Chocolate Company Cafe Breda

Zaterdag 09:30 - 18:00

Erg rumoerig
Frans Van Hoof .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
in het kader van de AH-actie bezochten we dit restaurant in het centrum van Breda. Uitstekend driegangenmenu, waarbij we de keuze hadden tussen vlees of vis. Het nagerecht (we kozen voor het kaasplankje) was minimaal . De twee visgerechten echter uitstekend, vergezeld van een flesje prima Franse Pino Gris en een uitstekende bediening. Wel erg lawaaierig door harde vloer en het ontbreken van vitrage . Lawaai was voor ons een reden om niet meer terug te gaan.
EllenE .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wow, wat een leuke plek. Hier klopt alles. Inrichting, sfeer, muziek allemaal goed. Service is ongeëvenaard. Beste espresso ooit. Personeel werkt met veel passie, hele ongedwongen sfeer waar je je snel thuis voelt
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk high tea gehad.De chocotaart ,niet nemen.....die is verslavend whoh. Ook de pistachechococrème is in een woord verrukkelijk. Leuke enthousiaste bediening. Niets is te veel. Ik vond het jammer dat er geen munt thee was of een andere kruiden thee. Maar ik klaag niet. Ik kom hier zeker terug. Mooie prijs. Aanrader,oh doe maar niet anders wordt het te druk ????
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Op de druilerigste vrijdag van het jaar naar binnen geregend, samen met mijn dochter. Genoten van de beste Chai Latte ooit, en een heerlijke chocolademelk van een chocolate spoon met Salted Caramel. Geen taart voor ons, de lijn he... Dat speet ons genoeg, want ze zagen er goddelijk uit.. Intussen lekker rond zitten kijken naar de smaakvolle inrichting. Eigenaar Dennis en een leuke vrolijke medewerkster geven je het gevoel te gast te zijn in hun eigen huiskamer. Heb nog twee chocolate spoons gekocht voor het thuisfront, waar ze ook zeer werden gewaardeerd. We komen zeker terug ( en gaan dan wel aan de taart!)
Stevennijenhuis .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Een echte aanwinst voor de binnenstad van Breda! Eindelijk eens iets anders, een koffie/chocolade bar in een frisse omgeving, helemaal van deze tijd, sfeervol en relaxed.
Dennis en zijn team maken er een echt feestje van, fris en enthousiast weten zij de gezelligheid op peil te houden.
De lunch maar ook zéker de koffie zijn van zeer goede kwaliteit. Helemaal goed!
Mechteld V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Genoten van een High Choc bij the Chocolate Company in Breda. Verrassingsfeestje voor vriendin en kids. Wat een aanrader! Super lekker! Wij komen nog een keer terug. Goede chocolademelk, ik had de nougat. Verse munt thee met honing. Lekkere broodjes en super koffie, misschien wel de beste uit Breda!?
PS en gratis WIFI ;)
xxx mechteld
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
We hebben hier twee cappuccino's en een latte macchiato besteld. Wat een mooie koffies met heerlijke chocolade bonbons. De bediening was uitermate vriendelijk. De zaak is prachtig ingericht. In de regel reserveer ik een tien voor onze lieve heer, maar in dit geval gaat hij naar de inrichting! Top zaak!
Ricky P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
High Choc Orange Spicy besteld. Nog nooit zo'n lekkere Choc gedronken.
Heerlijk. Hapjes lekker zoet maar ja dat kun je verwachten in zo'n chocolade wereld. Aardbeien met chocolade saus zijn hemels!!!
Gezellig en vriendelijk personeel.
Erg stijlvolle en sfeervolle zaak.
Ga zeker nog vaker lekker snoepen en genieten.
Andreavdb .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
De high choc geprobeerd. Dit was de high tea, maar dan met warme choco erbij. Wij hadden de orange spicy, maar dit was dusdanig spicy dat ik hem niet op kreeg. We kregen een rolletje wrap met zalm, fruit en snoep met chocofondue, brood met smeersels, bonbonnetjes en een kleine brownie en cupcake. Wij vonden het heel heel erg zoet, je miste de harige stukken. Wij hebben om boter gevraagd, om bij het brood te doen, zodat we een beetje konden neutraliseren. Net iets te. Het is verder een leuke, frisse tent. Het was druk, dus wachten op bediening duurde soms wat lang, maar ze waren zeer vriendelijk. De prijs viel reuze mee, want die bleek niet pp, maar per 2 personen te zijn.
Hallo,
Dank u wel voor uw berichtje... We begrijpen hieruit dat U het allemaal lekker heeft gevonden, maar wel iets te zoet. Het heet dan ook niet voor niets een HighChoc waar het overgrote deel van de producten gebaseerd is op chocolade. Het hartige deel wat wij toevoegen is inderdaad een Rolling Delight : Een trammezzini brood rijkelijk belegd met zalm, serrano ham,of kaas/eisalade. Fijn dat u onze zaak heeft ervaren als een prettige omgeving. Nog fijner te zien dat u onze medewerkers als zeer vriendelijk bestempeld. We hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen.

Reactie van proever:

U zegt dat zoet hoort bij high choc, maar de high tea is precies hetzelfde, die heeft niet meer hartige hapjes. Normaal is er iets meer mogelijkheid tot broodjes oid, wat ik zeer zou aanraden. Maar voorop stond dat het een fijne, gezellige middag was. En wat we geserveerd kregen, was van goede kwaliteit!