Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Cinema Paradiso

Proef, zie en adem Italië

In hartje Jordaan is Cinema Paradiso voor elk formaat gezelschap een uitstekende keus! Voorbij een enorm zeeaquarium vol verse kreeft loop je de klassiek Italiaanse ruimte in waar een prachtige kroonluchter boven je hoofd swingt. Pizza en pasta in overvloed en perfect bereid door de toegewijde chef. Let ook op het projectiescherm aan de muur waar je wellicht een maffiafilm mee kan pakken!

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Cinema Paradiso

Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Mooi restaurant, echt prachtig ingericht. 100x langsgefietst, maar toch was het nooit opgevallen. Wij waren er op dinsdagavond, er zat een groep Italianen naast ons dus dat was al een goed teken. Verder was de zaak helaas wel erg leeg. De lasagne was lekker, goed gevuld. De pasta Carbonara was ook lekker, goed romig en zachte spaghetti. Uitgebreide wijnkaart. Goede prijzen, goede service van Italiaanse heren. Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken, lijkt mij ook zeer geschikt voor grote groepen.
M.A. K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wat een mooi restaurant en geweldige sfeer, ik heb er heerlijk gegeten, ik ga hier zeker vaker komen.
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekker gegeten. Deels Italiaans personeel en dat is altijd een plus. Voor de prijs had ik gehoopt dat het iets verfijnder zou zijn en ik me meer speciaal zou voelen. Niet zo lang geleden in Rome geweest en daar iedere avond in osteria’s gegeten. Daar had ik dat wel en dat voor ongeveer 30% minder euries.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Wat een fantastisch eten, echt alsof je in Italië bent. De bediening en de koks zijn stuk voor stuk gemaakt voor de hospitality. Lage prijzen voor wat je aan kwaliteit krijgt. Zeker een aanrader!
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijke avond gehad met mijn zoons, man en ouders. Hartelijk ontvangst en zeer goed eten. Dankjewel!
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Prima restaurant, goed eten. Alleen wat teveel hol geluid.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Top tent, heerlijk gegeten , lieve mensen , goede sfeer!
Hadewijch V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het eten is het net niet allemaal. Voorgerechten waren wel redelijk maar de pasta’s vielen tegen
Heel vriendelijke bediening.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
heerlik gegeten in een soort filmzaal heel erg mooi ingericht met goed eten en attente bediening alles in een hoog kwaliteit eten borden leken net een Picasso portret.
Guillaume B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Op het Leidseplein naar de film geweest, en daarna nog zin in écht Italiaans eten. Op het Leidseplein zit niet zo heel veel en de Westerstraat is niet al te ver.

Prachtig restaurant, goede service en héérlijk eten in een prachtige ambiance...

Heerlijke lasagna voor mij en ossenhaaspuntjes voor de vrouw.
Presentatie van de gerechten uitstekend, prijs/kwaliteit ook in orde.

Voor herhaling vatbaar...

Grazie!!!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
gister bij cinema weer geweest nieuwe kaart uitgeprobeerd lekkere huisgemaakte ravioli gevuld met kreeft heerlijk mn partner spaghetti vongole ook heel lekker mooie witte wijn erbij (Greco di tufo) en als toetje huisgemaakte chocoladesoufflé mn vrouw pannacotta en 2 ristretto's van het huis, tot gauw weer.
C P Z.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Alsof er een Amsterdams engeltje over je tong is gegaan. Al jaren van plan om te gaan en nu spijt dat we er zo lang mee gewacht hebben. Geschikt voor iedere gelegenheid. Wij waren er met z'n tweeën maar ook zakelijk of met vrienden en familie zeer geschikt.
Dean W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zeker een restaurant om aan te raden
aan mensen die van Italiaanse eten houden met een vriend wezen eten en het eten en service is echt top zeker dat ik hier terug kom.
Nellie S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Lekker Italiaans gegeten, aparte inrichting een beetje donker.
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Echt Italiaans.
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Gewoon geweldig om daar een gezellige avond met lieve vrienden te vieren!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
High class italiaanse restaurant,
Cinema paradiso heeft een paar stappen vooruitgang gemaakt top, mn complimenten echt tot volgende keer.
Godeline K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij deze verrassende Italiaan. Kom hier zeker terug met mijn vrienden om het gastvrije gevoel te herbeleven
Ranil T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Gister voortreffelijk gegeten bij dit heerlijke restaurant, en het overtrof zelfs mijn verwachtingen. Ik eet regelmatig Italiaans maar wel op een ander niveau als dit. Alles was vers bereid en de ambiance past perfect bij het gevoel wat je hoort te krijgen bij een Italiaans restaurant. En als ik het vergelijk qua prijs met andere Italiaanse restaurants dan vind ik het in verhouding echt meevallen. Als je een liefhebber bent van de Italiaanse keuken dan moet je hier echt een keer geweest zijn.
Mijn complimenten.
John D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Leuke beleving en heerlijk eten