Cinema Café

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Cinema Café

Michelangelo85 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De schijnrecensies die hier staan met positieve ervaringen, zullen vrienden of familieleden zijn. Want mijn ervaring is een ander samen met meerdere lokale mensen. We hadden twee hoofdgerechten besteld. Na 50 min. wachten, vragen we uiterst beleefd waar het eten blijft. Ober zegt: 'ik ga 't vragen'. Na 8 min. loop ik na binnen, want we hadden honger. De ober kijkt me aan en loopt meteen de keuken in. De andere ober ken ik en vraag hem of hij het kan vragen. Deze ober verteld binnen 5 min. Na 10 min. staat nog niks op tafel en we hadden nu echt wel honger. ik loop nu na de eigenaar toe en wilde het voor de laatste keer vragen. De eigenaar loopt luidruchtig naar de voordeur zeggend dat ik het nu al drie keer gevraagd heb. Bij de deur krijg ik een uitval en verteld in alle commotie: 'weet je wel hoe druk we het hebben' en 'dat jullie naar de film gaan is niet ons probleem'. Alle mensen op het terras kijken ons aan en voel me beschaamt. Perplexed kijk ik mijn vader aan. Mijn vader zegt: 'zo praat je niet tegen mijn zoon'. Dit is een vader niet uit duizenden maar uit miljoenen! Allereerst hebben wij niet aangegeven dat we na de film gingen en daarbij heten ze cinema café en ten tweede druk zijn is geen excuus. Het eten komt op tafel. Mijn vader zegt dat hij het wel erg lang vond duren. De ober zegt: 'we kunnen het eten ook terugnemen'. Mijn vader heeft de rekening gevraagd en was aangedaan. Alles kort samengevat vind ik dat met zo'n verstandsloze arrogantie dit geen bestaansrecht heeft. Na de ridicule situatie hebben we genoten van de film en de avond niet laten verpesten.
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Uitstekende authentieke indonesische gerechten, vind je nergens anders in Maastricht. Klein en gezellig restaurant met bijzonder aardig personeel. Een echte aanrader! Ook heel gezellig om even te borrelen.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Na jaren in Den haag te hebben gewoond,waar je heerlijk Indisch kan eten,hier gevonden wat we al een hele tijd zochten,geen poespas maar heerlijk Indonesisch eten zo als die keuken bedoeld is,gezellige zaak en voortreffelijk Indischs eten,wij komen zeker terug
sdfjssdflijsdfksidvjs S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Maastrichts best cafe ever, delicious dinner, prima service, good vine, good music, what more?................................................................................................................................................
Maikel B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Zojuist heerlijk gegeten! Beste authentieke Indo in Maastricht! Ook voor de vegetariër was er een excellent menu, het was het wachten waard!
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Een goede plek voor een lekkere indonesische maaltijd, ook met de kinderen (4 en 9). Hier komen we keer op keer terug omdat het eenvoudig, lekker en betaalbaar is.
masarati S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Al jaren ons vast adres voor authentiek Indonesisch eten, altijd goed , altijd lekker.
Guus en zijn zoon( zonen) staan borg voor een rustige , vriendelijke en attente bediening.
De wijn is altijd prima en de muziek maakt het helemaal af.
Het decor vind ik hier niet belangrijk ; hier is een ziel in de zaak en dat maakt het geheel helemaal af.
Ricky V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Geweldige ervaring! We gingen hier met zijn tweeën eten voor aanvang van een film. Veel diverse bieren en wijnen om uit te kiezen. De eigenaar of zijn zoon komt met een krijtbord langs tafel waarop het menu staat. Beide leggen op een leuke manier uit wat je allemaal kunt eten. Er hangt een gezellige sfeer en ondanks de drukte zijn de vader en zoon erg stressbestendig. Mocht je in Maastricht zijn, ga er zeker langs!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Super lekker gegeten met de familie
Heerlijke gerechten, goed op smaak
Zeer goede wijnen voor een goede prijs
Bediening is aardig en oplettend
Gezellige zaak, leuk aangekleed, zou hier en daar een beetje gepimpt mogen worden, maar ach, de sfeer is goed dus verder geen probleem
Goede muziek
Kortom niet veel op aan te merken, gewoon goed, eten goed, drank goed, prijzen aan de redelijk hoge kant, maar zeker niet te hoog.
Hier komen we terug, zeker weten
thijsmaastricht .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Met zijn achten bij de deur gezet aan een instabiele tafel, 1 uur moeten wachten voor we de menukaart ontvingen, en de prijzen zijn veeeeel te hoog. Rijst was klef, met de saté kon je een binnenband van je fiets plakken en gesneden paprika voor 16 euro... Nee, gewoon Nee.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Twee keer gegeten tijdens ons weekend Maastricht. Uitstekende authentieke Indonesische keuken. Bediening vriendelijk en voorkomend. Redelijk geprijsd, maar niet echt goedkoop. Soms zul je lang moeten wachten. Wij vonden het de moeite waard om er twee keer te eten tijdens ons weekendje weg en zouden er zeker weer terug gaan.
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
In dit Indonesische "Cafe" al enkele keren gegeten. Soms voor de Film, soms erna. Het restaurant heeft de ambiance van een Cafe. Het is over het algemeen goed. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Soto Ajam, lekkere Indonesische Soep.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Oergezellig café waar je ook nog eens lekker kan eten.
Goede service, correct personeel en vooral een goed verzorg glas bier of wijn.
Kortom, in combinatie met het lekkere eten een prima keuze om een hapje te eten.
RobDanielle .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Indonesisch eten in een Oud- Hollands bruin café. Overzichtelijke kaart, plateservice, fijn gekruid, mooie porties voor gemiddelde eter en heel mooi gepresenteerd! Rond de €15,-/€17,- voor een bord vol. Aanrader!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Wanneer wij in Maastricht zijn is Cinemacafé onze favoriet. Zalig eten, altijd vers, goed verzorgd. Misschien geen uitgebreide kaart, maar dat deert niet zo wanneer kwaliteit en prijs zo goed in verhouding staan. Enige minpunt is dat het altijd erg lang duurt voordat de maaltijd geserveerd wordt..Maar onthaasten past wel bij de stemming in dit café.