Ciao Ciao

7,1
6,9
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen zaterdag 13 februari 2016 met z'n tweetjes pizza gegeten bij Ciao Ciao. Drukke zaterdagavond i.v.m Blues Festival. De beste pizzabodem (dun en knapperig) van Delft en omgeving. Goed gevuld en heerlijke smaak. Brood vooraf met smeersel ook heerlijk. En prima wijn voor een heel schappelijke prijs en ondanks de drukte een uitstekende bediening van twee jonge dames. De entourage is niet heel geweldig, maar met de gezellige drukte en goed gezelschap mark je daar niets van. Kortom: dit wordt mijn pizza plek!
Ric Lust Alles !.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Aan alle recensies hier te zien is de kwaliteit hier wisselend. Zo ook aan onze tafel. De wachttijd was te lang, maar het personeel (zij het onkundig van kaart of etiketten) wel vriendelijk. Mijn pasta, met Siciliaanse worst, was heel goed: mooie portie, rijk gevuld, lekker van smaak. De pasta van mijn tafelgenoot, de Aglio e Olio, was niet goed. Terwijl dat recept zó simpel is. Hij kreeg grote stukken verbrande knoflook die een nare bittere smaak afgaven. Een misser. De insalata mista was dan weer prima.
Kortom: ups en downs bij Ciao Ciao.
Elma W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
ik schrijf niet snel een recensie maar moet dit echt even kwijt: wat een aanfluiting! Allereerst kwamen wij binnen, hebben een tafel opgezocht en hebben we na een minuut of 20 maar ns iemand geroepen omdat wij totaal niet werden opgemerkt. De menu's ontvangen met een lekkere bruschetta, dat wel, de bestelling geplaatst bij een nogal chagerijnige serveerster die geen enkel excuus maakte dat wij zo lang hadden moeten wachten. Bij het eten ook drankjes besteld die zelfs na serveren van het eten vergeten werden te brengen. Omdat de serveerster klaarblijkelijk andere interesses dan haar gasten had zijn we uiteindelijk maar naar de balie gelopen om te vragen waar de drankjes bleven. "o ja....." geen excuus, niks.
Ik had spaghetti aglio e olio besteld welke lekker was, echter een erg kleine portie. Toen ik dit aangaf aan een langslopend personeelslid werd dit door hem beaamd, maar er werd totaal geen moeite genomen dit te herstellen of bij te vullen.
Al met al een slechte bedoening.... het regende buiten pijpenstelen anders waren we allang weggeweest maar zelden zo slecht ontvangen en behandeld. Jammer.
DesireL .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Wij kozen een tafeltje buiten. Hier was niet zoveel mis mee, behalve dat het tafeltje wankelde en de stoelen ook. Toen wij even zaten kwam de serveerster al, best snel, erg goed vonden wij. Wij kregen het menu en bestek. Een van de servetten vloog uit de serveerster dr handen, ze zou direct een nieuwe brengen, zei ze. Vervolgens hebben wij 20 minuten gewacht tot iemand onze bestellingen zou op komen nemen. Toen er na 30 minuten nog niemand kwam, zijn wij zelf maar naar binnen gelopen. Hebben onze bestelling gedaan en zijn weer gaan zitten. Wij kregen van het huis een stokbrood met?? ? Erg vers was het niet in ieder geval en met een stokbrood bedoel ik ieder 1 stukje. Onze pizza's waren erg krokant in de korst en het midden was niet gaar en erg slap. Er zat te veel oregano wat ook erg jammer was. Al met al hebben wij erge spijt van onze keus om daar te gaan eten en dit zullen we dus ook niet meer doen.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
De serveerster die ons bediende was ontzettend vriendelijk, maar wist nog niet zoveel. We hadden spaghetti quartro formaggi en spaghetti pesto besteld. Beide sauzen leken op soep en volgens ons au bain-marie warm gehouden. De quatro formaggi rook en smaakte naar pap. Bambix of zoiets. De spaghetti dreef in een laag soep. Het leek op kaas aangelengd met water. Later hoorde van een Italiaanse dat lange pasta nooit gecombineerd mag worden met quatro formaggi. Voor de pesto gold hetzelfde. Waterige soep. Jammer.

Julius D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Uitstekende pizza's worden hier geserveerd: knapperige dunne bodem, goede vulling. Heerlijk om weer 'ns een echte goed in de oven gebakken pizza te eten.
Wat mij betreft in Delft geen betere te krijgen - zeker ook niet in het bezorgsegment. De entourage is okay, meer "even een hapje buiten de deur" dan "uit eten", maar de prijzen zijn er dan ook naar. Vriendelijke bediening.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Ik heb hier met een gezelschap van zes personen gegeten. Het eten was erg goed, smaak prima en vlees goed gegaard. Wij hadden carpaccio's, vleesgerechten voor twee, lasagna en tortelloni. De hoeveelheden waren ook goed. De bediening vond ik wat minder. Als je niet veel van bediening verwacht zijn het vriendelijke meiden, maar we moesten overal heel erg lang op wachten (volgens mij zat er meer dan een uur tussen voor en hoofdgerecht), drankjes werden vergeten, hete borden werden aangegeven zonder waarschuwing of sowieso niet heel netjes neergezet. De inrichting is gewoon oke, al stond onze tafel iets te dicht op een andere tafel waardoor we vaak werden gestoord door gasten die er langs moesten.

Begrijp me niet verkeerd, het is lekker eten, ik zou er zo nog eens kunnen eten en we hebben er een heel gezellige avond gehad! Het is gewoon een meer 'down to earth' restaurant, wat prima is als je dat ook maar verwacht!
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Echt super gegeten voor zeker niet teveel geld. De pizza's zijn zoals echte pizza's horen te zijn en de broodjes zijn echt een delicatesse. Service is prima. De ruimte mist wel wat sfeer.
Anti-pesten T.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Heerlijke gerechten hebben ze bij deze italiaan. Toptent!!!!
Ik heb al een aantal keer verschillende pizza en pasta's hier afgehaald en elke keer is het topkwaliteit. Gisteren de pasta primavera afgehaald en op mijn verzoek zonder courgette. Helemaal aan mijn wens voldaan. Lekker authentiek italiaans eten. Leuke prijzen en erg vriendelijk personeel. De vorige keer was de wachttijd iets langer dan normaal en ik kreeg gewoon een heerlijke bruchetta van het huis.