Chun Lin

Meer informatie over restaurant Chun Lin

• Terras
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wild gegeten ontvangst was zeer gastvrij zeer vriendelijke mensen vooraf fazant met een heerlijk sausje bouillon van duif vond ik persoonlijk beetje flauw hoofdgerecht hert in pepersaus heel lekker de nasi heel lekker met truffel en fazant apart. Zag bij onze buren aan tafel ook heerlijke gerechten komen.
M-i .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Bij het Wild Eten in de Achterhoek arrangement hoorde ook een 3 gangen Wildspecial bij restaurant Chun Lin. Wij hadden geen duidelijk beeld bij de combinatie Chinees en Wild. Wat werden wij verrast.
Na een vriendelijke ontvangst door eigenaar Rick werden we naar een mooie tafel gebracht. Na het gebruikelijke aperitiefjes bestellen en de schaal met knapperige kroepoekjes kwamen we op het menu en welke wijn daarbij te bestellen. Rick wilde niet veel over het menu verklappen maar deed wel suggesties voor de erbij te drinken wijnen. Dat advies hebben we maar opgevolgd. Het bleken goed gekozen combinaties. [maar de namen ben ik vergeten. Sorry].
Als eerste gang kwam een ‘flensje’ gevuld met eendenvlees. Prachtige presentatie. Het sausje er bij haalde de smaken verder op. Een feestje.
Daarna een soep met wilde duif, een variatie aan paddestoelen en een kwarteleitje. Een smaakvol geheel. Prima bouillon, mooie stukjes vlees, paddestoelen met bite en een zacht gekookt kwarteleitje dat in de mond als smaakbommetje explodeerde.
Hoofdgerecht was Hert. Op zijn Chinees met knapperig gewokte groenten en een pittige saus. Uitstekend op smaak. Daarbij werd “Wilde Nasi” geserveerd. Nasi met stukjes fazant en met piepkleine stukjes groenten en een rijk boeket aan kruiden. Zonder twijfel de beste nasi die wij in jaren hebben gegeten.
Voor een toetje was geen ruimte meer en hoort ook niet echt bij een Chinese maaltijd. Ter afsluiting namen we een pot heerlijk geurige Jasmijn thee. Die kregen wij geserveerd in een aparte ruimte met een knapperig haardvuur. Daar hebben wij nog nagepraat met Rick en met andere gasten. Een prima avond en zeker voor herhaling vatbaar.
NathalieHoe .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Klassiek net restaurant. Leuke en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Veel gerechtjes gehad, allemaal even lekker. Van het toetje ijs van het huis, had ik meer verwacht dan alleen maar vanilleijs met vers fruit. Meloen was zuinig geschild, daardoor zat je bijna schil te eten. Niet zo lekker.
Annetk1 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We waren een dagje op visite bij mijn ouders die op een camping staan in Barchem. Omdat mijn man trek had in Chinees eten, hebben we gereserveerd bij Chun Lin. Mijn moeder en ik zijn normaal gesproken niet zo dol op Chinees eten maar ik ben zeer positief verrast door het eten van Chun Lin. Ik koos het combi-menu. Hier kun je uit ongeveer 15 gerechten 3 gerechten kiezen + bami of nasi. Ik besloot het eenvoudig te houden en koos voor de saté, Kerry ko en vegetarische loempiaatjes met bami. Meer dan genoeg voor een persoon en heel erg lekker. Totaal niet vet en alles smaakte heel erg vers, ook de bami was veel lekkerder dan ik gewend ben. De prijs van het eten is prima voor deze kwaliteit.

Het personeel is zeer vriendelijk en maakt het de gast naar zijn zin. Naast ons werd een verjaardag gevierd en door de aandacht van een personeelslid werd het echt een feest.

Het restaurant ziet er verder keurig uit. Stijlvol, licht, ruim, schoon, de tafels zijn keurig gedekt met zilver bestek en mooi servies. Bovendien heb je mooi uitzicht door de vele ramen.
Madmarky .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Chun Lin staat in de wijde omgeving bekend om de goede kwaliteit en dat is meer dan terecht! De gerechten op de menukaart zijn authentiek, uitgebreid en smaken heerlijk, eigenlijk precies zoals ze in Azië ook klaargemaakt zouden worden in een goed restaurant. Wat dat betreft zijn ze niet te vergelijken met het gemiddelde Chinese restaurant in Nederland. Zeker eens proberen!

Het personeel is vriendelijk en de bediening is vlot, ze doen echt moeite om het de gasten naar de zin te maken. Het pand is netjes ingericht, zit op een mooie locatie met goed uitzicht door de vele ramen.
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015

Met zes golfvrienden gegeten bij Chun Lin, ontvangst en entourage gaven ons direct een goed gevoel dat wij op een prima locatie waren beland. Bijzonder was dat het hele restaurant op een woensdagavond geheel vol zat. Het eten wat wij bestelde voldeed volledig aan de eerste indruk die wij hadden bij binnenkomst. Een uitgebreide Chinees Indische rijsttafel was perfect verzorgt, gerechten werden gedurende de gehele maaltijd probleemloos aangevuld. De bediening was ontspannen en zeer plezierig, en maakte met humor de avond tot een compleet succes. Barchem is voor onze groep niet direct in de omgeving, maar mijn tafelgenoten en ik zullen zeker als wij in de buurt komen besluiten om wederom bij Chun Lin aan te schuiven. De uitgebreide kaart bied zeer veel uitdagingen die nog uitgeprobeerd kunnen worden. Een punt van kritiek is dat de wijnkaart in verhouding met de prijs/kwaliteit van het eten duidelijk meer aandacht moet krijgen.
Groet Roedie
Dennisdewaard .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Op advies van meerdere mensen zijn wij uit eten gegaan bij het restaurant Chun Lin in Barchem. Wij kozen als voorgerecht voor enerzijds de flensjes en anderzijds een vogelnestje met garnalen en St. Jakobsschelpen. Wij waren allemaal bijzonder tevreden over het voorgerecht. De garnalen en St. Jakobsschelpen waren vers en smaakten prima, hetzelfde gold voor de eendenflesjes die aan tafel worden gesneden en gerold door de bediening van het restaurant. Echter, de hoofdgerechten waren het beste. We hebben twee keer gekozen voor de Ho Koo gerechten met Pekingeend, die in een gloeiend hete pan worden geserveerd aan tafel op een "warmhoudplank". De Pekingeend werd al van te voren als zeer goed gewaardeerd en dat was dan ook zeker te proeven. De pekingeend is ontzettend mals met een knapperige korst en wordt bovendien geserveerd met meerdere wok groenten en een saus naar keuze (Sichuan, pepersaus etc.) Tevens wordt er bij elk hoofdgerecht bami, nasi of witte rijst geserveerd naar keuze. Oftewel, de porties zijn meer dan groot genoeg voor elke eter.

Wij waren tevens zeer te spreken over de bediening. Onze bediende was vriendelijk, attent en raadde ons tevens aan welke sauzen het beste waren bij elk gerecht. De bediende was overigens ook zeer goed te verstaan, iets wat tegenwoordig soms nog lastig te vinden is een oriëntaal restaurant. Het decor van het restaurant is netjes ingedeeld en biedt bovendien buiten ook genoeg tafels aan onder de verwarming bij lagere temperaturen. Binnen in alles netjes verzorgd, worden de servetten en het bestek bij aankomst voor U neergelegd, rondom uitstekend dus. Buiten is er tevens een kleine speeltuin die genoeg plaats biedt voor kinderen om te spelen als het weer dit toelaat.

Kortom, wij waren zeer te spreken over het eten en komen zeker nog eens terug!
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Met de buurtjes gegeten. De menus zijn voor min 2 personen, en de buurman en ik waren het roerend eens. Buurvrouw had dus niets meer te kiezen qua menu. Bediening is bijzonder, minimaal gesteld. Prettig, humorvol en informeel als je dat op prijs stelt. Dat verdient een compliment. Het eten is niet dat van een gemiddelde chinees. We hadden een toegankelijk 4 gangen menu. Met verrassende gerechtjes. Overall duidelijk smakelijker en verzorgder dan bij de chinees op de hoek. Het is ook wat duurder, maar dat eet je er van af. De sauzen top en het vlees mals en sappig. Bami is hier anders dan anders. Ik ga op zoek naar het merk en de bereiding. Een bezoek waard. Kom nog een terug om noordzeekwal met zeekraal te eten. Dat heb ik echt nog nooit gehad en men vertelde mij dat het best lekker zou zijn. Bij chun lin durf ik zoiets aan. Zondermeer!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Weer heerlijk gegeten. Kwaliteit van de tarbot en de tong waren voortreffelijk. Locatie is fantastische zowel binnen als buiten. Rick bedankt voor weer een mooie avond.

Willem K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
we waren in de buurt van Lochem en keken in de Lekker voor een restaurant.Chun lin en ook niet ver van ons hotel.Het begon goed: Flensjes ,heerlijk gevuld ,met een lekkere saus.Daarna een werkelijk kraakverse St. Jacobs schelp.Echt bijzonder! Het gestoomde hapje met garnaal en vlees nog steeds lekker.Maar dan:Hoewel we echt gelezen hadden nog twee gerechten te krijgen,verraste men ons met een bord waarop zowel het varkensvlees als het rundvlees weliswaar gescheiden door een plakje ogroente was geschoven.Het was al laat en we hadden het idee dat de kok naar huis wilde.Bovendien was het varkensvlees gewoon vies van smaak en het rundvlees taai.Een domper op een zo goed begonnen maaltijd. Excuses kwamen bij een nauwelijks verstaanbare mevrouw niet over haar lippen!Hier zien ze ons niet meer terug.
Famjansen1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
We kwamen hier meerdere malen per jaar (ophaal en diner), maar gaan de weg werd de kwaliteit beduidend minder en de gastvrijheid is tegenwoordig helemaal ver te zoeken.
Jammer, maar helaas.

Vragender .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Allereerst de locatie! Fantastisch, midden in het bos tussen Lochem en Barchem en met de mogelijkheid buiten op het terras te eten.
Je hebt chinezen en chinezen dit is één van de weinige chinezen die het woord culinair restaurant mogen dragen van mij.
Zeer goede wijnkaart met navenante prijzen.
Als je iets te vieren hebt kies dan voor het verassingen menu je hebt dit in 4 prijsklassen van af 30,- tot 60,- al naar gelang het aantal gangen.
Elke gang is werkelijk een verassing en een streling voor de tong!
Vraag naar een wijn arrangement en je krijgt bij elke gang een passende wijn, en laat die keuze maar gerust aan de eigenaar over want hij is een echte kenner.
Dus bent u uitgekeken op wok chinezen en chinezen van het afhaalmenu type ga dan naar chun lin.