Choux

Meer informatie over restaurant Choux

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren
9,1

Jouw recensie over het restaurant Choux

Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke combinaties en niet al te grote porties. Mooie wijn spijs combinaties als je een wijnarrangement neemt Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ray H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Choux is een echte topper. Fijne vlotte en deskundige bediening. Soms komt de keukenbrigade de gerechten zelf brengen. Wij hadden 5 gangen menu waarbij we geen een keer teleurgesteld werden. De wine pairing ook top met verrassende maar zeer smaakvolle keuzes. Choux is een blijver en absolute aanrader!
Caroline H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hadden Choux al een tijd op ons lijstje staan, na de recensie in het Parool en alle hoge cijfers on line, maar komen na een keer niet meer terug. Het storends was de bediening die – ik kan het niet anders beschrijven – nogal neerbuigend deed. Ik bestelde een gerecht met ‘oester’ en toen ik geen oester trof, zei de jonge vrouw dat dat er wel degelijk inzat, namelijk in de saus - een gewone beurre blanc – en dat had ik “niet goed geproefd”. De Rhône wijn smaakte nergens naar en toen ik er iets van zei werd er geantwoord dat ik de “heldere, schone smaak” moest leren waarderen. Alles is erg conceptueel en ik denk dat de meeste mensen die hun waardering uitspreken meer van het concept van het restaurant houden dan van het eten en de wijn – alles is op alle fronten ‘goed’ en ‘verantwoord’. Echt fijn eten en een wijn heb ik niet gehad. Een Française naast ons heeft de wijn teruggestuurd en kreeg het aan de stok met de jonge sommelier die erg geloofd in zuivere en biologische wijnen. De jonge bediening doet, kortom, alsof je nog nooit in een goed restaurant bent geweest en nog nooit een goede wijn hebt gedronken. Tenslotte kregen we tot drie keer toe een verkeerde, veel te dure rekening. De laatste keer was het verschil klein genoeg dat we betaald hebben zonder nog een keer op een andere rekening te wachten.
AndreJ .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij waren razend enthousiast. Een ruim, superdruk maar daardoor erg gezellig, trendy restaurant. Professionele bediening, vriendelijk maar druk en daardoor soms wat afstandelijk. Maar vooral verrukkelijk, bijzonder eten. Wij namen het menu Choux met bijpassend (Bob) wijnarrangement. Elke gang was voor mij een verrassende ervaring, bereidingen en ingrediënten echt vernieuwend en de biologische wijnen hoorden er gewoon bij. Ons gezelschap van vier was het er roerend over eens: dit was top!
saskia V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
dat het eten hier fantastisch is is duidelijk als je andere resencies leest. ook met allergieen wordt goed rekening gehouden. alle lof dus voor de keukenbrigade! de jongen die ons bediende liet echter behoorlijk wat steken vallen . bij uitleg over de gerechten leek hij wel een robot maar dat tot daar aan toe. echter na het eten legde hij de rekening op tafel zonder dat we daar al om gevraagd hadden. nadat we hadden betaald kwam hij wederom zonder dat we erom vroegen met de jassen aanzetten terwijl we nog even aan het napraten waren. andere punten voor aandacht zijn de accoustiek en wij vonden het vreemd dat er geen decafe koffie was.
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Choux was absoluut een van de leukste en lekkerste restaurants waar ik ooit heb gegeten. Fantastische leuke creatieve gerechten. Attente bediening en leuk dat het keuken personeel het eten brengt en er wat bij verteld. Ik kom hier zeker terug
Marni .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
In geen tijden zo goed gegeten. Wat een openbaring! 5 gangen met bijpassend wijnarrangement. Porties zijn klein, maar wat mij betreft prima. Hele goede bediening en verrukkelijke wijnen. Een plek om naar terug te gaan.
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Zoek een rood pand en je bent er. ;-)

We hebben een 5 gangen verrassingsmenu gekozen met bijpassende wijnen. De smaken zijn zeer divers en er wordt gigantisch veel werk besteed aan het gerecht, altijd leuk. 8 bereidingen in een gang is niet vreemd.
Wijnarrangement is bijzonder, geen basis wijnen. Geen enkele sprak er voor mij zo uit dat ik hem had willen kopen, sake bij dessert vond ik gewoonweg slecht gekozen.
Al met al een mooie ervaring, kan het best aanraden maar ik ga er niet terug, zo super was het ook weer niet.
Eylard H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ontzettend goede keuken, heel verrassend, heel veel smaken. Goede en prettige bediening vanaf de amuses tot en met het heerlijke dessert. Karaf water zonder te vragen op tafel gezet en steeds aangevuld. Mooie wijnkaart met enkele open wijnen. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend 36 voor 3-gangen /44 voor 4-gangen en 60 voor de full monty 7-gangen! Wijnen 5-7 Euro per glas en vanaf 29 per fles. Bij alle menu's twee amuses en bij de koffie nog een mooie eclair, wat wil je nog meer, dit was onze eerste keer maar zeker niet de laatste. Wel reserveren want gisteren een woensdagavond, helemaal vol in dit niet kleine restaurant ! Een geef eigenlijk nooit een 10, maar nu wel.
Wel decafine expresso in huis halen....
anja R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Lekker gegeten, maar de service houdt niet over. De bestellling werd mondeling opgenomen wat tot verwarring leidde. Slokjes wijn in grote glazen. Het totaalbedrag van de rekening was niet in overeenstemming met de maaltijd. Voor het gemak berekende de ober zelf zijn fooi.
Henk234 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Fantastisch gegeten bij Choux, heerlijke en originele gerechten. Service ook zeer goed. Enige (kleine) minpuntjes, het blonde bier op fles stond niet koud en als je maar twee bieren hebt vind ik dit ronduit slordig. Ook vind ik het jammer dat er amper keuze (en kennis) is uit digestieven. Echter een heerlijke avond gehad bij CHoux!
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We waren een weekend in Amsterdam en gingen hierheen. Jeetjemineetje wat een topzaak. Echt heel goed gegeten. Vertel maar niet verder.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ik reis stad en land af met een vriend op zoek naar goed eten. daarbij schuwen we de sterren niet. misschien verwend daardoor maar dit restaurant kan beter. zeker de wijn-spijs. misschien heb ik een leesbril nodig maar de wijnen vond ik troebel en net noet goed passen bij het rund of de fazant. is nieuw ruig te hip??? de gerechgen zijn prachtig opgemaakt en zeker het dessert, maar de smaak is niet van het wauw wat ik ken. als dat op orde is dan kan het zomaar een bibje zijn.
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gelukkig staat dit restaurant nog niet in de mainstream lijstjes. Je eet hier waanzinnig! In de hoofdrol groenten, maar dan op een absoluut waanzinnige manier gecombineerd. In veel sterrenrestaurants halen ze dit niveau bij lange na niet. De inrichting van de zaak is relatief eenvoudig en is niet geheel in evenwicht met het niveau van het eten. Is dat jammer? Ja en nee, het is maar waar je zin in hebt. Dan nog een speciaal woord voor de hele mooie wijn / spijs combinaties. Altijd met natuurwijnen die je verrassen en waar je heel gelukkig van wordt. Niet geschikt voor mensen die denken dat wijn en chardonnay aan elkaar gelijk zijn. Verborgen parel van Amsterdam.
F H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Na al tweemaal eerder heerlijk gegeten te hebben bij Choux, er ditmaal gaan eten met een wat groter gezelschap. Bijzonder hoe hoog het niveau en de originaliteit blijft. Ieder gerecht lijkt op niets wat ik eerder at, maar is toch toegankelijk en die combinatie kom ik vrijwel nooit tegen. Vriendelijk, professioneel personeel, maar niet stijf. Mooie (industriële) inrichting met leuk kijkje in de keuken. Heerlijke wijnen, met goede toelichtingen. Wat een zaak!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We zijn genuanceerd over dit restaurant. De bediening is OK, vriendelijk en gericht op de klant. Het eten zag er mooi uit en smaakte ook naar behoren. Op de prijs/kwaliteit verhouding was ook weinig aan te merken, zij het dat de wijn te duur was. De akoestiek was slecht.
De echte kater kwam pas toen we thuiskwamen. Onze kleren stonken verschrikkelijk naar de (olie)geuren in het restaurant. Kennelijk is er te weinig geïnvesteerd in het afzuigsysteem. Dat is voor ons de reden om er niet meer heen te gaan.
John L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Culinair weekendje Amsterdam met onder andere Choux op het programma. Ontvangst en verdere bediening van hoge klasse, warm , losjes maar volle aandacht voor de klant. Zo "heurt" het.
Inrichting niet geheel mijn smaak , hoe zal ik het noemen : "de nieuw Amsterdamse stijl" ; men neme een industrieel gebouw, doet er zo min mogelijk aan en.... het is trendy . Het eten is van zeer hoge kwaliteit met een inventiviteit op smaakgebied die ik zelden heb mogen proeven BRAVO BRAVO
Jammer dat je op Iens geen foto's kan plaatsen daarom heb ik het geheel met foto's op tripadvisor gezet. Bedankt voor een culinair hoogstaande en warme avond.
A B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk origineel eten, fijne bediening en goede sfeer. Alleen de akoestiek is wat minder maar dit restaurant is een nieuwe favoriet.
Sil T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heb een leuke avond gehad in Choux maar deel niet de laaiende recensies. Bijzondere smaken dat zeker maar vond ze op een gegeven moment op een bepaalde manier allemaal wat op elkaar gaan lijken. Ik kook veel en graag, ga regelmatig uit eten, maar misschien was het gewoon niet helemaal mijn smaak, dat kan ook.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben het 7-gangenmenu genomen. Dat leverde ons een super-avond op! Wat een mooie gerechten, met als toppers voor mij de lavasmayonaise, zwezerik en het gerecht met vacherin mont d'or en eekhoorntjesbrood. Om de patrijs niet te vergeten! Met verrassende bijpassende wijnen van de enthousiaste sommelier en fantastische champagne van Laval (smaaksensatie, en bio natuurlijk). Gaat dit proeven!