Chocolate Bar

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
5,9
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wat een ellendige tent. Het ging al fout met het drankje, we bestelden een koffie en een thee en kregen twee thee. Als lunch bestelden wij beiden een ceasar sandwich. Na drie kwartier wachten (en zo druk was het niet, halve zaak zat niet eens vol) kregen wij beiden een ceasar salade. Wij waren de beroerste niet (en wilden niet nog eens drie kwartier wachten) aten wij op. We hadden de salade al voor de helft op, toen er wel een heel raar (en vies) smaakje aan de ceasar salade zat, er zat vis in. Dit hoort zeker niet in de ceasar salade thuis. De serveerster deed haar best, maar snapte er weinig van. Wij komen hier nooit meer... bah
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Raar restaurant. We kregen in eerste instantie de verkeerde drankjes. Moest voor de tafel naast ons zijn. kan gebeuren. maar het duurde wel heel lang voordat we dit konden aangeven bij de serveerster. Daarna kregen we na lang wachten de verkeerde pizzas. Omdat we geen zin hadden om nog langer te wachten zeiden we dat het we niet erg vonden. Pizzas waren overigens koud. koffie duurde zo lang dat we hem gecanceld hebben. komen hier zeker niet terug.
ESchnoeckel .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Ik kom er wel vaker. Het is zeker "value for money" maar echt geweldig is het nooit. De bediening is meer met elkaar bezig dan met de gasten. Even kijken of je nog een drankje wil is er dan ook niet bij.
Tegenwoordig hebben ze ook Pizza op het menu. Die kan je beter overslaan. Daarvoor zijn er veel betere alternatieven in de buurt.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Lunch gegeten bij de Chocolate Bar. Een kleine bar in de Pijp. De broodjes waren lekker (en vers!) en ruim belegd. We kregen een dikke open boterham met carpaccio en ceaser (kip, bacon, avocado en ei), lekker! De bediening was vriendelijk. Leuke plek om te lunchen.
Thomaz .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
afgesnauwd worden wanneer je wilt bestellen is een no go! En dat is precies wat er gebeurd op deze locatie. We vragen om toelichting van de cocktails en de schouders worden opgehaald, we vragen om toelichting van het eten en we worden scheef aangekeken... Misschien leuk voor verdwaalde toeristen, maar ons zie je nooit meer terug.
De wijn wordt ook geschonken in kindermaatjes en is niet van goede kwaliteit. De vis was prima, de sate saai.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Op zondagmiddag hier wat gaan drinken en daarna eten. Hoewel het bijna leeg was kwam er geen bediening aan tafel en moesten we zelf bestellen aan de bar. Eten was matig, patat was slap en smaakte niet lekker (oud vet?) en spare ribs heb ik vaak veel lekkerder gegeten.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Geluncht bij dit prima plekje in de Pijp. Decor en eten allemaal heel fijn, maar wat vooral bij bleef was de bediening die extreem vriendelijk was. Ze deden echt hun best om aan onze specifieke vragen te voldoen. We voelden ons bijzonder welkom.
Emile- Jan E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Een wat rommelig terras met erg kleine tafeltjes, je waant je in Parijs nabij de oude hallen, met al die karretjes die met marktkramen langs rijden. Bediening doet er wat lang over om de kaart langs te brengen en om de bestelling op te nemen. Vooraf vijf verschillende tapas voor twee personen, goede calamaris met lekkere aioli, gehaktballetjes lekker met smakelijke tomatensaus ( waarom in godsnaam 3 stuks voor 2 personen) Gamba prima, stukjes rundvlees lakker mals en kip kluifjes die wat droog zijn. Hoofdgerecht spareribs missen missen een lekkere marinade, ze zijn wat droog en niet helemaal gaar. Spareribs worden zo lekker als er stroperige marinade op zit. Kaas fondue aan de overkant is goed, met lekkere groenten. Bediening is wat vaag en bij het afrekenen, duurde het erg lang voor er een bonnetje gegeven kon worden.
Camilla S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Ik blijf me verbazen over de houding van personeel in de horeca!
Het was een rustige middag en hierdoor was het terras praktisch leeg. Wij bestelde een tosti die prima smaakte. De ober die ons bediende was een zeer vriendelijke jongeman en voor hem gaat bovenstaande dan ook niet op. Maar toen hij net even iets te lang bij ons aan het tafeltje stond te kletsen werd er vanuit de bar naar hem geschreeuwd dat hij niet mocht kletsen met ons... Hierdoor ontstond vervolgens een discussie die zeer luid werd gevoerd. Het was gewoon gênant! De sfeer en lokatie van deze tent zijn gezellig maar door dit soort acties kom ik niet snel terug.
JvdD .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Vooraf gamba's die lekker waren. Dan de kipsaté (erg grote stukken) en een salade van het huis (met tonijn). Was allemaal goed op smaak en vers. De communicatie tussen bediening en keuken was niet optimaal. Wel vriendelijk!
Lianne C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Regelmatig ben ik hier te vinden, in de Pijp zijn veel plekken om te lunchen / eten of drankjes te doen maar vaak ook overvol, bij Chocolate is er geregeld nog een plekje te vinden. Vorige week zaterdag hier weer eens aangeschoven voor een lunch, de jongen die onze bestelling kwam opnemen leek een beetje geïrriteerd/uit zijn doen, wat jammer is want ik vind niet dat wij dit mogen merken. De broodjes kwamen snel door, en zijn zoals altijd royaal belegd en smakelijk. Toen wij om de rekening vroegen bleef de jongen heel lang weg waardoor mijn tafelgenoot maar naar binnen is gelopen om te betalen. Als de bediening een iets grotere glimlach opzet gaat de zaak met sprongen vooruit.
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Het eten was niet bijzonder. De groente koud, vis was matjes qua smaak. Voordat het hoofdgerecht kwam drinken besteld maar dit kregen we pas toen het eten bijna op was. Ze konden de drukte niet aan. Op frisdrank zat weinig prik. Geen aanrader voor mensen die lekker willen dineren met goede en snelle bediening.
Laila P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Ik was hier maandagavond. De bediening is voorkomend maar laat af en toe lang op zich wachten.
De salade met geitenkaasrisottoballetjes van mijn tafelgenoot zag er goed uit en smaakte volgens haar ook goed.
Ik had zwaardvis, deze was erg droog. De groenten waren niet goed gaar. De frieten waren prima, niets bijzonders.
Het dessert zag er lekker uit, soesjes met bananenroom, smaakte ook niet bijzonder.
Prima zaak voor een studentenhap, maar als je dat niveau ontgroeid bent kun je beter ergens anders gaan eten.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Afgelopen weekend heerlijk gegeten op het terras bij de Chocolate Bar. Als voorgerecht een gedeelde plateau met diverse hapjes. Erg lekker. Mijn hoofdgerecht bestond uit de maaltijdsalade met vis, ook daar was ik erg te spreken over. De biefstuk van mijn tafelgenote scheen ook prima te zijn. Het flesje huiswijn complementeerde het geheel. De heel vriendelijke bediening miste een aantal drankjes, maar dat mag geen naam hebben. Leuke plek, in de zomer ga ik hier zeker nogmaals eten.
Melissa27 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Ik liep hier op een vrijdag avond binnen met een vriendin om te gaan eten.
Het menu zag er prima uit, ik koos voor de kipsaté. Helaas was dit een onwijze tegenvaller.
De kip was aan de buitenkant zwart en werd naar mijn idee verdoezeld met saté saus.
De frites waren koud en niet lekker, en de kroepoek was nog olie achtig. Bovendien was de bediening erg ongeïnteresseerd. Ik kan het niemand aanraden.
Sabie03 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Afgelopen vrijdag bij de Chocolate Bar gegeten. Regelrecht drama qua bediening. Toen we om 19.00 uur aankwamen was het nog heel rustig en toch duurde het een kwartier voor we iets te drinken aangeboden kregen. Vervolgens kwam er een verkeerd voorgerecht, kwam het juiste voorgerecht na drie keer vragen pas een halfuur (!) later en kregen we i.p.v. witbier Blond bier geserveerd. Bij verzoek om 'echt' witbier duurde het vervolgens 10 minuten en twee keer vragen voor deze arriveerden. De glazen water die we hadden besteld hebben we maar laten zitten. Hoofdgerecht was qua eten prima (3x de dagschotel eendenborst, 1x kipsaté) alleen werden de dagschotels ruim een kwartier eerder geserveerd dan de kipsate. Het ergst is nog dat we notabene naast de bar zaten waar zo'n 6 personeelsleden rondliepen die allemaal deden alsof ze ons niet zagen. Het dessert heb ik uiteindelijk maar aan de bar besteld (chocoladefondue, heerlijk) en zelfs om de rekening heb ik twee keer moeten vragen. Uiteindelijk waren we er pas om 22.45 weg en niet omdat we zo heerlijk zaten te 'tafelen'! Kortom, eten en prijs/kwaliteitverhouding prima, maar bediening ronduit waardeloos!
Home_foodpassie .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
Maandag is een slechte dag om ergens te eten. Chocolate bar heeft altijd een redelijke tot goede keuken gehad. Restaurant is al een jaar overgenomen en de koks werken weer op goede plekken. Had de eigenaar maar wat meer aandacht gegeven aan het interieur, die na 12 jaar wel een update mag krijgen. Maar dat is niet het belangrijkste. Prima plek om even bij te praten en een biertje te drinken. Helaas niet meer de plek om te eten. Raar want de andere zaak waar de eigenaar dezelfde kaart voert is goed te doen. Wij hadden de tapas en een ander voorgerechtje en zijn toen eigenlijk gestopt. Bereiding was ondermaats, mise en place was door iemand gedaan die niet wist wat hij deed. Smaakjes klopten niet en ik kan dit niet scharen onder welke fusion keuken dan ook. Heel erg jammer voor tapasgerechten waar de producten met een beetje extra smaak de smaak bepalen. Ik denk dat Johannes van Dam een van de weinige onvoldoendes zou afgeven die hij ooit heeft afgegeven. En die is redelijk mild. Heel erg jammer als een klant al merkt dat de zaken in de keuken niet op orde zijn. Maar er waren natuurlijk wel andere mensen die vonden dat ze heerlijk gegeten hadden, maar die wilden natuurlijk gewoon een kers op hun appelmoes toe.
Paul-Michael .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Met wat vrienden hier gestopt voor snelle hap, eten was bovenverwachting en bediening zeer vriendelijk als voorgerecht de gamba spiesjes ( aanrader) en de tapas, nou voor een niet Spaans restaurant vonden wij de tapas erg lekker met voor ieder wat wils en goed bereid, als hoofdgerecht 4 keer de daghap en 1 keer de vis lamsschijf net paddestoel risotto en whisky jus erg lekker en de roodbaars wat met verse groente ook een aanrader. Wij komen hier zeker terug
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Met een collega gegeten in de chocolate bar. Het was rustig dus de bediening kon het makkelijk aan. Maar toch hadden ze meer aandacht voor elkaar dan voor de gasten. Het eten is prima, maar geen uitzonderlijk feest. De scropino is geen aanrader. De smaakt niet zoals je mag verwachten.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Na een heerlijk kokos-curry soepje als voorgerecht, de beste kipsate die ik ooit gegeten heb, en een peren-kaneelijs toetje om je vingers bij af te likken, gingen we met een voldaan gevoel naar huis. Het personeel was zeer vriendelijk, maar moeten nog wel betere afspraken maken over wie welke wijk bedient. Soms kregen we te veel aandacht (van 4 verschillende personen de vraag of we het lekker vonden tijdens het voorgerecht) en soms kregen we te weinig aandacht. De aankleding is gezellig. Lekkere loungebanken om op uit te buiken na een heerlijke maaltijd. Al met al is de choclatebar een plek waar we nog vaak terug zullen komen!