Chocolate Bar

62-A Eerste van der Helststraat 1072 NX Amsterdam Nederland Kaart
31-206757672

Over het restaurant Chocolate Bar

De Chocolatebar is al jaren een begrip in de Amsterdamse Pijp. Om heerlijk uitgebreid te lunchen, te dineren en natuurlijk te borrelen. Onze bartenders maken de mooiste cocktails voor je klaar. Liever zin in een biertje of frisje? Wij hebben de lekkerste speciaalbieren en bijzondere frisjes voor je! In het weekend kun je vanaf 23:00 los gaan op onze Dj's, die toot sluit de fijnste hitjes draaien"

Meer informatie over restaurant Chocolate Bar

• Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Perfecte bediening
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Via Iens-deal langs geweest. Slechte service... matig eten. Leuk als een nachtbar...
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
De pizza's / Chocofondue waren goed. De rest was vrij matig.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
heerlijke kaasfondue
Simon G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Fijn restaurant, lekker eten!
Myrthe J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vanavond hier gegeten, het eten was echt lekker, goeie prijs kwaliteit/verhouding. Bediening was erg vriendelijk, niks was teveel gevraagd!
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Hier naartoe gaan voor een drankje met een snack in gezellige drukte, maar niet om uitgebreid te eten want dat is zeker niet bijzonder .
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wat een ellendige tent. Het ging al fout met het drankje, we bestelden een koffie en een thee en kregen twee thee. Als lunch bestelden wij beiden een ceasar sandwich. Na drie kwartier wachten (en zo druk was het niet, halve zaak zat niet eens vol) kregen wij beiden een ceasar salade. Wij waren de beroerste niet (en wilden niet nog eens drie kwartier wachten) aten wij op. We hadden de salade al voor de helft op, toen er wel een heel raar (en vies) smaakje aan de ceasar salade zat, er zat vis in. Dit hoort zeker niet in de ceasar salade thuis. De serveerster deed haar best, maar snapte er weinig van. Wij komen hier nooit meer... bah
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Raar restaurant. We kregen in eerste instantie de verkeerde drankjes. Moest voor de tafel naast ons zijn. kan gebeuren. maar het duurde wel heel lang voordat we dit konden aangeven bij de serveerster. Daarna kregen we na lang wachten de verkeerde pizzas. Omdat we geen zin hadden om nog langer te wachten zeiden we dat het we niet erg vonden. Pizzas waren overigens koud. koffie duurde zo lang dat we hem gecanceld hebben. komen hier zeker niet terug.
ESchnoeckel .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Ik kom er wel vaker. Het is zeker "value for money" maar echt geweldig is het nooit. De bediening is meer met elkaar bezig dan met de gasten. Even kijken of je nog een drankje wil is er dan ook niet bij.
Tegenwoordig hebben ze ook Pizza op het menu. Die kan je beter overslaan. Daarvoor zijn er veel betere alternatieven in de buurt.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Lunch gegeten bij de Chocolate Bar. Een kleine bar in de Pijp. De broodjes waren lekker (en vers!) en ruim belegd. We kregen een dikke open boterham met carpaccio en ceaser (kip, bacon, avocado en ei), lekker! De bediening was vriendelijk. Leuke plek om te lunchen.
thomaz .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
afgesnauwd worden wanneer je wilt bestellen is een no go! En dat is precies wat er gebeurd op deze locatie. We vragen om toelichting van de cocktails en de schouders worden opgehaald, we vragen om toelichting van het eten en we worden scheef aangekeken... Misschien leuk voor verdwaalde toeristen, maar ons zie je nooit meer terug.
De wijn wordt ook geschonken in kindermaatjes en is niet van goede kwaliteit. De vis was prima, de sate saai.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Op zondagmiddag hier wat gaan drinken en daarna eten. Hoewel het bijna leeg was kwam er geen bediening aan tafel en moesten we zelf bestellen aan de bar. Eten was matig, patat was slap en smaakte niet lekker (oud vet?) en spare ribs heb ik vaak veel lekkerder gegeten.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Geluncht bij dit prima plekje in de Pijp. Decor en eten allemaal heel fijn, maar wat vooral bij bleef was de bediening die extreem vriendelijk was. Ze deden echt hun best om aan onze specifieke vragen te voldoen. We voelden ons bijzonder welkom.
Emile E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Een wat rommelig terras met erg kleine tafeltjes, je waant je in Parijs nabij de oude hallen, met al die karretjes die met marktkramen langs rijden. Bediening doet er wat lang over om de kaart langs te brengen en om de bestelling op te nemen. Vooraf vijf verschillende tapas voor twee personen, goede calamaris met lekkere aioli, gehaktballetjes lekker met smakelijke tomatensaus ( waarom in godsnaam 3 stuks voor 2 personen) Gamba prima, stukjes rundvlees lakker mals en kip kluifjes die wat droog zijn. Hoofdgerecht spareribs missen missen een lekkere marinade, ze zijn wat droog en niet helemaal gaar. Spareribs worden zo lekker als er stroperige marinade op zit. Kaas fondue aan de overkant is goed, met lekkere groenten. Bediening is wat vaag en bij het afrekenen, duurde het erg lang voor er een bonnetje gegeven kon worden.
Camilla S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Ik blijf me verbazen over de houding van personeel in de horeca!
Het was een rustige middag en hierdoor was het terras praktisch leeg. Wij bestelde een tosti die prima smaakte. De ober die ons bediende was een zeer vriendelijke jongeman en voor hem gaat bovenstaande dan ook niet op. Maar toen hij net even iets te lang bij ons aan het tafeltje stond te kletsen werd er vanuit de bar naar hem geschreeuwd dat hij niet mocht kletsen met ons... Hierdoor ontstond vervolgens een discussie die zeer luid werd gevoerd. Het was gewoon gênant! De sfeer en lokatie van deze tent zijn gezellig maar door dit soort acties kom ik niet snel terug.
JvdD .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Vooraf gamba's die lekker waren. Dan de kipsaté (erg grote stukken) en een salade van het huis (met tonijn). Was allemaal goed op smaak en vers. De communicatie tussen bediening en keuken was niet optimaal. Wel vriendelijk!
Lianne C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Regelmatig ben ik hier te vinden, in de Pijp zijn veel plekken om te lunchen / eten of drankjes te doen maar vaak ook overvol, bij Chocolate is er geregeld nog een plekje te vinden. Vorige week zaterdag hier weer eens aangeschoven voor een lunch, de jongen die onze bestelling kwam opnemen leek een beetje geïrriteerd/uit zijn doen, wat jammer is want ik vind niet dat wij dit mogen merken. De broodjes kwamen snel door, en zijn zoals altijd royaal belegd en smakelijk. Toen wij om de rekening vroegen bleef de jongen heel lang weg waardoor mijn tafelgenoot maar naar binnen is gelopen om te betalen. Als de bediening een iets grotere glimlach opzet gaat de zaak met sprongen vooruit.
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Het eten was niet bijzonder. De groente koud, vis was matjes qua smaak. Voordat het hoofdgerecht kwam drinken besteld maar dit kregen we pas toen het eten bijna op was. Ze konden de drukte niet aan. Op frisdrank zat weinig prik. Geen aanrader voor mensen die lekker willen dineren met goede en snelle bediening.
Laila P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Ik was hier maandagavond. De bediening is voorkomend maar laat af en toe lang op zich wachten.
De salade met geitenkaasrisottoballetjes van mijn tafelgenoot zag er goed uit en smaakte volgens haar ook goed.
Ik had zwaardvis, deze was erg droog. De groenten waren niet goed gaar. De frieten waren prima, niets bijzonders.
Het dessert zag er lekker uit, soesjes met bananenroom, smaakte ook niet bijzonder.
Prima zaak voor een studentenhap, maar als je dat niveau ontgroeid bent kun je beter ergens anders gaan eten.