Chomicha

Kruisstraat 63 5612 CD Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Chomicha

In dit Marokkaanse restaurant krijg je verrassende gerechten geserveerd. Eten zoals je dat bij je moeder zou kunnen doen. De gerechten in dit restaurant zijn geïnspireerd op traditionele Marokkaanse gerechten zoals ‘moeders’ die klaar maakt. Bereid met traditionele kruiden en verse ingrediënten maar vooral met véél liefde. Couscous en tajin. Smaak en geur. Kom je ook kennismaken met deze exotische keuken?

Meer informatie over restaurant Chomicha

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Chomicha

Natascha L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten, de bediening was zorgzaam en de presentatie van het eten in het leuke Marrokaanse servies top!
De muziek stond aan de harde kant..mag wel tandje zachter ;-)
Verder echt een aanrader!
arend O.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
De couscous royal heb ik qua vlees wel eens veel royaler gehad. De bediening was niet goed. Aardige jongen hoor, maar beslist niet oplettend en efficiënt. Er waren bijna geen gasten en toch duurde het heel lang voor wij twee glazen water kregen. Helaas was Henna er niet. Als zij er is, bloeit de hele zaak op. Die weet wat aandacht voor de gast betekent. Wij hopen in de nieuwe zaak een betere ervaring op te doen.
Latifa K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was weer erg goed en vers!
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wederom heerlijk genoten van de gastvrijheid en het viergangenmenu. De bediening verdient een pluim voor de hartelijkheid en het enthousiaste toelichten van de gerechten. We gaan hier terugkomen.
Sadjad G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening and het eten is ook lekker.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Weer super lekker gegeten....echt een aanrader voor traditioneel marokkaans eten. Must go
Youssra D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Top restaurant, zowel het uiterlijk als de sfeer als het eten, enigste minpuntje de thee kon beter...
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Wij kennen dit restaurant al wat langer en komen er altijd weer terug. Wij smelten voor de vegetarische taijne en de couscous.

Een echte aanrader
Lucille A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ontzettend leuk de verjaardag van mijn partner gevierd met het lekkere 3 gangen menu. Glutenvrij was geen probleem!
Tinus K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De service was uitstekend, je voelt je welkom en de eigenaar is uitermate vriendelijk. Dit gecombineerd met het heerlijke eten, lekkere smaken van het proeverij menu, maakten onze avond Plesant. Leon en Tinus
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij hebben hier echt eerlijk gegeten! De vriendelijke man
Anniek S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Kreeg het gevoel van onderbezetting.
Lang wachten op eten en geen bijvulling van drankjes.
Het eten zelf en het restuarant zijn wel erg aantrekkelijk.
John K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk getafeld. We hebben het 4-gangs menu gedeeld. Dit was plenty voor ons twee. Bediening is attent, zeer aardig en zonder fratsen. Ongelooflijk dat deze tent niet voller zit op zondagavond!
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk voorgerecht! #garnalen Superlekker hoofdgerecht! #Tajine Vriendelijk personeel. Een aanrader! Het was onze eerste keer dat we in aanraking kwamen met de marokaanse keuken. En dit was zeker niet de laatste keer!
hettysmeets .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, met allerlei verschillende voorgerechtjes. De bediening was erg vriendelijk. Omdat het warm weer is hebben we buiten gezeten dat is wel minder gezellig en sfeervol als binnen.
margotvandekerkhof .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Wij waren hier nog nooit geweest. Onze ervaring is dat we heel gastvrij ontvangen waren en we vonden het een hele open sfeer. De Bediening is top evenals het eten! Wij komen zeker nog terug!
Imane C.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Al een aantal keer bij Chomicha gegeten en het eten is top!!! Heerlijke Marokkaanse keuken met een eigen twist, waardoor je zelfs als Marokkaanse verrast wordt. Gezellige sfeer en top service! De locatie is zo verzorgd, dat ik het als trouwlocatie heb gebruikt waarna alle gasten alleen maar te spreken waren over het lekkere eten!
Fati_123 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Het was een onvergetelijke gezellige avond, vrijgezelle feestje, enorm genoten, we zijn verwend door personeel en zaakvoerder, kers op de taart was het dessert en zeker voor toekomstige bruidje ze had het niet verwacht, aangepast muziekje, gedimd licht en heel de zaak was mee... Super!!!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Gisteren hier met 4 vriendinnen heerlijk gegeten.Het Marokkaanse Proeverijtje is een echte aanrader als je niet bekend bent met de Marokkaanse keuken. De gezellige sfeer en uitstekende no nonsense bediening maken dit restaurant samen met de heerlijke gerechten tot een topper onder de Eindhovense restaurants.
delsur .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Een leuke avond gehad met een vriendin. De mezze waren echter niet erg speciaal. Toch hebben de service, het decor, en de borden op de andere tafels mij nieuwsgierig gemaakt naar een volgend bezoek. Dan maar eens de origineel Marokkaanse gerechten proeven!