Citroen & Peper

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Citroen & Peper

WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Omdat dit restaurantje ons zo goed bevallen is, op vrijdagmiddag hier weer binnengestapt. Na een kleine verbouwing is er wat meer ruimte in de zaak. Er werken erg aardige mensen.

Rond half 6/ 6 uur loopt het hier helemaal vol. Mensen die even komen eten, maar ook veel mensen die het eten meenemen naar huis.

De gerechten kosten inmiddels 7,50 euro, eerder was dat een euro minder.

We bestelden een kokoscurry, een lasagne met rucola en nog een losse salade. We zijn ook dit keer dik tevreden over de kwaliteit van de gerechten. Erg lekker.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gezond, makkelijk en origineel! Gelegen in een woonwijk, veel mensen nemen de daghap mee naar huis als ze uit het werk komen. Voor de vaste prijs van 6,50 euro heb je een prima maaltijd. Er is keuze uit drie hoofdgerechten, die binnen een kwartier geserveerd worden door de vriendelijke eigenaren.

Wij kozen beiden voor een stamppotje van zoete aardappel met salie, rucola en geitenkaas. Dit was ook de origineelste keuze: alternatief was sate met kip of pasta met spekjes.
Het stamppotje zat boordevol smaak en was precies pittig genoeg.

Overigens is de zelfgemaakte aioli op brood als voorafje ook een aanrader.

Hetty de S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Bij dit eethuisje is bijna alles even lekker.
Ze hebben iedere dag 3 menu variaties van de dagschotel.
Dagsoep is €2,50 dagschotel € 6,50 dit liever thuis eten is geen probleem voor dit enthosiaste stel.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Leuk en origineel restaurant waar je graag nog is terugkomt. Zowel lunch als diner is heerlijk, en de prijs-kwaliteitverhouding is perfect. Superleuke eigenaren, al bij al een aanrader!

Daarnaast hebben ze (één van de) beste brownies van Amersfoort en omstreken.