CINQ

Cörversplein 5 6221 EZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant CINQ

Prachtig uitzicht in Maastricht

Op het terras van restaurant Cinq zit je pal aan de Maas met een prachtig uitzicht op Maastricht. Cinq is een Urban Resto-Bar met een knipoog naar de Franse bistro. Je eet bij dit restaurant verse gerechten, maar ook vertrouwde Franse klassiekers staan hier op de kaart. Dit restaurant heeft echt karakter. Het interieur is een moderne mix van verschillende internationale stijlen. Franse vintage ontmoet de trend van stenen muren die is overgewaaid uit New York. De messing bar is een opvallende verschijning tussen de warme walnoten meubels. Chef Luc Labrouche zorgt ervoor dat je hier dagelijks kunt genieten van tijdloze brasserie-gerechten. Door de combinatie van een restaurant en een bar is Cinq die ideale ontmoetingsplek voor zakelijke afspraken. Meer zin in kletsen in het zonnetje? Dan zit je bij dit restaurant op het heerlijke terras.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant CINQ

Trein: vanaf Maastricht Centraal Station loopt u via de Stationsstraat en Wycker Burgstraat richting centrum. Na zo’n zeven minuten komt U bij de oude Sint Servaasburg. Aan de linkerzijde vindt U het Corversplein waaraan Cinq gelegen is. Bus: halte Wilhe
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m Donderdag 10:00 - 23:00

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant CINQ

Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Uitstekend gegeten met mijn vriendin aan de waterkant Erg vriendelijk en professioneel personeel. Enorm genoten van alle 3 de gangen. Cinq is wel net een iets duurder restaurant, maar daar krijg je ook iets voor terug.

Mijn complimenten.
Beste Jelle S,
Bedankt voor het schrijven van je leuke recensie. De complimenten gaan naar het team! Hopelijk kunnen onze andere gerechten jullie net zo goed smaken!
Met vriendelijke groeten,
Team CINQ
Dianne C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
teleurgesteld over kwaliteit eten. Asperges niet goed, vlees prima, maar al met al niet aan verwachtingen voldaan. Terras gezellig.
Geurt K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Was teleurgesteld in de bereidingswijze van '' het piepkuiken". Gesproken met de Chef en e.e.a. werd direct gewijzigd. Zeer attent gezocht naar een oplossing. Ik was bijzonder verheugd dat de Chef bij ons aan tafel kwam om de bereidingswijze uit een te zetten. Toque af voor deze Chef.
Mac H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wij aten 3 voorgerechten; de gegrilde asperges: werkelijk super; delicate dressing die mans genoeg is om tussen cheddar en gegrilde asperges in te staan...werkelijk een topgerecht!
Burata mozzarella, geweldige producten, dressing helemaal ok ook met pijnboompitten on tp!
Ceasar salad (I am e very great fan of this particular dish!) Didnt stand out at all for me; I would expect the bold beauty as served in the grilled asparagus, to be continued or replicated here...Helas, very disappointig!!
Leuk dat je de tijd genomen hebt je bevindingen via deze weg met ons te delen. Het is SUPER om zulke mooie complimenten te mogen ontvangen, dankjewel. Jammer om te horen dat de Caesar Salad niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. Wellicht kunnen andere gerechten op onze kaart je verwachtingen wél overstijgen!
Bedankt voor jullie bezoek, en tot snel!
Groeten team CINQ
john W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Keurig lokaal, in het seizoen met terras, professionele bediening. Gerechten uitstekend en fijn geserveerd. Kwaliteit uit de kunst. Aanbevolen wijn gewoon perfect. Was niet onze eerste keer en zeker ook niet de laatste!
Beste John,
Super dat jullie zo tevreden waren over jullie experience bij CINQ! En dank voor het achterlaten van jullie beoordeling. We verwelkomen jullie binnenkort graag weer, tot dan!
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Prima bediening en goede prijs-kwaliteit verhouding!.
C.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Het voorgerecht van 16,50 euro de poke bowl met verse tonijn van de grill, wakame en sesamolie viel erg tegen.
Het was droog en we vroegen daarom wat sesamolie. Daarna smaakte alles vlak naar kikkoman en was niet lekker.
We hebben meer dan de helft laten staan. Er werd goed geluisterd naar onze bevindingen, maar er kwam geen enkele compensatie. Een kopje koffie was sympathiek geweest.
Beste Coolen,
Bedankt voor het aangeven van je teleurstelling. Zo te horen was het gerecht niet zoals het hoort te zijn, we gaan het intern oppakken. Hopelijk hebben jullie desondanks een gezellige avond gehad!
Liesje W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Leuke bediening en lekker eten. Heerlijk vertoeven.
Adeline M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Verfijnd eten en een zeer vriendelijke en vlotte bediening in een mooie omgeving.
Hoi Adeline,
Wat ontzettend leuk om je positieve beoordeling te lezen! Bedankt.
We hopen je snel nog eens te mogen verwelkomen.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker gegeten, mooie smakelijke gerechten, goed glas wijn. Toch wel aan de prijzige kant. Het dessert hebben we laten liggen, er was te weinig keuze.
John L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Bezochten het restaurant op een zomerse dag, wat betekende dat het terras vol bezet was en extra inspanning van het personeel vergde, helemaal toen naderhand bleek dat er 1 kelner ontbrak.

Voorgerecht: 2 x aspergesoep: goed op temperatuur, echter wat te zout.,
1 x petite bouillabaisse: geen opmerkingen
Hoofdgerecht:
petit poussin (piepkuiken) met dragonsaus, frietjes en een frisse salade : goed
kabeljauwhaasje met kreeftensaus, asperges en roseval aardappeltjes: niet goed op temperatuur, kabeljauw op juiste wijze gegaard.
kalfsentrecote van de grill met bearnaisesaus, asperges en frietjes : niet goed op temperatuur, entrecote niet evenredig gegaard door verschil in dikte.
Nagerecht:
moelleux aux chocolat met karamelsaus, grof zeezout en vanille ijs: zeer verfrissend, ijs voldoende romig
romanoff, vanille ijs, aardbeien, slagroom en meringue: echte aardbeiensmaak ontbrak

We hebben restaurant Cinq reeds meerdere malen bezocht voor een lunch of diner.
Bij grote drukte begint het in de keuken wat wat te haperen of te jagen, wat zich uit in verminderde kwaliteit van de gerechten.
Beste John,
Bedankt voor je recensie, duidelijke feedback waar we wat mee kunnen! We bespreken het binnen het team.
Tot de volgende keer!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het was een superavond met heerlijke gerechten, mooie wijn en perfecte service! De ambiance maakte het geheel helemaal af. Dank!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Zeer vriendelijk, en behulpzaam personeel. Leuke inrichting. Het eten was erg lekker. Leuk plekje, zeker als je gebruik kan maken van het terras.
Wat een leuke reactie! Fijn dat jullie genoten hebben, daar doen we het voor.
Tot gauw!
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het was een gezellige ambiance, vriendelijke bediening en het eten was prima, kortom een plek om terug te gaan!
dnel2103 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prima restaurant maar prima kwaliteit eten en drinken. Inrichting is goed evenals een correcte bediening. Visgerechten waren deze keer wat minder keuze.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en supervriendelijke bediening. Helemaal top!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellige sfeer erg vriendelijke bediening en heerlijk gegeten .

Leuk ingericht en ook lekkere wijnen. Kaart zou nog iets uitgebreider kunnen
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellig restaurant, met goeie service en lekker eten! Absoluut de moeite waard. Terras aan het water is ook heerlijk. Bediening is zeer professioneel, en flexibel.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Super fijne service! Alhoewel het best wel druk was hoefden we niet lang te wachten en kwam alles perfect door. Daarnaast was de keuze groot en de gerechten heerlijk! de Papardelle ; een aanrader!!!
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
De keuze van de gerechten was uitgebreid. Het eten was heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk. Wat wil een mens nog meer.