City Hotel Oss

Raadhuislaan 43 5341 GL Oss Nederland Kaart

Over het restaurant City Hotel Oss

Met zicht op de Raadhuislaan, sfeervolle inrichting en een transparante uitstraling is Brasserie de Serre een meer dan geschikte omgeving om op ontspannen en informele wijze te genieten van ontbijt, lunch of diner.

Op het menu staan eerlijke gerechten met verse, pure ingrediënten. Via de tabletmenukaart krijgt u direct extra informatie over de samenstelling van het gerecht.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Mooi restaurant, beperkte lunchkaart
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten in de serre van dit restaurant op een doordeweekse avond.
Vanwege de ligging direct tegenover De Lievekamp, is dit restaurant een absolute aanrader in combinatie met theaterbezoek. Menu voorziet eveneens in een speciaal theatermenu.
Mooie verrassende gerechten in een prettige ambiance met vriendelijke bediening.
Wij komen zeker nog eens terug!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Weer een prima avond gehad. Ook mijn gast was over het geheel erg te spreken. Heerlijk gegeten in een levendige omgeving waar toch goed een gesprek te voeren is.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten een zeer verfijnde keuken, alleen helaas van de wat rommeligge en ongeorganiseerde bediening, we moesten erg lang wachten op onze dranken en de menu kaart
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Afgelopen weekend hier gegeten. Zag er trendy en toch gezellig uit. Als je de kaart ziet, en ook de manier waarop de borden opgemaakt zijn, dan is dat erg verrassend, met zeer veel aandacht gedaan. Prima seizoensgerechten op de kaart, hert en duif smaakten prima, ook de kabeljauw en kalfssukade van mijn vrouw waren uitstekend. Smaken zijn prima, bijpassende wijnen ook. Voor ons beiden zeker voor herhaling vatbaar.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Doordat ze een bib gourmand hebben ontvangen besloten we om weer eens in dit restaurant te eten. We werden niet teleurgesteld. Het voorgerecht van tonijncarpaccio was mooi op smaak, de boerenkip was niet droog en mooi sappig gebleven. Het tussengerecht van tartte tatin van witlof met scampi's gaf een bijzondere combinatie. De skrei als hoofdgerecht mocht er ook zijn, goed gegaard met mooie garnituren. Tafelgenoot lustte het dessert van het menu niet, daarvoor kregen we een keuze uit twee andere desserts, chapeau! De wijnkeuze is voldoende en de bediening is formeel en op de achtergrond, mag iets meer interactie zijn. Prijs/kwaliteit is dik in orde.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Weer lekker gegeten van het theatermenu! Goede formule... 2 gangen genomen! Carpaccio van biet met geit en de runder! Daarna blackangus hamburger en 2 bereidingen van sucade! Dan is er geen plek meer voor een toetje! Lekker flesje wijn erbij ! Goede prijs kwaliteitverhouding!
Plek om vaker terug te komen,zeker nu het interieur wordt 'aangepakt'!