Ciao

Meer informatie over restaurant Ciao

• Catering
Anko D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik woon eigenlijk in Brabant, maar mijn vader woont in Diemen. We gingen een keertje uiteten en ik had zin in een pizza en toen waren we hier terecht gekomen en en smaakt geweldig.
Bastiaan N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Al jaren een begrip in Diemen. Na goede verhalen van mijn ouders te hebben gehoord, nu zelf een keer hier gaan eten. Viel zeker niet tegen! Grote en goed belegde pizza's. Bediening is snel en vriendelijk. Inrichting ziet eruit alsof deze al jaren niet meer is veranderd, maar dat is juist ontzettend leuk, knus en gezellig.
Emvr .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Pas geleden weer eens in dit restaurant geweest. Ik had het jaren lang gemeden omdat er nogal vreemd gedaan werd door het personeel, waardoor ik me ongemakkelijk voelde.
Maar ik was in de buurt en had zin in pizza, en gaf ze een kans.
Helaas ging weer alles raar. Er werd nauwelijks tegen me gesproken, terwijl een grote groep heel veel aandacht en vriendelijkheid kreeg. De pizza werd werd midden op mijn tafeltje gezet, omdat er vlak voor me nog wat lag (boek of servet). In andere restaurants wachten ze keurig tot je dat hebt weggehaald.
Toen ik om de rekening vroeg, werd ik kortaf verwezen naar de kassa. Niemand deed vriendelijk of behulpzaam tegen me.
Dr pizza zelf vond ik matig, was vrij klein en niet erg belegd met groenten.
Conclusie: ze hebben hun kans gehad en ik ga er niet meer heen. Genoeg andere leuke restaurants!
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ik heb onlangs heerlijk gegeten bij restaurant Ciao! Een fantastische wijn en een voortreffelijk stukje vlees. Het restaurant is vooral ook heel gezellig ingericht. Een lekker sfeertje met fijne Italiaanse achtergrondmuziek. Zeker een aanrader om daar te gaan eten, aangezien het personeel ook nog eens heel gastvrij is. Ik weet in ieder geval wel waar ik vaker zal gaan eten en dat is Ciao.
Fanny L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Italiaans Restaurant met Venetiaan allure. Het eten was ouderwets lekker,traditionele keuken. Service was zeer aangenaam met vele extraatjes tapa's en een wijntje . Zeer goed restaurant. Tot gauw Ciao
Stjon .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Snelle en aardige bediening. Heerlijke pizza gegeten, voor een goede prijs. Restaurant inrichting is wat oubollig. Maar verder wel knus en gezellig.
Meike_mm .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Met een grote groep hier gegeten. Aparte ruimte voor ons gecreëerd, erg fijn! Het ging ook heel goed met het tegelijk krijgen van de pizza's. Lekkere pizza's!
Eliar .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hebben met z'n vieren gegeten bij Ciao. De pizza's zijn groot en smaken goed. Rode wijn was echt heel lekker. Leuke inrichting, er hangt een romantische sfeer.
JacquelineWW .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ik ken Ciao al vele en vele jaren. Zowel van het gaan eten daar, als van de thuisbezorgde pizza's en pasta's. De laatste tijd helaas alleen mindere ervaringen gehad. Vorige week er gaan eten. Een vriendelijk woord of gevoel van gastvrijheid heb ik niet ervaren. Dat was niet de eerste keer.
Gisteravond 2 pizza's besteld. Er werd een wachttijd gemeld van 3/4 tot 1 uur. Prima als ik dat van te voren weet. Na 5 kwartier gebeld met de vraag waar de pizza's bleven. Kreeg ik als reactie dat het druk was en de dame aan de telefoon er ook niets aan kon doen. Vreemde reactie. De pizza's moesten nog de oven in. Uiteindelijk na 1,5 uur kwamen ze. Kwaliteit prima, maar een enkel "sorry" was voor hen blijkbaar voldoende.
Tboos .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Alles wat je bij een Italiaan verwacht, fantastische wijn, overheerlijke lasagne, en huisgemaakte tiramisu om je vingers bij op te eten. Daarnaast weet de eigenaar en het personeel je altijd thuis te laten voelen. Een klein stukje Italië in Diemen
John325 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Zeer aangenaamde avond gehad bij dit restaurant. De service is uitstekend, als er iets niet op het menu staat kan het gewoon gemaakt worden voor je. Verder is de inrichting erg leuk en de eigenaar is helemaal top!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Heerlijk gegeten met het alle leden van het gezin kinderen tussen 3 en 15 waarvoor de bediening een extra bordje spaghetti neerzette. Kwaliteit van het eten was uitzonderlijk. Pizza's waren grandioos, lasagna was perfect. Niets anders dan een aanrader
InwonerDiemen .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Zodra de blaadjes gaan vallen wil ik risotto met fungi porcini eten bij Ciao, heerlijk warm comfortfood! De kinderen komen graag bij ciao voor de heerlijke pizza. Favoriet zijn de pizzeria della chef, de calzone en de pizza margarita. En de royale ijscoupes! Wij houden van de huiselijke sfeer van Ciao en komen er altijd graag. Aanrader als je relaxt en lekker echt Italiaans wilt eten.
Dinkelaar .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Geweldig gegeten de risotto was perfect en de pizza calzone goed gevuld, ook de bediening is zeer vriendelijk. Ook altijd parkeerruimte in de buurt.
p B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Het eten is over het algemeen niet slecht, maar de kwaliteit is niet erg constant. Meerdere keren spaghetti bolognese met gehakt waar je naar moet zoeken? Heb hier een keer voor teruggebeld (na bezorging). Er werd medegedeeld 'dat het aan de keuken zou worden doorgegeven'..

Decor is sterk verouderd, neemt niet weg dat je er nog steeds best goed en sfeervol kunt zitten.

Service is goed, al wordt er weinig gedaan met opbouwende kritiek.
Jo1985 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
ik heb bij Ciao vorige week mijn verjaardag gevierd met een groep van 8 personen. Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen en ze hebben een prachtige tafel voor ons gereserveerd. Wij op verzoek van de bediening die trouwens met plezier en passie werkt een 3 gangen menu genomen. Als voor gerecht hebben we heerlijke vers gesneden osshaas carpaccio gegeten. als hoofdgerecht kalfs oester met verse groente het was echt heerlijk. Als dessert een heerlijke huisgemaakte tiramusu dat was aangekleed met sterretjes muziek en kleine licht show. De baas was zo vriendelijk om ons een fles wijn mee gegeven als verjaardag cadeau. Kortom mijn verjaardag was zeer geslaagd dank zij restaurant Ciao een geweldig restaurant de gast vrijheid het eten alles klopte mijn dank hier voor is ook groot. Tot gauw weer Ciao.
Hans_1956 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Ik heb er diverse keren gegeten. De kwaliteit was altijd uitstekend, de Barolo van goede kwaliteit (maar wel wat prijzig), goede en vriendelijke service en het is gezellig ingericht. Een aanrader dus. Beter dan het gemiddelde restaurant in Italië.
Fons59 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Leuk plaatselijk italiaans restaurant. Gastvrije bediening. Hebben heerlijke wijn en lekker eten. Klein maar fijn terras in de zomer. Plek voor groter gezelschap in zaal achterin.
Ih86 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Het was redelijk, we hebben wel eens beter gehad. Pizza was hier en daar een beetje taai.

De bediening was niet spontaan, een beetje nors hier en daar.

Het decor van terras was saai en niet heel modern.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij Ciao! Hele goeie bediening gehad en ze waren ook erg vriendelijk! Zeker een aanrader!! Zit er heerlijk en en heb mooie decoratie ff een avondje Italie.