Ciro 1939

Donderdag t/m Zondag

• Af te huren , Catering
Sam V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Tot op heden (18 maart 2016) was ik altijd ontzettend tevreden over Ciro! Echter is plotseling het menu veranderd. Jammer genoeg niet positief. De pizza's waren droog, de pasta carbona zat vol met olie en we hebben meer dan een uur moeten wachten op onze bestelling.

Proever9988 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Bij Ciro hebben ze veel originele pizza's en pasta's. Wat mij betreft de lekkerste pizza van Amsterdam! De pizza bianca met paddenstoelen is echt een aanrader. Ook de lasagne is heel erg lekker. Ze bieden ook de mogelijkheid om een volkorenpizzabodem te bestellen. Ik vind een pizza lekker zoals ie is, maar toch heel goed dat ze dit aanbieden!
FijneProever020 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Sinds een lange tijd eten besteld en eindelijk een fatsoenlijke pizza ontvangen. Snel, aardige bezorger en denk dat je nergens in Amsterdam een betere pizza kunt bestellen!
Anand K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Naar aanleiding van enkele goede recensies besloten om onze vaste pizzeria te verlaten en eens hier pizzza 's te bestellen.
Ten eerste veels te laat, bevestigd om 18.27 uiteindelijk om een uur en drie kwartier later bezorgd! Twee uur wachten op 2 simpele pizza 's.
Nadat ik had gereclameerd beloofden ze korting voor de volgende keer, nou bedankt maar die volgende keer komt er niet meer. Decor is 1 omdat we hebben laten bezorgen.
Eten zeer matig en te vet. Geen verse ingrediënten volgens mij en de beloofde kwaliteitsvlees was ver te zoeken. Hoezo dunne bodems?
Ik zou hier niet mijn geld aan uitgeven.
Fijnproever154 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
We hadden 2 pizza's besteld en 1 cola voor 33,50. We moeten 1,5 uur wachten voordat het werd bezorgd, waren ze ook nog de cola vergeten. Pizza's waren helemaal koud geworden, dus zelf opgewarmd in de oven. Pizza was wel lekker, maar totaal niet zijn prijs waard. Sowieso nooit voor 1,99 de Buffalo mozzarella kiezen, want die is nauwelijks terug te vinden.
Kate S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Heb via thuisbezorgd besteld, vandaar een 1 voor decor. Het eten was er veels te laat, bijna een uur en drie kwartier verder. De smaken van de pasta met garnalen en de pasta met spinazie waren wel ok, portie was groot genoeg, alleen was de pasta zelf hee zacht gekookt, bijna papperig. Zonde. Ik zal er niet meer bestellen.
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
De achterkant is zeer groot en ze hebben wel 20 man rondlopen maar voor gasten is er dus geen plek aan de voorkant. Daarom de pizza maar meegenomen naar huis, deze was echter wel erg lekker. Had dit als tip gekregen van een collega nadat ik gemopperd had dat er in Amsterdam geen echte Italiaanse pizza meer te krijgen is, alleen maar die Amerikaanse ketens. Dit is echter een uitzondering want we hebben heerlijk gegeten. Lang leve pizzeria's die nog echte kaas gebruiken.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Ik had de lasagne besteld voor best een hoop geld, de smaak was heerlijk maar veel was het niet! Ik vind dat je voor dat geld echt wel vol zou moeten zitten.
Noahm .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Lekkerste bezorgpizza van Amsterdam!

Bezorging duurt vaak (te) lang, betrouwbaarheid is slecht - vaak is het te druk waardoor er geen bestellingen meer worden aangenomen. Maar als je dat er voor over hebt, heb je een pizza met echte ingrediënten voor thuis! Goede ham, echte parmazan, pittige rucola!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Fantastische pizza's. Rijkelijk belegd met verse producten. Pasta's nog niet geprobeerd. Niet goedkoop, maar meer dan de moeite waard.
Freek S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Briljante pizza's, echt heerlijk. Ik heb nu 3 keer besteld en verschillende pizza's uitgeprobeerd en ze zijn allemaal even lekker. Echte aanrader voor als je een lekker pizza wil eten.
Sascha B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
's middags pizza's besteld om 's avonds te laten bezorgen. Tot op de minuut nauwkeurig was de bezorger. Pizza's waren nog goed warm (ook al woon ik niet heel erg dichtbij), de bodem was goed, beleg was heerlijk (en royaal!). Mijn (kritische!) Italiaanse vriend was ook zeer te spreken. Ik ga hier vaker bestellen (en de 1 voor decor mag gezien worden als een 'niet van toepassing' aangezien ik er niet binnen ben geweest)
Harold S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Zelf van Italiaanse achtergrond ben ik erg kritisch op de kwaliteit van een pizza. Een goede pizza bestaat uit een smakelijke bodem, gebakken op steen en bij voorkeur in een houtoven, een tomatensaus die niet te zuur, bitter of zoet is, kwaliteitsmozzarella en natuurlijk het beleg, gekozen op Italiaanse wijze: niet teveel, goede kwaliteit. Ciro 1939 maakt een goede pizza volgens al deze criteria.