Choi Yuen

Meer informatie over restaurant Choi Yuen

Jouw recensie over het restaurant Choi Yuen

PSeten .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het is een goed teken als het druk is bij een restaurant. Choi Yuen heeft een afhaaldeel waar veel klanten kwamen. Daarnaast zit een eenvoudig restaurant met verouderde inrichting, wel schoon. Ook de toiletten waren schoon maar zouden best een keer een opknapbeurt mogen hebben. In het restaurantje was het helemaal niet druk maar het overigens zeer vriendelijke personeel kwam duidelijk tijd te kort. We bestelden Chinese thee en een "hors d'oevre" van verschillende gefrituurde hapjes, werkelijk heerlijk! Daarna Sampo en Ma Foe met mihoen en bami. Sampo is een stoofschotel met vis, die werd dampend heet opgediend, spectaculair! Goed bereid maar wat toch wat flauw van smaak. Ma Foe was een smakelijke combinatie van tahoe met varkensvlees. Redelijke prijzen, iets duurder dan je zou verwachten van een afhaalchinees, maar wel een vrij goede prijs/kwaliteit verhouding.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Afhaalmaaltijd besteld via thuisbezorgd.nl, maar de aangegeven wachttijd van een kwartier was veel te optimistisch. Het personeel is verder vriendelijk en werkt zich uit de naad, maar het eten vond ik niet al te best. Bij een rijsttafel voor twee personen van 31 euro verwacht ik gewoon iets meer kwaliteit, eigenlijk vond ik alleen de daging lekker, de rest was vlak van smaak en vooral heel erg veel - maar dat is natuurlijk wel vaker bij de afhaalchinees - en gezien de reacties op thuisbezorgd.nl hebben veel klanten er minder moeite mee.
Nanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Ik heb hier het afgelopen jaar een aantal keer afgehaald, dus kan geen goed oordeel vellen over het decor, maar denk aan een heel standaard afhaal-Chinees, kitscherig decor. Het eten is hartstikke prima. Niet het meest authentiek, maar wel gewoon lekker eten voor een redelijke prijs en voldoende vegetarische opties.
hano .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Choi Yuen heeft recentelijk een nieuwe eigenaar. Het is nu een uitstekende chinees. We gaan er af en toe eten maar ook vaak afhalen. Goede prijs / kwalieit verhouding. Het eten is met zorg klaar gemaakt, gezond en erg lekker. Bij Choi Yueng zijn wij nu vaste klant geworden. De hygiene lijkt uitstekend te zijn in onze waarneming (zonder natuurlijk de keuken te hebben gezien) Maar het oogt allemaal heel netjes. Het personeel is uiterst bekwaam en vriendelijk. Het is er gezelligheid en je zit er goed. Wij kunnen Choi Yuen echt aanbevelen, in heel Nieuw-West de beste!