Churchill's All You Can Eat

Kloosterstraat 36 4921 BD Made Nederland Kaart

Over het restaurant Churchill's All You Can Eat

Lokale producten met internationaal karakter

Ben jij klaar voor een dinerervaring met een eigenzinnig design en een ontspannen karakter? Dan is het de hoogste tijd om aan te kloppen bij restaurant The Churchill! Er wordt hier gekookt met zowel lokale als seizoensgebonden producten die stuk voor stuk worden voorzien van een internationale touch. Een voortreffelijk avondje uit, waarbij al je zintuigen op scherp worden gezet!

Halve fles mineraalwater

• Bar , Dinnershow , Doorlopende service , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Churchill's All You Can Eat

Anita D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten, ideaal via een tablet te bestellen, vriendelijke mensen die het eten serveren - een gezellige sfeer
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was jammer dat bij het reserveren niet gezegd was dat er in het centrum van Made een grote Wielerronde was die dag.
Dit hield in dat wij lang moesten zoeken om het restaurant te vinden.
In en rond het restaurant was het heel erg druk ( zeg maar heeeeeeeel erg druk)
Dus je kon niet gebruik maken van de toilet want dan was je een kwartier weg en ook was de toilet niet echt schoon.
De bediening was verder TOP.
De meisjes hadden het heel druk maar we kregen steeds op tijd ons heerlijke eten.
We zaten in de zeer gezellige zaal en ook al was het druk je merkte daar in de zaal weinig van.
Dus als er geen Wielerronde is dan is het voor herhaling vatbaar.
Het was voor het restaurant beter geweest als ze die dag geen eters hadden gehad in het restaurant/zaal gedeelte.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Geweldig restaurant! Kwaliteit gerechtjes heel erg goed. Nog nooit zo’n goede all you can eat gezien. Echt een aanrader.
W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Voor de eerste keer met een grotere groep gegaan (9 personen). Iedereen vond het gezellig en het eten bijzonder goed. Ze konden niet stoppen met eten!! ;-)
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een opmerking hebben wij.
Jammer dat enkele gerechtjes niet warm waren.
Verder vonden wij het eten lekker en gevarieerd.
En volop keuze.
Anton Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, snelle bediening, veel variatie in gerechten, mooie accommodatie met privacy indien gewenst
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prima heerlijk getafeld
J.w. V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gisteren zijn wij met ons gezin gaan eten bij Churchill's. De ontvangst was vriendelijk en de uitleg over het bestel systeem duidelijk. Alles kon via een Ipad besteld worden. Toen een van de Ipads uitviel werd dit snel geregeld. Het eten was erg lekker en werd snel gebracht. Indien het wat langer duurde werd dit snel gemeld door het personeel.
We hebben een erg leuke avond gehad.
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Zoals gewoonlijk weer erg lekker eten! Mooi menu voor die 12€, en lekker veel eten. Lekker schnitzel en hamburger, veel lekkerder op een hard broodje. Hopelijk tot gauw.

Groetjes,
Isabel
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het is hier altijd goed eten. Zeer uitgebreide kaart en veel drankkeuze
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Leuke ontspannen sfeer in zowel pub als Churchill's..bestellen via tablet als erg prettig ervaren zowel eten als drinken op deze manier bestellen voorkomt hoop ergenis om bediening te moeten roepen als je iets wilt.

Eten is lekker en zijn ruime porties!

Vriendelijk personeel zeker voor herhaling vatbaar!!
Sjetje .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zeer gastvrij ontvangen, duidelijke uitleg gekregen.
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Leuk en mooi restaurant met leuke bar.
Veel speciaalbieren en met de tablet bestellen is ook leuk voor de kinderen......
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer fijne zaak , goede bediening en een prettige sfeer . Voor herhaling vatbaar . Zeker de moeite waard om het nog eens over te doen op kort termijn . jongens allemaal bedankt .
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prettig en correct ontvangst, werden direct bij binnenkomst aangesproken en naar onze tafel gebracht. Systeem met de tablet werkt prima voor het bestellen van eten en drankjes. Voldoende keuze voor iedereen en je krijgt prima porties. Bediening was voor en vriendelijk. Prijs van de drankjes wel wat aan de hoge kant ( €5.50 voor een La Trappe Quadruppel is nogal fors) en bleken er achteraf nog veel meer biertjes te bestellen te zijn.. deze stondrrn helaas niet in de tablet.
Joris N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Kort van te voren voor veel man gereserveerd. Geen probleem. Eten top. Was wel een oktoberfest waardoor veel muziek door elkaar klonk. Maar verder prima avond
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met z'n drieën het all you can eat-concept gegeten. Lekkere gerechtjes en prima, vriendelijke en snelle service. Alle bestellingen kun je zelf via een tablet invoeren en de gerechtjes worden daarna redelijk snel geserveerd.

Het enige minpunt was dat bij de nagerechten de 'brownie' niet meer te bestellen was (dit hoorde we pas nadat de bestelling was ingevoerd) en dat de Liquor 43 op was, waardoor een speciale koffie moest worden vervangen door een alternatief. Wel leuk was dat ze het alternatieve nagerecht voor de brownie extra hadden versierd ter compensatie.

Samenvattend: Leuke tent, vriendelijk personeel & lekker gegeten.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuk concept met tablets en onbeperkt eten, snelle service, vriendelijke bediening en een erg mooie inrichting. Ik kan het iedereen aanraden.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Niet aan te bevelen. De bediening was weliswaar heel vriendelijk, maar verder deugt er niet veel aan wat The Pub op tafel zet. We kregen een mixed grill met een lange haar in de hamburger. De guacamole bij de hamburger met chili-con-carne ontbrak aanvankelijk en er moest naar gevraagd worden om hem er bij te krijgen. Koffie en dessert bleken niet tegelijkertijd geserveerd te kunnen worden en de bestelde thee kwam voor alles te laat: de toetjes waren al lang en breed op.

En dan de frites: we bestelden 3 porties frites, maar kregen een armzalig bakje met een klein kommetje mayonaise. Amper genoeg voor 1 persoon met goede trek. Het format van The Pub is er duidelijk op gericht zo veel mogelijk te upsellen: de maaltijden worden zonder frites of groente geserveerd. Zowel groenten als frites moeten apart worden bijbesteld. Dat maakt van een quasi-goedkope mixed-grill van 14,50 toch nog een te stevig geprijsde 19,50. De desserts stonden niet op de kaart en werden alleen terloops medegedeeld. Bij afrekenen bleken de desserts venijnig hoog geprijsd. Niet netjes.

De kwaliteit van het eten was ook matig te noemen. De spareribs waren opgewarmd en droog en de kroepoek bij de saté was volgens onze Indonesische vriendin al een week oud. De guacamole die aanvankelijk vergeten was bleek bij nalevering uit een potje te komen.

De bediening deed overigens duidelijk haar best. Ze excuseerde zich en de schotel met haar erin werd direct vervangen. Bij afrekenen werd er na klagen 1 portie frites (à 2,50) van de rekening gehaald.

Jammer: het restaurant heeft voor een eetcafé een prima ambiance. Het menu is eenvoudig, maar het los moeten bijbestellen van frites en groenten is verwarrend (en bovendien in eetcafés ongebruikelijk) en geeft de misleidende indruk dat The Pub niet al te duur is. Ergste is toch wel de bedroevende kwaliteit van het eten, afgezet tegen de toch wel stevige prijs. Daar moet echt wat aan gebeuren.
Gonny G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Dinsdag 5 Juli met 4 personen all you can eat gedaan.
Wij vonden het eten voornamelijk te lang warm gehouden en niet echt vers maar het ergste vonden wij dat we steeds om beurten moesten gaan zitten eten.
Er zijn andere restaurants die met dezelfde formule werken waarbij dat wel kan.
Echt ongezellig vonden wij dat.
De friet was erg goed maar ja daar kom je eigenlijk niet voor toch?