CINQ

Cörversplein 5 6221 EZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant CINQ

Prachtig uitzicht in Maastricht

Op het terras van restaurant Cinq zit je pal aan de Maas met een prachtig uitzicht op Maastricht. Cinq is een Urban Resto-Bar met een knipoog naar de Franse bistro. Je eet bij dit restaurant verse gerechten, maar ook vertrouwde Franse klassiekers staan hier op de kaart. Dit restaurant heeft echt karakter. Het interieur is een moderne mix van verschillende internationale stijlen. Franse vintage ontmoet de trend van stenen muren die is overgewaaid uit New York. De messing bar is een opvallende verschijning tussen de warme walnoten meubels. Chef Luc Labrouche zorgt ervoor dat je hier dagelijks kunt genieten van tijdloze brasserie-gerechten. Door de combinatie van een restaurant en een bar is Cinq die ideale ontmoetingsplek voor zakelijke afspraken. Meer zin in kletsen in het zonnetje? Dan zit je bij dit restaurant op het heerlijke terras.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant CINQ

Trein: vanaf Maastricht Centraal Station loopt u via de Stationsstraat en Wycker Burgstraat richting centrum. Na zo’n zeven minuten komt U bij de oude Sint Servaasburg. Aan de linkerzijde vindt U het Corversplein waaraan Cinq gelegen is. Bus: halte Wilhe
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m Donderdag 10:00 - 23:00

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant CINQ

Ien V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Ik had een tafel gereserveerd voor college die 25 jaar indienst is bij ons bedrijf. Eten was niet warm ( bij niemand). Hadden geen tafel klaar staan was heel rumoerig (door ober die de hele bar had volstaan met vuile borden enz.) Er waren te weinig mensen om te bedienen jammer was niet wat we verwacht hadden. Teleurgesteld.
Hilde R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Een super terras aan de Maas.Binnen in het restaurant zeer hinderlijk lawaai van serviesgoed bestek en glaswerk wat continu en storend was. Bediening is vriendelijk.
Robbert L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De kok weet wat koken is, mooie producten. Bouillabaisse als voorgerecht, zie je niet vaak op de kaart staan. Ook huisbereide bearnaise-saus, mooie klassieke gerechten met een moderne twist. Altijd als ik in Maastricht ben breng ik een bezoekje aan Cinq, stellen nooit teleur.
R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Mooie zaak! Ontvangst was goed, het was er heel druk, maar dat gaf verder geen problemen voor de bediening. Hele nette en vlotte bediening. Moderne, eigentijdse maar ook tijdloze en stijlvolle inrichting en sfeer met goede muziek op de achtergrond. Op het eten was verder ook helemaal niets aan te merken, tonijntartaar, garnalenkroketjes, lamsfilet en tournedos, alles was heerlijk bereid. We gaan er zeker nog eens terug!
G.C.M. C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Eten was prima, bediening vriendelijk en attent. minpuntje: ondanks reservering moeten wachten voordat we aan tafel konden....
Demi V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Super lekker eten, perfecte bediening. Helemaal niets op aan te merken geweldig restaurant. Zou wel aanraden om vooraf te reserveren!
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Mooi plekje! Gezellig en heerlijk gegeten????????
Bettine R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Hallo,

Prima bediening en het was lekker, maar de korst van het brood was erg hard, het leek of dit van de dag ervoor was!!!
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Leuk restaurant. Maar voor een lunch moet je erg lang wachten. Helaas. Voor de rest heel tevreden.
bettie A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit, goede sfeer ,lekkere wijnen met goede afdronk!
Gaan zeker snel terug ,een echte aanrader voor Maastricht.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
2 jaa geleden hier gegeten tijdens een bezoek aan Maastricht. Deze keer was het kwalitatief een stuk minder dan de vorige keer. Jammer! Het blijft wel een leuke locatie en leuk ingericht !
Beste Danielle,

Wat leuk dat je bent terug gekomen! Hopelijk heb je een leuke dag in Maastricht gehad.
Jammer dat je de kwaliteit deze keer minder vond.. We vinden het namelijk heel belangrijk dat onze producten kwalitatief zeer goed zijn. Fijn dat je het aangeeft, er wordt aan gewerkt!

We zien je graag nog een volgende keer, om je laatste indruk goed te maken!

Groeten,
Team CINQ
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wederom voortreffelijk gegeten in een prettige sfeer met gastvrije medewerkers die weten hoe het hoort! Een echt pareltje!
J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We moesten meer dan half uur wachten op onze tafel. Zelfs ondanks dat we gereserveerd hadden. Daarna duurde het ook erg lang (1,5uur) voor we ons eten kregen. Gelukkig smaakte het goed, dus dat maakte het wachten klein beetje goed. Maar aan de service en communicatie kan wel wat verbeterd worden!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Fijn dat je buiten op het terras aan de Maas kunt eten. Met de avondzon kan het er wel erg warm zijn, dus probeer onder een parasol een plekje te vinden.
Beste Jos,

Dankuwel voor het achterlaten van uw recentie! We hopen u snel weer eens te mogen ontvangen.

Groet,
Team CINQ
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De bediening was afgemeten correct, bij binnenkomst mochten we tafeltje uitzoeken en verder werd er niet gevraagd of we misschien al iets wilden drinken. Twintig minuten later werd gevaagd of we al een keuze hadden gemaakt. Nee zeiden we, we zouden eerst graag wat te drinken hebben. Bestelling werd opgenomen. We moesten wel zelf steeds vragen of we nog iets te drinken konden bestellen. wij zaten binnen met nog enkele gasten en de rest van de gasten buiten op het terras. Waar het druk was, misschien daarom wat minder aandacht voor binnen. Eten was voor de rest prima en goed verzorgd, jammer dat bij eerste drankje niet iets van olijfjes of iets anders werd aangeboden.Ook jammer, dat het personeel geen informatie kon geven over welke kaas op ons kaasplankje was.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
prima bediening, prima locatie. Kwaliteit van de gerechten echter teleurstellend. Voor dat geld zou je beter mogen verwachten.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Bijzonder vriendelijke ontvangst. Uitermate mooi gelegen langs de Maas. En met deze temperaturen buiten eten is in de entourage van Oud-Maastricht toch geweldig.
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Zat bij de luidspreker. Mag voor mij minder hard en andere muziek , altijd die basnoten is niet aangenaam.
Morris J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Kwalitatief goede gerechten met mooie producten, de borden zijn mooi opgemaakt. Wij hebben gegeten op het terras, qua personele bezetting was er (mede door de topdrukte i.v.m. André Rieu) ruimte voor verbetering in ontvangst van de gasten en wachttijd.
J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We hebben buiten op het terras gegeten. De gerechten en bijbehorende wijn waren heerlijk en mooi opgediend. Het personeel had het wel iets te druk, waardoor ze ons af en toe vergaten en het wat langer duurde.