Ciao Bella

Prinsengracht 1055 H 1017 JE Amsterdam Nederland Kaart
31-207531475

Over restaurant Ciao Bella

Italiaanse delicatessen

Geen zin om zelf te koken? Wel zin in een kwalitatief goede maaltijd? Kies dan voor een van de specialiteiten van Ciao Bella! Een Italiaanse traiteur met voortreffelijke gerechten om mee te nemen naar huis. Zit je niet veel later met je pantoffels op de bank, zonder kookstress, maar mét een fantastische maaltijd uit de keuken van ‘la mamma’. Is dat even makkelijk!

Meer informatie over restaurant Ciao Bella

- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 11:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Bij toeval liepen we langs en waren opzoek naar een plek om te eten. Op het eerste gezicht lijkt het een afhaalrestaurant maar achterin is ook een tafel om aan aan te schuiven.

Het was een leuke verrassing, vriendelijk personeel en mochten zelfs beneden in de keuken kijken waar alles vers werd gemaakt zonder conserveermiddelen!

Het was heerlijk, echt vers en dat proef je! Een pareltje!
George D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Leuk tentje: traiteur met wat zitplaatsen als restaurant. Zeer betaalbaar. Lekker, echt italiaans, gegeten:
Lasagne
Tafelgenoot: Spaghetti met tonijn
Salade Caprese

Leent zich prima om even snel wat kleins te eten voor theater- of filmbezoek, maar ook meerdere gangen is mogelijk. We zaten aan het raam wat een mooi uitzicht geeft op de Prinsengracht en het leven buiten.

Nadeel: Je kleren kunnen na een korte zit meteen in de was door de vette baklucht, jammer.
Brammer .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij hebben hier achterin de zaak aan de lange tafel gezeten en waande ons weer even in het echte Italie. Wat was het heerlijk allemaal. Pure smaken die je normal gesproken alleen proeft in hartje italie. Maar hier kan het dus ook.
Verder heel gezellig en zeer gastvrije bediening. Hier zijn wij niet voor het laatst geweest.
Slofsky .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Ciao Bella is een echte trattoria zoals je ze alleen in Italië op het platteland kan tegen komen. In een winkelachtige ruimte staat een bar tegen het raam waaraan je kan eten. Midden in de zaak een koelvitrine met de diverse Pasta en sauzen vers gegrilde groente gebraden vlees etc. Achterin de zaak een hele grote lange tafel waar aan geluncht en s'avonds gegeten wordt.
Het eten is zelf door Italianen klaar gemaakt kan meegenomen of in de zaak gegeten worden. Als dessert adviseer ik de tartufo waanzinnig lekker. De bediening is of door een zeer behulpzaam meisje of door de Italiaanse baas himself. Prijs kwaliteit meer dan fair.