Chung Wah

31-206869727

Meer informatie over restaurant Chung Wah

Tinoz .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Zeer goede afhaal Chinees, je kan er ook zitten maar het is niet heel gezellig binnen en het draait om afhalen. Hun kip en knapperige broccoli met mie is een van mijn favorieten. Ze hebben ook heerlijke zelfgemaakte grote loempia's met veel kip erin...een echte aanrader! Verder is de dame achter de counter erg vriendelijk. Topper voor hongerige mensen uit de Spaarndammerbuurt, Houthavens en Jordaan:)
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Niet echt een zaak om gezellig te dineren (slechts 3 tafeltjes). Dit is echt een afhaal Chinees, maar van zeer goede kwaliteit. Consistente kwaliteit met heerlijk verse ingrediënten. De dame in de bediening is altijd zeer attent en vriendelijk.
Rich G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
ik haal hier al jaren mijn lekkere hapjes.
De liefste en aardigste mevr van heel Amsterdam voor mij.
Heet lekker eten en is altijd beleefd en vriendelijk.
Sharon M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Ik ben fan van hun tomatensoep. Haal dit ongeveer een keer of 3-4 per maand. Verder is de chinese groenten met tofu echt awesome. Mijn favoriete afhaal in de spaarndammerstraat en altijd vriendelijk!
Jiro .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
't Ziet er niet uit, maar het gaat om de inhoud! Goed eten qua prijs-kwaliteit, lekker veel, en de dame bij de kassa is echt de allerliefste bediening die je je kunt wensen.
Mark F.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Grote porties, niet duur, lekker eten. Ja, de smaak is echt goed en niet teveel aangepast. Ga niet voor het decor of de sier. Ik ga er een paar keer per maand iets ophalen.
Binh-an N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Van de porties kan ik altijd 2 dagen eten.(vooral de combinatie gerechten)

Ik bel altijd van te voren, want ze hebben ongeveer 15 minuten nodig om het te bereiden. Zo pik ik het gelijk op en kan ik doorrijden.

Zeer goede restaurant dus voor afhaal en niet blijven eten vanwege verouderde en kleine interieur.

Vriendelijke service die altijd met een lach voor je klaarstaat, en altijd goed lekker eten.

Van een bestaande klant: reeds 50 bestellingen gemaakt.