Over het restaurant Ciao! Ciao! The Italian Taste

Puur Italiaans

De chef en zijn brigade laten de Italiaanse keuken stralen in al haar glorie. Puur genieten van tongstrelende gerechten in een warme ambiance. De bediening is altijd even vriendelijk en dat maakt de beleving helemaal af.

GESLOTEN TOT EIND AUGUSTUS 2017 (wegens verbouwing)

Meer informatie over restaurant Ciao! Ciao! The Italian Taste

• : Parkeerplaats

Maandag 12:00 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

6,7
ina S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Echt Italiaanse maaltijd.

Bij herinrichten : de juiste hoogte van de stoel ten opzichte van de hoogte van de tafel sterk verbeteren!!!!!!!!!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Bij aangeven dat we allergisch voor schaal en schepdieren zijn kregen we toch de grote gambas op de vissschotel en toen we nogmaals melden dat we allergisch zijn werden de gamba's er met de hand afgehaald. UIteindelijk nieuwe schotel gekregen maar toch vervelend. Werd gecompenseerd met gratis drankje en koffie maar daar gaat het natuurlijk niet om.
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima restaurant op mooie locatie... eten was heerlijk
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Afgelopen zaterdag wezen eten met wat collega's.
Heerlijk gegeten!, Top service en een Geweldige sfeer!
Personeel was vriendelijk eten werd snel en warm opgediend we konden ondanks een groot groep tegelijk dineren!
Heerlijk hier komen we zeker terug
Joy V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Afgelopen zaterdag met vrienden wezen eten. Wij waren al eerder enthousiast geworden van het restaurant. Super lekker eten, goede bediening en de sfeer is fantastisch! Ook deze keer werden wij weer zeer gastvrij geholpen! Alles was weer tot in de puntjes verzorgd. Wij komen snel weer!
Ilse N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk eten en een gezellige plek
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker eten maar de vleesschotel was snel afgekoeld
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Onlangs gegeten met een groep. Het eten is middelmaat, voor de prijs onder de maat. Bediening is vriendelijk maar slordig,

Absolute afknapper is de akoestiek van deze ex-showroom. In een bezet restaurant kun je aan tafel geen woord met elkaar wisselen.

Leuk voor een keer maar niet weer.
Milena B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Vrijdag met 3 vriendinnen bij Ciao Ciao gaan eten. Ik had al lange tijd de wens om daar een keer te eten. Wat een afknapper.
We hadden om 19.00 gereserveerd en om 20.00 mochten we bij godsgratie dan eindelijk aan tafel. Onder het mom van 'dit is de beste tafel van het huis'. Voorgerecht was matig, de gamberoni diavolo waren alles behalve pittig.
Het brood met tapenada kwam nooit, volgens de ober hadden we helemaal geen brood besteld.
Bij het hoofdgerecht kregen we 5 in plaats van 4 gerechten. De saltimbocca was ook niet denderend, de salie ontbrak en de spagetti alio alio verre van aldente.
Toen we 45 minuten op het toetje aan het wachten waren hebben we aan de bel getrokken Een kwartier later kregen we dan eindelijk ons ondermaatse toetje. Enige lichtpuntje was dat we dit gratis kregen voor het lange wachten. Op de bon stond vervolgens het niet bestelde hoofdgerecht toch aangeslagen.

Wat zal ik zeggen: ciao ciao, ciao ciao! Tot nooit meer ziens!
1Fabrice .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Lawaai...
Steeds meer een plek voor lawaaiige groepen en een opgefokte sfeer ook rondom het restaurant.
Niet plezierig.
Eten redelijk maar niets bijzonders.
Achnisio D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
12-2-2017 ben ik hier komen eten met mijn gezin. Niet alleen het eten was perfecto, maar ook het uitzicht. Het personeel gaf ons een gevoel alsof we weer in Italië waren. Een absolute aanrader, een van de beste Italiaanse zaak van Nederland.
Achnisio D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
12-2-2017 ben ik hier gekomen met mij gezin. Niet alleen het uitzicht was perfect, maar ook het eten en het personeel gaf een sfeer alsof we weer in Italië waren. Een absolute aanrader, een van de beste Italiaanse zaak van Nederland.
Rene J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Toprestaurant. Alleen een groot minpunt. Gereserveerd om 20.30u via Iens. Bij aankomst moeten wachten tot 21.10u. Niet de enige. Er waren nog twee andere groepen die moesten wachten onlangs ze gereserveerd hadden. Dit kan echt niet. 10 minuten wachten, oké dat kan nog . Maar drie kwartier is echt slecht. IENS doe hier wat aan. Jullie reserveren voor de mensen, maar de afspraak wordt door dit restaurant niet nagekomen. Verder niets anders dan lof voor het eten, sfeer en personeel van dit restaurant.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooie zaak, goede service, eten was alleen veel te zout ... jammer
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Terwijl het niet erg druk was in het restaurant, een uur op het eten moeten wachten. Een excuus kon er bij de niet erg vriendelijke bediening niet vanaf. Ook is er in de 3 uur tijd niemand langsgekomen om te vragen of we nog iets wilden drinken. Eten prima maar helaas niet voor herhaling vatbaar.
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
lekker en goed eten bediening was snel. top heerlijke pasta en lekker ijs. voor herhaling vatbaar. Dus snel weer ! tot snel.

Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Goed eten. Leuk personeel. Ook erg snel. Super.
A P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eten was wel OK het was een 5gangen menu maar heb heel lang gewacht totdat we eten kregen en de rest van de gasten ook. Ik denk niet dat ik nog een keer hier kom eten
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Vandaag bij Ciao Ciao gegeten, het was helemaal niet lekker! De bediening was heel slecht en het duurde heel lang voorda het eten kwam. De muziek was ook helemaa niet goed, nooit meer eten bij Ciao Ciao!!
frankenjeannie D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Kerstavond, dus druk. Maar drank en maaltijden mooi op tijd. Attent personeel. Bij het minste geringste werd ingegrepen. Goed.
Unieke locatie, alleen wat rommelig door opgebroken Tournooiveld