Cine City (Cine café)

Spuikomweg 1 4381 LZ Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cine City (Cine café)

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nettah .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Drukke avond (Yentl & De Boer). Gereserveerd, prima tafel. Vlotte, aardige bediening (ze kwam in onze ogen zelfs weg met de vraag "moeten jullie nog wat hebben?"). Namen beiden de kip wrap. Verkeerde keus, veel te vet en een dikke laag kaasachtig spul erop. Dat hoort dus écht niet, dat vinden ze in de USA lekker. En bij fastfoodzaken. Tafelgenoot vroeg iets over frites. Antwoord was: frites komt erbij. Wij vatten dat op als: frites hoort erbij. Maar de frites bleek apart en extra gerekend te zijn, toen we de nota kregen. Nou, dan vind ik bijna 17 euro per wrap (!) wel erg duur betaald voor zo'n vette hap, met weinig kip en verder helemaal niets erbij. Het is klein leed. Maar toch. Helaas hadden we, i.v.m. de bijna beginnende voorstelling, geen gelegenheid meer om iemand van cinecitycafé hier op aan te spreken. Ik houd het voortaan weer gewoon bij een drankje en desnoods bitterballen in het cinecitycafé, die zijn altijd prima.
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Lekker gedineerd; lauwwarme geitenkaas met walnoten en verse bruchette met voldoende rucola en rode en witte druifjes, heerlijk! De bediening was snel en uiterst voorkomend. De authentieke flammkuchen smaakte ook prima met spek en ui. De reservering aan het raam was ondanks een compleet vol restaurant nog vrijgehouden. Het personeel was niet alleen aardig maar zichtbaar blij met mijn complimenten! Ga zo door voor- en na de films.
KickinShrimps .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Een enkele keer per jaar eten we hier spare ribs voordat we naar de film gaan. Keer op keer snelle en vriendelijke bediening die rekening weet te houden met de aanvangstijd van de film, heerlijke spare ribs en goede keus uit diverse desserts. Tot de volgende keer!
Dank voor de leuke recensie! Graag tot de volgende keer!
José Antonio H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Mosselen waren zoals mosselen bedoeld zijn. Later op de dag nog een broodje zeevruchten gegeten dat verrassend lekker en goed gevuld was. Kortom, ga je naar de film en wil je wat extra's, aarzel niet er een hapje te doen.
Tanja .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Lekker eten voor een goede prijs. Het personeel is erg vriendelijk. De sfeer viel ons een beetje tegen. Vrij felle verlichting en de aankleding is wat ongezellig.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Op 2e kerstdag gegeten bij Cine café. We hadden gereserveerd om 19.00u en helaas was onze plek nog bezet. We kregen "de zogenaamde noodoplossing" een achteraf plekje bij de bestekbak achterin. Een slecht begin helaas. Moesten daarna lang (10 min) wachten tot er iemand naar ons toe kwam. En de bestelde drankjes lieten ook lang op zich wachten, we moest zelfs nog een tweede keer bestellen, omdat het notitieboekje kwijt was. Later bestelden voor het dessert nogmaals 2 drankjes, maar die hebben we nooit gehad. Erg slordig jammer genoeg. Verder wel heerlijk gegeten, ik nam de dubbele hamburger. Erg goed van smaak en enorm bord vullend formaat. Het dessert (softijs swirl-achtige creatie) was goed te doen. Toch een gezellige avond gehad met goede sfeer en dat ondanks de zeer matige plek waar we zaten.
Fijn om te horen dat u het ondanks enkele schoonheidsfoutjes naar uw zin heeft gehad bij ons. We zullen de punten die u aangeeft met ons personeel doornemen om dit in de toekomst niet meer voor te laten komen.
Natuurlijk had de bedrijfsleiding op bewuste avond hier ook op aangesproken mogen worden!

Reactie van proever:

Wij komen zeker nog een keer terug om het over te doen. Nogmaals het eten was prima in orde. De volgende keer komen we op een rustiger tijdstip. Wellicht lag het aan de werkdruk die avond en het geringe personeel.
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Het eten smaakt heerlijke, personeel is erg vriendelijk! En de prijzen zijn te doen :) Ik kom er erg vaak want het is er, erg gezellig echt een aanrader!!
Jacomine81 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Zeker een unieke zaak! Mooie inrichting, erg ruim maar toch bijzonder gezellig en sfeervol.
Geen bijzonder uitgebreide kaart, maar de kwaliteit van de gerechten is gewoon prima. Ook qua prijs zeker oké.
Personeel kwam vlot en hielp ons vriendelijk, en ook de keuken liet niet lang op het eten wachten. Prima, en een top begin/einde van een avondje naar de bios.
Jevp .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Sfeer, gezellig. en warm, we troffen een drukke avond.
Bediening vlot. Goed eten, enorme porties. Flink aan de prijs.
Kwaliteit zoals je het graag ziet, vers en goed bereid.
Een beetje jammer dat bij het afrekenen in 1e instantie de rekening niet klopte.

Gast23 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012

Het eten wisselt van kwaliteit. De ene keer is het heerlijk de andere keer erg zout en vet en de volgende keer weer droog en flauw.

Voor even snel een hap is het prima. Maar om uitgebreid eten zou ik toch iets anders kiezen.