Citroen & Peper

Woensdag t/m Zondag 10:00 - 20:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heerlijke daghappen om hier op te eten of mee te nemen voor € 6,50. Kun je het zelf niet voor maken! En bovendien ook nog heel gezond!
Daarnaast ook nog een heel leuke plek om te lunchen. Ik had de salade met blauwschimmelkaas en peer, jammie! Maar ook de ontelbare verschillende soorten broodjes met beleg zien eruit als een goede lunch. Alles betaalbaar en van eerlijke kwaliteit.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gezond, makkelijk en origineel! Gelegen in een woonwijk, veel mensen nemen de daghap mee naar huis als ze uit het werk komen. Voor de vaste prijs van 6,50 euro heb je een prima maaltijd. Er is keuze uit drie hoofdgerechten, die binnen een kwartier geserveerd worden door de vriendelijke eigenaren.

Wij kozen beiden voor een stamppotje van zoete aardappel met salie, rucola en geitenkaas. Dit was ook de origineelste keuze: alternatief was sate met kip of pasta met spekjes.
Het stamppotje zat boordevol smaak en was precies pittig genoeg.

Overigens is de zelfgemaakte aioli op brood als voorafje ook een aanrader.

Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Bij dit eethuisje is bijna alles even lekker.
Ze hebben iedere dag 3 menu variaties van de dagschotel.
Dagsoep is €2,50 dagschotel € 6,50 dit liever thuis eten is geen probleem voor dit enthosiaste stel.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Leuk en origineel restaurant waar je graag nog is terugkomt. Zowel lunch als diner is heerlijk, en de prijs-kwaliteitverhouding is perfect. Superleuke eigenaren, al bij al een aanrader!

Daarnaast hebben ze (één van de) beste brownies van Amersfoort en omstreken.