Christoffel

Zaterdag 10:30 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Teleurgesteld zijn we weer naar huis gegaan. De inrichting van deze zaak is wel aardig, het personeel doet zijn best, maar ziet je niet altijd als je wenkt.
Het hoofdgerecht heeft ons zo teleurgesteld dat we besloten hebben hier niet meer terug te komen. Als hoofdgerecht hadden we saté we vonden deze echter te zout en te scherp. Dit hebben we doorgegeven aan de bediening. Zij hebben overlegd met de keuken en gaven als reactie dat dit inderdaad zo is met de satésaus uit deze zaak. We kregen een kop koffie aangeboden (wat op zich keurig is).
Het voorgerecht was goed.
Ineseet52 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ik ben het helemaal eens met de vorige spreker. Veel tafeltjes op weinig vierkante meter, je moet snel kiezen en het liefst zo snel mogelijk opeten. Bediening is gemaakt vriendelijk. De salade op het bord was niet vers. Al met al de eerste en laatste keer dat ik hier gegeten heb. Jammer, het kan zoveel beter!
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was er ontzettend druk dus we hebben even aan de bar moeten wachten voor we plaats hadden, wel werd alvast de kaart bij je neergelegd zodat je alvast kon kijken wat je wilde bestellen. Toen er een tafeltje vrij was werd er al gevraagd of we al een keus hadden gemaakt voor we zaten. Dit is voor mij een reden om er nooit meer naar toe te gaan, ik vind het erg klant onvriendelijk, ondanks dat de carpaccio salade er ontzettend lekker is. Er ligt ontzettend de nadruk op het zo vaak mogelijk benutten van een tafel.
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Met een groot gezelschap (30+) gegeten. Vooraf een keuze moeten maken. Voldoendes ik keus, ook voor vega. De bediening vlot en netjes. Het eten goed. Kortom aanrader
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Vlotte bediening, je merkt dat gastvrijheid erg belangrijk is bij Christoffel. Onze broodjes werden snel geserveerd en zijn rijkelijk belegd. Wij komen terug!
Jannekevanark .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Mijn partner bestelde een saté en kreeg 1spies, die weliswaar wat groter dan normaal was uitgevallen maar met een sumiere hoeveelheid garnituur. Een beetje mager naar ons idee, ook gezien de prijs.
Ik had een vitello tonato salade, dat bleken wat plakjes afgesneden vleeswaren van de slager te zijn met een klein beetje saus erover op een bergje sla. Tja, dat is wel erg eenvoudig

Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Op het zonnige terras in de gezelligste straat van 's-Hertogenbosch een plaatsje bemachtigd. De vriendelijke bediening is er snel bij met het menu en de drankjes.
Gekozen voor het "premium menu" a 34,50 pp. Het vistrio was opvallend eenvoudig voor de titel "premium". Een kroketje, wat garnalen, zalm sashimi van benedenmaatse kwaliteit en wat onaangemaakte rauwkostgarnituur.
De zeewolf volgde snel, zag er beter uit en smaakte met de hollandaisesaus. Alleen jammer dat er ook een overheersende BBQ-saus (?) overheen gelopen was. Die 2 sauzen botsen zeer onaangenaam. Die combi is niet lekker en overschaduwd de vis volledig. Het garnituur hadden we eerder gezien.
Het dessert hebben we overgeslagen, we zaten vol .
Er zijn genoeg restaurants waar je voor deze menuprijs wel "premium" kunt eten; bij Christoffel niet. Na deze culinaire illusie nog even lekker in de zon gezeten op het gezellige terras, dat maakte de ervaring weer wat positiever.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Alhoewel ik regelmatig bij Christoffel lunch ben ik nog nooit een recensie geschreven. Shame on me! Dit etablissement verdient namelijk beslist een publieke positieve waardering. Je gereserveerde tafel keurig klaar en de bediening is er als de kippen bij om je de menukaart te overhandigen en te vragen wat je wil drinken. Daarna kun je in alle rust bijkletsen. Er wordt totaal geen druk op je uitgeoefend om snel te beslissen. Onze keus viel (weer) op de clubsandwich met kip. Deze is echt verrukkelijk. Rijkelijk gevuld met veel lauw warme kipfiet, bacon, komkommer en tomaat. Ik miste alleen het hard gekookt eitje dat toch écht bij een clubsandwich hoort! Het Jheronimus-bier dat speciaal voor het Jeroen Bosch jaar 2016 is gebrouwen smaakte hier voortreffelijk bij. Tip: wel tijdig reserveren!
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Met mooi weer op het gezellige terras gegeten. Het voorgerecht was lekker, het hoofdgerecht (lamsspies) werd lauw geserveerd, dat is wel jammer, wat mij betreft was het vlees tevens te rauw van binnen, ik heb er stukjes van laten liggen. Rosé gebakken is goed maar dit was veel meer dan dat!
De rode wijn werd lauwwarm geserveerd: we hebben er een wijnkoeler bijgevraagd want het was anders niet te drinken, dan maar liever wat te koel: met het lekker weer buiten werd het dan toch eindelijk de juiste temperatuur.
Bediening is vriendelijk en vlot.
EvaGrim .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Hier klopt alles. De bediening is vlot en spontaan en lost kleine problemen snel op. De (lunch) broodjes verschijnen supersnel en erg lekker. Keuken is dus ook op orde. Van binnen is het ruim en chic gedecoreerd. Wij gaan zeker nog een keer terug om te dineren. Kijken hoe dat bevalt.
Astrate .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Driegangendiner, met de mogelijkheid om te switchen tussen de diverse varianten. Zeer ruime porties op grote borden, veel aandacht besteed aan opmaak en garnituren. De frieten en de sla zullen vaak nauwelijks aangeroerd terug gaan, niet omdat het niet smaakt, maar de gerechten zelf zijn ruim voldoende. Bouillabaisse zeer smakelijk en compleet met stokbroodschijfjes en rouille. De Wildspies, de zeewolf, de steak tartaar, de tournedos: allemaal goed. Kaasplankje: 4 flinke stukjes kaas, notenbrood, appelstroop en druiven. Wijnen zijn redelijk: keuze tussen Pinot Blanc en Sauvignon. Zeer goede prijs-kwaliteit. Bij grote drukte stoort de akoestiek. Wel aanrader!
DikkeDoei .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Wij hebben een zeer onverwachte, maar leuke en lekkere avond gehad bij Christoffel. Het plan was namelijk niet om uiteten te gaan maar vanwege omstandigheden kwamen we bij dit restaurant terecht. Christoffel geeft je de keuze om het zo duur te maken als je zelf wilt. Zo kun je losse gerechten voor een mooie prijs bestellen maar ook een drie-gangenmenu uitkiezen. Ook hier zit verschil in tussen het 'normale' menu en het 'deluxe' menu. Ook kun je hier kreeft bestellen en genieten van een keur van andere verfijnde lekkernijen. Wij zijn voor het 'normale' drie gangen menu gegaan. Vanwege de 'speciale' (rib-eye, wildvlees, etc.) ingrediënten hadden wij gekozen om drie gangen te nemen, met de verwachting dat het kleine porties zouden zijn. Het voorgerecht alleen was al genoeg geweest. We hebben heerlijk gegeten en ook het hoofdgerecht en het dessert waren zeer smakelijk. De prijs-kwaliteit verhouding is wel wat uit balans, je krijgt meer kwaliteit (en kwantiteit) voor je geld. Wij werden dus blij verrast met de rekening. Al om al kan er dus gezegd worden dat Christoffel overheerlijke, betaalbare gerechten heeft. Daarnaast is het een klein, maar fijn restaurant waar je lekker zit. Zeker een aanrader voor een ieder die Den Bosch bezoekt!
Godert B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
We hebben hier zeer goed gegeten surf en turf, de kreeft was op de juiste manier gekookt, dat kom je weinig tegen, meestal wordt de kreeft te lang gekookt. De bijbehorende steak was wat aan de kleine kant, maar wel goed gebakken. De service mag wel beter, eerst geen tafeltje toen toch weer wel, na enige tijd een ober aangeschoten waar de kaart bleef, service kan veel beter, men is niet op elkaar ingespeeld er is geen echte leiding in de zaak, ieder doet zijn best maar dat is niet goed genoeg!
Denisappels .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk gegeten met 4 personen. Hadden een mooi plekje aan het raam. Het eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk. Er was een uitgebreide kaart, helaas nog geen wild, maar t was ook nog erg vroeg in het seizoen. Al met al, voor herhaling vatbaar.
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Met mijn collega's van CWS lekker gegeten bij Christoffel. Leuke bediening, goede sfeer en goede kwaliteit. Achteraf bleek dat onze rekening in ons voordeel met € 9.00 verkeert doorbelast was. Dit verschil is keurig op de rekening van CWS teruggestort. Prima SERVICE!!!!
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Prima recht door zee restaurant met accurate, vriendelijke, snelle bediening. De aankleding is verzorgd en modern sfeervol. De menukaart heeft voldoende variatie en is ingedeeld in drie prijscategorieën.
Ik had een gebakken zeebaarsfilet en mijn disgenoot gepocheerde victoriabaarsfilet. De visjes waren vers genoeg en lekker klaargemaakt (van mij mag hij iets korter, dan blijft hij sappiger) en kwamen dampend op tafel. Begeleidende sausjes, groentes, salade waren allemaal prima.
De droge witte huiswijn, Sauvignon Blanc, smaakte er prima bij en had net wat meer klasse dan de gemiddelde huiswijn.
We hadden niet zoveel tijd, dat is altijd een beetje spannend. Hier gaven we dat van tevoren aan en bleek het ook inderdaad geen enkel probleem te zijn.
Besttasteres .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk buiten gegeten met goede en degelijke gerechten en overheerlijke Bosche Bollen en mooie rose. de bediening is zoals bediening moet zijn, enthousiast, kundig en sympathiek. voor mij het favoriete terras in centrum den bosch.
RobertPe .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Op een mooi gezellig punt in Den Bosch ligt Christoffel. Het restaurant wordt efficiënt gerund, met goed personeel, dat altijd attent is en oog heeft voor service.
Wij gaan er regelmatig lunchen, kiezen dan vaak voor een maaltijdsalade, die vrijwel nooit tegenvalt. Waarom schrijf ik "vrijwel"? Omdat sinds enige tijd de borden vervangen zijn voor diepe 'pastaborden'. En daar kan ik maar niet aan wennen; in dit diepe bod ziet de salade er gewoon minder leuk uit, en het eet een stuk minder makkelijk. De salades lijken ook kleiner te zijn geworden. Vandaar een 8 voor "eten", en geen 9 meer.
Over gastvrijheid hebben wij nog nooit iets te klagen gehad ... aardig, charmant, attent en efficiënt.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Na een dagje uit in Den Bosch wipten we bij Christoffel binnen voor een heerlijk etentje. Het restaurant heeft een terras maar dat zat overvol op zo'n prachtige zomerdag. Wij kozen een plaatsje binnen. Daar was het wel wat warmer, al stonden de ramen wagenwijd open maar er was geen zuchtje wind.... We werden vriendelijk geholpen. Je kunt een menu samenstellen op prijs Hiervoor zijn 3 katohgorien samengesteld maar je kunt ook alle componenten los kiezen. Er kwamen na dat het gevraagd was brood, een soort van knoflook-mayonaise en olijven op tafel. Daarna hadden we alle drie iets anders als hoofdgerecht. De zalm was erg lekker! Aangezien dat alle borden leeg terug naar de keuken gingen moet het net zo goed gesmaakt hebben. Voor 2 van ons was de portie zo groot dat er alleen een kopje heerlijk koffie bij kon, de derde in het gezelschap ging nog voor een overheerlijk sorbet met fruit. Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Wat ons betreft een dikke 8!
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Het heeft de sfeer, inrichting en keuken van een Grand Cafe, allemaal helemaal prima verzorgd behalve de gastvrijheid die zelfs voor Hollandse maatstaven tegenvalt, laat staan voor Brabantse begrippen.