Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Chung

Aziatisch met een twist

Als basis de Aziatische keuken, maar dan wel met een Europese twist. Dit levert een spannend menu op waarbij je, zowel tijdens een lunch als tijdens een exclusief diner, van de ene verrassing in de andere valt. Bij al dat moois zijn prachtige wijnen uitgezocht die je maaltijd perfect complementeren. Tel daar de warme gastvrijheid bij op en je hebt een geweldige eetervaring die je niet snel zult vergeten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Chung

Metro Blaak / Beurs / Stadhuisplein Tram / Bus / Trein Centrum Rotterdam
  • Kom je met de auto?
    Zijstraat van de Meent. Een van de drukste straten van Rotterdam. Achter het stadhuis en daarom zeer geschikt voor trouwlocatie.
  • : Parkeergarage Meent

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vanavond voor het eerst hier gegeten vanwege een gekregen dinerbon. Wij staan altijd open voor nieuwe restaurants en zijn oprecht bij Chung verrast. Super gastvrije en klantvriendelijke bediening. Niets binnen de hokjes, alles is bespreekbaar. Wijnen zijn uitstekend. Op aanraden van bedoWij kozen het Peking eend menu; zalig. Kregen na afloop nog een drankje aangeboden. Zo aardig. Wij komen op zeker terug, hopelijk dan met mooi weer zodat we het prachtige terras kunnen testen. Aanrader dus. Gewoon doen. Tenzij je niet verder durft te gaan dan de Babi Pangang bij de chinees op de hoek..
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk die pekingeend hier. Blijft gweldig. Als je het menu kiest krijg je diverse verschillende gerechten van de eend. Een van de betere plaatsen om dat te eten. Toch blijven de flensjes mijn favoriet. Vriendelijke bediening. Goede wijnen.
hendrik jan K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was erg gezellig en sfeervol, prima bediening, maar om het eten echt te beoordelen moeten we nog een keer terug. Had liever wat echte peking-eend gehad dan alleen in een wrap; aan de kokkels zat niet veel smaak en het vegetarische gerecht was met tofu, dat kan toch eigenlijk niet meer?
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
vooral prijs/kwaliteit een punt.(te duur)
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hier kan je zo lekker eten! Zelf vind ik de plek niet leuk en die sfeer binnen ook niet echt gezellig, maar voor het eten kom ik er graag!
Jacobus V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Menu kaart niet mijn tic. Niet voldoende gegeten met 4 gangen menu. Hoge prijs.
Akoestiek erbarmelijk, lijkt kippenhok.
Heel veel zaken hebben niet eens een menukaart.
Niet aangegeven terplekke dat men niet genoeg heeft gegeten.
Ik ken zaken die duurder zijn.
Akoestiek op een ZATERDAG is nou eenmaal rumoeriger. Voor maandagen heb ik altijd plek.
kenneth C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hadden Peking menu en was verrassend. En we hadden een Verrassing menu en die was weer matig verrassend.
Voor het hoofdgerecht was het wel lang wachten, nog net geen half uur. Eten was gemiddeld smakelijk. Service overall kan beter, vond de bediening aan ons tafel was zeer bescheidend tot ongezellig.
René K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Een verrassend Peking eend menu dat je bijna nergens anders zo krijgt. Leuk ook combi drankje op buitenterras boven het water in hartje Rotterdam en dan binnen het Peking eend menu !
Hanna K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Was heerlijk (pekingeendmenu), zonder te heftige smaken of te zwaar op de maag. Precies goed qua porties en smaken. Prima wijn en vriendelijk bediend.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Eten bij Chung is altijd top. Het verassings menu is ook echt een aanrader, nog nooit teleur gesteld en elke keer weer bijzondere smaken.
Juliette H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Goede kwaliteit. Nauwelijks Peking Duck gegeten. Daar staan ze om bekend. Dus wellicht niet helemaal objectief.
jacq-lex V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Altijd genieten bij Chung !! Heerlijk eten en een zeer prettige sfeer. Vriendelijk en bekwaam personeel. kortom: een aanrader !!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prettige sfeer; ongedwongen; fantastische smaaksensaties; goede en attente bediening; prijs goed
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Eten is zeer goed. Smaken zijn verfijnd, duidelijk Aziatisch maar met een moderne twist. Personeel is behulpzaam. Shared dining geeft je de mogelijkheid meerdere gerechten te proeven (erg fijn), maar wij gaan volgende keer voor een verassingsmenu.
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een heerlijke keuken. Altijd verrassend. Pekingeend een aanrader. Goede wijnen. Niet overslaan als je van Aziatisch houdt en in Rotterdam bent. Geen vergelijken met een "normaal" Chinees restaurant overigens.
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zalig gegeten!!!! Peking eend menu absolute aanrader! Heerlijke wijn. En geweldige bediening! Kortom een absolute aanrader.