Cibo & Vino

31-203301331

Meer informatie over restaurant Cibo & Vino

Brady_ .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Niet te ingewikkeld eten maar hartstikke lekker bij Cibo & Vino. Complimenten voor de eigenaar die even een praatje komt maken en het ons echt naar het hof heeft gemaakt.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Heerlijk eten hier. Gewoon simpel en vers! Milanese met pasta erbij is een goede combinatie. Goede huiswijn, en absoluut niet duur. Perfecte plek om even een goede hapje te genieten, zonder alle protocollen rondom een restaurant. Aanrader!
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Per toeval hier beland en blij verrast: bij deze Italiaanse traiteur eet je simpele, heerlijke Italiaanse klassiekers aan een lange tafel bij de kachel. Niet designerig of chic, het voelt meer alsof je bij iemand in een keuken eet. Prijzen: top! En de eigenaar ook, hij maakt een gezellig praatje en staat klaar om wijn bij te schenken waar nodig. De lieve huispoes maakt het af. Aanrader!
PieterBas020 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Heerlijk gegeten in een echte Italiaanse omgeving. De geuren, het Italiaanse personeel, het temperament en de leuke muziek. Leuk gekletst met de eigenaar.

Het eten was heerlijk. Lasagna zoals het moet, mijn vriendin had de Pesto en die was ook vers gemaakt. Dat kon je proeven.

Echt een aanrader dus.