Ciao! Ciao! The Italian Taste

Tournooiveld 1 2511 CX Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Ciao! Ciao! The Italian Taste

Puur Italiaans

De chef en zijn brigade laten de Italiaanse keuken stralen in al haar glorie. Puur genieten van tongstrelende gerechten in een warme ambiance. De bediening is altijd even vriendelijk en dat maakt de beleving helemaal af.

Meer informatie over restaurant Ciao! Ciao! The Italian Taste

1Fabrice .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Achnisio D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
12-2-2017 ben ik hier komen eten met mijn gezin. Niet alleen het eten was perfecto, maar ook het uitzicht. Het personeel gaf ons een gevoel alsof we weer in Italië waren. Een absolute aanrader, een van de beste Italiaanse zaak van Nederland.
Achnisio D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
12-2-2017 ben ik hier gekomen met mij gezin. Niet alleen het uitzicht was perfect, maar ook het eten en het personeel gaf een sfeer alsof we weer in Italië waren. Een absolute aanrader, een van de beste Italiaanse zaak van Nederland.
Rene J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Toprestaurant. Alleen een groot minpunt. Gereserveerd om 20.30u via Iens. Bij aankomst moeten wachten tot 21.10u. Niet de enige. Er waren nog twee andere groepen die moesten wachten onlangs ze gereserveerd hadden. Dit kan echt niet. 10 minuten wachten, oké dat kan nog . Maar drie kwartier is echt slecht. IENS doe hier wat aan. Jullie reserveren voor de mensen, maar de afspraak wordt door dit restaurant niet nagekomen. Verder niets anders dan lof voor het eten, sfeer en personeel van dit restaurant.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooie zaak, goede service, eten was alleen veel te zout ... jammer
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Terwijl het niet erg druk was in het restaurant, een uur op het eten moeten wachten. Een excuus kon er bij de niet erg vriendelijke bediening niet vanaf. Ook is er in de 3 uur tijd niemand langsgekomen om te vragen of we nog iets wilden drinken. Eten prima maar helaas niet voor herhaling vatbaar.
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
lekker en goed eten bediening was snel. top heerlijke pasta en lekker ijs. voor herhaling vatbaar. Dus snel weer ! tot snel.

Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Goed eten. Leuk personeel. Ook erg snel. Super.
A P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eten was wel OK het was een 5gangen menu maar heb heel lang gewacht totdat we eten kregen en de rest van de gasten ook. Ik denk niet dat ik nog een keer hier kom eten
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Vandaag bij Ciao Ciao gegeten, het was helemaal niet lekker! De bediening was heel slecht en het duurde heel lang voorda het eten kwam. De muziek was ook helemaa niet goed, nooit meer eten bij Ciao Ciao!!
frankenjeannie D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Kerstavond, dus druk. Maar drank en maaltijden mooi op tijd. Attent personeel. Bij het minste geringste werd ingegrepen. Goed.
Unieke locatie, alleen wat rommelig door opgebroken Tournooiveld
V. D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten! Van veel gerechten mogen proeven. Super mooie locatie en vriendelijk personeel wat de avond compleet maakte.
We komen zeker snel een keer terug. Bedankt voor de gezellige avond!
maartje B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren gegeten bij Ciao Ciao. Helaas is het overgenomen door Fratelli en dat is helaas ook te merken. Nieuw personeel; wat onpersoonlijk en erg snel met het laten doorkomen van het eten. Het menu wat is veranderd; de voorgerechten zijn er helaas niet beter op geworden.

Wij vinden het erg jammer dat het niet meer de ciao ciao is, wat het ooit is geweest. Het was een zeer goed lopend restaurant met heerlijk eten en fantastisch personeel. De charme is er voor ons af.
MVDDW .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Het leek wel alsof ze de drukte niet aankonden..
Na 5 minuten klaar te zijn met het voorgerecht, kwam het hoofdgerecht.
Dit was tevens niet wat wij besteld hadden. De bediening geageerde heel raar en gaf onze communicatie min of meer de schuld (ze schrijven zelf niets op!). De kwaliteit van het eten is niet bijzonder te noemen, dit in verhouding met de prijs klopt niet. Onze wijnglazen vertoonde nog sporen van de vorige eigenaar, het desert werd zonder toelichting op tafel gesmeten. Gastvrijheid is een dikke minpunt. Wij komen niet meer terug..
Nadia B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Mooie zaak op een mooie locatie in het centrum van Den Haag. We kwamen er toevallig langs net na lunchtijd en zijn er een broodje gaan eten. Er waren 4 tafels bezet en we moesten behoorlijk lang wachten voordat er iemand kwam. De kaart zag er prima uit, echter, voor een Italiaans restaurant toch weer jammer van de spelfouten. Ik bestelde een focaccina met bresaola en toen ik een ciabattina kreeg vroeg ik aan de serveerster of de focaccine op waren. Ze lachtte me uit en vertelde op een zeer arrogant toontje dat het broodje dat op mijn bord lag een focaccina was en dat ik dat natuurlijk niet mocht verwarren met focaccia, want dat is uiteraard heel iets anders. Toeval wil dat ik Italiaans ben en dat ik heel goed weet wat het verschil is tussen een focaccia en een focaccina, namelijk dat een focaccina een kleine focaccia is, met vaak een ronde vorm. Om een discussie te voorkomen ben ik er niet verder op ingegaan en heb mijn ciabatta gegeten. De smaak was prima, maar zeker niet de EUR 8,50 waard die je ervoor betaald. Voor mij de eerste en laatste keer bij Ciao Ciao, jammer...
Isabellavm .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ciao ciao zit op een erg leuke locatie in Den Haag en het is erg mooi ingericht. We zijn op aanraden van vrienden hier gaan eten. Het hoofdgerecht was heel lekker (vlees), alleen het voorgerecht viel tegen. Er zat namelijk een haar in. We kregen alleen als reactie dat het van de bon afgehaald zou worden, dat vond ik wel een beetje een magere service. Ook waren we waarschijnlijk op het verkeerde moment gaan eten, want de luchtfiltering werkte niet zoals het zou moeten. Na een paar minuten stond alles blauw van de rook en thuis kon ik direct alle kleding in de was gooien.

De service mag wel wat beter, de meiden lopen er nou niet heel enthousiast bij. Maar voor de rest was het eten wel erg lekker. Over all vind ik de prijs het niet waard.
super_goudvis100 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Mijn vriendin had een stukje scherp plastic in je pizza!!! Als "goedmaker" een kopje koffie van het huis...

Te belachelijk voor woorden. Toen ik aangaf dat dergelijke compensatie beneden de maat is, zei de bediening "oké" en liep lachend weg. Dan maar gewoon de volle prijs betalen.

"Ciao Ciao" - What a joke.

Joost D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wat zonde dat het succes van de oude locatie niet wordt voortgezet. Ambiance is strak, maar weinig gezellig. Het eten oogt goed, echter de smaken zijn vlak. Vandaag nogmaals geprobeerd voor een lunch, maar wederom een teleurstelling. Geen attente bediening, terwijl de zaak bijna leeg was. Daarnaast bleken de ossehaaspuntjes op mijn salade gewone reepjes taaie biefstuk en de truffelsaus een vlak smakende mayonaise. Nee, voor mij geen Ciao Ciao meer...
Elisa S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wat een grote teleurstelling is Ciao Ciao. Het restaurant is sfeerloos en er is absoluut geen Italiaanse ambiance te vinden. Mede door de grootte van het restaurant is het erg onpersoonlijk. Dit is te danken aan de bediening van het restaurant, jonge meiden die geen passie hebben voor de horeca. De bordjes met bruschetta werden op tafel gesmeten terwijl de bediening al doorliep, werkelijk onbeschoft, zeker gezien de prijzen die het restaurant hanteert. De maaltijden waren beneden pijl, er zijn veel leukere Italiaanse restaurants waar je veel beter en voordeliger kan eten! Het dessert was echt een aanfluiting, een gran' dessert met 4 grote toefen slagroom en 3 stukjes taart die ik zelf beter had kunnen maken. Dit mag zich geen Italiaans restaurant noemen, het ontbreekt aan Italiaanse gastvrijheid, lekker eten en sfeer...ik voorzie geen lange toekomst voor Ciao Ciao.
Spronsen .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wij hebben gisteravond gegeten met 4 vriendinnen, de voorgerechten zijn zo groot dat je er met twee personen van kan eten. De prijs van de voorgerechten staan niet in verhouding met de hoofdgerechten.
Bij binnenkomst krijg je bruchetta die dreef in de olijfolie, de vitalla tonnato die dreef in de tonijnsaus, de insalata di mare was veel te koud en niet gemarineerd, je proefde nauwelijks vis, de antipastini (veel te veel). De hoofdgerechten Tortelloni al Nero de vis was veel te gaar en de garnalen kon je op 1 hand tellen.

Er loopt te weining personeel om de cliënt goed te kunnen bedienen.

Geen aanrader dus!!