Over het restaurant Chung

Aziatisch met een twist

Als basis de Aziatische keuken, maar dan wel met een Europese twist. Dit levert een spannend menu op waarbij je, zowel tijdens een lunch als tijdens een exclusief diner, van de ene verrassing in de andere valt. Bij al dat moois zijn prachtige wijnen uitgezocht die je maaltijd perfect complementeren. Tel daar de warme gastvrijheid bij op en je hebt een geweldige eetervaring die je niet snel zult vergeten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Chung

Metro Blaak / Beurs / Stadhuisplein Tram / Bus / Trein Centrum Rotterdam
  • Kom je met de auto?
    Zijstraat van de Meent. Een van de drukste straten van Rotterdam. Achter het stadhuis en daarom zeer geschikt voor trouwlocatie.
  • : Parkeergarage Meent

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

Marlyn M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Een fantastisch restaurant. Heerlijk genoten van de viergangen verrassingsmenu van de chef. Een ware culinaire smaakexplosie. Heerlijk met iets wat prijzige wijnen. De service is uitstekend. Het was een vrij rustige maandagavond, niet heel veel gasten, maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Op en top een geweldige culinaire ervaring welke zeer voor herhaling vatbaar is. Een aanrader voor ieder gelegenheid.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hadden de verrassingsmenu, was heerlijk! En natuurlijk ook de flensjes met eend genomen!
De bediening was super en de persoonlijke aandacht van dhr Chung was leuk.
We komen zeker terug!
Wijnand W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke ligging, vriendelijk personeel, kwalitatief goed eten, genoeg ruimte tussen de tafels, aparte maar leuke kaart en genoeg eend :)
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk! Het peking eend menu is echt een aanrader. Ook een heerlijk toetje en de service is super. Verder moet dit commentaar uit 120 tekens bestaan dus typ ik dit er maar bij
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gereserveerd via Iens en voor het eerst bij Chung gegeten met 6 personen. We kregen een ronde tafel, wat perfect is voor met ons 6-en.

6 x verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Bob-glazen mogelijk. Goede uitleg van gerechten en aan tafel wordt de peking eend geserveerd wat een extra dimentie geeft.

Prijs kwaliteit vond ik uitstekend, had zeker 25% duurder verwacht, als je dan een fantastische avond hebt gehad, geheel tevreden en de prijs valt dan ook nog eens mee,.....

Zeker aan te raden!
sauda R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Chung verzorgt soms de catering bij ons bedrijf, wij zijn van oorsprong een Singaporees bedrijf. Laatst alleen een borrel laten cateren, maar wat doen ze het goed en weer even proffesioneel als altijd. Ook als onze board uit Singapore komt bestellen we de beroemde eend, nasi enz. alles wordt netjes opgediend en ook weer opgeruimd. Echt een aanrader!!
Cokky S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
weer heerlijk gegeten.
vooral onze favorieten: de heerlijke flensjes met peking eend
de oesters met zwarte bonen
én niet te vergeten de heerlijke zoet zure kip
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Speciaal menu i.v.m. het Chinese Nieuwjaar, dus 9 gangen voor een zeer redelijke prijs. Ook een paar authentieke Chinese gerechten tussen de "klassieke" Chung gerechten, erg verrassend en lekker. Alleen het toetje, kleefrijst balletjes gevuld met zwarte sesam in rode bonen dessert soepje was niet helemaal mijn smaak, maar ben geen echte toetjes liefhebber. Hoeveelheid was ruim voldoende, zelfs 1 gang over moeten slaan, waren helemaal voldaan. Zo als eigenlijk altijd, weer een heerlijke avond gehad bij Chung.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het is altijd zeer verrassend om hier te genieten van de chef Chung zijn creaties. Al meerdere keren gegeten en tot nu toe alleen nog maar gekozen voor het chef's verrassingsmenu. Hoe mooi de overige gerechten op de kaart ook zijn, het blijft ons telkens verrassen. Wat zeker uniek is zijn de goede wijnen. De tafeldame is vriendelijk en altijd in voor een geintje. Klasse is het dan ook dat ze netjes gedag komt zeggen als ze iets eerder vertrekt. We hebben zeker ook nu weer genoten. Zelfs zo erg dat we na ons toetje nog een keer 'voor het lekker' de flensjes met peking eend hebben genomen. Toppertje!
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met familie gegeten. Personeel deed zijn best maar liet ook vaak zaken op de grond vallen (fles, bestek, bord). Maakte onrustige indruk. Eten was prima maar niet verrassend.
Paulis .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteren 26 januari weer eens gegeten bij Chung. Deze keer niet voor een vast menu gegaan maar a la carte gegeten:
Ossenhaas in zwarte bonensaus met groenten, Aubergine en waterkastanje, Buikspek krokant en krab. Weer heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst door Chung en een chocolade mee bij vertrek vanwege het chinees nieuwjaar.
Waarom hebben alle Aziatische restaurants tegenwoordig van dat ongezellige blauwe licht?
vincent K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij 5 gangen menu helaas geen dessert inbegrepen.
Jordy K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We zijn met zijn vieren uit eten geweest bij restaurant Chung. Het eten was erg goed. De bediening was super, we hebben geen lege glazen gehad, maar ze zijn ook absoluut niet opdringerig. Er was wel vrij veel geluid waardoor je soms je best moest doen om elkaar te verstaan. Al met al een absolute aanrader!
Caner H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk eten. Aanrader kalfswang en pekingduck. Sfeer is niet super maar eten en bediening maakt het helemaal goed. Zeker een aanrader!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Chung is een toprestaurant en aan te raden vooral met de feestdagen. Dit was de tweede keer dat wij hier waren met de kerstdagen. Vriendelijke bediening en mooie locatie op het water. Wij gingen voor een 5 gangen diner en het eten was heerlijk. Normaal gesproken zijn wij niet dol op oesters, maar de gestoomde oesters zijn een aanrader. Wij komen zeker weer terug.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben gekozen voor het Pekingeend menu . De Pekingeend is niet voor niets wereldberoemd in Rotterdam. De soep smaakte zoals je deze in China ook krijgt . En heel leuk dat je ook de eend op meerdere manieren geserveerd krijgt .Bediening ook zeer vriendelijk en attent . Hier komen wij zeker een keer terug
Natasha V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heeeeeeeeerlijk gegeten! Ongelooflijk lieve gastheer en leuke proffesionele bediening. Het eten was echt goddelijk. Kalfswang.... kabeljauw, EEND, sashimi, coquilles....... ik heb in tijden niet zo goed gegeten! Ik raad het iedereen aan!
Jitse H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening. Konden orobleemloos van een 4 gangen naar een 5 gangen menu switchen, vooral hiervoor gekozen omdat alles zo heerlijk smaakte. Met veel zorg en precisie bereid, heerlijke wijn erbij en vlotte aardige bediening! Korrom hier komen we graag nog een keer terug!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het peking eend menu is heerlijk. Het voorgerecht wordt aan tafel voorbereidt. Goede service, er wordt gevraagd hoe snel de gerechten na elkaar mogen worden uitgeserveerd.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Bleek te bestaan uit 6 gerechten! Smakelijk, verrassend (hert) en prima wijn erbij. Daar komt bij dat Chung goede gastheer is met oog voor zijn (vaste) gasten. Een aanwinst!