Over het restaurant Citrus

In Citrus restaurant you won’t find frills. The interior has a rustic, cozy atmosphere. The menu is compact, so the chef doesn’t have to divide his attention. You can see and taste that. Nicely formatted plates present the best flavor combinations of the season. The carefully selected wines add an extra dimension to your meal. The attentive waiters are serving service only.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Citrus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00
- Diner vanaf 18:00

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Citrus

SammyPulman .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
HERT hier gegeten met stoofpeer, zoete aardappel, kruidige saus. Alles erg goed van smaak. Laat u adviseren voor de wijn, ze hebben heerlijke wijnen! We komen hier vaker..
Auke S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Gisteren zijn wij met vrienden gaan eten bij Citrus. Heerlijk gegeten; salade met heerlijke huisgebraden entrecote en hert waren mijn toppers. Mijn vrienden waren lyrisch over soepje van eendenlever. Heerlijke wijn met goed advies en super bediening maakte avond helemaal af. Aanrader
Jadis The Lemon Kitchen .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Klein restaurant met grootste smaken. Bijzonder lekkere gerechten met bijpassende mooie wijnen. Het nagerecht is vaak een verzameling van allerlei kleine toetjes. Mijn vriend houdt er enorm van, ik heb persoonlijk liever een gebalanceerd nagerecht, maar ik ben ook niet zo’n zoetekauw. Aanrader!
Ery W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
In een korte periode hier twee keer geweest en de enen keer was nog beter dan de andere.
Men kan hier in alle rust genieten van het aangebodene wat van voortreffelijke kwaliteit is.
Ook de uitleg laat niet te wensen over. drie gangen menu € 35,50, Huiswijnen van goede kwaliteit € 4,95
Fles water met koolzuur € 4,75. Alleszins redelijke prijzen zeer zeker voor het gebodene.
Men voelt zich hier als een graag geziene gast die ook nog in de watten wordt gelegd.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Gezellig klein restaurant waar de kok met passie kookt en ook nog eens aandacht heeft voor de gasten!! Bediening heel attent en je voelt je echt in de watten gelegd!! Wij hadden een menu ivm theaterfestival , zó ontzettend lekker qua smaken en kwaliteit. Mooi opgemaakt en een lust voor het oog en de smaakpapillen. We wonen ver van den Bosch, anders zouden we daar snel weer komen!!
Ery W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Hier super gegeten voor een prima prijs. Kortom een avond om te herhalen in dit sfeervolle restaurant. Beide een 3 gangen menu wat uitstekend verzorgd en met de juiste uitleg.
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bij toeval werd dit restaurant aangeraden, Een geweldige aanrader dus. Voortreffelijk gegeten in dit erg kleine restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Wat een heerlijk restaurant is dit toch. Originele kaart, prima verzorgde gerechten, goed afgemeten hoeveelheden, verrassende smaakcombinaties. Intieme sfeer, professionele bediening. Aanrader dus!
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Al weer enige tijd geleden hebben wij hier met 2 personen gegeten en het staat ons nog bij, in positieve zin. Dit kleine etablissement besteedt aandacht aan de gast en aan de gerechten. De ontvangst was prima en orde. Onze jassen werden aangenomen en we werden naar een klein tafeltje geleid in het midden van de zaak. Deze plaatst was wat krap waardoor bij het voorbij gaan van andere gasten / bediening er steeds tegen de stoel werd gegaan maar dit was dan ook het enige minpunt deze avond. Het vooraf van zalm en yuzu was erg bijzonder en fris. De wijn ging er uitstekend bij. Het hoofdgerecht van sukade was rijk van smaak met een volle maar niet overheersende portsaus. Ook hierbij werd weer een goed bijpassende wijn geschonken. Als dessert hebben wij een uitstekend kaasplankje gegeten met een oude port. Kwaliteit, portionering en sfeer zijn hier prima in orde. Wij gaan graag nog eens terug.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gisteren in dit kleine restaurantje gegeten, waar ze net een nieuwe kaart en menu hadden. We hebben het 5 gangen menu gegeten. Wat een feestje, mooie smaken en prachtig opgemaakte borden.
Het wijnarrangement is ook zeker aan te raden, wijnen uit Hongarije, Italië en Duitsland die we zelf nog nooit geproefd hadden waren een mooie aanvulling! Fijne bediening, erg vriendelijk.
Zeker een aanrader en komen graag terug in dit pareltje!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Viergangenmenu met wijnarrangement bracht elke gang iets heel bijzonders. Goede wijn-spijs combinaties, uitstekende service. Echt een aanrader!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wat hebben wij lekker gegeten en wat een ontvangst, warm en veel aandacht.
Aan het raam met een glas champagne fantastische gerechten en gekozen voor het menu en wat een mooi smaken en combinaties! De gastvrouw weet een perfect wijnarrangement te brengen en heeft veel kennis van alle producten en mogelijke alternatieven. Super dessert met een speciale koffie van het huis (Aanrader) .
Zou geen moment twijfelen dit restaurant aan te bevelen!!
Iwan P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Culinaire gegeten, 3 gangen menu en gedronken, passende (BOB) arrangement voor een goede prijs. De bediening werd netjes verzorgd door de gast vrouw en de Chef gaf tekst en uitleg. Voor herhaling vatbaar.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Citrus behoort tot de top van den Bosch.
Op een zondagavond gegeten met 4 personen.

Gegaan voor een 4 gangen verassing menu met wijn arrangement. Netjes brood op tafel met boter, misten wel de olijfolie.

Werd goed rekening gehouden met de eet wensen, drie personen hoofdgerecht bavatte en eenmaal schol. Ook bij de wijnen werd gevraagd naar voorkeur wit of rood.

Rekening was € 290, maar was het zeker waard voor een top avond.
B V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Samen met mijn vrouw hier gedineerd.
We hebben een verrassing menu genomen 6 gangen met wijn arrangement van het begin tot het einde en culinaire droom van gezelligheid en prachtig eten top!
Mocht je in den bosch zijn probeer hier een plaatsje te bemachtigen.
Jolijn W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Super leuk zo'n klein restaurantje. Alleen erg warm en ondanks het feit dat het zo klein is werd er niet echt goed gelet op de lege glazen. Lekker gegeten maar niets verrassends voor deze prijzen. Maar zeker de moeite waard om eens te proberen.
Tomage .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Op 4 mei 2016 zijn mijn vrouw en ik getrouwd en hebben wij met 20 gasten gegeten bij Citrus. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het eten (vooral het Oosterse buikspek en de roggevleugel) was geweldig. Al onze gasten waren lovend over het eten en met iedereen is vooraf rekening gehouden. Dikke pluim voor de kok om alle gasten nagenoeg tegelijkertijd uit te serveren.

De sfeer, het eten en de gastvrijheid heeft allemaal bijgedragen tot een voor mij en mijn vrouw onvergetelijke dag. Citrus heeft dit voor ons mogelijk gemaakt! Wij komen zeker terug en kunnen Citrus bij iedereen aanbevelen.
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met de schoonfamilie heerlijk bij Citrus in den Bosch gegeten tijdens de jeroen Bosch week. Uitermate vriendelijk personeel een heerlijke kreeft als entree evenals het hoofdgerecht de kalfsentrecote, het kaasplateau was ook goed, en last but not least een goede prijs kwaliteit verhouding. De Ripasso paste er goed bij.
Als we weer in den Bosch zijn komen we hier zeker weer terug
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
4 gangen verrassingsmenu gegeten. Heerlijk, apart, bijzondere combi's en borden opgemaakt als schilderijtjes.
Leuke jonge mensen als eigenaar (kok en bediening). Vriendelijk maar niet opdringerig. Fijn!
Zeer kleine zaak, 25 stoelen. Eenvoudig, strak ingericht, maar doet prettig aan door goede verlichting.
Absolute aanrader!!!
Cor G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gisteren avond gegeten met vrienden uit Den Haag. 5 gangen menu. Geweldige gerechten met verrassende smaken. Bediening goed en stralen interesse en passie uit. Mooi pandje in hartje Den Bosch
De entourage ( toegang, totale ruimte kijk in de keuken enz) vind ik niet passen bij de kwaliteit en prijs van keuken en wijnen. Hierdoor niet de maximale score doordat mijn diner beleving hierdoor niet helemaal ingevuld werd.
Deze keuken en uitbaters verdienen volgens mij een ruimer pand met allure ( al is de huidige ligging bijna perfect) Is dit voor je bijzaak dan is dit zeker een aanrader, want het eten is geweldig!!