Over het restaurant Cinema Paradiso

Proef, zie en adem Italië

In hartje Jordaan is Cinema Paradiso voor elk formaat gezelschap een uitstekende keus! Voorbij een enorm zeeaquarium vol verse kreeft loop je de klassiek Italiaanse ruimte in waar een prachtige kroonluchter boven je hoofd swingt. Pizza en pasta in overvloed en perfect bereid door de toegewijde chef. Let ook op het projectiescherm aan de muur waar je wellicht een maffiafilm mee kan pakken!

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Cinema Paradiso

Laura K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van de film die werd afgespeeld. Lasagne met verse ingredienten gemaakt in een echte italiaanse keuken! Service was perfect, vooral Nino die zorgde dat we geen moment hoefde te wachten en ons vertelde over de geschiedenis van het restaurant. Aanrader voor een date maar zeker ook met grotere groepen/familie. Kan niks negatiefs bedenken wat je over dit restaurant kan zeggen! We gaan zsm nog een keer!
Greg B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg lekker en vers! Leuke sfeer en geweldige service/ontvangst van bediening (vooral Nino!) Perfecte plek om met familie, vrienden of je partner te eten.
Sabina G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Mooi weer, warm genoeg om op het terras buiten te eten: de vitella tonato vooraf was beter dan waar ook! Daarna de Branzina, de zeebaars, mooie stukken met erbij puree en kappertjes. Daarna Citroentaart, goddelijk.
We dronken een grappa vooraf met warm stokbrood met olijvenpasta. Heerlijke wijn bij het eten.. Bij de koffie kregen we limoncello van de zaak.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Goede kaart, goed eten, lekkere wijn. Bediening was klasse. Ik kom zeker nog eens terug om wat andere gerechten te proberen.
Kathy M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Relaxed, goede kwaliteit, zeer attente bediening, fijne avond. Deze blijft
Job D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk itailiaans eten. Goede sfeer en fijne bediening
Tutti F.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Goed eten voor een goede prijs, en goede service.
Soraya P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Eten was lekker. Attentie van de bediening kon beter. We moesten twee keer vragen voor een fles water en gin.
Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heel bijzonder hoe het eten er uit ziet, echt een soort kunstwerkje. Het smaakte ook fantastisch.
caldarola E.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Cinema Paradiso is een top Italiaanse restaurant ik kom er al 2 jaar en ieder keer weer met plezier, als echte italieganger weet ik wat goed Italiaans eten is en dat is bij cinema Paradiso tot snel weer en bedankt Antonio.
Yolanda T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Leuke ambiance, je waant je even in een Italiaanse film;) Aanrader!
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten.
ermando T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Loop er elke dag langs maar nooit binnen geweest, via Iens gereserveerd en toen ik binnen kwam wist ik niet wat ik zag zo een mooie restaurant zie je niet vaak, vooraf vitello tonnato lekker mals vlees, daarna pasta met king krab wat een heerlijke gerecht nog nooit gegeten maar het was lekker, als toetje een tiramisu en 2 lekkere limoncello van het huis top, de bediening is ook heel attent bedankt (Antonio) en tot volgende keer.
Piero D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten nog nooit zo een spaghetti vongole gegeten en tiramisu is voortreffelijk.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Een uitstekende keuze om hier mijn partner te trakteren voor haar verjaardag.
Tot bediening en echt het gevoel dat ze je een fijne avond willen bezorgen.
Erg lekker gegeten en dat smaakt naar meer dus komen hier zeker snel weer terug!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Aan de hoge verwachtingen naar aanleiding van de goede recensie werd geen invulling gegeven; oubollige sfeer en bediening, fantasieloze kaart fantasieloos uitgevoerd. De bediening is afwezig en lijkt ongeïnteresseerd. Al met al jammer.
Nicky R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Was weer fantastisch en lekker en weet niet wat het is maar er is iets veranderd wat een jaar geleden was het wat minder, het eten de interieur is ook anders hier ga ik vaak komen eten thanks boys.
sam J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk genoten van lekker Italiaanse gerechten en het goede bediening.
Bryan C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Lekker gegeten!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lang niet geweest bij Cinema Paradiso schrok wel een beetje in de zin van het is zo mooi geworden het eten is fantastisch de bediening is top en het belangrijkste er is geen riool geur meer in weinige woorden ben weer vaste klant tot snel.