Ciro Passami L'olio!

Tweede Helmersstraat 3 1054 CA Amsterdam Nederland Kaart
31-206188420

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Ciro Passami L'olio!

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken
Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Ciro Passami L'olio!

Frank M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Zeer professioneel. Goede ambiance!
Gregory G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijke echte italiaan! Fijne bediening en gewoon een goede kaart!
Lekker druk en rumoerig op een zaterdagavond, zoals een Italiaan hoort te zijn.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance
Thomas J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Very good!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prijs kwaliteit matig. Drank veel te duur.
Niet echt vriendelijk.
Begrijpen Nederlands slecht
Voelden ons weggekeken. Tafel wordt afgeruimd als je nig aan het eten bent.
Op aanraden van vrienden naar toegegaan, maar erg teleurgesteld vertrokken.
Celeste B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Wederom was het weer een feestje super lekker gegeten echt Heerlijk en de wijnen waren ook top en de scroppino washok heerlijk wat een geweldige zaak kom zeker nog een keer terug
Dimitry J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
echte Italiaan, zowel de de bediening als de kaart. Goed eten, al vond ik de zwezerik te doorbakken.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten!! En een fantastische gastvrije bediening! Komen gauw terug!
Sija V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Leuke Italiaan. Aperol Spritz met wel erg weinig Aperol. Voorgerecht van provolone met worst en groente werd bijna koud geserveerd; jammer. Tarbot met safraan en prosecco was wat flauw met extreem weinig spinazie (teveel olie) erbij. De aardappels te slap en te scherp. We vroegen er wat spinazie bij. Bleek bij thuiskomst voor € 6,- op de rekening te staan. Ook geen kraanwater. Ook € 6,- voor fles bruis. Kortom, veel op aan te merken. Moet beter kunnen want de tent zelf is prettig.
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het restaurant is prima maar niet zo geschikt voor oudere gasten. Doordat de tafels redelijk dicht op elkaar staan is het zeer rumoerig. Ook was de toegang tot het restaurant niet senior-vriendelijk.
Celeste B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Wat een heerlijk restaurant echt al of je in Italië zit de gerechten zijn heerlijk volgens mij maakt het niet uit wat je neemt het is allemaal heerlijk komen zeker nog een keer terug echt een aanrader
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op kerstavond heerlijk uit eten geweest bij Ciro Passami L'olio. Ze presenteerden geen kerstmenu, maar a la carte met wat extra's die niet op de kaart stonden. Die extra's werden verteld in het Engels met een zwaar Italiaans accent, moeilijk verstaanbaar. Maar ik nam de gok en koos iets waarbij ik iets had verstaan van wangetjes en ansjovissaus. Dat bleek een heerlijk gerechtje te zijn van kabeljauwwangetjes. Mijn vrouw, wat minder avontuurlijk, had veilig gekozen voor carpaccio, was ook prima. Als hoofdgerecht had ik de ribeye met gorgonzola en mijn vrouw de filetto di chef. Perfect gegaard en heerlijk van smaak. Afgesloten met de tiramisu en de chocolade soufle. Zoals al eerder gememoreerd was de wijn behoorlijk over de kop, maar ja, het was kerst ;-)
Rina S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk eten, leuke ruimte, aardige bediening. Twee minpunten, Engels is de voertaal, niemand spreekt Nederlands. Na afloop zocht ik mijn jas, die ik aan de kapstok had gehangen, bleek in een vensterbank te zijn gelegd om een tochtige kier af te dekken. Tja.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Kwamen om 18.00 uur en hadden gereserveerd. Het was er heel koud. Kregen een tafel naast de deur waar het tochtte. Al snel werden er dekens gebracht. Zitten we met 4 personen in een leuk restaurant, waar het eten heel goed is, met dekens om. Moet toch niet gekker worden!! Na overleg andere tafel bij het raam gekregen, waar het ook onaangenaam koud was. Na komst van andere gasten werd het geleidelijk warmer. Eten was heel goed maar ons zien ze er niet meer terug!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, filet de chef een aanrader!
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bij binnenkomst naast de kassa geplaatst waar het erg rumoerig was, druk en ongezellig. Vervolgens om een andere plek gevraagd en die gelukkig gekregen. Koppel na ons is ook verhuisd van de kassaplek.

Dan de wijn: die was erg goed, prima kaart.
Mijn voorgerecht (lamsgehaktballetjes) waren heerlijk, hoofdgerecht (tagliatelle met truffle) iets te zwaar en romig (1/3 laten staan).

Gerechten van mijn partner waren niet zo goed. De octopus was wel ok maar erg taai en de saus paste er niet bij (beetje zoetige saus met een raar kleurtje). Vervolgens had ze pasta vongole. Veel te zout, maakte alle smaken kapot (heb hem zelf ook geproefd en ik houd op zich wel van veel zout). Hadden we achteraf terug moeten sturen.

De scroppino was erg lekker en mooi dat deze aan tafel werd bereid.

Al met al dus een beetje gemengde geedback en daarom het oordeel redelijk.
Lex K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Warme en gastvrije bediening door Ciro de voortreffelijke kok en eigenaar met zijn team.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een fantastische bediening.
Heerlijk voorgerecht iets met vongole en als hoofdgerecht zeebaars zooo lekker klaar gemaakt.
Daarna nog een tijd zitten borrelen en toen pas het toetje besteld.
Huisgemaakte tiramisu, zalig. De sfeer was ook heel gemoedelijk.
Dank voor de heerlijke avond, we komen zeker nog een keer terug.
Ditty B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heeeeeeeerlijke tonijn gegeten, service attent en aardig, ga zeker snel weer!
inabruns B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017