Chuku Yuen

Dinsdag t/m Zondag: 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Chuku Yuen

Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten en aardig personeel. Naast de kaart ook nog een buffet met met name heerlijk dessert.
Maar is eigenlijk niet nodig want de 5 rondes lukt echt niet. Meer dan voldoende al na 3 rondes.
Pravesh B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Eten was redelijk. Porties erg klein maar sushi was wel vers. Drankjes redelijk prijzig. Gemiddelde all you can eat restaurant.

Wel zeer negatieve ervaring met de dame aan de kassa. Ik heb namelijk gebruik willen maken van een promotie, een flyer dat ik in de brievenbus heb gehad. Daarbij was de actie 2 eten en 1 betalen. Ik was de flyer helaas vergeten in mijn andere jas. Aan de kassa kreeg ik te horen dat ik de flyer moest aantonen anders kreeg ik geen korting. Ik heb wel foto's van de flyer en die liet ik ook zien, maar dat was niet geldig. De kassa dame werd erg onbeschoft en vroeg mij of ik wel Nederlands kon lezen op een wat vervelende toon. Ik heb toen het hele bedrag moeten betalen en geen enkel beetje fatsoen kwam eruit. Heel jammer dit. Ik kom hier nooit meer terug. Geld kloppers.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heel lekker eten, de moeite waard om eens langs te gaan, vriendelijke bediening!
Roderick J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Mooie gerechten. Het is een All You Can Eat concept, maar daar merk je in de service en in de gerechten niets van terug. Erg goed!
Mahsa S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Verse sushi, vriendelijk personeel en mooie inrichting. De ingrediënten voor een toppe sushi belevenis! Een aanrader voor de sushi liefhebbers :-)