Ciao Pirandello

Nieuwe Binnenweg 147 3014 GJ Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Ciao Pirandello

Ciao Pirandello!

Middenin het centrum van Rotterdam, in een van de drukste maar meest populaire winkelstraten kun je eten bij Ciao Pirandello. Een pizzeria én restaurant waar je van de echte authentieke Italiaanse gastvrijheid kunt genieten. Hier schijn je de betere pizza te kunnen eten die wordt geïntroduceerd door een charmante gastheer die zich zichtbaar maakt voorafgaand aan je diner. Pizza met Limoncello toe, geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant Ciao Pirandello

6,9
Duur
Emilie D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vandaag met de AH-actie, gegeten in dit restaurant. Zoals al eerder geschreven en ter plaatse nagevraagd mochten we alles kiezen van de kaart en was het goedkoopste gerecht gratis. Echter bij het afrekenen en na het lange wachten, kregen we toch een andere rekening voorgeschoteld. We hadden nl. voor het driegangenmenu uit de kaart gekozen voor € 21 per persoon. Op de rekening waren de gerechten afzonderlijk berekend en stond er een bedrag van € 43 onder de streep. Bij reclameren werd door een andere ober gezegd dat dit niet mag ... beetje jammer!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Nu een week na dato, nog steeds het gevoel dat ik ongelooflijk ben afgezet in dit restaurant. Toen ik een pittig revieuw schreef werd het waarschijnlijk door woordgebruik niet geplaatst
We kregen veel meer dan bedoeld en de rekening was extreem hoog
Nog wel wat verlaagd maar toch voel je je bij de neus genomen.
Vooral de wijn , die trouwens lekker was bleek achteraf 27 euro per fles voor een eenvoudige spanjaard. Geen italiaanse gastvrijheid.
Pieter
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
afgelopen zondag hier gegeten met mijn gezin (2 kinderen). Had een gift for you cadeaubon meegenomen. Ik had 2x pasta besteld en 2 kindermenu`s. Er werd uiteindelijk voor 4 volwassenen afgerekend. Mijn dochter van 1 had een bord met patat en kipfilet gegeten, maar uiteraard bijna niks van op. Ik moest hier toch 14 euro voor betalen, terwijl ik 3x heb aangegeven dat ik een kindermenu voor haar wilde. Ik moest uiteindelijk 50 euro bijbetalen en daar was de bon van 35 euro al vanaf. Hij wilde de bon denk ik compenseren. Ik vond het echt belachelijk en heb dit aangegeven. Hij gaf de kinderen een koekje en daar moest ik het maar mee doen. Ik ga hier echt nooit meer eten, wat een oplichter!!!!!!
T V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Zeer vriendelijk personeel, gewoon gezellig. Locatie toch goed bereikbaar.
Bedankt, en misschien tot ziens.
Ant_tna .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Onvriendelijk ontvangst
Heel lekker eten
Duurde heel erg lang
Meer dan een uur verschil tussen voor en hoofdgerecht ( beter niet op zaterdag gaan)
Later erg vriendelijke baas, warm afscheid.
Victoriabatist .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten geen menu maar kregen de kaart. Vriendelijke bediening niks is te veel. Niet opdringerig met de drankjes en je wordt ook niet weg gekeken Super
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren rond 18.00 met mijn vriendin hier gegeten.
Het was erg rustig en ik had bij de resevering doorgegeven dat ik een kortingsbon van 19 euro had. Was prima, moest de bon alleen uitprinten en meenemen.

Konden kiezen buiten of binnen eten, kozen voor binnen. De restaurant is niet heel groot (binnen), maar het heeft wel sfeer, ziet er goed uit. Het zijn tenminste ook echte Italianen, er staat ook geen shoarma en kebab op de kaart.

Principe was je kon bestellen wat je wilde en van het totaal gaat er 19 euro vanaf. Duidelijk.
Omdat we eerder op de dag al iets hadden gegeten, gingen we gelijk voor het hoofdgerecht beide een pizza "Milano" & "Vongole".

Pizza's zijn aardig groot en smakelijk. De vongole/kokkels was voor mij een nieuwe beleving erg lekker. De eigenaar vroeg nog of alles naar wens was en het smaakte.
Op een gegeven moment kwamen er vanzelf meerdere stellen naar binnen.

Als toetjes namen we een koffie en een ijskoude limoncello.

Kortom eten was lekker, vriendelijk personeel, betaalbare prijzen.
Ellen A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gezellig Italiaans restaurant met uitstekende, zeer vriendelijke bediening. Ondanks AH kortingactie keuze uit het volledige menu en het eten is van prima kwaliteit. Absolute aanrader!
Mdetovenaar .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen vrijdag met vriendin en mijn ouders hier gegeten. Hadden kortingbonnen, maar konden gewoon a la carte bestellen, waarna de korting verrekend zou worden.
Antipasta Misto vooraf, Pasta Vongole als hoofdgerecht. Daarna zo vol dat we het toetje hebben overgeslagen en een koffie hebben genomen.
Lekker gegeten. Vriendelijke ontvangst en bediening.
Kleine zaak met open keuken.
Petervandijk33 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik ben al eerder bij die ciao pirandello wezen eten, maar dit keer had ik van te voren voor 4 man gereserveerd, om gebruik te maken van de Ahold actie. We kregen een heerlijk ontvangst. We hebben een voorgerecht genomen ( bruchetta en vers salade met overheerlijke grote garnalen met knoflooksaus). Als hoofdgerecht hebben we verse pizza en pasta genomen. Vooral de calzone van mij, die was overheerlijk. Als afsluiting hebben we een tiramisu genomen, met een flesje rode wijn ( monte pulciano die goed van smaak was. We werden heel erg goed bediend, we kregen hele tijd de aandacht, terwijl dat bij andere restaurants niet gebeurt.
Bedankt ciao pirandello, tot zo snel mogelijk.
Frederique H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ze zijn prima aardig, maar van echt een goed restaurant is geen sprake. Volgens de kaart zouden we rond de 30 euro moeten hebben betaald, na de m verrekening van de AH restaurant actie, maar we hebben 60 (!) euro betaald. Op het raam staat aangegeven dat ze voor 21 euro p.p. een drie gangen menu aanbieden, wij moesten a la carte bestellen. Dat was nogal een groot verschil. Het eten was niet bijzonder en de sfeer voelt meer als een soort snackbar dan een leuk Italiaans restaurantje. Jammer maar niet voor een volgend bezoek waardig.
Josephinej .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk eten. Tiramisu is een aanrader en de bruchetta! Goede pizza ook. Waar voor je geld. Alles heeft veel smaak. Aardige service, maar soms een beetje gehaast.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Ciao Pirandello zit bij mij op de hoek, helaas ga ik verhuizen maar de afgelopen maanden was ik er kind aan huis. Superlief personeel, een leuke sfeer en heerlijk eten! De service top en snel, je voelt je altijd thuis. Mijn verhuizing houdt me zeker niet tegen om binnenkort weer eens langs te gaan voor een pizza pepperone!
Oliverlauffer .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Voorgerecht was prima. Daarna zeer lang gewacht op het hoofdgerecht. Pizza was goed, pasta op sommige plekken te hard, niet gaar. Dessert werd voor de kinderen opgeleukt met een sterretje. Toen we wilden pinnen, bleek er opeens een storing en moesten we contant betalen terwijl er 15 min ervoor nog gewoon gepind werd! Achteraf bleek de rekening te hoog, we hebben het gevoel afgezet te zijn! Zelfs met de actie bon dat de tweede persoon gratis mee at, was de prijs voor 4 personen €65, terwijl onze kinderen een pizza deelden. Zeer prijzig vr een matige maaltijd en lang wachten.
Marie Jose V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
De gastheer deed zijn best om persoonlijke aandacht te geven.
Het voorgerecht hadden wij Anti Pasti voor 10 euro. Dat zijn hier plakjes van 3 soorten vleeswaren.
Het hoofdgerecht was een pasta met zalm (smaakte goed) en een pizza Pirandello (met erg zoute sardientjes en een brede kale rand en slecht te snijden was).
Als dessert een heerlijke Tiramisu.
En een karaf (1/2 liter) redelijke huiswijn.
Gezellige authentieke muziek op de achtergrond.
Bij het afrekenen kwamen we er achteraf thuis achter dat een fles wijn 12,5 euro kost. Voor de karaf moesten we 15 euro afrekenen.
Rarara.
Jaap189 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Zeer vriendelijke bediening en het eten smaakte prima.
Prijs vind ik aan de hoge kant voor wat je krijgt.
De gezelligheid kwam van de mensen en niet van de uitstraling van het pand.
Er stonden te veel tafeltjes in het restaurantje.
Rahul23 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteravond hier weer gegeten en het was zoals altijd weer verrukkelijk. De service was top. Ik heb nog nooit zon leuke gastheer gezien als Marco! prijs-kwaliteit verhouding is prima.
JacquelineVersteeg .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Ik en mijn vriendinnen hadden zin in pizza’s en pasta dus wij zijn naar Ciao Pirandello geweest. Het is een leuk restaurant, maar het zou wel iets gezelliger aangekleed kunnen worden. Kleine tip van ons.

We werden verder wel vriendelijk ontvangen en ook tijdens het eten werden wij goed geholpen. De bediening was goed aan het werk en wij zaten erg comfortabel.
De drankjes werden vrij snel gebracht en het eten ook, de timing was gewoon goed.

Wij vonden het eten allemaal erg lekker. De kok weet precies wat hij doet en alles wat je eet is gewoon heel smaakvol. Ik genoot zelf van de spaghetti carbonara en de andere zaten lekker van hun pizza te genieten.

Wij hebben lekker gezeten en een gezellige avond gehad. We konden lekker bijpraten en genieten van het eten en de drankjes. Ik kom zeker nog eens eten.
Casciana .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Ligging is leuk en levendig op de hoek van de Nieuwe Binnenweg. Ontvangst en bediening keurig. Het eten was goed en smakelijk. We hadden elk een menu van 21.50 maar als je alles optelt ben je toch meer dan 80,- euro kwijt.
Maar al bij al een leuk restaurant en zeker iets om terug te komen