Ciro Passami L'olio!

Tweede Helmersstraat 3 1054 CA Amsterdam Nederland Kaart
31-206188420

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Ciro Passami L'olio!

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken , Terras
9,2
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het duurste was de wijn! De Pionot Grigio is heerlijk maar de fles gaat 3x over de kop.
Heerlijke gamba's, super tagliatelle met truffel Jammie
c G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Fantastisch echt Italiaans restaurant ! De pasta met truffel moet je geprobeerd hebben.
Heel vriendelijke en attente bediening.
P P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Eten is altijd heerlijk bij Ciro! Truffelpasta was weer formidabel! Bediening super aardig en attent! Wij komen zeker terug!
Ellie J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een avond in Italië, de sfeer, fijn personeel en zeer goed eten! Wij komem hier graag.
ben T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
wat een ambiance, zeer attente en vriendelijke bediening, uitzonderlijk goede authentieke italiaanse keuken, een van de allerbeste italiaanse restaurants van amsterdam...of waarschijnlijk de beste ?
Katie T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Zeer goed restaurant !! We komen er vaak.
John V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We waren te vroeg, toch wat te drinken gekregen, goede service en goed eten.
C. A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hebben hier een heerlijke avond gehad. Een rumoerig, gezellig restaurant en bediening die alleen italiaans en engels spreekt; je waant je bijna op vakantie in Italië. Vooraf gekozen voor de garnalen en de carpaccio. Met de hand gesneden en dus niet allemaal dezelfde dunne, ronde plakjes zoals je normaal geserveerd krijgt. Daarna de argentinian steak met provolone kaas. Dit was echt een geweldig stukje vlees met een heerlijke vulling! De bediening is attent en profesioneel. Wij hebben genoten!
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
pasta truffel TOP
derk P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een geweldige ervaring. Ook voor mijn vrienden die lang in Italië verbleven. Druk bezocht restaurant met attente bediening.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bijzonder lekker gegeten. Keuzestress bij ieder gerecht. Zowel de coquilles, vitello tonato als wel de argentinian steak met provolone kaas waren echt uitstekend! Aanrader!
Rogier J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
heerlijk eten maar het duurde iets te lang voor de gerechten werden opgediend
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Goede service, zalig eten, voortreffelijke wijn, sfeervol echter interieur kan een update krijgen. Italiaanse bediening en lekkere gerechten op de kaart. We gaan zeker terug! Minpunten: wat rumoerig, outdated interieur en nagenoeg geen vegetarische gerechten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Erg goed restaurant. Echt Italiaans, hele bijzondere gerechten en zeker de pasta met witte truffelsaus was formidabel!
vluggejapie .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vanavond hier met drie personen gegeten. Wisselende recensies doen vermoeden dat de bediening wat laks en onvriendelijk is. Echter, ik vermoed dat Italiaanse correctheid word verward met onvriendelijkheid. De laksheid herkennen we ook niet, hoewel de bediening in de knoop lijkt te komen als ze iedere tafel de volle aandacht willen geven. Een voorbeeld van de correctheid: een tweede fles wijn wordt opnieuw aan de bestellende gast aangeboden ter controle in een schoon glas. details die in Amsterdam niet altijd vanzelfsprekend zijn.

Het eten is zoals je van een goede italiaan mag verwachten. ingrediënten van hoge kwaliteit, zonder gerommel in de marge.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Fijn Italiaans restaurant! Vriendelijke en snelle bediening.
Moeilijk om te reserveren...ging allemaal wat rommelig :)
Als starter hadden we de Vitello Tonnato, zeer authentiek uitgevoerd, verrukkelijk!
Daarna de Linguine met verse kreeft in een saus van kersentomaatjes en de Argentijnse filet van ossenhaas opgerold met Parmaham en Provolone kaas.
Allebei erg goed...maar wat een mega grote porties! Maar toch zo lekker dat het op ging.
Alleen had er van mij niet overal zo'n slinger met balsamico siroop overheen gehoeven...maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Tiramisu was prima als dessert.
Hugo G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
fantastisch gegeten en gedronken..de Filetto de manzo alla chef Fabio was geweldig en de wijnen zowel de witte als de rode van Francis Ford Coppola waren ook heerlijk.. bediening was prima..
Irene A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gezellig restaurant, drukbezocht. Personeel ok maar niet hartelijk.
Wijnen zijn klassiek, niet verrassend, prijzig.
Dagverse gangen waren zeer goed. Gerechten op de kaart vielen tegen. Tikje commerciële gerechten, niet authentiek Italiaans.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Ontvangst matig wij houden er persoonlijk niet van dat er gelijk iemand aan tafel een aperitief staat op te dringen moest nog gaan zitten,
Daarna bleef de ober aan tafel staan tot we een keuze hadden gemaakt. Waarom zo'' n haast.
Antipasto misto x 4 was karig en kaal op tafel gedropt.
Pasta met truffel verdronk in de saus. Penne met calamari cima di rape e pecorino? Waar was de geitenkaas?
Dessert was ok. Sgroppino wordt aan tafel klaar gemaakt.
Daarna was het ook met de service afgelopen.
Eten was wel goed maar niet bijzonder. Sfeer te gehaast in het begin later geen aandacht meer.
tafel vd buren te dichtbij , kon amper van mijn stoel opstaan maar moest wel wijken voor een buurman die naar het toilet moest en er niet langs kon.
Jammer nog een italaan van ons lijstje geschrapt.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Het was heerlijk, komen zeker een keer terug.
Ambiance goed en personeel heel vriendelijk.
We hoorden het van kennissen.