CINQ

Cörversplein 5 6221 EZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant CINQ

Prachtig uitzicht in Maastricht

Op het terras van restaurant Cinq zit je pal aan de Maas met een prachtig uitzicht op Maastricht. Cinq is een Urban Resto-Bar met een knipoog naar de Franse bistro. Je eet bij dit restaurant verse gerechten, maar ook vertrouwde Franse klassiekers staan hier op de kaart. Dit restaurant heeft echt karakter. Het interieur is een moderne mix van verschillende internationale stijlen. Franse vintage ontmoet de trend van stenen muren die is overgewaaid uit New York. De messing bar is een opvallende verschijning tussen de warme walnoten meubels. Chef Luc Labrouche zorgt ervoor dat je hier dagelijks kunt genieten van tijdloze brasserie-gerechten. Door de combinatie van een restaurant en een bar is Cinq die ideale ontmoetingsplek voor zakelijke afspraken. Meer zin in kletsen in het zonnetje? Dan zit je bij dit restaurant op het heerlijke terras.

Meer informatie over restaurant CINQ

Trein: vanaf Maastricht Centraal Station loopt u via de Stationsstraat en Wycker Burgstraat richting centrum. Na zo’n zeven minuten komt U bij de oude Sint Servaasburg. Aan de linkerzijde vindt U het Corversplein waaraan Cinq gelegen is. Bus: halte Wilhe
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m Donderdag 10:00 - 23:00

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Corine J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Simpele maar heerlijke gerechten in een fijne sfeer. Mooi ingericht. Heel aardige en goede bediening. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
husson-mourmans H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Cinq is een heel sfeervol, modern restaurant met een prachtige lamp tegen de achterwand! De bediening was prima: vriendelijk, vlot. Gelukkig was ook het eten dik in orde. Aangeklede bouillabaise, bearnaisesaus was een feestje, alleen de citroentaart was minder, te zachte korst en meringue. Om dat goed te maken kregen we weer een extra kop koffie. Prima service dus. Wij komen hier terug!
Octave H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De hoeveelheid vlees voor die prijs was te gering
De bijgevoegde groenten waren te weinig en onvoldoende verzorgd op het bord en zonder dressing.
Mouw J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol, modern ingericht restaurant. Alleen jammer dat zowel de gewenste wijn als het gewenste (hoofd)gerecht niet meer voor handen zijn.
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat een heerlijke ervaring bij Cinq! Een gevarieerde menukaart en bij ieder gerecht merk dat er aandacht aan is besteed. We hebben met ons gezin allemaal verschillende gerechten besteld en wat uitgeruild. En echt alles was heerlijk. Ook de toetjes waren allemaal zelfgemaakt, dat zie je nog wel eens anders. De bediening was vlot en vriendelijk. Dat gevoegd bij de mooie inrichting en prettige lokatie is dit een plaats om terug te gaan.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een verrassing aan de Maas, Heerlijk eten, netjes geserveerd en zeer goed klaargemaakt. Vond de plaats van de tafel niet bijzonder, zeker niet als je al redelijk lang geleden gereserveerd hebt. Was het enige minpuntje.
W J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goede en vriendelijke bediening en lekker gegeten.
vanderschaftelly V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het voorgerecht kwam tegelijk met het aperitief. Tafeltjes staan erg dicht op elkaar. Het gesprek van je buren is goed te volgen. Dus de buren volgen ook jouw gesprek. Je gaat soms uit eten om op een andere manier met elkaar te praten. Dat gaat hier niet
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
personeel kwam oprecht vriendelijk over. de sfeer in het restaurant was gezellig en warm. het voorgerecht was vrij zwaar. overall lekker eten.
Anton H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
goede kwaliteit maaltijd, leuke bediening, redelijk prijs
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Na een middag winkelen viel ons oog op het restaurant Cinq.
We hebben hier heerlijk gegeten. Gezellige inrichting.De bediening was erg vriendelijk. De achtergrond muziek was ook heel fijn waardoor we weer heerlijk konden ontspannen. Alle gerechten waren heerlijk en de prijs is ook prima!
Dit is zeker een restaurant waar we nog eens naar terug gaan. Ook omdat het dichtbij de parkeergarage en het centrum van Maastricht ligt.
bombay B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Tijdens ons weekendje Maastricht heerlijk gegeten bij Cinq. Echt een aanrader met verse en goede producten. En absoluut goede prijs kwaliteit verhouding. De bediening was behulpzaam en vriendelijk en gaf onze leuke tips over Maastricht.. Mooie, sfeervolle en moderne inrichting. Absoluut een bezoek waard als je in Maastricht bent. Wij komen zeker terug.
Petro L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegetenbij cinq jammer dat er niet meer tafeltjes bezet waren . Zeker voor herhaling vatbaar overigens leuke inrichting en prettige achtergrondmuziek
Pien M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten met lekkere wijnen er bij, de sfeer was erg fijn. De ligging van het restaurant aan de Maas met een terras voor de deur is onvergetelijk.
Pascale G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Goed eten, zeer smaakvol en kwalitatief. Bediening was correct, geïnteresseerd en professioneel. Restaurant is zeer smaakvol ingericht. De prijs van drank en eten is wel iets aan de hoge kant.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een absoluut goede prijs kwaliteit verhouding! Trendy goed ingericht restaurant en vriendelijke tot the point bediening. We gaan zeker terug om te genieten van andere dingen op de kleine maar zeer gevarieerde kaart!
Carlos D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten, prima met zorg bereide gerechten.
Goede sfeer en mooie nieuwe locatie in Maastricht.
Al eerder het terras metropool uitzicht op de Maas, bezocht. Binnen zit je ook prima.
Een echte aanrader.
Stefanie G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten buiten op het terras met uitzicht op de Maas, prima en vriendelijke bediening. Ondanks drukte snelle en correcte bediening.
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Hoofdgerecht (linguine met vongole, garnalen en calamaris) was erg scherp. Hierdoor viel veel smaak weg. Maar he nagerecht (moulleux van chocolade, met caramel & zeezout) was fantastisch!!! Wilde mijn bordje aflikken, maar heb me toch maar ingehouden ;-)
Heerlijk terras en super mooie zaak. Krijg er vakantiegevoel van.
marco.karman .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Schitterende plek (terras) met vriendelijke bediening en lekker eten. En ook nog eens heel betaalbaar. Echt een aanrader!