Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Cinema Paradiso

Proef, zie en adem Italië

In hartje Jordaan is Cinema Paradiso voor elk formaat gezelschap een uitstekende keus! Voorbij een enorm zeeaquarium vol verse kreeft loop je de klassiek Italiaanse ruimte in waar een prachtige kroonluchter boven je hoofd swingt. Pizza en pasta in overvloed en perfect bereid door de toegewijde chef. Let ook op het projectiescherm aan de muur waar je wellicht een maffiafilm mee kan pakken!

Glas champagne

Jouw recensie over het restaurant Cinema Paradiso

Johan B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
High class italiaanse restaurant,
Cinema paradiso heeft een paar stappen vooruitgang gemaakt top, mn complimenten echt tot volgende keer.
Godeline K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij deze verrassende Italiaan. Kom hier zeker terug met mijn vrienden om het gastvrije gevoel te herbeleven
Ranil T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Gister voortreffelijk gegeten bij dit heerlijke restaurant, en het overtrof zelfs mijn verwachtingen. Ik eet regelmatig Italiaans maar wel op een ander niveau als dit. Alles was vers bereid en de ambiance past perfect bij het gevoel wat je hoort te krijgen bij een Italiaans restaurant. En als ik het vergelijk qua prijs met andere Italiaanse restaurants dan vind ik het in verhouding echt meevallen. Als je een liefhebber bent van de Italiaanse keuken dan moet je hier echt een keer geweest zijn.
Mijn complimenten.
John D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Leuke beleving en heerlijk eten
Emmy H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten leuke avond
Aleksandra D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Erg mooi ingericht, vriendelijk personeel en lekker vers eten.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Geweldig gegeten, prettige bediening, goede sfeer. Een aanrader!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer speciale inrichting met Godfather foto’s en een film op het scherm. Heerlijk italiaans eten.
Anthony D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening en kwaliteit echt de moeite Om hier te gaan eten.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Met een zakelijke relatie uitgaan eten is "gevaar"dat je het verkeerde restaurant uitzoekt , Italiaanse keuken is veilig want ik ken niemand die hiervan niet houdt ook zoals in dit geval internationale gasten.
Als je dan in een Italiaans restaurant gaat eten dat een hele goede kwaliteit en variëteit aan gerechten brengt dan is missie geslaagd en zaken doen eenvoudiger. Toen we aan de bediening vroegen onze gasten te verrassen en we het aan hem overlieten heeft hij ons echt verrast met een diner en wijnkeuze perfect op afgesteld.
Vanaf het voorgerecht tot aan dessert presenteerde deze Italiaan trots zijn keuze en wij genoten.
Antipasti ala Cinema Paradiso, mooi kalfsvlees en vis en een dessert dat bewijst dat "eenvoudige Panna cotta" heel bijzonder kan smaken. Eind van de avond had ik twee deals een met mijn gasten en de tweede met Cinema Paradiso, ik betaalde de rekening dan ook met plezier want ook hier had ik wat ik wilde; goed eten voor een zeer redelijke prijs. Cinema Paradiso bedankt!!!
Nicky R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Eindelijk een goeie italiaan waar je goed kan eten en betaalbaar, en een schiterende interieur mn hele dag is goed heerlijk, tot volgende keer.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk eten en een bijzondere, wat theatrale ambiance.
Tonino T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk Italiaans gegeten bij Cinema Paradso. Ouderwets gezellig! zeker een aanrader voor iedereen die lekker verwend wil worden met goed eten en een leuke vlotte bediening. Wij komen zeker terug, want er stonden nog heel veel lekkere dingen op het menu!
Franz B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Weer eens bij cinema Paradiso geweest en het blijft een top italiaanse restaurant ze blijven je verassen de 3 gangenmenu Share is aan te raden,iedereen moet deze belevenis meemaken echt.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Vanmorgen wakker geworden met het nieuws dat het Italiaans restaurant Osteria Francescana verkozen is tot beste restaurant van de wereld omdat het de traditionele Italiaanse keuken in een modern jasje steekt. Nu kan ik over dat restaurant niet oordelen daar ik er nog nooit heb gegeten maar wel gisteren in Cinema Paradiso. En dit restaurant maakt ook een verfijnde combinatie van de traditionele Italiaanse keuken in een hedendaags jasje. Ik kan mijn partner wakker maken voor een goede burrata want eerlijk gezegd is dat niet overal even goed maar deze smelt weg in de mond, op de schotel zat nog veel meer lekkers maar wij houden van burrata en zeker zoals hier geserveerd wordt. Top! Als hoofdgerecht koos ik voor de gegrilde zeebaars met een saus van verse munt en meloen en mijn partner pasta met verse kreeft. Wederom een voltreffer! Ruimte voor een lekker nagerecht was beperkt, daarom kozen wij voor een huisgemaakte sgroppino. Het slotakkoord was voor een goed kopje koffie vergezeld met een heerlijke Limocello
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van de film die werd afgespeeld. Lasagne met verse ingredienten gemaakt in een echte italiaanse keuken! Service was perfect, vooral Nino die zorgde dat we geen moment hoefde te wachten en ons vertelde over de geschiedenis van het restaurant. Aanrader voor een date maar zeker ook met grotere groepen/familie. Kan niks negatiefs bedenken wat je over dit restaurant kan zeggen! We gaan zsm nog een keer!
Greg B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg lekker en vers! Leuke sfeer en geweldige service/ontvangst van bediening (vooral Nino!) Perfecte plek om met familie, vrienden of je partner te eten.
Sabina G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Mooi weer, warm genoeg om op het terras buiten te eten: de vitella tonato vooraf was beter dan waar ook! Daarna de Branzina, de zeebaars, mooie stukken met erbij puree en kappertjes. Daarna Citroentaart, goddelijk.
We dronken een grappa vooraf met warm stokbrood met olijvenpasta. Heerlijke wijn bij het eten.. Bij de koffie kregen we limoncello van de zaak.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Goede kaart, goed eten, lekkere wijn. Bediening was klasse. Ik kom zeker nog eens terug om wat andere gerechten te proberen.
Job D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk itailiaans eten. Goede sfeer en fijne bediening