Ciao Mimi

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Ciao Mimi

jan J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
waardeloos restaurant, zeer slechte bediening die ook nog eens brutaal zijn, slechte kwaliteit eten maar wel lekker duur. Gelukkig zijn de porties erg klein.
wij komen hier NOOIT meer
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fantastisch eten! Echt heerlijk. Alles is een aanrader. Vriendelijke bediening en een leuk plekje om te zitten. Als we nog eens in Heerlen zijn gaan we zeker terug naar deze echte authentieke italiaan...
Mariëlla G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Tip gekregen van een vriendin, echter na het lezen van een zeer slechte recensie aan het twijfelen gebracht. We zijn er toch gaan eten en gelukkig maar!!! Het was heerlijk! Pure smaken en heerlijk vers! Wachttijd was normaal, bediening was erg vriendelijk! Prijs kwaliteit verhouding was goed!
We komen zeker vaker!
A. H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Voor de eerste keer wezen eten in dit restaurant. Wat een tegenvaller. We hadden een menu voor € 35,- met drie gangen en waren maar liefst met een groep van 34 personen. Na wat worst en kaas, kregen we een bord met ongeveer een eetlepel tagliatella met wat roomsaus, gevolgd door het kennelijk exclusieve hoofdgerecht: ossehaas met eenzelfde eetlepel spaghetti. Alles zonder smaak en geserveerd door onvriendelijk personeel. Wel wist men niet hoe snel men de drank moest blijven bijschudden, maar nadat duidelijk werd dat je € 3,- voor een pijpje Heineken en € 3,70 voor een glas wijn moest neertellen buiten het menu om, werd de beweegreden daarvan al snel duidelijk. Nadat we het personeel hierover aanspraken, kregen we als reactie wat we dan hadden verwacht voor € 35,-. Kortom schandalig, onsmakelijk, een schande voor de Italiaanse keuken en reden om hier nooit meer terug te komen. De naam van het restaurant doet zichzelf dan ook alle eer aan...nml. Ciao Mimi...precies zoals nagenoeg de hele groep dacht over dit restaurant. Het frietje uit de plaatselijke snackbar onderweg naar huis, was het enige culinaire hoogtepunt van deze avond. PS.. let op: minder goede recensies worden van hun Facebookpagina verwijderd!
Ada P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten was lekker, penne met scampie. De portie wat klein. We haden niet veel tijd en de bediening was traag. We hadden nog iets na willen eten, maar dat lukte niet omdat de bediening zo traag was.
De muziek, vreselijk gedateerde pop muziek stond veel te hard en was irritant!
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Nieuw Italiaans restaurant in Heerlen, een echte aanrader! Prijs en kwaliteit is zeer goed. Lekker eten, goede vriendelijke bediening. Kids kunnen gewoon mee, want ze hebben een kinderhoek. Een heerlijk avondje uit. De datum dat ik daar gegeten heb, zal niet kloppen. Ben er nu twee x geweest en ga morgen weer.
CarmenW .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Allen zijn erg vriendelijk en je voelt je echt welkom. Heerlijk eten. Vooraf amuse van het huis, ook lekker. Mijn vriendin had verse tonijn gegeten en ik een vegetarische pasta. Een aanrader!
FemkeK .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Vandaag voor de tweede keer bij 'Ciao Mimi' in Heerlen gaan eten en ik denk dat dit mijn nieuwe favoriete restaurant is! Als voorgerecht had ik de bruschetta pomodore en als hoofdgerecht een pizza vegetariana. Beide gerechten waren heerlijk!! Voorafgaand kreeg je een heerlijk pizzabrood en olijven. Bij de thee kreeg je een italiaans koekje en na afloop kregen we nog een grappa van het huis. Het restaurant is sfeervol en de bediening is ontzettend vriendelijk! Voor de kinderen is er een grote kinderhoek vol speelgoed.
VeggieMe .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Redelijk nieuw restaurant met lekkere pizza's. Vooral erg gastvrij en hartelijk! Alles kan en ze doen alles om het iedereen zo fijn mogelijk maken. Een aanrader.