Choi Yuen

31-206131960

Meer informatie over restaurant Choi Yuen

Philip V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Afhaalmaaltijd besteld via thuisbezorgd.nl, maar de aangegeven wachttijd van een kwartier was veel te optimistisch. Het personeel is verder vriendelijk en werkt zich uit de naad, maar het eten vond ik niet al te best. Bij een rijsttafel voor twee personen van 31 euro verwacht ik gewoon iets meer kwaliteit, eigenlijk vond ik alleen de daging lekker, de rest was vlak van smaak en vooral heel erg veel - maar dat is natuurlijk wel vaker bij de afhaalchinees - en gezien de reacties op thuisbezorgd.nl hebben veel klanten er minder moeite mee.
Nanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Ik heb hier het afgelopen jaar een aantal keer afgehaald, dus kan geen goed oordeel vellen over het decor, maar denk aan een heel standaard afhaal-Chinees, kitscherig decor. Het eten is hartstikke prima. Niet het meest authentiek, maar wel gewoon lekker eten voor een redelijke prijs en voldoende vegetarische opties.
Hano .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Choi Yuen heeft recentelijk een nieuwe eigenaar. Het is nu een uitstekende chinees. We gaan er af en toe eten maar ook vaak afhalen. Goede prijs / kwalieit verhouding. Het eten is met zorg klaar gemaakt, gezond en erg lekker. Bij Choi Yueng zijn wij nu vaste klant geworden. De hygiene lijkt uitstekend te zijn in onze waarneming (zonder natuurlijk de keuken te hebben gezien) Maar het oogt allemaal heel netjes. Het personeel is uiterst bekwaam en vriendelijk. Het is er gezelligheid en je zit er goed. Wij kunnen Choi Yuen echt aanbevelen, in heel Nieuw-West de beste!