Circl Restaurant

Gustav Mahlerplein 1B 1082 Amsterdam Nederland Kaart
31-206282080

Over het restaurant Circl Restaurant

Op de begane grond van het paviljoen aan de Gustav Mahlerlaan te Amsteram vind je Circl Restaurant, waar je dagelijks terecht kunt voor een zakelijk diner, een snelle lunch of een informele borrel. Een inspirerende plek waar je op culinaire ontdekkingsreis gaat in de wereld van circulair eten en drinken.

In Circl Restaurant werken ze met een klein vast menu met groenten in de hoofdrol, dagelijks aangevuld met producten die de markt en het seizoen op dat moment te bieden hebben. Ze zijn transparant over de herkomst van de producten en werken graag samen met producenten die deze visie delen. Zo werken ze enkel met vlees van Nederlands vee, afkomstig van de Lindenhoff en Brandt & Levie en gebruiken ze de groenten van Instock, dat enkel werkt met reststromen van supermarkten. Welkom bij Circl Restaurant!

Meer informatie over restaurant Circl Restaurant

NS Station Zuid
  • : QPark Gustav Mahlerlaan

Keuken is open van maandag t/m vrijdag : 08:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Circl Restaurant

Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Prima gegeten! Menu van de chef gegeten wat erg in de smaak viel. Meidje in de bediening was zeer attent maar ik had op meer uitleg van de gerechten en het circulair concept gehoopt!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten met relaties. Hartige taart smaakte prima. Ook de Gember drankjes vielen in de smaak. De cheesecake maakte de pret compleet
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten, mooi stuk vis met lekker bereide groenten ernaast. Mijn tafelgenoot had een vegetarisch gerecht wat ook naar volle tevredenheid was. Jammer dat we zonder drankjes zaten toen het hoofdgerecht werd uitgeserveerd. De bediening was meer met elkander bezig dan met ons!
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Zeer vriendelijke en goedlachse bediening. Ontzettend divers, (h)eerlijk en bijzonder eten in een gemoedelijke omgeving. Kortom, garantie op een fijne avond dineren.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Prima eten een een goede bediening. Porties wel wat klein.
Hi Chris,

Hartelijk dank voor je bezoek en voor je feedback. Fijn om te horen dat je een goede ervaring in ons restaurant hebt gehad.

Lena D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Ik heb mijn oordeel gegeven vanuit een circulaire blik mbt inrichting. Wat lekker zitten (voor ouderen bijv.) betreft, dat kon comfortabeler.
Hi Lena,

Hartelijk dank voor je bezoek en voor je feedback. We nemen je verbeterpunt waar mogelijk mee in de verdere ontwikkeling van ons living lab en hopen je snel weer te mogen begroeten in ons restaurant!

MarloesT .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Prima restaurant, bijzondere gerechten. Bescheiden porties. Uitgebreide wijnkaart, waarbij de prijzen nogal uiteenliepen (en de bediening bij de wijn-suggesties niet waarschuwde voor de soms wel erg forse prijs : E 7.50 per glas). Leuk om te zien dat in zo’n kantoor-omgeving (Zuidas) het ‘s avonds niet leeg en “unheimisch” is, maar juist veel mensen op straat en volop gezellig drukke horeca.
Hi Marloes,

Hartelijk dank voor je bezoek en voor je feedback. We hopen je snel weer te mogen begroeten in ons restaurant!

Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Te grote porties, quiche erg vet, falafel keihard, ingredienten soep nauwelijks gaar. Maar alles wordt prachtig gepresenteerd en het personeel is vriendelijk.
Hi Marieke,

Hartelijk dank voor je feedback. Ik vind het erg spijtig dat je bezoek niet naar volle tevredenheid was.
We nemen je feedback mee in de verdere ontwikkeling en hopen dat je ons nog eens komt bezoeken.

Charien S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Mooie zaak, geweldige service. We hadden een 2 gangen vegetarisch van de chef, vissoep en rund! In 1 woord geweldig!
Wij komen zeker terug!
Hi Charien,

Fijn om te horen dat je zo hebt genoten van de culinaire ervaring bij Circl.

Kees R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prima initiatief van ABN AMRO, dit duurzame restaurant. Geen hamburgers, saté e.d. verkrijgbaar maar verrassende vegetarische.r gerechten. Kom zeker terug.
Hi Kees,

Bedankt voor het delen van je fijne ervaring. Wij zijn blij dat je hebt genoten van de culinaire ervaring en kijken er naar uit je in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Lekker gegeten. We hadden het menu van de chef met geit en een vegetarisch gerecht van kikkererwten gegeten, goede smaken en mooie combinaties. Spontane dames in de bediening waardoor we ons bijzonder welkom voelde, wij komen zeker terug!
Hi Sarah,

Bedankt voor het delen van je ervaring en fijn om te horen dat je hebt genoten van de culinaire ervaring.

Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Ontzettend fijn restaurant! Heerlijk 4 gangen van de chef gegeten. Mooie bijpassende wijnen en als extraatje bij de koffie een huisgemaakt likeurtje. Genoten!
Hi Maaike,

Fijn om te horen dat je zo hebt genoten van de culinaire ervaring bij Circl.

Paul M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We zijn hier al een paar keer geweest en steeds gaan we met een heel tevreden gevoel weg. Prima allemaal en ook vegetariërs kunnen hun hart ophalen hier. Kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen. Paul
Hi Paul,

Bedankt voor het delen van je fijne ervaring. We zijn blij dat je wederom een goede ervaring bij ons in Restaurant Circl hebt gehad.

• Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
-4 heerlijke gerechten op aanraden van chef Rudolf en mooie bijpassende wijnen. Hoog niveau en goeie service met aandacht voor de gast
Hi,

Bedankt voor het delen van je fijne ervaring. Wij zijn blij dat je een goede ervaring bij ons in Restaurant Circl hebt gehad en vooral hebt genoten van de culinaire ervaring.

Johan S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Goed voelbaar concept. Inspirerend voor jong en oud. Prima keuken met fijne medewerkers. Alles goed verzorgd, van rondleiding tot en met de rekening.
Hi Johan,

Fijn om te horen dat je zo hebt genoten van alle aspecten die Circl tot zo'n unieke plek maken. We hopen je snel weer te mogen begroeten!

Corinne B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Prachtig gebouw, heel erg goeie ontvangst. Een beetje meer keus voor de lunch? Op zich niet zo belangrijk, maar de prijs had dan lager gekund
Hi Corinne,

Hartelijk dank voor je bezoek en voor je mooie feedback. Fijn om te horen dat je zo hebt genoten.
We nemen de verbeterpunten waar mogelijk mee in de verdere ontwikkeling van ons living lab

Simonette V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
De missie van Circl is geweldig. Dit restaurant leeft duurzaamheid en ciculair tot in de vezels. Als ze die missie nog beter uitdragen, is het een restaurant waar je voor om wilt rijden en naar terug gaat. Juist omdat het de gerechten prachtig om te zien zijn en - dat is toch de basis- ook nog eens heerlijk smaken.
Hi Simonette,

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat je zo hebt genoten van alle aspecten die Circl tot zo'n unieke plek maken.

Remy F.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Team, plek en eten voortreffelijk, kom hier vaker voor zakelijke lunch en is echt top, zowel in verzorging als wat er op tafel komt
Hi Remy,

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat je zo hebt genoten.

Bart S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Mooie locatie, vriendelijke bediening en een keer iets anders eten dan gebruikelijk! Na de lunch hadden we een training gepland bij Circl, ook dat was top geregeld!
Hi Bart,

Bedankt voor het delen van je review. Wij zijn blij dat je zowel een goede ervaring bij ons in Restaurant Circl hebt gehad als de eventlocatie.

Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk verrassend gegeten in een aagename ambiance. Mooie lokale, duurzame producte. Daarnaast een heerlijke wijn uit eigen land. We komen zeker terug!
Hi Eveline,