Ciao Pirandello

Nieuwe Binnenweg 147 3014 GJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ciao Pirandello

Ciao Pirandello!

Middenin het centrum van Rotterdam, in een van de drukste maar meest populaire winkelstraten kun je eten bij Ciao Pirandello. Een pizzeria én restaurant waar je van de echte authentieke Italiaanse gastvrijheid kunt genieten. Hier schijn je de betere pizza te kunnen eten die wordt geïntroduceerd door een charmante gastheer die zich zichtbaar maakt voorafgaand aan je diner. Pizza met Limoncello toe, geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant Ciao Pirandello

7,2
6,8
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig restaurant met een aardige en behulpzame eigenaar! Zelfs met de ah restaurantactie krijg je keuze uit de gehele kaart. Moest alleen een beetje lang wachten op het hoofdgerecht, maar het eten was heerlijk!
jaapje .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Op de valreep middags nog gereserveerd met de ah actie, gelukkig konden we hier nog terecht.
Helaas viel het erg tegen, het was er koud zo erg dat ik mijn tenen niet meer voelde.
Carpaccio had ik als voorgerecht die super slecht was hij zag er niet uit, maar zo smaakte het ook.
Er zaten 3 pijnboonpitjes op en een olijf met super veel zout.
De carpaccio lag op een klein boterhambordje.
De ober vroeg of ik daar een beetje brood bij wilde en ik kreeg een halve stokbrood met smeersels wat het zelfde was als het voorgerecht van mijn vriend.
(hier betaal je dus ook gewoon een heel voorgerechtje voor)
De salade wat ik erbij kreeg, leek op een salade wat je normaal op een kapsalon gooit.
Maar ik heb ook goede punten:
-bediending was super goed en aardig.
-Pizza was zoals een pizza moet zijn, dunne bodem en lekker krokant.
-truffelijsje en tiramisu was ook erg lekker.

Dus als je een pizza wilt afhalen raad ik ciao pindarello aan, maar niet om lekker gezellig uiteten te gaan.
eva B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ciao Pirandello is een prima restaurant. De eigenaar is superlief en wil je alles heel graag naar wens maken. Goede wachttijd, de eigenaar vraagt zelfs of je het rustig aan wil doen of dat ie de gerechten al door moet geven aan de keuken. De gerechten zijn echt italiaans en smaken heerlijk. Je waant je in italiaanse sferen door bij ciao pirandello te eten. Zeker doen!!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, snelle service, goede smaak en kwaliteit van gerechten, ruime keuze. Van de totaalrekening werden vanwege AH actie de goedkoopste 3 afgehaald, dus voor een prima prijs goed gegeten!
Clr K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hebben hier eten besteld en normaliter is het wel lekker maar vandaag was het wel echt een beetje balen.
1. De pasta's werden veel later bezorgd.
2. De saus was doorgelekt in de zak, bezorger bood wel excuus aan hiervoor.
3. Wij hadden extra topping's aangevraagd telefonisch én in de bestelling.
4. De extra topping's zijn zij vergeten bij 2 pasta's.
5. Voor extra garnalen 5eu betaald en er zaten letterlijk 4 verschroeide in.
6. Rucola was niet vers en nat.
7. De pasta's waren verder enorm vet en er zat nauwelijks groenten in.
8. En als klap op de vuurpijl, zat er een stuk plastic in 1 van de pasta!

Wij vinden dit heel jammer en zullen hier niet meer bestellen.
Emilie D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De ontvangst was wederom warm en welkom, mijn nicht en ik voelden ons op ons gemak en werden tot op onze wenken bediend door enthousiaste en vriendelijke medewerkers. Het eten was lekker, veel voor weinig, een succes!
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vandaag met de AH-actie, gegeten in dit restaurant. Zoals al eerder geschreven en ter plaatse nagevraagd mochten we alles kiezen van de kaart en was het goedkoopste gerecht gratis. Echter bij het afrekenen en na het lange wachten, kregen we toch een andere rekening voorgeschoteld. We hadden nl. voor het driegangenmenu uit de kaart gekozen voor € 21 per persoon. Op de rekening waren de gerechten afzonderlijk berekend en stond er een bedrag van € 43 onder de streep. Bij reclameren werd door een andere ober gezegd dat dit niet mag ... beetje jammer!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Nu een week na dato, nog steeds het gevoel dat ik ongelooflijk ben afgezet in dit restaurant. Toen ik een pittig revieuw schreef werd het waarschijnlijk door woordgebruik niet geplaatst
We kregen veel meer dan bedoeld en de rekening was extreem hoog
Nog wel wat verlaagd maar toch voel je je bij de neus genomen.
Vooral de wijn , die trouwens lekker was bleek achteraf 27 euro per fles voor een eenvoudige spanjaard. Geen italiaanse gastvrijheid.
Pieter
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
afgelopen zondag hier gegeten met mijn gezin (2 kinderen). Had een gift for you cadeaubon meegenomen. Ik had 2x pasta besteld en 2 kindermenu`s. Er werd uiteindelijk voor 4 volwassenen afgerekend. Mijn dochter van 1 had een bord met patat en kipfilet gegeten, maar uiteraard bijna niks van op. Ik moest hier toch 14 euro voor betalen, terwijl ik 3x heb aangegeven dat ik een kindermenu voor haar wilde. Ik moest uiteindelijk 50 euro bijbetalen en daar was de bon van 35 euro al vanaf. Hij wilde de bon denk ik compenseren. Ik vond het echt belachelijk en heb dit aangegeven. Hij gaf de kinderen een koekje en daar moest ik het maar mee doen. Ik ga hier echt nooit meer eten, wat een oplichter!!!!!!
T V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Zeer vriendelijk personeel, gewoon gezellig. Locatie toch goed bereikbaar.
Bedankt, en misschien tot ziens.
ant_tna .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Onvriendelijk ontvangst
Heel lekker eten
Duurde heel erg lang
Meer dan een uur verschil tussen voor en hoofdgerecht ( beter niet op zaterdag gaan)
Later erg vriendelijke baas, warm afscheid.
victoriabatist .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten geen menu maar kregen de kaart. Vriendelijke bediening niks is te veel. Niet opdringerig met de drankjes en je wordt ook niet weg gekeken Super
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren rond 18.00 met mijn vriendin hier gegeten.
Het was erg rustig en ik had bij de resevering doorgegeven dat ik een kortingsbon van 19 euro had. Was prima, moest de bon alleen uitprinten en meenemen.

Konden kiezen buiten of binnen eten, kozen voor binnen. De restaurant is niet heel groot (binnen), maar het heeft wel sfeer, ziet er goed uit. Het zijn tenminste ook echte Italianen, er staat ook geen shoarma en kebab op de kaart.

Principe was je kon bestellen wat je wilde en van het totaal gaat er 19 euro vanaf. Duidelijk.
Omdat we eerder op de dag al iets hadden gegeten, gingen we gelijk voor het hoofdgerecht beide een pizza "Milano" & "Vongole".

Pizza's zijn aardig groot en smakelijk. De vongole/kokkels was voor mij een nieuwe beleving erg lekker. De eigenaar vroeg nog of alles naar wens was en het smaakte.
Op een gegeven moment kwamen er vanzelf meerdere stellen naar binnen.

Als toetjes namen we een koffie en een ijskoude limoncello.

Kortom eten was lekker, vriendelijk personeel, betaalbare prijzen.
Ellen A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gezellig Italiaans restaurant met uitstekende, zeer vriendelijke bediening. Ondanks AH kortingactie keuze uit het volledige menu en het eten is van prima kwaliteit. Absolute aanrader!
mdetovenaar .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen vrijdag met vriendin en mijn ouders hier gegeten. Hadden kortingbonnen, maar konden gewoon a la carte bestellen, waarna de korting verrekend zou worden.
Antipasta Misto vooraf, Pasta Vongole als hoofdgerecht. Daarna zo vol dat we het toetje hebben overgeslagen en een koffie hebben genomen.
Lekker gegeten. Vriendelijke ontvangst en bediening.
Kleine zaak met open keuken.
Petervandijk33 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik ben al eerder bij die ciao pirandello wezen eten, maar dit keer had ik van te voren voor 4 man gereserveerd, om gebruik te maken van de Ahold actie. We kregen een heerlijk ontvangst. We hebben een voorgerecht genomen ( bruchetta en vers salade met overheerlijke grote garnalen met knoflooksaus). Als hoofdgerecht hebben we verse pizza en pasta genomen. Vooral de calzone van mij, die was overheerlijk. Als afsluiting hebben we een tiramisu genomen, met een flesje rode wijn ( monte pulciano die goed van smaak was. We werden heel erg goed bediend, we kregen hele tijd de aandacht, terwijl dat bij andere restaurants niet gebeurt.
Bedankt ciao pirandello, tot zo snel mogelijk.
Frederique H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ze zijn prima aardig, maar van echt een goed restaurant is geen sprake. Volgens de kaart zouden we rond de 30 euro moeten hebben betaald, na de m verrekening van de AH restaurant actie, maar we hebben 60 (!) euro betaald. Op het raam staat aangegeven dat ze voor 21 euro p.p. een drie gangen menu aanbieden, wij moesten a la carte bestellen. Dat was nogal een groot verschil. Het eten was niet bijzonder en de sfeer voelt meer als een soort snackbar dan een leuk Italiaans restaurantje. Jammer maar niet voor een volgend bezoek waardig.
Josephinej .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk eten. Tiramisu is een aanrader en de bruchetta! Goede pizza ook. Waar voor je geld. Alles heeft veel smaak. Aardige service, maar soms een beetje gehaast.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Ciao Pirandello zit bij mij op de hoek, helaas ga ik verhuizen maar de afgelopen maanden was ik er kind aan huis. Superlief personeel, een leuke sfeer en heerlijk eten! De service top en snel, je voelt je altijd thuis. Mijn verhuizing houdt me zeker niet tegen om binnenkort weer eens langs te gaan voor een pizza pepperone!
oliverlauffer .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Voorgerecht was prima. Daarna zeer lang gewacht op het hoofdgerecht. Pizza was goed, pasta op sommige plekken te hard, niet gaar. Dessert werd voor de kinderen opgeleukt met een sterretje. Toen we wilden pinnen, bleek er opeens een storing en moesten we contant betalen terwijl er 15 min ervoor nog gewoon gepind werd! Achteraf bleek de rekening te hoog, we hebben het gevoel afgezet te zijn! Zelfs met de actie bon dat de tweede persoon gratis mee at, was de prijs voor 4 personen €65, terwijl onze kinderen een pizza deelden. Zeer prijzig vr een matige maaltijd en lang wachten.