Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Cinema Paradiso

Proef, zie en adem Italië

In hartje Jordaan is Cinema Paradiso voor elk formaat gezelschap een uitstekende keus! Voorbij een enorm zeeaquarium vol verse kreeft loop je de klassiek Italiaanse ruimte in waar een prachtige kroonluchter boven je hoofd swingt. Pizza en pasta in overvloed en perfect bereid door de toegewijde chef. Let ook op het projectiescherm aan de muur waar je wellicht een maffiafilm mee kan pakken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cinema Paradiso

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Cinema Paradiso

sandra D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Bij cinema heerlijk gegeten mooi interieur en attente en goede service hier komen we zeker terug.
Pako Q.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk eten, goede service en een mooie restaurant in weinige woorden fantastisch.
Elia M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wederom bij cinema Paradiso gegeten en het eten is fantastisch de bediening zoals gewoonlijk attent de restaurant is bezig met wat veranderingen dus gaat nog mooier worden top, tot de volgende keer.
Emanuel D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
zeer lekker eten , personeel was vriendelijk. Ik kom zeker weer terug!!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zaterdag ben ik hier voor een tweede keer spontaan beland. Het was weer een warm welkom met een gezellige sfeer en heerlijk eten. CP bedankt voor een leuke avond.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Hier vorig jaar al geweest met mn ouders, dit keer was ik er met mijn vriend Gigi, die van italiaanse komaf is en in italie in de horeca zit.

Ik wilde hem dit laten ervaren tijdens zijn vakantie in amsterdam.

Hij was zeer te spreken over de sfeer en de vakkundigheid van dit restaurant.

We hebben heerlijk gegeten en komen hier zeker weer terug als hij in nederland is.
GuillaumeBurgos .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Op zaterdag weer eens lekker met de mannen uit eten geweest voor het stappen.
Iedereen was er gauw over eens dat we weer naar Cinema Paradiso gingen.

De zaak is alweer verbouwd en nog mooier geworden, nieuwe menukaart, heerlijke gerechten, goeie bediening.
Dit wordt waarschijnlijk vaste prik voor het maandelijkse uitje
emilio C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Aardige bediening, gezellige sfeer en niet gedwongen of haastig, en het eten is heerlijk, mooie uitzicht op de hardwerkende chefs echt een aanrader om te proberen.
stef B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
weer eens bij cinema paradiso geweest met mn partner, prima gegeten, wordt voldoende tijd genomen tussen de voor en nagerechten hele vriendelijke bediening cinema paradiso is een restaurant om echt aan te raden, en een hele mooie restaurant om te zien.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk en sfeervol gegeten
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
super leuke ervaring om in zo n bioscoop te eten. goede sfeer. jammer dat er weinig gasten waren.
dit moet je een keer mee hebben gemaakt.
Silian V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lekker goed georganiseerde italiaanse restaurant, hier kom ik zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
met mn vrouw wezen eten bij Cinema Paradiso ik had vooraf festa cinema Paradiso een beetje van alles{kleine hapjes} mn vrouw gamberi al Forno {gamba uit de oven} daarna had ik tagliata di manzo {gesneden ribeye met rucola en parmezaanse kaas} mn vrouw pasta al Forno {pasta uit de oven} specialiteit, en al laatste 2 lekkere sgroppino, restaurant schijnt dat ze aan het verbouwen zijn maar het sfeer is perfekt en het eten magnifiek hier komen we zeker terug, bedankt cinema Paradiso.
Franz B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Tweede keer gegeten fantastische restaurant.
Silva C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hier gegeten tweede kerstdag drukke zaak lekker eten en goeie bediening, behoort zeker tot een van de beste italiaanse restaurant van amsterdam tot gauw weer.
Elia M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Zeer mooi restaurant en zeer hooge kwaliteit van het eten en attente bediening, hier Kom ik zeker terug.
Rene B.
Gewoon goed
Franz B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Bij cinema paradiso vrijdag gegeten echt een goeie italiaanse restaurant en een vriendelijke en attente bediening dit wordt mijn vaste italiaan.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
lekker gegeten kom zeker terug, bedankt dames in de bediening
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
ben met mijn vrouw hier wezen eten en ik heb veel italiaans gegeten maar dit is echt top niet duur goede bediening en een hele mooie restaurant, zou je niet zeggen van buiten af top.