CINQ

Cörversplein 5 6221 EZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant CINQ

Prachtig uitzicht in Maastricht

Op het terras van restaurant Cinq zit je pal aan de Maas met een prachtig uitzicht op Maastricht. Cinq is een Urban Resto-Bar met een knipoog naar de Franse bistro. Je eet bij dit restaurant verse gerechten, maar ook vertrouwde Franse klassiekers staan hier op de kaart. Dit restaurant heeft echt karakter. Het interieur is een moderne mix van verschillende internationale stijlen. Franse vintage ontmoet de trend van stenen muren die is overgewaaid uit New York. De messing bar is een opvallende verschijning tussen de warme walnoten meubels. Chef Luc Labrouche zorgt ervoor dat je hier dagelijks kunt genieten van tijdloze brasserie-gerechten. Door de combinatie van een restaurant en een bar is Cinq die ideale ontmoetingsplek voor zakelijke afspraken. Meer zin in kletsen in het zonnetje? Dan zit je bij dit restaurant op het heerlijke terras.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant CINQ

Trein: vanaf Maastricht Centraal Station loopt u via de Stationsstraat en Wycker Burgstraat richting centrum. Na zo’n zeven minuten komt U bij de oude Sint Servaasburg. Aan de linkerzijde vindt U het Corversplein waaraan Cinq gelegen is. Bus: halte Wilhe
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m Donderdag 10:00 - 23:00

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant CINQ

J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We moesten meer dan half uur wachten op onze tafel. Zelfs ondanks dat we gereserveerd hadden. Daarna duurde het ook erg lang (1,5uur) voor we ons eten kregen. Gelukkig smaakte het goed, dus dat maakte het wachten klein beetje goed. Maar aan de service en communicatie kan wel wat verbeterd worden!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Fijn dat je buiten op het terras aan de Maas kunt eten. Met de avondzon kan het er wel erg warm zijn, dus probeer onder een parasol een plekje te vinden.
Beste Jos,

Dankuwel voor het achterlaten van uw recentie! We hopen u snel weer eens te mogen ontvangen.

Groet,
Team CINQ
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De bediening was afgemeten correct, bij binnenkomst mochten we tafeltje uitzoeken en verder werd er niet gevraagd of we misschien al iets wilden drinken. Twintig minuten later werd gevaagd of we al een keuze hadden gemaakt. Nee zeiden we, we zouden eerst graag wat te drinken hebben. Bestelling werd opgenomen. We moesten wel zelf steeds vragen of we nog iets te drinken konden bestellen. wij zaten binnen met nog enkele gasten en de rest van de gasten buiten op het terras. Waar het druk was, misschien daarom wat minder aandacht voor binnen. Eten was voor de rest prima en goed verzorgd, jammer dat bij eerste drankje niet iets van olijfjes of iets anders werd aangeboden.Ook jammer, dat het personeel geen informatie kon geven over welke kaas op ons kaasplankje was.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
prima bediening, prima locatie. Kwaliteit van de gerechten echter teleurstellend. Voor dat geld zou je beter mogen verwachten.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Bijzonder vriendelijke ontvangst. Uitermate mooi gelegen langs de Maas. En met deze temperaturen buiten eten is in de entourage van Oud-Maastricht toch geweldig.
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Zat bij de luidspreker. Mag voor mij minder hard en andere muziek , altijd die basnoten is niet aangenaam.
Morris J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Kwalitatief goede gerechten met mooie producten, de borden zijn mooi opgemaakt. Wij hebben gegeten op het terras, qua personele bezetting was er (mede door de topdrukte i.v.m. André Rieu) ruimte voor verbetering in ontvangst van de gasten en wachttijd.
J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We hebben buiten op het terras gegeten. De gerechten en bijbehorende wijn waren heerlijk en mooi opgediend. Het personeel had het wel iets te druk, waardoor ze ons af en toe vergaten en het wat langer duurde.
L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prettige ontvangst, relaxed sfeertje. Zeer vriendelijk en ervaren personeel.
Prima terras. Heerlijke wijnen. Was onze eerste keer maar zeker niet de laatste.
Roosevos .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten op fantastisch terras aan de Maas in de late avondzon! Superbediening, goede wijn, heerlijk eten, fijne ambiance! Heerlijke avond gehad!
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ik ben hier nooit teleurgesteld. Een leuke ambiance, zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Genoeg parkeermogelijkheden in de buurt.
Beste,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen een reactie te plaatsen. Het doet ons deugd zulke mooie reviews te lezen! Tot de volgende keer!

Groeten,
team CINQ
G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Pareltje aan de Maas, voortreffelijk eten, vriendelijke en goede bediening. Foie gras, scampi's, tournedos, bouillabaisse, het was allemaal prima. We komen terug!
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Uitstekend gegeten met mijn vriendin aan de waterkant Erg vriendelijk en professioneel personeel. Enorm genoten van alle 3 de gangen. Cinq is wel net een iets duurder restaurant, maar daar krijg je ook iets voor terug.

Mijn complimenten.
Beste Jelle,
Dankjewel voor het delen van jullie fijne ervaring bij CINQ. We hopen jullie gauw nog eens te mogen verwelkomen!
Groeten team CINQ
Dianne C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
teleurgesteld over kwaliteit eten. Asperges niet goed, vlees prima, maar al met al niet aan verwachtingen voldaan. Terras gezellig.
Geurt K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Was teleurgesteld in de bereidingswijze van '' het piepkuiken". Gesproken met de Chef en e.e.a. werd direct gewijzigd. Zeer attent gezocht naar een oplossing. Ik was bijzonder verheugd dat de Chef bij ons aan tafel kwam om de bereidingswijze uit een te zetten. Toque af voor deze Chef.
Mac H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wij aten 3 voorgerechten; de gegrilde asperges: werkelijk super; delicate dressing die mans genoeg is om tussen cheddar en gegrilde asperges in te staan...werkelijk een topgerecht!
Burata mozzarella, geweldige producten, dressing helemaal ok ook met pijnboompitten on tp!
Ceasar salad (I am e very great fan of this particular dish!) Didnt stand out at all for me; I would expect the bold beauty as served in the grilled asparagus, to be continued or replicated here...Helas, very disappointig!!
Leuk dat je de tijd genomen hebt je bevindingen via deze weg met ons te delen. Het is SUPER om zulke mooie complimenten te mogen ontvangen, dankjewel. Jammer om te horen dat de Caesar Salad niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. Wellicht kunnen andere gerechten op onze kaart je verwachtingen wél overstijgen!
Bedankt voor jullie bezoek, en tot snel!
Groeten team CINQ
john W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Keurig lokaal, in het seizoen met terras, professionele bediening. Gerechten uitstekend en fijn geserveerd. Kwaliteit uit de kunst. Aanbevolen wijn gewoon perfect. Was niet onze eerste keer en zeker ook niet de laatste!
Beste John,
Super dat jullie zo tevreden waren over jullie experience bij CINQ! En dank voor het achterlaten van jullie beoordeling. We verwelkomen jullie binnenkort graag weer, tot dan!
Groeten CINQ
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Prima bediening en goede prijs-kwaliteit verhouding!.
C.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Het voorgerecht van 16,50 euro de poke bowl met verse tonijn van de grill, wakame en sesamolie viel erg tegen.
Het was droog en we vroegen daarom wat sesamolie. Daarna smaakte alles vlak naar kikkoman en was niet lekker.
We hebben meer dan de helft laten staan. Er werd goed geluisterd naar onze bevindingen, maar er kwam geen enkele compensatie. Een kopje koffie was sympathiek geweest.
Beste Coolen,
Bedankt voor het aangeven van je teleurstelling. Zo te horen was het gerecht niet zoals het hoort te zijn, we gaan het intern oppakken. Hopelijk hebben jullie desondanks een gezellige avond gehad!
Groeten CINQ
Liesje W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Leuke bediening en lekker eten. Heerlijk vertoeven.