Christoffel's

Deurningerstraat 27 7571 BA Oldenzaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Christoffel's

Harry K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Champignons vooraf prima hoeveelheid en smaak.
Biefstuk met kruidenboter medium ook oké als niet grote eter was bakje friet met een bakje rauwkost voldoende. Een echte eter ruim onvoldoende. Personeel was vanavond na de karnaval niet erg actief moesten om drankjes vragen!
Dit is een gewoon degelijk restaurant.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Tijdens wandeling hier geweest voor de lunch. Ondanks het oude gebouw is het binnen modern uitstraling. Ze bieden naast tafels ook afhaal. Wat helaas voor zorgt dat de deur vaak open gaat. De service zelf is prima! Ze zijn snel vlot en attent. We kozen voor een stokbroodje zalm (goed, heerlijk) en de wrap met kip-ananas. Dit waren beide (zeer) ruime porties. De wraps konden ook als hoofdgerecht! Ook hebben ze een goede koffiekaart (goede lekker combinaties!). We hadden 2 gerechten, 3 drankjes voor net 20,00 euro! Wat een goede prijs -kwaliteit verhouding. Ben je in de buurt, stap daar binnen!!
Einstein72 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Lekker eten voor een hele goede prijs. De kaart is origineel en variërend. De saté is een aanrader.
Prima eetgelegenheid op een mooie locatie.
Aanrader!
Shrn .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Leuk restaurant.
Super leuk personeel en altijd vriendelijk.
Op vrijdag is het wel altijd heel erg druk, maar proberen ze toch altijd ervoor te zorgen dat je snel aan de beurt komt zonder andere mensen het gevoel te geven dat het allemaal gehaast moet om iedereen tevreden te houden.
prijs/kwaliteit verhouding is perfect
Ik heb er al meerdere malen gegeten en ben zeer positief over dit heerlijke restaurant Top!

Jacinta N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Leuk, knus restaurantje. Menu kaart met 3 standaard keuze menu's in verschillende prijs klassen. Gewoon goede keuze uit eetcafe maaltijden. Eten is goed, service prima. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Een aanrader als je lekker, gewoon tegen een betaalbare prijs wilt eten.