Ciao

Markt 44 4701 PH Roosendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ciao

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
IJssalon Ciao zit al jarenlang op de Oude Markt en is een begrip in Roosendaal. Er is heel veel keus en de prijs is met 1 euro per bolletje heel redelijk. Vooral het citroenijs en de smaak bloedsinaasappel vind ik erg fris en lekker. Als je geen zin hebt in ijs is er ook koffie of frisdrank te verkrijgen. De jonge bediening is vlot en vriendelijk. Er is een terras voor de zaak, maar je moet wel zelf je ijsje binnen gaan halen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Voor even een hoorntje met vers ijs een prima adres. Keuze uit verschillende smaken in een hoorntje of bakje. De service is prima en geduldig (keuze teveel). Het terras is leuk maar eenvoudig. 1 euro voor een bolletje is redelijk aan de prijs maar het zijn grote bolletjes van goede smaak.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Voor een lekker ijsje in het centrum van Roosendaal ga ik altijd naar Ciao. Op 30-4 was het erg druk, maar wat wil je op zo'n dag. Prima service en kwaliteit van het ijs. Ik kom zeker weer terug.