Over het restaurant Chung

Aziatisch met een twist

Als basis de Aziatische keuken, maar dan wel met een Europese twist. Dit levert een spannend menu op waarbij je, zowel tijdens een lunch als tijdens een exclusief diner, van de ene verrassing in de andere valt. Bij al dat moois zijn prachtige wijnen uitgezocht die je maaltijd perfect complementeren. Tel daar de warme gastvrijheid bij op en je hebt een geweldige eetervaring die je niet snel zult vergeten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Chung

Metro Blaak / Beurs / Stadhuisplein Tram / Bus / Trein Centrum Rotterdam
  • Kom je met de auto?
    Zijstraat van de Meent. Een van de drukste straten van Rotterdam. Achter het stadhuis en daarom zeer geschikt voor trouwlocatie.
  • : Parkeergarage Meent

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Chung

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten verrassende gerechten op het bord een lust voor het oog! Mooie combinatie vis/vlees.
Zeker voor herhaling vatbaar!
H F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
vriendelijke hartelijke bediening zeer goed eten we hadden het peking eend menu alle geruchten uitstekend bereid maar ik zou het de volgende keer niet meer nemen aangezien ik van meer variatie houd. zeker een aanrader.
marcoenconchita P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Restaurant is na de verbouwing mooi en strak geworden en het eten was /is zoals vanouds geweldig , net als de bediening .......
Silke N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten en goede service. Gekozen voor een verrassingsmenu, zeker niet teleurgesteld! We komen zeker weer eens terug!
Loek B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vandaag donderdag weer heerlijk gegeten.
Super, Chung blijft je elke keer weer verrassen.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Een van mijn favoriete restaurants is Chung. Je wordt hier altijd in de watten gelegd. De service is geweldig en het eten ook. En ook deze keer was het weer raak. Heerlijk gegeten! Vooral het lamsvlees was echt fantastisch. Hoe vaak ik hier ook ben geweest, Chung weet me altijd wel weer te verrassen met een nieuwe creatie.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Geweldige wijn/spijs combinaties
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben hier meerdere keren gegeten. Chung stelt nooit teleur. Het was weer top!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ondermaats , interieur jaren 80, toiletten niet schoon
Anoeska B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij vonden het eten weinig smaak hebben. Ook was het veel te vet. De bediening was er goed. Ook attent. La je de zaak binnenkomt hangt er niet veel sfeer. Kan ook door de verlichting komen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het laatste weekend van mijn vakantie gaan we altijd lekker eten bij Chung, bijna een traditie. Chung heeft verbouwd en dat is te zien, mooi strak geworden en ook een betere akoestiek. Gekozen voor het Amuse menu en daar zeker geen spijt van, wat een geweldige selectie heerlijke gerechtjes kwam er voorbij, het een nog mooier en lekkerder dan het andere. Op deze manier de kans om zoveel mogelijk heerlijke gerechten te proeven, zeker een aanrader. Natuurlijk weer lekkere wijn erbij en dus weer een geweldige avond gehad.
Onno O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten met een zeer vriendelijke en attente bediening
Mario D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk verassings menu besteld. Wad helemaal top.
Angelique F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Voor het eerst een pekingeend menu gegeten.
Het was echt heerlijk. Zeker een aanrader.
De pekingeend klassiek was onze favoriet.
Komen zeker terug
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Voortreffelijk amuse diner genoten, drie gangen + 9 gerechtjes, uitstekende creaties van de chef.
Zoals : kalfswang, sashimi, flens met eend, dim sum, enz.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Hier gegeten en het 4 gangen verrassingsmenu genomen. Hierbij een heerlijke rode wijn geserveerd gekregen. Mooie gerechten, verfijnde smaken en mooie combinaties. Vriendelijke bediening. Dit restaurant is net verbouwd, mooi en strak fijn binnenklimaat. Fijne ambiance lekker centraal gelegen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vanavond voor het eerst hier gegeten vanwege een gekregen dinerbon. Wij staan altijd open voor nieuwe restaurants en zijn oprecht bij Chung verrast. Super gastvrije en klantvriendelijke bediening. Niets binnen de hokjes, alles is bespreekbaar. Wijnen zijn uitstekend. Op aanraden van bedoWij kozen het Peking eend menu; zalig. Kregen na afloop nog een drankje aangeboden. Zo aardig. Wij komen op zeker terug, hopelijk dan met mooi weer zodat we het prachtige terras kunnen testen. Aanrader dus. Gewoon doen. Tenzij je niet verder durft te gaan dan de Babi Pangang bij de chinees op de hoek..
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk die pekingeend hier. Blijft gweldig. Als je het menu kiest krijg je diverse verschillende gerechten van de eend. Een van de betere plaatsen om dat te eten. Toch blijven de flensjes mijn favoriet. Vriendelijke bediening. Goede wijnen.
hendrik jan K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was erg gezellig en sfeervol, prima bediening, maar om het eten echt te beoordelen moeten we nog een keer terug. Had liever wat echte peking-eend gehad dan alleen in een wrap; aan de kokkels zat niet veel smaak en het vegetarische gerecht was met tofu, dat kan toch eigenlijk niet meer?
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
vooral prijs/kwaliteit een punt.(te duur)