Ciao Mimi

Oranje Nassaustraat 16 6411 LH Heerlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ciao Mimi

Ada P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten was lekker, penne met scampie. De portie wat klein. We haden niet veel tijd en de bediening was traag. We hadden nog iets na willen eten, maar dat lukte niet omdat de bediening zo traag was.
De muziek, vreselijk gedateerde pop muziek stond veel te hard en was irritant!
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Nieuw Italiaans restaurant in Heerlen, een echte aanrader! Prijs en kwaliteit is zeer goed. Lekker eten, goede vriendelijke bediening. Kids kunnen gewoon mee, want ze hebben een kinderhoek. Een heerlijk avondje uit. De datum dat ik daar gegeten heb, zal niet kloppen. Ben er nu twee x geweest en ga morgen weer.
CarmenW .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Allen zijn erg vriendelijk en je voelt je echt welkom. Heerlijk eten. Vooraf amuse van het huis, ook lekker. Mijn vriendin had verse tonijn gegeten en ik een vegetarische pasta. Een aanrader!
FemkeK .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Vandaag voor de tweede keer bij 'Ciao Mimi' in Heerlen gaan eten en ik denk dat dit mijn nieuwe favoriete restaurant is! Als voorgerecht had ik de bruschetta pomodore en als hoofdgerecht een pizza vegetariana. Beide gerechten waren heerlijk!! Voorafgaand kreeg je een heerlijk pizzabrood en olijven. Bij de thee kreeg je een italiaans koekje en na afloop kregen we nog een grappa van het huis. Het restaurant is sfeervol en de bediening is ontzettend vriendelijk! Voor de kinderen is er een grote kinderhoek vol speelgoed.
VeggieMe .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Redelijk nieuw restaurant met lekkere pizza's. Vooral erg gastvrij en hartelijk! Alles kan en ze doen alles om het iedereen zo fijn mogelijk maken. Een aanrader.