Chuku Yuen

Dinsdag t/m Zondag: 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Chuku Yuen

Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Zondagavond op moederdag zijn we hier gaan eten. Zowel binnen als buiten werd er reclame gemaakt over kortingsactie (vr t/m zo nu € 25,95 pp ipv € 28,95 pp.) Bij het afrekenen zagen we dat de korting niet verrekend was. De eigenaresse(denken we) zei dat de korting niet geldt op feestdagen. Uuhh maar dat staat nergens vermeld?? De sfeer werd ook meteen grimmig doordat ze haar stem begon te verheffen en om verder gezeik te voorkomen hebben we het zo maar gelaten. Ook werden onze ouders niet voorzien van 65+korting vanwege de actie?? Wat een slechte service! Qua eten was het oké maar het duurde erg lang voordat het op tafel kwam. Het bedienend personeel liep gewoon in eigen kleding rond, eentje droeg zelfs een petje. Ook kwamen ze erg o geïnteresseerd over. De vitrine naast de toetjes was zga leeggeplunderd en werd niet meer bijgevuld. Alleen wat bakjes smoezelige vissalade, één bordje uitgedroogde carpaccio en een eenzaam verdwaalde portie zeewier. De toetjes daarentegen werden goed bijgevuld en waren smakelijk. Ons zie je niet meer terug.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Er staan allemaal hapjes die buiten de bestelling van de kaart (5 rondes van 5 hapjes) genomen kunnen worden. Mevrouw legde uit wat er allemaal staat en dat we het kunnen pakken als we dat wilden. Er staat gebak, koek, vruchtjes, sla met paling, sla met garnalen en toetjes, teveel om op te noemen. De kaart is heel uitgebreid en het eten is echt heerlijk vers. Porties vind ik persoonlijk aan de grote kant als je het vergelijkt met andere sushi restaurants maar dat is hun keuze. Wij kwamen niet verder dan drie rondes. De wijn kost slecht 2,80 en je krijgt een flink glas. Personeel is vriendelijk. Al met al heel lekker en gezellig gegeten. Voor herhaling vatbaar. Overigens kun je er ook afhalen voor een zeer gunstige prijs.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
zeer vlak van smaak veel diepvries producten en niet ontdooid maar bevroren bereid je proeft het gelijk
de gebakken banaan is bagger vet het is een chinees zo zijn de porties veel voor weinig en alles een smaak er jammer want het kan volgens mij beter
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten en aardig personeel. Naast de kaart ook nog een buffet met met name heerlijk dessert.
Maar is eigenlijk niet nodig want de 5 rondes lukt echt niet. Meer dan voldoende al na 3 rondes.
Pravesh B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Eten was redelijk. Porties erg klein maar sushi was wel vers. Drankjes redelijk prijzig. Gemiddelde all you can eat restaurant.

Wel zeer negatieve ervaring met de dame aan de kassa. Ik heb namelijk gebruik willen maken van een promotie, een flyer dat ik in de brievenbus heb gehad. Daarbij was de actie 2 eten en 1 betalen. Ik was de flyer helaas vergeten in mijn andere jas. Aan de kassa kreeg ik te horen dat ik de flyer moest aantonen anders kreeg ik geen korting. Ik heb wel foto's van de flyer en die liet ik ook zien, maar dat was niet geldig. De kassa dame werd erg onbeschoft en vroeg mij of ik wel Nederlands kon lezen op een wat vervelende toon. Ik heb toen het hele bedrag moeten betalen en geen enkel beetje fatsoen kwam eruit. Heel jammer dit. Ik kom hier nooit meer terug. Geld kloppers.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heel lekker eten, de moeite waard om eens langs te gaan, vriendelijke bediening!
Roderick J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Mooie gerechten. Het is een All You Can Eat concept, maar daar merk je in de service en in de gerechten niets van terug. Erg goed!
Mahsa S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Verse sushi, vriendelijk personeel en mooie inrichting. De ingrediënten voor een toppe sushi belevenis! Een aanrader voor de sushi liefhebbers :-)