoten, en dat werd het niet lekker van. Uiteindelijk, maar weer snel vertrokken. Later kwam we erachter, dat ook de rekening niet klopte. Het tweede biertje was niet berekend, voor ons een teken van slordigheid.
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Uitgebreid geborreld bij Zanzibar. Mooi zonnetje op terras dat uitkijkt op markt. Een vistapas en vleestapas schotel genoten. Lekkere scherpe worstjes, mooie garnalen, ruim voldoende zeker de olijven. Goede smaken. Prijskwaliteit ok! zeker in vergelijk met omliggende tentjes. Huis rosé Is ok maar prijstechnisch weleens wat lekkerder gedronken. Heel attent werden de tentflappen aangeritst door het personeel om dreigend onweer te weerstaan.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Tijdens ons verblijf in Middelburg hier lekker gegeten. Locatie ligt op de sfeervolle, historische markt. Wij hadden scheurbrood en een heerlijke crostini met roomkaas en groene asperges. Pasta met tomaat en zeekraal (de waterkers was op), en fajita met kip. Bediening mag wat vlotter en ook mogen de dames wat beter op hun gasten letten ipv op elkaar. Inrichting is gezellig, modern, open (gas) haardje met een gezellig zitje. Ook was er ZanziBar tv, vind ik wel origineel.
Bram F.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Ziet er leuk uit, goede service, cappucino was te heet en niet lekker, nachos met cheddar komen volgens mij uit de magnetron, gewoon niet lekker.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Op genoemde maandag hier gegeten met 5 personen. Op het terras gezeten. In eerste instantie was de bediening oké. Dit veranderde gedurende het eten. Veel verschillende bediening gehad. Na uiteindelijk een keuze gemaakt te hebben en het geserveerd werd viel het eigenlijk wel tegen. De mosselen waren aangemaakt in een oosterse stijl. Dit werd niet vermeld op de kaart of het bord buiten. De gebruikte kruiden waren ongelijk verdeeld, dus de smaak was ook erg verschillend en soms erg overheersend. Of dit slim is om zo te serveren betwijfel ik. Je moet het in ieder geval wel vermelden. Als we dit wisten hadden we het niet besteld. Ondergetekende had de surf & turf besteld. Er werd vermeld dat de entrecote 200 gram zou zijn. Echt niet!
Ik had gevraagd medium Rare, maar dit bleek erg moeilijk voor de kok. Het was well-done. Jammer voor het vlees en de smaak. De gamba's waren goed. Helaas was de wijnkeuze erg beperkt: Alleen een Zuid-Afrikaans assortiment en erg beperkt in kwaliteit en assortiment.
Waar ik me erg aan stoorde was dat er wel 4 keer door 4 verschillende bediening gevraagd of het naar wens was, maar 1 keer is genoeg.
Met onze opmerking over de mosselen werd niets gedaan, jammer. Hierdoor ook geen koffie genomen, maar dit ergens anders gedaan.
Het terras is erg dominant aanwezig op het plein, en het interieur is mooi, maar op kwaliteit schiet het echt tekort. Bediening is redelijk. Terrastafels erg vol met allerlei "informatie".
Zeker een plek waar wij geen 2e keer zullen komen eten.