Ciao Marco

Nieuwe Binnenweg 147 3014 GJ Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Ciao Marco

Dagelijks geopend: 16:00 tot 00:00 uur.

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Ciao Marco

Dino O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Lekker gegeten leuk sfeertje
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Ondanks de AH Kaart actie fors aan de prijs die bijkomende zaken als een salade, brood en kraanwater. Dat is een beetje jammer. Verder heel vriendelijke bediening en lekker eten.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Goed ontvang . En goed service en goed uitleg en lekker eten en goed music en uitraad Italians music . Ik heb weer genoten dank ik Julie allemaal . Ik zo sneel mogelijk weer terug
Eelco E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Bij binnenkomst oogt het eenvoudig, maar de bediening is gastvrij en vriendelijk. Het eten is met zorg bereid en kent een goede prijs-kwaliteitverhouding.
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
De AH actie is 2=1 wordt nogal vrij vertaald. Bij het afrekenen staan er prijzen op de bon die ik niet kan verklaren en er is een drankje teveel op de bon terecht gekomen. Mij lijkt het beter vooraf duidelijker over de kosten te zijn om teleurstellingen achteraf te voorkomen.
Maj.rekkers R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We hebben er met z’n vijven prima gegeten. Allemaal verschillende gerechten en ieder van ons smaakte het prima. Je moet wel de tijd nemen, de wachttijden tussen de gerechten door waren behoorlijk lang.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Gezellige kerstdrukte, lekker gegeten en zeer gastvrij
Hedi V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Prima plek voor een pizza.
JanKees V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Gastvrij en lekker eten bij Marco. Goede wijn, lekkere pasta. Aanrader. Een echte Italiaan. We hebben via Iens gereserveerd.
Marc C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Zeer gastvrij en prima gegeten.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Ik ben weer bij ciao Marco weze eten en het was elk keer als. Ik ga lekker . Brood met smeer sous en dat was appart en ik heb deze keer la zagna en dat was
Echt van het huis en dat kun je namelijk proven en nu deze keer koffie wad heel goed . Goed service en goed eten en ik kom gouw terug
Benjamin C.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk sfeer, snelle en zeer klantvriendelijke service, zoek je nog een leuke tent om met familie of vrienden uit eten te gaan, dan moet je hier wezen.
Miek T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Eten was okay, bediening heel vriendelijk
Ayoub L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Lekkere pizza's hiero altijd ! Aardige werknemers en een leuk Italiaans sfeertje tot ziens !
Nenejdjdhdjdjdjdjdkdkdkdkdkdk
Denis V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker en nogmaals lekker voor al de scammpi primavera die was bijzonder en daarna calzone met vis en die was ook overheerlijk als laatste was tiramisu en die was ook bijzonder lekker en koffie die kan nog better gemaakt worden en bediening was goed olettend door eigenaar marco en goed sfeer . Dank u ik heb heerlijk gegeten . Ik kom snel weer terug
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Overheerlijk eten en goede service en vlot en Schoone zaak . En goed oplettend met alles en ik voel me net of ik thuis ben . Bedankt voor alles ik kom gouw terug
Willie V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Met AH-aktie gegeten. Erg vriendelijke ontvangst. Wij gingen naar theater; hier werd goed rekening mee gehouden zodat wij op tijd bij theater waren. Erg lekker gegeten!
Denis V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De de goede recensies ben ik bengen gestapt om te eten . En im wil zeggen nou dat echt klopt allemaal . Im ben door de eigenaar van hart ontvangst echt lief je voelt echt of je thuis bent . Ik heb drie gangen menu genomen en dat was zalig scampi primavera en dat was overheerlijk en daarna scalipina romana en je voel dat vlees echt zacht in je mond en volle smaak en daarna de uitraad tiramisu en dat was echt echt lekker . De eigenaar en de heet marco en die ziet echt alles en je kan zien dat hij horeca man is en ik vroeg aan hem dat hij volle ervaring heeft en hij zei dat hij 26 jaar als ondernemmer is en dat hij alle diplomen heeft en dat begrijp ik als je zo iemand ziet in fe zaak renen . En goed voor zijn klanten zorgt wn dat zie je er weinig kortoom was alles over heerlijk wn nogmaals bedankt van alles
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Ik ben weer bij pizzeria ciao Marco weze eten . En wat ontvangst van heer Marco de eigenaar . Ik heb een tomaten soep genomen en daarna heb ik een pizza ciao Marco genomen en uitsluitend tiranisu dessert . Ik vind de tomaten soep die was goed gebonden en ook vers van smaak en ik vind de pizza met vers besilicum en vers rucola en tiramisu die was bijzonder lekker je proeft dat van het huis is . En was ook druk en Marco werkt hard met zijn personeel een TIP heer Marco doe rustig en laat je personeel hard werken plaat van jij ik zie je alleen heen en weer lopen . Nogmaals dank je weer en ik kom ze Snel mogelijk weer terug dank u ????
Ismail R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Met vrienden een avondje bij Ciao Marco geweest. Goeie service, personeel was vriendelijk. Hebben een pizza besteld en deze was EENTJE OM NOG EENS TE ETEN!!!! Complimenten aan de chef.

Zeker een aanrader om te gaan