Ciao! Ciao! The Italian Taste

Tournooiveld 1 2511 CX Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Ciao! Ciao! The Italian Taste

Puur Italiaans

De chef en zijn brigade laten de Italiaanse keuken stralen in al haar glorie. Puur genieten van tongstrelende gerechten in een warme ambiance. De bediening is altijd even vriendelijk en dat maakt de beleving helemaal af.

Meer informatie over restaurant Ciao! Ciao! The Italian Taste

Decor8/10
Duur
Balbiani77 . Proever (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Mooie zaak op een mooie locatie in het centrum van Den Haag. We kwamen er toevallig langs net na lunchtijd en zijn er een broodje gaan eten. Er waren 4 tafels bezet en we moesten behoorlijk lang wachten voordat er iemand kwam. De kaart zag er prima uit, echter, voor een Italiaans restaurant toch weer jammer van de spelfouten. Ik bestelde een focaccina met bresaola en toen ik een ciabattina kreeg vroeg ik aan de serveerster of de focaccine op waren. Ze lachtte me uit en vertelde op een zeer arrogant toontje dat het broodje dat op mijn bord lag een focaccina was en dat ik dat natuurlijk niet mocht verwarren met focaccia, want dat is uiteraard heel iets anders. Toeval wil dat ik Italiaans ben en dat ik heel goed weet wat het verschil is tussen een focaccia en een focaccina, namelijk dat een focaccina een kleine focaccia is, met vaak een ronde vorm. Om een discussie te voorkomen ben ik er niet verder op ingegaan en heb mijn ciabatta gegeten. De smaak was prima, maar zeker niet de EUR 8,50 waard die je ervoor betaald. Voor mij de eerste en laatste keer bij Ciao Ciao, jammer...
Isabellavm . Fijnproever (4 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ciao ciao zit op een erg leuke locatie in Den Haag en het is erg mooi ingericht. We zijn op aanraden van vrienden hier gaan eten. Het hoofdgerecht was heel lekker (vlees), alleen het voorgerecht viel tegen. Er zat namelijk een haar in. We kregen alleen als reactie dat het van de bon afgehaald zou worden, dat vond ik wel een beetje een magere service. Ook waren we waarschijnlijk op het verkeerde moment gaan eten, want de luchtfiltering werkte niet zoals het zou moeten. Na een paar minuten stond alles blauw van de rook en thuis kon ik direct alle kleding in de was gooien.

De service mag wel wat beter, de meiden lopen er nou niet heel enthousiast bij. Maar voor de rest was het eten wel erg lekker. Over all vind ik de prijs het niet waard.
Super_goudvis100 . Proever (1 recensie) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Mijn vriendin had een stukje scherp plastic in je pizza!!! Als "goedmaker" een kopje koffie van het huis...

Te belachelijk voor woorden. Toen ik aangaf dat dergelijke compensatie beneden de maat is, zei de bediening "oké" en liep lachend weg. Dan maar gewoon de volle prijs betalen.

"Ciao Ciao" - What a joke.

Pieter Dirk S. Fijnproever (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Eten bij Ciao Ciao was een bijzonder gezellige gebeurtenis. Uitzicht op de Hofvijver / Binnenhof in een gezellige ambiance met super vriendelijke bediening en heerlijk Italiaans eten is nu eenmaal een feestje voor ons.
Perfecte kwaliteit voor een uitstekende prijs.
Elisa S. Proever (1 recensie) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wat een grote teleurstelling is Ciao Ciao. Het restaurant is sfeerloos en er is absoluut geen Italiaanse ambiance te vinden. Mede door de grootte van het restaurant is het erg onpersoonlijk. Dit is te danken aan de bediening van het restaurant, jonge meiden die geen passie hebben voor de horeca. De bordjes met bruschetta werden op tafel gesmeten terwijl de bediening al doorliep, werkelijk onbeschoft, zeker gezien de prijzen die het restaurant hanteert. De maaltijden waren beneden pijl, er zijn veel leukere Italiaanse restaurants waar je veel beter en voordeliger kan eten! Het dessert was echt een aanfluiting, een gran' dessert met 4 grote toefen slagroom en 3 stukjes taart die ik zelf beter had kunnen maken. Dit mag zich geen Italiaans restaurant noemen, het ontbreekt aan Italiaanse gastvrijheid, lekker eten en sfeer...ik voorzie geen lange toekomst voor Ciao Ciao.
Spronsen . Fijnproever (2 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wij hebben gisteravond gegeten met 4 vriendinnen, de voorgerechten zijn zo groot dat je er met twee personen van kan eten. De prijs van de voorgerechten staan niet in verhouding met de hoofdgerechten.
Bij binnenkomst krijg je bruchetta die dreef in de olijfolie, de vitalla tonnato die dreef in de tonijnsaus, de insalata di mare was veel te koud en niet gemarineerd, je proefde nauwelijks vis, de antipastini (veel te veel). De hoofdgerechten Tortelloni al Nero de vis was veel te gaar en de garnalen kon je op 1 hand tellen.

Er loopt te weining personeel om de cliënt goed te kunnen bedienen.

Geen aanrader dus!!
Michael B. Meesterproever (51 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Spontaan op donderdagavond hier naartoe gegaan zonder reservering. We hadden geluk en mochten 1,5 uur aan tafel 38 zitten en kregen een heerlijke amuse van geroosterd broodje met tomaat in knoflook. Nog voordat we onze gerechten mochten bestellen kregen we te horen dat we langer mochten blijven zitten omdat de reservering van anderen was afgezegd. Dit komt toch professioneel over en een compliment voor deze service.

We hebben genoten van Tortellini con Salvia en Linguini all Aragosta.
Je merkt dat het met dagverse producten is klaargemaakt.
De hoeveelheid lijkt weinig echter als je klaar bent dan heb je echt voldoende gegeten.

Om onze avond gezellig af te sluiten hebben we het Grand dessert voor twee personen bestelt en neem van mij aan: je kan hier volgens mij wel met vier personen van genieten.
En genoten hebben we...we zijn na afloop eerst een uur gaan wandelen want het nagerecht moest natuurlijk eerst even een beetje verbranden.

Het decor van dit restaurant brengt je in de Italiaanse sfeer en met het uitzicht op het Mauritshuis en hofvijver mag je dit gerust een toplocatie noemen .
Apotheek P. Fijnproever (4 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Super locatie met uitzicht op de hofvijver. Attentie bediening en leuke sfeer, en het allerbelangrijkst lekker eten. Zwarte tortellini is een aanrader en de ossenhaas was super mals. Kom zeker vaker terug
Frutzel . Fijnproever (4 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Had gevraad om een tafel bij het raam uitkijkend op Hofvijver. Daar we vrienden over hadden uit het buitelend. Nogmaals netjes gevraagd bij binnenkomst. Tafel was vrij en stond op gereserveerd maar kregen we niet om een of andere rede. Gasten later binnenkwamen wel en ik hoorde een reactie van" oh leuk bij het raam?!" Jammer en waarom?? Vervelend dat er maar een toilet is. Heel lekker gegeten!!
Gique . Meesterproever (25 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gister heb ik gegeten in dit sfeervolle restaurant, dit was een hele leuke avond en heb er lekker gegeten ik had een zwarte pasta. Vanwege de aanrader op de kaart deze pasta was echt heerlijk en ik raad het jullie dan ook zeker aan!!! Ook het toetje was heerlijk ik had namelijk een chocolade soufflé. Ik had dus een hele gezellige avond de bediening was ook erg spontaan en ik raad het dus zeker aan!!!!!
Guusje2014 . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heerlijk gegeten hier Echt Italiaans goede smaak mooie porties kregen zelfs extra dingen te eten! Wij hadden allerlei gerechtjes gekozen en samen met 5 pers gedeeld zo eet je van alles wat! Een ding vond ik jammer bij de pistachesouflé zat 'gewoon' vanille ijs dit proefde niet als Italiaans ijs... Maar zeker een goed restaurant voor een heerlijke avond!
Margot W. Meesterproever (14 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Fijne lunch gehad bij Ciao Ciao. Ik bestelde een bordje met koude Italiaanse vleeswaren en speciaal gevraagd of het direct vers werd gesneden. Ik vind dat groot verschil maken in kwaliteit. De serveerster bevestigde dat ook inderdaad gebeurde. Nu geloof ik dat niet altijd maar toen ik het proefde geloofde ik haar meteen. Het gerecht was absoluut heerlijk en vers. Eenzaten ook nog wat creatieve dingen bij met truffel die helemaal goed waren.

Goed plek om zakelijk af te spreken want de tafels staan niet te dicht bij elkaar.

Mooie zaak, jammer dat ze nu aan het verbouwen zijn op het toernooiveld, maar dat heeft de pret niet mogen drukken.
Marielisa B. Meesterproever (14 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Het restaurant is mooi gelegen, zonder twijfel. Het eten en de service vielen helaas tegen. De prijzen zijn in verhouding daarom te hoog. De bediening komt niet professioneel over. Ze hebben geen oog voor de klant. Ze kwamen niet langs om te vragen of wij meer wilden drinken en ik kreeg de verkeerde Risotto geserveerd. Een serveerster had een 'chagrijnige' attitude.
Over het eten: De Risotto alla pescatora was niet lekker, het was te droog en de tomaten saus smaakte uit een potje. Ik kwam weinig garnalen tegen in mijn risotto en de zeevruchten leken diepvries mosseltjes o.a.
Lia D. Fijnproever (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
heerlijk gegeten zaterdagavond 26 maart, gezellig ambiance.
grote porties, hoeft voor mij niet echt, voor hollandse begrippen je krijgt waar voor je geld.
dus een aanrader, tot snel in de zomer om op het terras te zitten.
Hopelijk is dan wel de straat klaar!!!!
ME1978 . Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we met zijn tweeen heerlijk gegeten bij restaurant Ciao Ciao. Chef Tonino maakte de lekkerste hapjes en Pepe serveerde alles op flamboyante Italiaanse wijze. Vooraf aten we onder andere hele smaakvolle inktvis en carpacciobonbons. Daarna spaghetti met truffel en parmezaanse kaas die aan tafel voor ons werd gesmolten. Vervolgens als hoofdgerecht nog een combinatie van kalfsvlees en een geweldige tongfilet. Alles was even heerlijk, inclusief de wijn! Tot slot shakete Pepe nog een prachtige schuimige scroppino voor ons en uiteindelijk konden we rollend naar huis, na ook nog een dessert met tiramisu, taart en ijs. Wat een feest was deze avond! Tonino en Pepe, heel verl dank voor het heerlijke eten en de goede zorgen. We komen snel weer terug!
Rob.tettero . Proever (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Goed eten, presentatie kan iets beter, meer aandacht voor akoustische geluid demping. Restaurant minder geschikt voor audio gehandicapten.
Christiaan R. Meesterproever (29 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Deze week met z'n zevenen hier gegeten. De ontvangst was hartelijk maar na het bestellen was de bediening van matige kwaliteit. De tijd tussen dat de eerste en zevende persoon eten kreeg was meer dan een kwartier. De borden kwamen per tweetal en werden op tafel gegooid dan weer een tijdje niets en dan de vogende serie. Het was ook lastig om aandacht voor nieuw drinken te krijgen.
Het eten zelf was oke, maar smaakte vrij vlak en zwom in de saus.
Nena5 . Fijnproever (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Heerlijke pizza met Italiaanse worstjes, pasta tartufo , en ossenhaas met gorgonzola. Echte service met limoncello toe! Zouden meer mensen moeten doen...Top italiaan!!
Tessa R. Meesterproever (36 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Op zaterdagavond aangeschoven bij Ciao! Ciao! met man en vrienden. Werden zeer hartelijk ontvangen en mochten zitten aan de hoge tafels bij de keuken.
Als voorgerecht hebben we diverse gerechten van de kaart gekregen, waaronder balletjes carpaccio, inktvis, heerlijk knoflookbrood etc. Als hoofdgerecht heb ik de lamskoteletten gegeten, deze waren perfect gebakken en zeer goed op smaak. Helaas geen ruimte meer voor een dessert, daarvoor komen we nog een keer terug. Leuke en zeer attente bediening.
Bas H. Meesterproever (98 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wat een schitterende locatie voor een restaurant! Op de hoek van het Tournooiveld heb je een schitterend uitzicht op de Hofvijver. Binnen is het groter dan gedacht. Het ziet er niet heel erg Italiaans uit (dat hoeft natuurlijk ook niet), eerder als een chique brasserie met gigantische wijnkasten. Het is er warm, druk en daardoor een beetje lawaaierig. Die wijnkast vraagt natuurlijk om een extra blik op de uitgebreide wijnkaart, waaruit we een Nobile de Montepulciano kiezen. Dat blijkt geen verkeerde keus: lekker stevige wijn die ook bij de stevige smaken uit de keuken overeind blijft. Het duurt wel even voordat we die fles kunnen bestellen, want de bediening lijkt ons soms geheel vergeten. Als voorgerecht een tartufo al carpaccio: drie flink uit de kluiten gewassen bonbons die echter iets te koud zijn en daardoor te weinig smaak hebben. We proeven voornamelijk mascarpone en weinig truffel. Jammer. Het hoofdgerecht bestaat uit ossenhaas in gorgonzola-saus. Wederom liegen de porties er niet om: veel pasta, veel (nogal overheersende) gorgonzola-saus en flinke hompen vlees. Ook aan de overkant van de tafel zien we een bord pasta tartufo verschijnen dat wel smaakt maar veel weinig verfijning laat zien, veel te groot is en vrij snel verveelt. Het is een keuken die lijkt te koken met het motto van dik hout zaagt men planken: weinig finesse, grote porties en stevige smaken die snel overheersen. We hadden iets meer verwacht. We sluiten af met een aardige citroentaartje. De bediening is niet onvriendelijk maar mag wel wat meer aandacht hebben voor de gasten (in plaats van de tafels voor de volgende dag te gaan dekken) en beperkt zich vooral tot het opnemen en brengen van de bestellingen. In een eenvoudig eetcafe kan dat, maar hier verwacht je iets meer.