Cinema Club Café

Thorbeckeplein 16 1017 CS Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cinema Club Café

Renee V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Snel een hapje gegeten voor de bios. Burger was wel lekker, maar het broodje was een slag groter waardoor je flink door moest happen voor je vlees binnenkreeg. Frites erbij waren goed gebakken, mayo ook erg lekker! Bediening was vriendelijk en vlot, wel is het jammer dat er zoveel tafels zo dicht op elkaar staan. Wilde achteruit schuiven na het eten, en ik zat meteen tegen degene achter me aan.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Ik heb een hamburgers besteld met een portie patat.. echt alsof er een engeltje op je tong pist.. En dat voor die prijs, vergeet echt alle andere tenten op het Rembrandtplein, hier moet je zijn. Het terras is top maar binnen mag het wel wat meer eetcafé worden, ik zou zeggen ga eens kijken bij Bar B op het leidse..
Elice C.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Vorige week gegeten bij Cinema Club Café.
In de gerechten worden de beste ingrediënten gebruikt en dat proef je! Heb heerlijk gegeten en een extra plus puntje voor de zelfgemaakte krokante friet! De prijzen zijn heel betaalbaar en zeker met oog op de locatie. Ons eten werd geserveerd door de koks wat een personal touch was! Petje af jongens!!