Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Cinema Paradiso

Proef, zie en adem Italië

In hartje Jordaan is Cinema Paradiso voor elk formaat gezelschap een uitstekende keus! Voorbij een enorm zeeaquarium vol verse kreeft loop je de klassiek Italiaanse ruimte in waar een prachtige kroonluchter boven je hoofd swingt. Pizza en pasta in overvloed en perfect bereid door de toegewijde chef. Let ook op het projectiescherm aan de muur waar je wellicht een maffiafilm mee kan pakken!

Glas champagne

9,3
9,1
Job D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk itailiaans eten. Goede sfeer en fijne bediening
Tutti F.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Goed eten voor een goede prijs, en goede service.
Soraya P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Eten was lekker. Attentie van de bediening kon beter. We moesten twee keer vragen voor een fles water en gin.
Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heel bijzonder hoe het eten er uit ziet, echt een soort kunstwerkje. Het smaakte ook fantastisch.
caldarola E.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Cinema Paradiso is een top Italiaanse restaurant ik kom er al 2 jaar en ieder keer weer met plezier, als echte italieganger weet ik wat goed Italiaans eten is en dat is bij cinema Paradiso tot snel weer en bedankt Antonio.
Yolanda T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Leuke ambiance, je waant je even in een Italiaanse film;) Aanrader!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten.
Ermando T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Loop er elke dag langs maar nooit binnen geweest, via Iens gereserveerd en toen ik binnen kwam wist ik niet wat ik zag zo een mooie restaurant zie je niet vaak, vooraf vitello tonnato lekker mals vlees, daarna pasta met king krab wat een heerlijke gerecht nog nooit gegeten maar het was lekker, als toetje een tiramisu en 2 lekkere limoncello van het huis top, de bediening is ook heel attent bedankt (Antonio) en tot volgende keer.
Piero D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten nog nooit zo een spaghetti vongole gegeten en tiramisu is voortreffelijk.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Een uitstekende keuze om hier mijn partner te trakteren voor haar verjaardag.
Tot bediening en echt het gevoel dat ze je een fijne avond willen bezorgen.
Erg lekker gegeten en dat smaakt naar meer dus komen hier zeker snel weer terug!
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Geweldige locatie, sfeervol en mooi ingericht restaurant. Komt over alsof je in een bioscoop/theater aan het eten bent. Ook geweldig dat ze (in stilte) op de achtergrond de godfather vertonen. Heerlijk authentiek Italiaans eten. Vriendelijke bediening. De prijzen voor de gerechten waren wel hoger dan ik verwacht had, maar de gerechten zijn de kosten wel waard.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Aan de hoge verwachtingen naar aanleiding van de goede recensie werd geen invulling gegeven; oubollige sfeer en bediening, fantasieloze kaart fantasieloos uitgevoerd. De bediening is afwezig en lijkt ongeïnteresseerd. Al met al jammer.
Nicky R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Was weer fantastisch en lekker en weet niet wat het is maar er is iets veranderd wat een jaar geleden was het wat minder, het eten de interieur is ook anders hier ga ik vaak komen eten thanks boys.
Sam J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk genoten van lekker Italiaanse gerechten en het goede bediening.
Bryan C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Lekker gegeten!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lang niet geweest bij Cinema Paradiso schrok wel een beetje in de zin van het is zo mooi geworden het eten is fantastisch de bediening is top en het belangrijkste er is geen riool geur meer in weinige woorden ben weer vaste klant tot snel.
joffrey D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Super gegeten echt Italiaans. Was allemaal even goed. Zou zeggen mensen met geen smaak blijf vooral eten bij toscanini en buoni amigi. Maar ben je echt gek op klassiek Italiaans cinema Paradiso, bellini en napoli. Top
sebastiaan66 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het was al weer enkele maanden geleden dat ik er met mijn gezin had gegeten en het was toen erg goed. De service, de sfeer en zeker ook het eten! Ik was nu met kritische fijnproevers die graag in het centrum / de Jordaan wilde eten, ik zei zonder twijfel: Dan gaan we naar CP".
Ben weer erg blij met de keuze, het is een geweldige ruimte en er is een bepaald gevoel van service zonder dat je je voelt lastig gevallen. Het bedienend personeel is alert maar respecteert je privacy en ze geven je de rust als je die even nodig hebt dat was ook nu welkom want er was veel te bespreken. Wat mij weer opviel bij binnenkomst is dat het zo schoon en verzorgd is en ik zag dat er een schitterende kamer aan de voorkant van het restaurant was gemaakt voor naar ik denk zo'n 25 mensen. Bij navraag vertelde de gastheer dat het een 'private dining' is.
Vroeger stond daar de bar en dat was het wel heel gezellig als het erg druk was in het weekend maar dit spreekt me nu heel erg aan. Ik denk dat het komt omdat ik binnenkort jarig ben en met de familie hier ga neerstrijken :-)
Nog even over het eten: ik had aangegeven dat ik graag vooraf een volle tafel met antipasti zou willen en dat leek mijn gasten ook een goed plan. Daarna kon men a la carte een hoofdgerecht kiezen, naar gelang de trek ook want de tafel stond goed vol. Wat een feest was het en wat stom dat ik er geen foto van gemaakt heb. Ik doe dat eigenlijk nooit. Verschillende salami, parmaham, mozzarella én burrata, inktvis, gegrilde groente met een kleine bite.... heel erg lekker. De hoofdgerechten waren unaniem heerlijk, ik had een gegrilde tonijnsteak, mooi rose en zacht. Het was allemaal wederom een aanrader.
joke H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Vriendelijk personeel en mooie zaak voor herhaling vatbaar
Sam J.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018