City House

Zaterdag 09:00 - 15:00
Zondag Gesloten

Marina D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Prettig lunchtentje met lekkere broodjes, ook glutenvrij (bravo!). Het personeel is bescheiden doch attent. Verder een fantastische plek als je kleine kinderen hebt vanwege de speelhoek.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Vandaag geluncht, alles vers, binnen ruikt het lekker naar zelfgemaakte taart, aardige bediening, en een boek gekocht van 3 Euro.. Ik kom zeker terug.

Erg leuk!
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Prima plek om even te stoppen voor lunchbreak. Vroeger zat hier casa e cucina, sinds een paar jaar overgenomen door nieuwe bewoners. Zeer aardige bediening. toen ik hier was leek het haast een kinderopvang annex flexwerkplek. volgende keer maar de laptop mee :-)
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Wat als eerste opvalt bij Cityhouse is het vrolijke personeel. De bediening is echt goed en aardig, heb het zo zelden meer meegemaakt de laatste tijd in Amsterdam.
De locatie vind ik heel leuk/ prettig om te zijn. Het voelt licht, verzorgd, prettig. En dan het eten.. ik vind alles even lekker. Gezond, kwalitatief, het smaakt zo goed als het eruit ziet.
Kortom: aanrader.
Leontine D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Prima eten, inspirerende omgeving. Goede werkplekken en ruimte voor zakelijke ontmoetingen. Exploitatie door heren met een visie op goed nabuurschap. Aanbeveling.