Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Cinema Paradiso

Proef, zie en adem Italië

In hartje Jordaan is Cinema Paradiso voor elk formaat gezelschap een uitstekende keus! Voorbij een enorm zeeaquarium vol verse kreeft loop je de klassiek Italiaanse ruimte in waar een prachtige kroonluchter boven je hoofd swingt. Pizza en pasta in overvloed en perfect bereid door de toegewijde chef. Let ook op het projectiescherm aan de muur waar je wellicht een maffiafilm mee kan pakken!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Cinema Paradiso

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Lekker eten en vriendelijke service en gezellig italiaans gedoe. Leuk om zo nu en dan met een half oog La Dolce Vita te kijken. Enig minpuntje is dat de ruimte hoog en galmrijk is en een gesprek wat moeilijk te houden was. Maar misschien droeg dat wel bij tot de authentieke sfeer....
Franz B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
kan niks anders zeggen dat het top is, voel me goed als ik hier kom.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Sfeer en ambiance is goed, lekker ruim. Top die geprojecteerde oude Italiaanse films met Sophia Loren en Marcello Mastroianni!
Eten was heel erg lekker, vooral voorgerecht met burrata. Als je van mozzarella houdt, is dit de overtreffende trap.
Bediening deed zijn best, liet alleen steekje vallen door wel menukaart voor toetje te geven en vervolgens ons 20 minuten te laten wachten. Zijn maar zonder koffie weggegaan.
E. W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het personeel werkt een programma af maar geeft je niet het gevoel dat je een leuke avond uit bent.
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Erg lekker eten!
Bonita V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten! De inrichting van het restaurant is ook erg mooi. Zeker een aanrader om hier te gaan eten.
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Prima restaurant! Lekkere gerechten, goed verzorgd, goede sfeer. Alleen die Godfather movie op de achtergrond steeds trekt soms wel veel aandacht weg en niet iedereen zit op die scenes te wachten
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten en wij zijn super goed geholpen door de ober Leonardo super aardig en vriendelijk, goeie sfeer in het restaurant en heel mooi ingericht. Aanrader ;)
Ginette V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Lekker eten, goede sfeer, vriendelijk personeel, leuke aankleding
Steve P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Super bediening heerlijk eten gewoon TOP.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk Italiaans eten in een mooie, aparte omgeving. Vriendelijk personeel, je hebt echt het idee alsof je je even in Italië waant. Had iets meer tijd tussen de gangen gemogen, maar dat is dan ook het enige minpuntje. Hele fijne avond gehad!
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
mijn gasten waren zeer tevreden over dit restaurant. De bediening deed voltreffelijk hun best. Wat een aanrader!!
Winnie H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Zeer vriendelijk en service personeel.
De korting van iens was wel voor 4 personen, maar niet als je met 5 kwam.
De eigenaar corrigeerde dat meteen , we kregen ook gewoon met5 de korting
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Mooi restaurant, echt prachtig ingericht. 100x langsgefietst, maar toch was het nooit opgevallen. Wij waren er op dinsdagavond, er zat een groep Italianen naast ons dus dat was al een goed teken. Verder was de zaak helaas wel erg leeg. De lasagne was lekker, goed gevuld. De pasta Carbonara was ook lekker, goed romig en zachte spaghetti. Uitgebreide wijnkaart. Goede prijzen, goede service van Italiaanse heren. Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken, lijkt mij ook zeer geschikt voor grote groepen.
M.A. K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wat een mooi restaurant en geweldige sfeer, ik heb er heerlijk gegeten, ik ga hier zeker vaker komen.
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekker gegeten. Deels Italiaans personeel en dat is altijd een plus. Voor de prijs had ik gehoopt dat het iets verfijnder zou zijn en ik me meer speciaal zou voelen. Niet zo lang geleden in Rome geweest en daar iedere avond in osteria’s gegeten. Daar had ik dat wel en dat voor ongeveer 30% minder euries.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Wat een fantastisch eten, echt alsof je in Italië bent. De bediening en de koks zijn stuk voor stuk gemaakt voor de hospitality. Lage prijzen voor wat je aan kwaliteit krijgt. Zeker een aanrader!
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijke avond gehad met mijn zoons, man en ouders. Hartelijk ontvangst en zeer goed eten. Dankjewel!
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Prima restaurant, goed eten. Alleen wat teveel hol geluid.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Top tent, heerlijk gegeten , lieve mensen , goede sfeer!