Ciao Pirandello

Nieuwe Binnenweg 147 3014 GJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ciao Pirandello

Ciao Pirandello!

Middenin het centrum van Rotterdam, in een van de drukste maar meest populaire winkelstraten kun je eten bij Ciao Pirandello. Een pizzeria én restaurant waar je van de echte authentieke Italiaanse gastvrijheid kunt genieten. Hier schijn je de betere pizza te kunnen eten die wordt geïntroduceerd door een charmante gastheer die zich zichtbaar maakt voorafgaand aan je diner. Pizza met Limoncello toe, geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant Ciao Pirandello

6,8
6,6
Willy T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Goed en vriendelijk ontvangen.
Coze besteld wat snel klaargemaakt werd. Geweldig van smaak. Je proefde de ingredienten goed, met een goede verdeling van de verschillende smaken.
Personeel houdt in de gaten dat alles naar wens is zonder het gevoel te geven dat je in de gaten gehouden wordt.
Interieur is vrij gewoontjes maar dat gaf juist een authentiek gevoel met rustig Italiaans muziek op de achtergrond.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Super sympathieke mensen die een leuk praatje komen maken. Snelle service en geen gedoe. Wel moet ik zeggen dat de meeste gerechten kant-en-klaar overkwamen. De antipasti misto, wat vaak een houten plank met wat goede vleeswaren is, was hier een bord met verschillende AH verpakkingen cervelaat, salami en ham. Verder had ik de kip als hoofdgerecht, deze was wel erg lekker. Ik denk dat de pizzas wel goed moeten zijn maar die heb ik niet gehad.
arno T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We hebben dit restaurant gekozen via een kadobon van Gift For You. Op vrijdagavond zijn we gegaan.
Zeer vriendelijke ontvangst, Leuke ligging op levendig punt in Rotterdam. Eten was erg goed, verse bereiding in de open keuken. Ik kan helaas niet specifiek de naam vd gerechten noemen, maar alle besteld gerechten waren echt lekker, Interieur is niet al te luxe, maar wel gezellig en doet authentiek aan. Verrassend goede ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!
Moessie A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Ben hier van de week wijzen eten met me vriendin het eten was gewoon zo heerlijk die pasta een pizza waren gewoon zo heerlijk een de bediening was perfect een de zaak was echt schoon een we waren gewoon er trots op een snel weer terug gaan
Moessie A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Ik ben met mijn vriendin wijze eten bij ciao pirandello en wij hadden een ah actie genomen drie gangen menu het voor gerecht scampi primavera die was zo lekker en de hoofd gerecht ossenhaas met witte sous en de na gerecht teramisu die was bijzonder lekker de sfeer was zo warm en service was zo vlot en goed terwijl heel druk was binnen ik vind ook de toiletten heel schoon en dat zie je heel weinig . De eigenaar werkt ook zo hard mee en hij is zo lief met iedereen en je krijgt een bak koffie van hem echt lief . Wij hebben nog besloten nogmaals terug te komen en nogmaals bedankt
Cheffie1 I.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Ik ben hier een aantal jaren terug eens geweest, en toen viel het best tegen. Toch weer eens geprobeerd omdat vrienden er wel positief over waren. Sinds mijn laatste keer is het echt véél beter geworden, echt goed! Eten was heerlijk en hoefden we niet lang te wachten. Het personeel was vriendelijk en hielp goed. Vooral dit laatste is een hele verbetering ten opzichte van een paar jaar terug. Kwaliteit - prijs is super dus denk dat ik hier toch weer vaker ga eten!
sergionl89 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Afgelopen vrijdag gegeten met wat vrienden. We hadden van te voren niet uitgezocht waar we gingen eten, dus kwamen hier per toeval terecht. Een mooie, gezellige zaak. Vriendelijk ontvangst van het personeel, en een gezellige sfeer. Ook de eigenaar kwam zelfs langs om te vragen of alles naar wens was! Het eten was allemaal erg lekker, en goed betaalbaar. We hoefden niet al te lang op ons eten te wachten, en dat terwijl de zaak redelijk vol zat. Zeker een aanrader.
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
we waren met een groep van 10, prima tafel voor onze groep. Service was heel vriendelijk, ook prima voor de kinderen. Eten had een goede prijs kwaliteit verhouding.
Spienie .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voorgerechten waren erg zout, hoofd was oké en de toetjes wel erg simpel uit n pak met wat Roosvicee eroverheen, zeer matige cappuccino.
Wat irritant is, doe je mee met de AH actie als restaurant en dan probeer je je geld terug te krijgen door de klanten af te zetten met andere dingen zoals een halve liter simpele huiswijn duurder op de rekening te zetten dan de flessen die je verkoopt. Ook het menu dat 21 euro kost was er niet, we konden wel precies hetzelfde kiezen van de kaart maar dan was het opeens 24 euro. Overal werden n paar euro's bijop gezet, heel onsympathiek.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
erg zout gegeten (vissoep en pasta met garnalen, lasagne smaakte raar. chaos in de keuken. afwas stond hoog opgestapeld. op zich aardige bediening, maar de wachttijd was extreem lang. pin werkte niet, alleen gasten konden ergens geld gaan trekken. ook met de rekening was het oppassen wij zagen veel mis gaan. jammer een misser
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Veel te zout eten, enorme wachtttijd, een rekening die nier klopte (wij waren nietvde enige!!) en de pin die niet werkte, met andere woorden, hier komen we niet meer terug. Ook niet met AH bon. Teleurstellemde ervaring.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Héérlijk gegeten, erg vriendelijk personeel. We moesten naar mijn mening iets te lang wachten op de tweede gang, maar ik had dan ook ontzettend honger. ;-) De pizza's waren groot en supersmakelijk!
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Geweldige service van personeel en de eigenaar. Na een lekke band van de bezorger was de bestelling wat laat bezorgd, waarna we direct een korting kregen voor de volgende bestelling. Altijd goed tevreden en wederom was ook de service bij de volgende bestelling goed geregeld.
Cees O.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Eenvoudige pizzeria! Iets te opdringerig gastvrij personeel. We voelden ons genomen bij de afrekening. De AH-actie belooft twee x 3 gangen menu voor 1 x betalen. Hier werd gezegd dat de drie goedkoopste gerechten er af getrokken zouden worden. In ons geval (met 4 personen) dus 6 x aftrek. Nee dus. De hele rekening 148, 00 Euro en na aftrek van de actie 133, 00 Euro. Klagen hielp niet. Taal probleem of vooropgezet? Direct bij binnenkomst drie grote schalen met brood en sausjes op tafel. Veel te veel en stond ook op de rekening. Soep zonder smaak en carpaccio zonder zout. Kortom, veel te duur voor wat we kregen, samen met slinkse methoden: GEEN aanrader! We kregen de twee bonnenboekjes weer terug met de mededeling dat we het hele jaar met deze boekjes bij hun terecht kunnen (eigenaardig!)
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig restaurant met een aardige en behulpzame eigenaar! Zelfs met de ah restaurantactie krijg je keuze uit de gehele kaart. Moest alleen een beetje lang wachten op het hoofdgerecht, maar het eten was heerlijk!
jaapje .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Op de valreep middags nog gereserveerd met de ah actie, gelukkig konden we hier nog terecht.
Helaas viel het erg tegen, het was er koud zo erg dat ik mijn tenen niet meer voelde.
Carpaccio had ik als voorgerecht die super slecht was hij zag er niet uit, maar zo smaakte het ook.
Er zaten 3 pijnboonpitjes op en een olijf met super veel zout.
De carpaccio lag op een klein boterhambordje.
De ober vroeg of ik daar een beetje brood bij wilde en ik kreeg een halve stokbrood met smeersels wat het zelfde was als het voorgerecht van mijn vriend.
(hier betaal je dus ook gewoon een heel voorgerechtje voor)
De salade wat ik erbij kreeg, leek op een salade wat je normaal op een kapsalon gooit.
Maar ik heb ook goede punten:
-bediending was super goed en aardig.
-Pizza was zoals een pizza moet zijn, dunne bodem en lekker krokant.
-truffelijsje en tiramisu was ook erg lekker.

Dus als je een pizza wilt afhalen raad ik ciao pindarello aan, maar niet om lekker gezellig uiteten te gaan.
eva B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ciao Pirandello is een prima restaurant. De eigenaar is superlief en wil je alles heel graag naar wens maken. Goede wachttijd, de eigenaar vraagt zelfs of je het rustig aan wil doen of dat ie de gerechten al door moet geven aan de keuken. De gerechten zijn echt italiaans en smaken heerlijk. Je waant je in italiaanse sferen door bij ciao pirandello te eten. Zeker doen!!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, snelle service, goede smaak en kwaliteit van gerechten, ruime keuze. Van de totaalrekening werden vanwege AH actie de goedkoopste 3 afgehaald, dus voor een prima prijs goed gegeten!
Clr K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hebben hier eten besteld en normaliter is het wel lekker maar vandaag was het wel echt een beetje balen.
1. De pasta's werden veel later bezorgd.
2. De saus was doorgelekt in de zak, bezorger bood wel excuus aan hiervoor.
3. Wij hadden extra topping's aangevraagd telefonisch én in de bestelling.
4. De extra topping's zijn zij vergeten bij 2 pasta's.
5. Voor extra garnalen 5eu betaald en er zaten letterlijk 4 verschroeide in.
6. Rucola was niet vers en nat.
7. De pasta's waren verder enorm vet en er zat nauwelijks groenten in.
8. En als klap op de vuurpijl, zat er een stuk plastic in 1 van de pasta!

Wij vinden dit heel jammer en zullen hier niet meer bestellen.
Emilie D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De ontvangst was wederom warm en welkom, mijn nicht en ik voelden ons op ons gemak en werden tot op onze wenken bediend door enthousiaste en vriendelijke medewerkers. Het eten was lekker, veel voor weinig, een succes!