Chriske Margraten "De Smaak van het Heuvelland"

Pastoor Brouwersstraat 7 6269 BP Margraten Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Chriske Margraten "De Smaak van het Heuvelland"

In Chriske in Margraten kun je al sinds 1890 genieten van 'de smaak van het heuvelland'. Waar dat voor staat kan kernachtig omschreven worden met de volgende woorden: bourgondische streekgerechten met Limburgse friet en een koude trappist. Dat klinkt toch als muziek in de oren? Tel daar een geweldige Limburgse vlaai bij op en er is meer dan genoeg reden om de tocht naar het zuiden te maken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Chriske Margraten "De Smaak van het Heuvelland"

Vanaf Maastricht CS met Arriva, Limburgliner lijn 350 richting Aachen centrum. En visa versa.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Maastricht via de N278 richting Margraten Vanaf Vaals via de N278 richting Margraten.
  • : Parkeerplaatsen voldoende aanwezig.

Maandag gesloten.
Dinsdag t/m zondag vanaf 10.00 uur.
Keuken geopend voor lunch en diner vanaf 11.30 tot 19.33 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Chriske Margraten "De Smaak van het Heuvelland"

Ger V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het was zeer tevredenstellend!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goed eetcafe in het Heuvelland. Voor herhaling vatbaar.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk en gezellig personeel!
yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vanavond lekker gegeten bij Chriske Margraten. Vriendelijke en gastvrije bediening.
Frami C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke ontvangst; prettige bediening en een vrolijke kok. Tafeltjes aan de krappe kant. Prijs-kwaliteit verhouding goed. Mosselen waren prima !
Wolter D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wat een leuk restaurant! Gezellige sfeer en goed eten . Via de Iens actie kregen we 50% korting op Alles, dus viel de rekening ook nog mee. Aanrader!
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zelfde als op 3 november.
Wederom gebakken bloedworst met gesmolten kaas.
Uitstekende wijn.
Weer een 10
Miriam C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We werden hartelijk welkom geheten en de kachel brandde gezellig.. lekker gegeten en prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Overheerlijk eten, specialiteit gebakken bloedworst met gesmolten kaas en gecarameliseerde uitjes en rozijnen,
Daarna mosselen en Geulforel met gesnipperde amandelen, spekkie en groenten.
Voor de hond ongevraagd water en brokjes.
Super avond.
Fijne sfeer, voor herhaling vatbaar, mogelijk morgen al.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekkere lunch tijdens wandeling (plankje met diverse kleine gerechten oa bloedworst/frietjes/salade/kaas ed.) keurig verzorgd en voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
heerlijk gegeten voor een leuke prijs terwijl de keuken eigenlijk al dicht zo gaan. een aanrader met kleine gezelschappen.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gelunched. Een La Trappe wit met de allerlekkerste gebakken bloedworst met appel op brood met zoetzure uitjes. Geweldig. En supervriendeljjke bediening. Hier ben je echt welkom!
Dree S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Voorgerecht van gelaagde bloedworst met schijfjes Valdieu-kaas en Madagaskische uitjes was een beleving daarnaast combineerde de weelderige Negroamaro er fantastisch bij.
Mosterdsoepje miste wat aan romigheid. Sukade met saus van groenten en krielaardappeltjes was erg lekker.Toetje erg aangenaam laagje capucinegelei gaf een vreemde bite. Het leek of de panacotta een velletje had. Smaak van de gelei voegde weinig meerwaarde toe. Zou zeggen laat maar weg.
Al met al een bijzondere ervaring om met 4 personen een 4-gangen menu te nuttigen inclusief de nodige wijntjes en andere dranken en koffie na voor rond de 90 euro.
Waar in Nederland???????
Marie-José C.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Chriske is de ultieme ouderwets gezellige huiskamer in Zuid-Limburg. We hebben een viergangendiner gekozen van streekgerechten. De keuze was tussen vlees en vis; we kozen allebei anders. De gerechten zijn zoals ze horen te zijn; ik herinner me van vroeger nog het heerlijke “zoervleisch” deze keer at ik het rundvlees met de zuurvlees saus erbij. Er werd gebruik gemaakt van appelstroop en een van de voorgerechten was gebakken bloedworst met val die kaas. Het andere voorgerecht was uiteraard de heerlijke forel.
In dit restaurant ben je als klant koning of koningin. Zeer vriendelijk, een uitstekend prijs/kwaliteitverhouding en een uitstekende keuken.

En dat in de ambiance van een oud-limburgse huiskamer. Ik wilde dat ik om de hoek woonde...
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Op de fiets met ons hondje heerlijk gegeten (Groupon).
Het voor, hoofd-en nagerecht waren goed verzorgd. Zelfs aan ons hondje werd gedacht, evenals aan andere honden die de vriendelijke serveerster water bracht. Niets was haar teveel.
Kortom; hier komen wij zeker terug!
hgroot .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Gisteren op bonnefooi langs gegaan bij Chriske. Klein etablissement met gezellige uitstraling van bruine kroeg. Pittoresk.
Vriendelijke bediening, zeer persoonlijk. Eten prima. En prijs zeer vriendelijk.
Kortom: voor herhaling vatbaar.
Yvette1974 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Hadden een 3-gangen diner via social deal en dit is goed bevallen, prijs/kwaliteit prima, goede keuze mogelijkheid bij de voor en hoofdgerechten.Had het zelf wel prettig gevonden als er ook keuze was bij het dessert.
MVaessens .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Wilde gezellig op zondagavond rond 7 uur hapje eten op het terras, waar maar 2 tafeltjes bezet waren. Binnen was het drukker. Mijn man en ik wilde een maaltijdsoep en onze dochter 2 kroketjes met brood: dit was van de lunchkaart en niet mogelijk. OK. Dus bestelde we alvast iets te drinken en bracht de serveerster de avondkaart. Toen ze het drinken bracht bestelde we 2 maaltijdsoep en 2 vietnamese loempia met frites. Toen pas kregen we te horen dat de keuken vol was en we niets meer te eten konden bestellen. Jammer dat dit dorps eetcafe de arrogantie vertoont om zo met hun eigen klanten om te gaan. We komen hier regelmatig voor een lekker kop koffie , wonen in het dorp, maar dit was voor ons de laatste keer. Jammer!!
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Als vakantieganger heb je wellicht een ander oordeel, maar vorig jaar waren wij hier ook, en we wilden dit jaar opnieuw even gezellig eten bij Chriske. En het was ook prima, niet heel bijzonder, maar lekker, voldoende, gezellig uitzicht op het (kerk)plein in Margraten, en vlotte bediening. Ze moeten alleen niet de wafels aanprijzen met "fruit uit de Tuinen van Margraten" als er gewoon fruitsalade op zit (volgens mij groeit er geen ananas in Limburg). Maar dat is een detail. Voor een gezellig kopje koffie en lekkere maaltijd is dit een prima plek.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
gezelligheid, heerlijke maaltijden (al meerdere keren gegeten en nooit teleurgesteld) uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, in een warm bad stappen, enfin, dit zijn zo wat superlatieven. de huidige kok is fenomenaal, de bediening idem dito met een sterretje!