CINQ

Cörversplein 5 6221 EZ Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant CINQ

Prachtig uitzicht in Maastricht

Op het terras van restaurant Cinq zit je pal aan de Maas met een prachtig uitzicht op Maastricht. Cinq is een Urban Resto-Bar met een knipoog naar de Franse bistro. Je eet bij dit restaurant verse gerechten, maar ook vertrouwde Franse klassiekers staan hier op de kaart. Dit restaurant heeft echt karakter. Het interieur is een moderne mix van verschillende internationale stijlen. Franse vintage ontmoet de trend van stenen muren die is overgewaaid uit New York. De messing bar is een opvallende verschijning tussen de warme walnoten meubels. Chef Luc Labrouche zorgt ervoor dat je hier dagelijks kunt genieten van tijdloze brasserie-gerechten. Door de combinatie van een restaurant en een bar is Cinq die ideale ontmoetingsplek voor zakelijke afspraken. Meer zin in kletsen in het zonnetje? Dan zit je bij dit restaurant op het heerlijke terras.

Meer informatie over restaurant CINQ

Trein: vanaf Maastricht Centraal Station loopt u via de Stationsstraat en Wycker Burgstraat richting centrum. Na zo’n zeven minuten komt U bij de oude Sint Servaasburg. Aan de linkerzijde vindt U het Corversplein waaraan Cinq gelegen is. Bus: halte Wilhe
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m Donderdag 10:00 - 23:00

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
personeel kwam oprecht vriendelijk over. de sfeer in het restaurant was gezellig en warm. het voorgerecht was vrij zwaar. overall lekker eten.
Anton H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
goede kwaliteit maaltijd, leuke bediening, redelijk prijs
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Na een middag winkelen viel ons oog op het restaurant Cinq.
We hebben hier heerlijk gegeten. Gezellige inrichting.De bediening was erg vriendelijk. De achtergrond muziek was ook heel fijn waardoor we weer heerlijk konden ontspannen. Alle gerechten waren heerlijk en de prijs is ook prima!
Dit is zeker een restaurant waar we nog eens naar terug gaan. Ook omdat het dichtbij de parkeergarage en het centrum van Maastricht ligt.
Bombay B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Tijdens ons weekendje Maastricht heerlijk gegeten bij Cinq. Echt een aanrader met verse en goede producten. En absoluut goede prijs kwaliteit verhouding. De bediening was behulpzaam en vriendelijk en gaf onze leuke tips over Maastricht.. Mooie, sfeervolle en moderne inrichting. Absoluut een bezoek waard als je in Maastricht bent. Wij komen zeker terug.
Petro L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegetenbij cinq jammer dat er niet meer tafeltjes bezet waren . Zeker voor herhaling vatbaar overigens leuke inrichting en prettige achtergrondmuziek
Pien M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten met lekkere wijnen er bij, de sfeer was erg fijn. De ligging van het restaurant aan de Maas met een terras voor de deur is onvergetelijk.
Pascale G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Goed eten, zeer smaakvol en kwalitatief. Bediening was correct, geïnteresseerd en professioneel. Restaurant is zeer smaakvol ingericht. De prijs van drank en eten is wel iets aan de hoge kant.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een absoluut goede prijs kwaliteit verhouding! Trendy goed ingericht restaurant en vriendelijke tot the point bediening. We gaan zeker terug om te genieten van andere dingen op de kleine maar zeer gevarieerde kaart!
Carlos D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten, prima met zorg bereide gerechten.
Goede sfeer en mooie nieuwe locatie in Maastricht.
Al eerder het terras metropool uitzicht op de Maas, bezocht. Binnen zit je ook prima.
Een echte aanrader.
Stefanie G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten buiten op het terras met uitzicht op de Maas, prima en vriendelijke bediening. Ondanks drukte snelle en correcte bediening.
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Hoofdgerecht (linguine met vongole, garnalen en calamaris) was erg scherp. Hierdoor viel veel smaak weg. Maar he nagerecht (moulleux van chocolade, met caramel & zeezout) was fantastisch!!! Wilde mijn bordje aflikken, maar heb me toch maar ingehouden ;-)
Heerlijk terras en super mooie zaak. Krijg er vakantiegevoel van.
Marco.karman .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Schitterende plek (terras) met vriendelijke bediening en lekker eten. En ook nog eens heel betaalbaar. Echt een aanrader!
Marjoromans .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hadden om 20:00 uur gereserveerd. Eerst drankje op het terras, wat al heel lang duurde ( te weinig mensen in de bediening) voorgerecht was nog niet op kregen we al het hoofdgerecht geserveerd? Als er een man meer bediening was geweest en de communicatie onderling was het goed gekomen! Overigens het eten was heerlijk!
Mbfood .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Mooie locatie, voorgerechten veel te groot, hoofdgerechten redelijk van kwaliteit, lastig om aandacht van bediening te krijgen.
Yvonne_4 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
De kaart is verrassend en in positieve zin afwijkend van het gebruikelijke aanbod in Maastricht. Het was verrukkelijk. Wij konden vanaf het terras genieten van de ondergaande zon én de heerlijke gerechten en goede wijn.
Wat ons wel erg tegenvalt is dat ook hier voor water naast de wijn geen kraanwater geserveerd wordt maar dúúr flessenwater. Moet dat water naast de wijn echt je omzet redden? Ik hoop dat dit en andere restaurants in Maastricht hier heel snel een ander beleid in gaan voeren.
Pimjai W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Lekker eten, Ik heb verse pasta met zeevruchten besteld. Het was lekker maar niet top! iets te weinig smaak in de zeevruchten. ( smaak niet naar zee!). Bediening is goed en snel. Ik kom zeker terug.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Met 4 personen gegeten op terras met zicht op de Maas. Toen het te koud was zonder problemen naar binnen. Mooie gin tonic. Fever tree tonic.Italiaanse vleesschotel als entree om samen van te eten. Grote schotel voldoende voor 4. Hoofdgerecht verse linguines en biefstuk. Linguines goed gevuld met fruits de mere. Biefstuk prima gebakken. Lekkere koffie na. Prima restaurant. Tip voor bediening: tonic niet toevoegen aan de gin.
Monique-st .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Meermaals bij deze nieuwe zaak geweest. Personeel is erg snel en vriendelijk. Het eten is super. Geen poespas maar erg goed op smaak en veel keuze. De libanese salade is mijn persoonlijke favoriet. Het interieur is erg vernieuwend. Eindelijk een hippe tent in Maastricht waar je ook in de avond een drankje kunt doen. De Dark & Stormy cocktail is dan ook een aanrader.
Ik kom vaker terug!
Maastrichtfan1950 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
CINQ, een nieuwe zaak op een prachtige locatie aan het Cörversplein met een geweldige ambiance zowel op het terras als binnen en last but not least: HEERLIJK eten.
Eindelijk een zaak in de stad die "anders" durf te zijn. Complimenten voor de inrichting!
Wij hebben met 2 personen gegeten en kozen voor: de tournedos van de grill met bearnaisesaus en de verse linguine met zeevruchten en gamba's. Beide gerechten waren voortreffelijk. Als nagerecht vanille bavarois met frambozen coulis en rood fruit. Ook om van te smullen. We hebben een fijne avond gehad en dat kwam ook door de vriendelijke bediening. We hebben nog lang nagenoten op het terras aan de Maas. Wij komen zeker terug.
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heel positief over dit concept! De bruine boterham met geitenkaas, vijgen en bacon is een echte aanrader. De sfeer aan de Maas voelt bijna toeristisch, de bediening is supervriendelijk en de zaak is zeker geen tien in een dozijn. Wij komen hier zeker nogmaals terug!