Christos

Grotestraat Centrum 39 6301 CW Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Christos

Benny21 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Een heel knus Grieks restaurantje waar je makkelijk aan voorbij loopt doordat het midden in de straat in Valkenburg met de meeste horeca ligt. Vanwege sfeer en gerechten absoluut het proberen waard. De 'Mixed Grill' bevatte erg veel, goed gekruid vlees. Dit smaakte vers en sappig - Iets waar het vaak aan ontbreekt in deze branch. Helaas kregen wij geen apperetif (ouzo), dit terwijl ik dit wel bij andere gasten zag gebeuren. Achteraf niet gemist, maar onoplettend van de bediening.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Super lekker gegeten! Authentieke Griekse keuken in puur Griekse ambiance. Prima kwaliteit. Heel vriendelijke bediening. Echt aanrader!
Ruier .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Uitstekend restaurant en zeer vriendelijke bediening. Het vlees (grillschotel) is van prima kwaliteit, gevarieerd, goed gekruid en heerlijk van smaak. Geserveerd met lekkere salade, rijst en patat. Wij hebben gesmuld!
Ze zouden nog veel meer klanten kunnen trekken als ze de uitstraling van het restaurant wat aanpasten.
Marlou K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Wij hebben hier gisteren op terras gegeten. Ik vroeg of we i.p.v. Pitta broodje gyros er een paar frietjes bij mochten hebben... Voor de duidelijkheid pitta kost 5 euro , ik moest 14 euro betalen ...belachelijk staat in geen verhouding
Bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Prima eten, maar qua ambiance zoals eerder gezegd echt 'oud' Griekenland en net een snackbar. En toch zo'n 15 euro voor patat met vlees pp. dat is dan weer geen 'oud' Griekse snackbar prijs.... Toch is ambiance/sfeer ook belangrijk, daarom zou ik niet meer terug gaan.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Super!!! Echt lekker eten hier. Goede kwaliteit vlees, heerlijk gekruid. Brood vooraf is al n genot. Voor de tweede keer hier gegeten en het is gewoon zeer goed en niet duur. Weinig personeel maar wel gewoon prima service. Gratis ouzo vooraf. Plus nog lekkere bijgerechten als voorafje gekregen van de uitbater. Kortom, een echte aanrader!
HelgaWeert .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
WIj doen meerdere malen per jaar, met de trein, dagje Maastricht/Valkenburg... maar eigenlijk gaan we alleen maar om bij "Christos" lekker te eten... Het is er altijd gezellig en moeten de tijd altijd goed in de gaten houden, om de laatste trein naar huis niet te missen. Yia mas!! en tot snel weer. De datum wat ik moet invullen klopt niet, omdat ik deze niet meer weet
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Je loopt hier bijna voorbij, en als je toch naar binnen gaat ren je bijna meteen weer naar buiten, het lijkt wel een vage snackbar.. Maar gelet op de goede recensies toch hier gegeten, en het is goed bevallen. Het eten was gewoon goed! Bediening wat aan de ongeïnteresseerde kant, als je wat wilt kun je dit het beste gewoon door de (kleine) zaak roepen. Prijs / kwaliteit verhouding: erg goed.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Het eten was zeer goed.
De bediening was goed en wat kan het decor je dan schelen, als je goed te eten krijgt en op je gemak zit.
Wij komen helemaal uit Utrecht om hier te eten.
Fam. Hartog uit Utrecht.
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
De lekkerste Gyros uit de regio.
De bediening is functioneel en het interieur kan een stevige opknapbeurt gebruiken (maar zie je helaas vaak etrug bij Griekse restaurants.
Desalniettemin zeketr waard om nog eens terug te keren.
Edaj .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
lekkerste gyros van zuid limburg we komen hier geregeld. het decor mag wel een opfris beurt krijgen maar het eten is top.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Heerlijk gegeten, broodje gyros met tzaziki en een salade. Porties zijn zeer goed voor een redelijke prijs. Lekker glaasje rode Imiglikos erbij gedronken. Vriendelijke bediening. Klein en knus restaurant. Interieur is inderdaad vrij simpel maar het eten is echt erg lekker!