CINQ

Cörversplein 5 6221 EZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant CINQ

Prachtig uitzicht in Maastricht

Op het terras van restaurant Cinq zit je pal aan de Maas met een prachtig uitzicht op Maastricht. Cinq is een Urban Resto-Bar met een knipoog naar de Franse bistro. Je eet bij dit restaurant verse gerechten, maar ook vertrouwde Franse klassiekers staan hier op de kaart. Dit restaurant heeft echt karakter. Het interieur is een moderne mix van verschillende internationale stijlen. Franse vintage ontmoet de trend van stenen muren die is overgewaaid uit New York. De messing bar is een opvallende verschijning tussen de warme walnoten meubels. Chef Luc Labrouche zorgt ervoor dat je hier dagelijks kunt genieten van tijdloze brasserie-gerechten. Door de combinatie van een restaurant en een bar is Cinq die ideale ontmoetingsplek voor zakelijke afspraken. Meer zin in kletsen in het zonnetje? Dan zit je bij dit restaurant op het heerlijke terras.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant CINQ

Trein: vanaf Maastricht Centraal Station loopt u via de Stationsstraat en Wycker Burgstraat richting centrum. Na zo’n zeven minuten komt U bij de oude Sint Servaasburg. Aan de linkerzijde vindt U het Corversplein waaraan Cinq gelegen is. Bus: halte Wilhe
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m Donderdag 10:00 - 23:00

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant CINQ

Gert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ik was uit eten met mijn vader en dat was heel leuk en hele leuke muziek en de service prima ik vond de entrecote erg lekker. Judith
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heerlijk eten, goede service en de sfeer in het restaurant is leuk! Uitgebreide menukaart en nog keuze uit dagspecials. Zeker een aanrader.
M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker eten in een leuke locatie. Enige minpuntje was dat de doorloopsnelheid tussen de gangen echt (te) snel was, maar ik heb er ook niet om gevraagd om iets minder snel te zijn.
AJC M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst, het restaurant ligt aan de Maas bij de Servaasbrug. De menukaart is weinig verrassend. Als extra keus naast de kaart een runderentrecote terwijl er kalfsentrecote en 2 x tournedos op de kaart staan. Geen wildgerechten, wel diverse visgerechten en een vega-gerecht. De gerechten zijn wel goed klaargemaakt en de bediening is vriendelijk en adequaat.
Ceciel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk eten. Helaas maar 1 vegetarisch hoofdgerecht op de kaart.
JacquesVH .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het was een teleurstellende ervaring. Het was er erg rumoerig. Dat kwam deels door de brallerige en luidruchtige dames en heren naast ons, maar bovenal door de akoestiek van het pand en het forse aantal couverts dat men er in gepropt heeft.
Naast deze ongeriefelijkheden is de prijs-kwaliteit verhouding in zowel drank en eten echt zoek.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bij menu kon dessert niet vervangen worden door kaasplankje. Niet klantgericht dus. Voorgerecht met zalm was niet de beste kwaliteit zalm en de opmaak was zeer zeer pover. Tussengerecht was lauw en de hoeveelheid Parmesan was te overheersend. Hertenbiefstuk in diep bord geserveerd, waardoor snijden een uitdaging was en de jus al snel overgegaan was in de aardappelpuree. Het dessert was weinig op aan te merken, lekkere caramel en prima ijs met chocolade cake. Koffie maar overgeslagen. Verbaasd dat restaurant de hele avond vol heeft gezeten, maar dat kan wellicht met 2e Kerstdag en algehele drukte in Maastricht te maken hebben gehad. Voldoende punten ter verbetering zou ik zeggen.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Prima restaurant, goede kwaliteit eten. Wij waren hier met kerst dus de keuze was daardoor beperkt uit 2 bij het voor, hoofd en nagerecht, daanaast was er een vast tussengerecht. We hebben desalnietemin goed gegeten. De rekening voor 2 personen bestaande uit een viergangendiner viel, inclusief aperitief & drank maar zonder koffie na viel met €165,- wel een stuk hoger uit dan verwacht.
Pascale B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten goede sfeer
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk genoten van de lunch incl fles heerlijke wijn!
Bastiaen L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Service schoot echt te kort, erg veel (onnodig) lawaai door medewerker aan de bar.
Jammer
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Lekker gegeten en fantastisch bediend, zeker een aanrader!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Via Iens gereserveerd maar dat was niet bekent toen wij binnenkwamen.
Mooie inrichting, gezellige sfeer en vriendelijk en correct personeel. Wel is twee man voor een grote zaak en 2 terrassen weinig. Hierdoor duurt het steeds wel even voordat je iets nieuws kunt bestellen. Eten kwam daarentegen weer te snel achter elkaar.
Voor gerechten bouillabaisse erg lekker en de tabouleh voortreffelijk.
De Confit als hoofdgerecht was erg slecht. Droog, duidelijk al een tijd geleden gemaakt, taai, smakeloos en minimaal. Een echte afknapper. Als je zo'n gerecht als kok niet aankunt, zet het dan niet op de kaart.
Mijn partner had verse linguine met scampi’s en deze was erg lekker. Wel jammer dat de kok niet even de pitten uit de citroen gehaald heeft. Details maken het verschil.
Bij de reservering heb ik voor de eerste keer gebruik gemaakt van 25€ korting met de Yums van Iens. Cinq was een van de restaurants die aangeeft at zij deze accepteert. Het aanwezige personeel heeft het goed opgelost, maar dit is wel ongemakkelijk
Lea K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Leuke plek, lekker gegeten en gedronken
allergieculinair .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Er wordt iedere keer weer opnieuw scherp rekening gehouden met mijn koemelk- en soja allergie. Bediening altijd super attent. Fijne sfeer.
Al zeker vijf keer hier terug gekomen en het blijft top!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker gegeten, alleen jammer dat er tussendoor niet gevraagd werd of we nog wat te drinken wilden hebben. Denk (hoop) dat het komt doordat er te weinig personeel aanwezig was.
paul M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prijs kwaliteit verhouding goed. Wel meer keuzes in alcohol vrij bier zou fijn wezen
Hans-Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lang moeten wachten voor iemand vroeg of we wat wilden drinken. Voorgerecht (serranoham) op zich lekker maar bord opgemaakt alsof er 5 man van moest eten. Lang moeten wachten op hoofdgerecht. Hoofdgerecht met pasta onder kalfsoester, waarbij de pasta zeker een half uur eerder op het bord is gelegd dan de oester. Kortom niet goed, geen aanrader.