Over het restaurant Chung

Aziatisch met een twist

Als basis de Aziatische keuken, maar dan wel met een Europese twist. Dit levert een spannend menu op waarbij je, zowel tijdens een lunch als tijdens een exclusief diner, van de ene verrassing in de andere valt. Bij al dat moois zijn prachtige wijnen uitgezocht die je maaltijd perfect complementeren. Tel daar de warme gastvrijheid bij op en je hebt een geweldige eetervaring die je niet snel zult vergeten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Chung

Metro Blaak / Beurs / Stadhuisplein Tram / Bus / Trein Centrum Rotterdam
  • Kom je met de auto?
    Zijstraat van de Meent. Een van de drukste straten van Rotterdam. Achter het stadhuis en daarom zeer geschikt voor trouwlocatie.
  • : Parkeergarage Meent

Caner H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Chung is een toprestaurant en aan te raden vooral met de feestdagen. Dit was de tweede keer dat wij hier waren met de kerstdagen. Vriendelijke bediening en mooie locatie op het water. Wij gingen voor een 5 gangen diner en het eten was heerlijk. Normaal gesproken zijn wij niet dol op oesters, maar de gestoomde oesters zijn een aanrader. Wij komen zeker weer terug.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben gekozen voor het Pekingeend menu . De Pekingeend is niet voor niets wereldberoemd in Rotterdam. De soep smaakte zoals je deze in China ook krijgt . En heel leuk dat je ook de eend op meerdere manieren geserveerd krijgt .Bediening ook zeer vriendelijk en attent . Hier komen wij zeker een keer terug
Natasha V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heeeeeeeeerlijk gegeten! Ongelooflijk lieve gastheer en leuke proffesionele bediening. Het eten was echt goddelijk. Kalfswang.... kabeljauw, EEND, sashimi, coquilles....... ik heb in tijden niet zo goed gegeten! Ik raad het iedereen aan!
Jitse H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening. Konden orobleemloos van een 4 gangen naar een 5 gangen menu switchen, vooral hiervoor gekozen omdat alles zo heerlijk smaakte. Met veel zorg en precisie bereid, heerlijke wijn erbij en vlotte aardige bediening! Korrom hier komen we graag nog een keer terug!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het peking eend menu is heerlijk. Het voorgerecht wordt aan tafel voorbereidt. Goede service, er wordt gevraagd hoe snel de gerechten na elkaar mogen worden uitgeserveerd.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Bleek te bestaan uit 6 gerechten! Smakelijk, verrassend (hert) en prima wijn erbij. Daar komt bij dat Chung goede gastheer is met oog voor zijn (vaste) gasten. Een aanwinst!
Sharmila A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten!!! Een dikke 10 voor mr chung!
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer vriendelijke, attente en vrolijke service. Pekingeend menu was uitstekend. Het soepje was verrassend, lekker pittig. De rest van de pekingeend gerechten waren super. De wijnen hier zijn ook goed en zeer ruime keuze. Voor de liefhebbers van de chineese keuken een prima adres om langs te gaan.
hansenyvon .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een geweldige ervaring beleefd met het 6 gangen Pekingeend menu. Nooit geweten dat je zoveel verschillende en heerlijke dingen daarvan kunt bereiden. Eten was echt voortreffelijk. De bijpassende wijnen uitstekend en de bediening sloeg werkelijk alles. Heel adequaat en zeer vriendelijk. Met z'n viertjes (samen 310 jaar oud) hebben we een heerlijke avond gehad. Het zal ook wel niet bij deze eerste keer blijven. Kortom: Topzaak.
GerardenHeleen V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Onze eerste keer in dit restaurant. Heel goed gegeten! Verrassingsmenu, 5x heerlijk bereide gerechten. Bediend door een hele leuke en gastvrije jongedame, zij maakte onze avond erg leuk door de aandacht die we kregen. Inrichting is niet verkeerd, maar wat ons betreft mag het wel iets meer 'cosy'!
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Verassend gegeten, spannende combinatie van Oosters en Frans, aanrader!
Melanie M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Pinking eend voor 2 personen. Alle smaken vallen goed samen met verassende smaak explosies. Een ding zeker, hier komen we vaker terug.
Mike T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gekozen voor het 5-gangen menu van de chef. Een aantal vleesgerechten leken qua smaak nogal op elkaar wat jammer was. Mijn verwachtingen waren misschien iets te hoog door de berichten van vrienden. Ik wil hier nog weleens terugkomen, maar dan voor het pekingeend menu.
Tania K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Fantastisch eten, sublieme wijnen, professioneel en heel vriendelijke
bediening. Chung zelf is een jonge gedreven ondernemer met aandacht voor zijn gasten. Het verrassingsmenu is een absolute aanrader!!
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Chung maakte gister het hoge cijfer niet waard. Een korte bloemlezing; Iens-reservering niet bekend (ontving zelf we, bevestiging), prijs/kwaliteitsverhouding 5 gangen menu uit het lood: gerechten niet verfijnd, de saus moet het doen. Jacobsschelpen weinig smaak, te lang in de oven gestaan, visgerecht moest zout bij gevraagd worden vanwege smaakloosheid. Kortom, de pretenties kunnen niet (meer) waar worden gemaakt. Kom op Chung, niet langer achterover leunen!
samanthagreat .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met mijn familie lekker genoten van de 4 gangen menu. Heerlijk gekruid .Voor mij mocht er wat peper bij.
De service is attent en vriendelijk.De sfeer is leuk en plezierig.we komen nog terug
Sharmila A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wat heb ik genoten van mijn verjaardagsdiner bij mr chung! Zoals altijd heerlijke gerechten! Kom hier altijd met veel plezier terug. Mijn favoriete restaurant!!9
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vanavond hier met vrienden heerlijk gegeten. Mooi en leuk ingericht restaurant. Chung heel vriendelijk en gastvrij. Hebben ons laten verassen en dit was zeer zeker de moeite waard. Een heerlijke witte wijn en biertje van de tap, sashimi van zalm en tonijn in heerlijke zeewier dressing. Stoomgerechten met pikante saus. Toen een heerlijke coquille met avocado en zalige dressing. Daarna mosselen in een overheerlijke saus, aansluitend een visgerecht, wijting, wat opgediend werd als een schilderijtje echt super mooi opgemaakt. En als afsluiter hertenbierstuk die om te zuigen was zooo lekker. En toe koffie. Hebben een hele gezellige en smaakvolle avond gehad. Zeer zeker een aanrader. Chung, onze complimenten ga zo door!????????
Christiaan L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gekozen voor het 3-gangen diner. De lam was super mals en erg lekker. Service was goed en niks op aan te merken.