Over het restaurant Chung

Aziatisch met een twist

Als basis de Aziatische keuken, maar dan wel met een Europese twist. Dit levert een spannend menu op waarbij je, zowel tijdens een lunch als tijdens een exclusief diner, van de ene verrassing in de andere valt. Bij al dat moois zijn prachtige wijnen uitgezocht die je maaltijd perfect complementeren. Tel daar de warme gastvrijheid bij op en je hebt een geweldige eetervaring die je niet snel zult vergeten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Chung

Metro Blaak / Beurs / Stadhuisplein Tram / Bus / Trein Centrum Rotterdam
  • Kom je met de auto?
    Zijstraat van de Meent. Een van de drukste straten van Rotterdam. Achter het stadhuis en daarom zeer geschikt voor trouwlocatie.
  • : Parkeergarage Meent

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Chung

Rita S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Het was weer 1 geweldige smaak sensatie. Besneeuwde kerstboompjes eind januari vinden wij wat vreemd ook al kom je om te eten.
Mathieu R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Pekingeend is hier de specialiteit. Het was lekker, wij komen zekker terug !
Wij waren met de hele familie (2 voolwassenen een 3 kinderen): iedereen heft het leuk gevondeb.
De restaurant is rustig.
Elise D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Alle gerechten waren heerlijk en mooi opgemaakt. Jammer dat de bediening wat rommelig was. Te veel verschillende mensen aan tafel.
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Geweldig lekkere Peking Duck!
Shais .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten, de gerechten zijn heel toegankelijk voor bijna iedereen maar hebben toch een eigen twist.
Bediening is heel vriendelijk en kundig. Het restaurant zelf heeft een hele intieme sfeer. Erg leuk voor een date.
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Kwaliteit uitstekend! Te weinig Oosters.
G. S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten met familie, fijn dat we aan een ronde tafel zaten.
Bediening was niet opdringerig om maar continue te vragen of je nog wat wil drinken.
Nee precies goed.
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heel fijn gegeten, prettige bedieningen, helemaal top!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Uitstekend, heerlijk gegeten, deskundig personeel. Locatie is verrassend in het centrum. Een aanrader voor iedereen! Bijpassende wijnen zijn ook prima.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Verrrassings menu was ook heel verrassend. Divers van smaak en opmaak. Prima presentatie. Prettige en correcte bediening. Nieuwe wijn ontdekt! Goed voor herhaling.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Chung is een blijvertje. Aandacht voor kleine details. Bij binnenkomst worden de jassen aangenomen, ruim personeel aanwezig voor de service. Als je je servet op de grond laat vallen krijg je een nieuwe, de dames krijgen altijd als eerste bediend zowel bij drank als bij het eten, erg fijn allemaal. 5 gangen verrassingsmenu met amuses tussendoor en de juiste wijnen erbij was weer erg goed, erg lekker gegeten. Op het laatst na het toetje koffie met cognac voor mijn zwager en ik een Glenlivet 18 years, single malt whiskey. De (erg jonge) ober dacht dat mijn whiskey ook cognac was, dus hij verwarmde de whiskey en schonk het in een cognac glas. Kon er wel om lachen en ik vond het fijn dat hij ook weer wat geleerd heeft. Zeer genoten.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vrouw en dochters. Dit ivm de 16e verjaardag van onze jongste dochter.
Smakelijke gerechten en aardige bediening.
Komen zeker nog eens.
Gr Mark Bos
Nelis01 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wij hebben hier gisteren voor het eerst gegeten en gekozen voor het peking eend menu. Genoten van de diverse bereidingen en een zeer verassend toetje,TOP!
Ansje M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We hebben gezellig gegeten bij chung. Ze vonden zelf het hoofdgerecht te klein en hierdoor kregen we een extra gerecht..

Ik proef nog de zeebaars en de home made dim sum... We zijn heerlijk verrast met alle lekkere gerechtjes...
19ruud44 D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gerechten waren mooi uitgevoerd en goed op smaak. Porties voor de gemiddelde eter ruim voldoende. Bediening attent. Een mooi en gezellig restaurant.
Wij hadden een prettig etentje maar dit restaurant is zeker niet te vergelijken met de Chinese restaurants “ oude” stijl.
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Geweldig, uitnodigend, perfect verzorgd!!
We kwamen voor 6 gangen Peking eend, helaas maar 5 gangen plus een overigens heerlijk desert
Waarom helaas maar 5...., er mocht zeker nog wel zo'n heerlijke bereiding van Peking eend bij!!
WOW
Wiebe V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Leuk restaurant met vlotte bediening. Oprechte aandacht. Eten was top! De eend, vis en rib waren stuk voor stuk mooie gerechten.
Freek F.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Een aanrader is het verassingsmenu met een afgewogen variëteit in gerechten waarbij de verassing de smaaksensaties zijn!
Mikail T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
6-gangen met begeleidende wijnen, niets op aan te merken, heerlijke wijn-spijs. Alleen maar genkten, complimenten aan de bediening.
Frank Herreveld .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wat een fantastisch restaurant is dit toch, alles tot in de puntjes verzorgd. Van de gastvrije ontvangst en kundige en vriendelijke bediening, tot aan de voortreffelijke keuken en fraaie presentatie. En niet te vergeten de wijnlijst, zo fraai zie je het niet vaak, zeker niet bij Oosters georienteerde restaurants, hoewel ik Chung daarmee tekort doe. Het advies bij de wijnkeus bleek weer spot-on. Wat hebben we weer genoten, veel dank en tot spoedig ziens Chung!