Ciao Ciao delicatessen

94-A Bergweg 3036 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Ciao Ciao delicatessen

Wat een topper

Buurtbewoners zijn kind aan huis bij deze geweldige Italiaan. Eigenaren Luciano en Marloes bezorgen je een echte topavond waarbij gezelligheid voorop staat. Je voelt je als gast helemaal in de watten gelegd. Het enige dat jij hoeft te doen is genieten!

Meer informatie over restaurant Ciao Ciao delicatessen

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

Paul H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zondaglunch. We waren helaas de enige bezoekers in dit gezellig ogende restaurant. Bediening was uiterst vriendelijk met goede adviezen over de gerechten. Heerlijk gegeten. De fragottini was fantastisch en de scalonina eveneens. Heel mooie wotte huiswijn maakte het compleet. Zeker terugkeren
Jason V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
We kregen een tafel toegewezen en namen plaats. Het eerste wat ons opviel is dat er zoveel op tafel stond, en dat op zo klein 2-persoons tafeltje. Het was passen en meten om de menukaart open op tafel te leggen. Verder lekker gegeten.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Een topper in Noord! Gerund door Sicilianen. De kaart is prima, maar doe je zelf een plezier en bestel buiten de kaart om. Met liefde klaar gemaakte Italiaanse specialiteiten. Het restaurant is niet groot, reserveren is een must.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Goede ervaring gehad bij deze italiaan!
We hadden niet gereserveerd en het was best druk, maar we konden aan de bar plaatsnemen. Even getwijfeld maar kregen meteen wat te drinken en een hapje aangeboden, erg gastvrij dus.
Na een klein kwartier konden we plaatsnemen aan een tafel, de tafels stonden wat dicht bij elkaar (de ruimte was niet zo groot), maar heb dit niet negatief ervaren.
De sfeer vond ik goed, bediening was vriendelijk, kreeg er wel het voel bij dat ik in Italie in een restaurant zat. We hebben traditioneel gekozen voor pizza, deze waren lekker, niet speciaal maar viel zeker niet tegen.
Gemiste kans voor het personeel was dat we een dessertkaart beloofd kregen, maar het toch wel een kwartie duurde voordat we deze uiteindelijk kregen nadat de beste dame doorhad dat we zaten te wachten. Als we het eerder hadden, hadden we nog een dessert besteld:)
V. D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Erg goede pizza, zo hoort een pizza te zijn!
Sfeer ook leuk,echt gezellig.
Idee of we in Italie waren!
Ook lekker brood vooraf met kruideboter.
En heerlijk Italiaans (sorbet)ijs achteraf.
Echt een aanrader.
Ciao Luciano,Ciao Marlusa.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Uiterst teleurstellende ervaring deze tweede keer. Om 19.30 waren we al de laatste gasten.
Voorgerecht met uitgedroogde visplakjes. Bij hoofdgerecht waren de sauzen op, dus we kregen ongeacht het soort vlees, dezelfde saus. Vis was zo doorgestoomd dat het op de puree leek. Beloofde groente was een schaaltje aardappels, terwijl er puree op de borden lag. En dit bij een zeer matige wijn van de dag en dessert, is de hoge rekening niet in verhouding tot de kwaliteit.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijke volle borden met pasta en veel verschillende smaken. Favo-italiaan in Rotterdam (noord). Van te voren wel even bellen, ze zitten namelijk vaak vol!
Clair23 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Met een groot gezelschap wezen eten op een doordeweekse dag. Leuke Mediteraanse uitstraling en Italiaans decor. Helaas kwamen niet alle hoofdgerechten op hetzelfde moment (de pasta's waren ruim 20 minuten eerder klaar dan de pizza's). Dit was het enige jammere. De kwaliteit van het eten zelf was goed. De service was uitmuntend. We hadden zelf het toetje (verjaardagstaarten) meegenomen en de bediening was niet te beroerd om die ook aan te snijden en te verdelen. Een top Italiaan!
Guido R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
8 Jaar lang buren van deze mooie zaak mogen zijn. De zaak uit zien groeien van meer een pizza afhaalpunt tot nu inmiddels al een paar jaar een mooie zaak met heerlijke Italiaanse gerechten. Als je mazzel hebt staat Luciano in de keuken en Marloes in de bediening. Ook zonder hun kan je er trouwens een leuke avond hebben, zeker een aanrader!
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Ik kom hier regelmatig eten want het is mijn favoriete Italiaan/Siciliaan. De bediening is altijd perfect en niets is te gek wil je een gerecht delen is dat mogelijk krijg je het niet op dan kan je het meenemen. De pasta's zijn ongelofelijk lekker en vers bereid stuk voor stuk, en natuurlijk al dente, dat kan ook niet anders met siciliaanse koks in de keuken die alles met liefde bereiden. Het is een gezellig en knus restaurantje met heel erg vriendelijk personeel het is eigelijk alsof je even in Sicilië bent. Tot snel weer! Ciao!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Heerlijke verrassing. Op de bonnefooi naar binnen gelopen en een heerlijk 3 gangen menu op. De straat wordt momenteel verbouwd dus het aanzicht is niet zo fraai, maar als je binnen zit heb je dat niet meer door.
Odette J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Gezellige omgeving en knus, je zit wel erg dicht op de andere mensen om je heen. Het eten is heerlijk en vult ontzettend. De pizza met aubergine, courgette en parmaham is heerlijk. Ik kan niet wachten om hier weer te gaan eten. Ik kan erg genieten van Italiaanse restaurants waar geen Nederlands gesproken word, (kunnen ze hier opzich wel,) maar als je een poging doet tot italiaans spreken word je uitermate vriendelijk geholpen en bijgestaan.
Grimes .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Na een positieve ervaring bij Ciao Ciao een paar maanden geleden besloten mijn partner en ik hier nog een keer te gaan eten. Wat een teleurstelling! We bestelden pasta omdat wij de vorige keer een pizza hadden geprobeerd. De pasta was niet vers, wat verder geen probleem is, maar bleek ook niet gaar te zijn. De pasta was zo hard dat het niet comfortabel te eten was. Toen wij de ober uitlegden dat de pasta niet gaar was probeerde hij ons te overtuigen dat deze 'al dente' bereid was. Na gezucht en gesteun van de ober werd de pasta mee terug naar de keuken genomen en zouden wij een nieuw bord aangeboden krijgen. Toen de ober terug kwam leek dat de pasta in de magnetron opgewarmd te zijn. De kruiden waren bruin geworden en het geheel smaakte erg muf. Naast het slechte eten vergaten de obers ook meerdere keren bestelde drankjes te brengen. Wij dineren nooit meer bij Ciao Ciao, wat een slechte service!
Hppp .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Slechte bediening, erg lang moeten wachten. Personeel reageert verbaasd als je hier over klaagt. Verstaan je niet en sorry zeggen valt ook niet mee. Kreeg ook nog eens verkeerde hoofdgerecht, vis ipv vlees. Werd uiteindelijk opgelost maar... ze vragen niet hoe je de wilt hebben medium, doorbakken enz. Matige wijn en dessert. Terras is ook matig helemaal met de schelle muziek die zeer kleine boxen komt. Kortom... geen aanrader.
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
ik kom hier nu al jaren en telkens is het weer lekker, vooral de gratis mandje stokbrood en olijven, bruchetta doet het goed om mee te beginnen! ook zeer te spreken over de wijn ( goede fles voor 21.50) het blijft wel jammer dat zodra je een pizza neemt met verschillende kazen , je bodem als nel drappig en soppig wordt, okeeee kan aan de kaas liggen, maar thuis heb ik dat nooit.. toch jammer!
Pilon .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Geweldig!! Heerlijk authentiek.
Veel extra's zoals een broodje vooraf, olijven, (heerlijke) bruschetta en scroppino achteraf. Persoonlijke aandacht en vrolijk en vriendelijk persooneel (vinden wij altijd erg belangrijk). We komen graag nog een keer terug!
Se .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Gisteren met oud collegae gaan eten. Ontvangst was super en wij zaten eerst buiten in het zonnetje. Kregen een heerlijke bruscetta vooraf en later binnen gaan eten. Interieur is wat simpel en de zitplekken zijn heel erg op elkaar. Is niet zo groot. Pasta vungole was subliem en bij de rekening een heerlijk ijs aperitiefje. Bediening was vriendelijk alleen was het soms wat lang wachten. Als men het zaakje wat opfrist dan is het een topper!!
Gilbert P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Op 2de pinksterdag laten bezorgen een pizza Ciao Ciao
Tomaten, kaas, rucola, dungesneden ossenhaas en Parmezaanse kaas?.
rucola, dungesneden ossenhaas netjes apart ingepakt.
Pizza Diavola prima pizza, Carbonara Spek, room, ei en kaas echt goede pasta.
Gamberoni e pomodori secchi
Garnalen, gedroogde tomaten, witte wijn, knoflook en picante. Heerlijke garnaaltjes.
Melanzane Parmigiana Vegetarische lasagna van aubergine? zeer mooi gerechtje.
Insalata Hawaï Gemengde salade met kip en ananas apart lekker en weer is wat anders.
Te bedenken dat dit allemaal gebracht moest worden is de kwaliteit echt super en onderscheidt zich van andere bezorg Italianen.
Manoukvde .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Een gezellig en knus restaurantje op de Bergweg. Ik kom hier geregeld, dus het personeel begroet ons altijd erg uitbundig!
De bediening laat je echt gast voelen en de kok uit Sicilië weet de mooiste gerechten op tafel te toveren.

Zeker naartoe gaan als je van écht Italiaans eten houdt! Mijn favorieten? De carpaccio van tonijn, pasta Monte e Mare, pasta Vongole en de vis in zoutkorst.
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
We hebben heerlijk gegeten! De vitello tonate was lekker en de varkenshaas die we als hoofdgerecht hadden, hebben we nog nooit zo lekker gegeten. Het was wel een beetje warm waar wij zaten, maar voor de rest top.