Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Cinema Paradiso

Proef, zie en adem Italië

In hartje Jordaan is Cinema Paradiso voor elk formaat gezelschap een uitstekende keus! Voorbij een enorm zeeaquarium vol verse kreeft loop je de klassiek Italiaanse ruimte in waar een prachtige kroonluchter boven je hoofd swingt. Pizza en pasta in overvloed en perfect bereid door de toegewijde chef. Let ook op het projectiescherm aan de muur waar je wellicht een maffiafilm mee kan pakken!

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Cinema Paradiso

ermando T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Loop er elke dag langs maar nooit binnen geweest, via Iens gereserveerd en toen ik binnen kwam wist ik niet wat ik zag zo een mooie restaurant zie je niet vaak, vooraf vitello tonnato lekker mals vlees, daarna pasta met king krab wat een heerlijke gerecht nog nooit gegeten maar het was lekker, als toetje een tiramisu en 2 lekkere limoncello van het huis top, de bediening is ook heel attent bedankt (Antonio) en tot volgende keer.
Piero D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten nog nooit zo een spaghetti vongole gegeten en tiramisu is voortreffelijk.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Een uitstekende keuze om hier mijn partner te trakteren voor haar verjaardag.
Tot bediening en echt het gevoel dat ze je een fijne avond willen bezorgen.
Erg lekker gegeten en dat smaakt naar meer dus komen hier zeker snel weer terug!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Aan de hoge verwachtingen naar aanleiding van de goede recensie werd geen invulling gegeven; oubollige sfeer en bediening, fantasieloze kaart fantasieloos uitgevoerd. De bediening is afwezig en lijkt ongeïnteresseerd. Al met al jammer.
Nicky R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Was weer fantastisch en lekker en weet niet wat het is maar er is iets veranderd wat een jaar geleden was het wat minder, het eten de interieur is ook anders hier ga ik vaak komen eten thanks boys.
sam J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk genoten van lekker Italiaanse gerechten en het goede bediening.
Bryan C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Lekker gegeten!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lang niet geweest bij Cinema Paradiso schrok wel een beetje in de zin van het is zo mooi geworden het eten is fantastisch de bediening is top en het belangrijkste er is geen riool geur meer in weinige woorden ben weer vaste klant tot snel.
Joffrey D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Super gegeten echt Italiaans. Was allemaal even goed. Zou zeggen mensen met geen smaak blijf vooral eten bij toscanini en buoni amigi. Maar ben je echt gek op klassiek Italiaans cinema Paradiso, bellini en napoli. Top
sebastiaan66 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het was al weer enkele maanden geleden dat ik er met mijn gezin had gegeten en het was toen erg goed. De service, de sfeer en zeker ook het eten! Ik was nu met kritische fijnproevers die graag in het centrum / de Jordaan wilde eten, ik zei zonder twijfel: Dan gaan we naar CP".
Ben weer erg blij met de keuze, het is een geweldige ruimte en er is een bepaald gevoel van service zonder dat je je voelt lastig gevallen. Het bedienend personeel is alert maar respecteert je privacy en ze geven je de rust als je die even nodig hebt dat was ook nu welkom want er was veel te bespreken. Wat mij weer opviel bij binnenkomst is dat het zo schoon en verzorgd is en ik zag dat er een schitterende kamer aan de voorkant van het restaurant was gemaakt voor naar ik denk zo'n 25 mensen. Bij navraag vertelde de gastheer dat het een 'private dining' is.
Vroeger stond daar de bar en dat was het wel heel gezellig als het erg druk was in het weekend maar dit spreekt me nu heel erg aan. Ik denk dat het komt omdat ik binnenkort jarig ben en met de familie hier ga neerstrijken :-)
Nog even over het eten: ik had aangegeven dat ik graag vooraf een volle tafel met antipasti zou willen en dat leek mijn gasten ook een goed plan. Daarna kon men a la carte een hoofdgerecht kiezen, naar gelang de trek ook want de tafel stond goed vol. Wat een feest was het en wat stom dat ik er geen foto van gemaakt heb. Ik doe dat eigenlijk nooit. Verschillende salami, parmaham, mozzarella én burrata, inktvis, gegrilde groente met een kleine bite.... heel erg lekker. De hoofdgerechten waren unaniem heerlijk, ik had een gegrilde tonijnsteak, mooi rose en zacht. Het was allemaal wederom een aanrader.
joke H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Vriendelijk personeel en mooie zaak voor herhaling vatbaar
sam J.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Fantastisch.
John D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Was Lang niet bij CP geweest,we zijn gastvrij ontvangen en de kwaliteit eten is weer heel goed! Echt de moeite waard om weer terug te gaan.
Janine M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
In Cinema Paradiso hebben we genoten van heerlijk Italiaans eten. De parmigiana was erg goed klaargemaakt, de pasta, ravioli gevuld met porcini, was erg goed en ook het hoofdgerecht, een soort mixed grill, was overheerlijk. De prijzen waren erg gunstig, vooral vergeleken met een aantal andere restaurants in Amsterdam waar gerechten van dit niveau geserveerd worden. Het restaurant is gezellig, en biedt een chique Italiaanse sfeer. Kortom, heerlijk Italiaans eten tegen een goede prijs in een mooie setting.
sandra D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Bij cinema heerlijk gegeten mooi interieur en attente en goede service hier komen we zeker terug.
Pako Q.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk eten, goede service en een mooie restaurant in weinige woorden fantastisch.
Elia M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wederom bij cinema Paradiso gegeten en het eten is fantastisch de bediening zoals gewoonlijk attent de restaurant is bezig met wat veranderingen dus gaat nog mooier worden top, tot de volgende keer.
Emanuel D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
zeer lekker eten , personeel was vriendelijk. Ik kom zeker weer terug!!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zaterdag ben ik hier voor een tweede keer spontaan beland. Het was weer een warm welkom met een gezellige sfeer en heerlijk eten. CP bedankt voor een leuke avond.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Hier vorig jaar al geweest met mn ouders, dit keer was ik er met mijn vriend Gigi, die van italiaanse komaf is en in italie in de horeca zit.

Ik wilde hem dit laten ervaren tijdens zijn vakantie in amsterdam.

Hij was zeer te spreken over de sfeer en de vakkundigheid van dit restaurant.

We hebben heerlijk gegeten en komen hier zeker weer terug als hij in nederland is.