CINQ

Cörversplein 5 6221 EZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant CINQ

Prachtig uitzicht in Maastricht

Op het terras van restaurant Cinq zit je pal aan de Maas met een prachtig uitzicht op Maastricht. Cinq is een Urban Resto-Bar met een knipoog naar de Franse bistro. Je eet bij dit restaurant verse gerechten, maar ook vertrouwde Franse klassiekers staan hier op de kaart. Dit restaurant heeft echt karakter. Het interieur is een moderne mix van verschillende internationale stijlen. Franse vintage ontmoet de trend van stenen muren die is overgewaaid uit New York. De messing bar is een opvallende verschijning tussen de warme walnoten meubels. Chef Luc Labrouche zorgt ervoor dat je hier dagelijks kunt genieten van tijdloze brasserie-gerechten. Door de combinatie van een restaurant en een bar is Cinq die ideale ontmoetingsplek voor zakelijke afspraken. Meer zin in kletsen in het zonnetje? Dan zit je bij dit restaurant op het heerlijke terras.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant CINQ

Trein: vanaf Maastricht Centraal Station loopt u via de Stationsstraat en Wycker Burgstraat richting centrum. Na zo’n zeven minuten komt U bij de oude Sint Servaasburg. Aan de linkerzijde vindt U het Corversplein waaraan Cinq gelegen is. Bus: halte Wilhe
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m Donderdag 10:00 - 23:00

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant CINQ

H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Vriendelijke correcte ontvangst en bediening. Het vleesgerecht was echter droog en zonder glans; dat stelde teleur. Het leek uit de magnetron te komen. De frietjes waren lekker maar kwamen een tijdje na het hoofdgerecht.
Jammer dat er geen ruimte was om de jassen goed op te hangen; het regende buiten en toen we vertrokken waren onze jassen daardoor nog nat.
Bonnie V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Ik kan iedereen de zeebaars aanraden. Wat een fantstisch gerecht.
Verder is de bediening afentoe wat chaotisch, maar ze blijven lachen en zijn super vriendelijk.

Bedankt voor de leuke avond, we komen zeker eens terug
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
De porties (voor, hoofd en toetje) waren te groot, het hoofdgerecht van mijn tafelgenoot was niet warm genoeg. We hebben erg lang moeten wachten, met name tussen het voor en hoofdgerecht. Toen we hiernaar vroegen was het antwoord dat een grote groep vóór ging. Een beetje vreemd. Verder wel vriendelijk personeel.
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het was voor de vierde keer, wederom, een topervaring! Ambiance, sfeer, eten, bediening: dit pareltje is een omweg waard.
Beste Willem,

Bedankt dat u de tijd genomen heeft uw beleving bij CINQ te delen. Wat fijn om zo'n positieve review te lezen, daar zetten we ons uiteraard elke dag voor in! Zien we u snel weer?

Met vriendelijke groeten,
Mariëlle H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Bij binnenkomst werd ons een tafeltje achterin aangewezen omdat andere tafels zich gaven op de aanbouw/verbouwing die op dat moment werd afgerond (ingericht). Wij hebben heerlijk gegeten. Porties waren wat ons betreft erg royaal. Enige minpunt dat ik kan bedenken is dat door bezetting van het terras de deur naar buiten open stond. Hierdoor was de temperatuur wat aan de lagere kant. Het was niet geheel koud te noemen maar net iets te fris om gezellig lang na te tafelen. Ik zou hier zonder twijfel weer eten tijdens een bezoek aan Maastricht.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goeie muziek en attente bediening.
C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Ik heb er met een vriendin heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was attent en vriendelijk, echt ontzorgend. Op sommige momenten is het even opschrikken van kletterende borden achter de toonbank. Ik ga er echter zeker weer terug.
Aike V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten echt een aanrader!
V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Mooie zaak met een kleine kaart dus makkelijk om te kiezen. Gerechten waren heerlijk.
Een fijne mix van cocktails met en zonder alcohol. Top
Geweldige feedback, bedankt! Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groeten,
Ien V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Ik had een tafel gereserveerd voor college die 25 jaar indienst is bij ons bedrijf. Eten was niet warm ( bij niemand). Hadden geen tafel klaar staan was heel rumoerig (door ober die de hele bar had volstaan met vuile borden enz.) Er waren te weinig mensen om te bedienen jammer was niet wat we verwacht hadden. Teleurgesteld.
Hilde R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Een super terras aan de Maas.Binnen in het restaurant zeer hinderlijk lawaai van serviesgoed bestek en glaswerk wat continu en storend was. Bediening is vriendelijk.
Robbert L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De kok weet wat koken is, mooie producten. Bouillabaisse als voorgerecht, zie je niet vaak op de kaart staan. Ook huisbereide bearnaise-saus, mooie klassieke gerechten met een moderne twist. Altijd als ik in Maastricht ben breng ik een bezoekje aan Cinq, stellen nooit teleur.
R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Mooie zaak! Ontvangst was goed, het was er heel druk, maar dat gaf verder geen problemen voor de bediening. Hele nette en vlotte bediening. Moderne, eigentijdse maar ook tijdloze en stijlvolle inrichting en sfeer met goede muziek op de achtergrond. Op het eten was verder ook helemaal niets aan te merken, tonijntartaar, garnalenkroketjes, lamsfilet en tournedos, alles was heerlijk bereid. We gaan er zeker nog eens terug!
G.C.M. C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Eten was prima, bediening vriendelijk en attent. minpuntje: ondanks reservering moeten wachten voordat we aan tafel konden....
Demi V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Super lekker eten, perfecte bediening. Helemaal niets op aan te merken geweldig restaurant. Zou wel aanraden om vooraf te reserveren!
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Mooi plekje! Gezellig en heerlijk gegeten????????
Bettine R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Hallo,

Prima bediening en het was lekker, maar de korst van het brood was erg hard, het leek of dit van de dag ervoor was!!!
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Leuk restaurant. Maar voor een lunch moet je erg lang wachten. Helaas. Voor de rest heel tevreden.
bettie A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit, goede sfeer ,lekkere wijnen met goede afdronk!
Gaan zeker snel terug ,een echte aanrader voor Maastricht.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
2 jaa geleden hier gegeten tijdens een bezoek aan Maastricht. Deze keer was het kwalitatief een stuk minder dan de vorige keer. Jammer! Het blijft wel een leuke locatie en leuk ingericht !
Beste Danielle,

Wat leuk dat je bent terug gekomen! Hopelijk heb je een leuke dag in Maastricht gehad.
Jammer dat je de kwaliteit deze keer minder vond.. We vinden het namelijk heel belangrijk dat onze producten kwalitatief zeer goed zijn. Fijn dat je het aangeeft, er wordt aan gewerkt!

We zien je graag nog een volgende keer, om je laatste indruk goed te maken!

Groeten,