Chop Chop Fresh Salad

Duur
Lang
CityLarkii N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Ben inmiddels een paar keer langs geweest. Het is best lastig om even snel ergens iets gezonds te eten. Meestal kom je uit op broodjes of junkfood. Bij chop chop kun je kiezen uit verschillende salades of deze zelf samen stellen. De 3 minuten en dan is het klaar waar ze mee adverteren klopt niet helemaal, eerder 30 minuten, zeker als je niet de enige klant bent. Tot nu toe is het eten altijd vers. Ze zijn redelijk nieuw en dat merk je wel aan hoe je salade (ik laat er altijd een wrap van maken) bereid wordt. De salade is niet altijd even goed gehakt en gemengd, soms vergeten ze je extra ingredient dat je besteld hebt of is er een ingredient op. Bj het maken van de wrap wordt deze dicht gevouwen en even dicht gegrild, wat erg fijn is, alleen niet elke medewerker heeft dit onder de knie wat resulteert in een half open/half dichte wrap waar alles uit valt. Inmiddels zijn we zo ver dat we één wrap voor samen bestellen want ze zijn best groot. Je kunt er wel zitten, maar het is allemaal heel basic en gemaakt voor "to go" De bediening is vriendelijk en toegankelijk.
Jelle A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Ik had een Caesar salade gegeten. Deze stond op de kaart, maar je kan ook je eigen salade samenstellen. De salade was goed gevuld; erg lekker.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Tussen de middag de drukte van Den Haag CS even ontvlucht en bij Chop Chop uitgekomen. Beste keus van de dag. Oosterse kipsalade met sesam, taugé en verse kruiden genomen. De salade wordt voor je neus samen gesteld en vervolgens met een enorm mes vers gesneden. Wat een traktatie: knapperige sla, prachtig witte taugé en lekker gekruide kip. Enorme bak salade die z'n geld absoluut waard is. Tot de laatste hap leeg gegeten - ik kom zeker terug. Morgen.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Een vers gemaakte salade met gorgonzola, grapefruit, noten, zontomaatjes en truffeldressing. Heerlijk! Ze zitten aan de voorkant van Centraal Station (Malieveld). Een aanrader, je kan ook meenemen.