Chong Kee

31-206854478

Meer informatie over restaurant Chong Kee

Coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Lekker gegeten! Simpel tentje met goed en betaalbaar eten. Aziatische en surinaamse keuken. Lekkere roti en ook het aziatische eten was goed. Kom hier graag weer!
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Ik heb bij Chong Kee besteld dus over het decor kan ik niks zeggen. Het eten was verrassend lekker en op tijd! Ik had een combi gerecht met bami, babi pangang en cha sieuw. Het was allemaal wel meer Nederlands Chinees dan authentiek, maar wel lekkerder dan bij de meeste restaurants die bezorgen! Voor ongeveer 15 euro was het ook meer dan genoeg voor met z'n tweeën. Als ik de deur uit ga om Chinees te eten zou ik hier niet gaan zitten, je kan authentieker en beter Chinees eten op andere plekken in Amsterdam. Maar om te bezorgen is dit top!
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Op 1e Kerstdag zijn we hier met z'n zessen wezen eten. Degene die de bestelling opnam zat of niet goed op te letten of verstond geen Nederlands. In de eerste instantie vega-loempia besteld, 2 tellen later erachteraan gezegd dat het kip-loempia moest zijn. Na een minuut kwam hij terug om dit te dubbelchecken. En ipv garnalen voor mij en kip-loempia voor mijn man, kwamen ze met 2 portie loempia's:kip en veggie. Meteen gezegd dat ik de garnalen had en mijn man de kip-loempia. Er ging toen 1 portie loempia's mee terug en je raadt het al: ze namen de kip-loempia's mee. Met het hoofdgerecht ging er ook het e.e.a. mis. Er werd duidelijk aangegeven dat er bij het ene gerecht wel groente moest en bij het andere niet. Beide gerechten kregen geen groente ! We lieten het maar zoals het was... Het eten was goed op smaak, alleen jammer dat het binnen 10 minuten al erg afgekoeld was. Het dessert (dame blanche) was heerlijk. Ik zou hier niet meer willen eten, maar wel het eten laten bezorgen.