Cho Fah Eathai

Gelkingestraat 5 9711 NA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Cho Fah Eathai

Thailand op je bord

De Thaise keuken staat bekend om zijn weelderige smaken. Zoet, zout, zuur, bitter; het komt allemaal prachtig samen in elk gerecht. Eten dat in balans is, niet te zwaar en vooral heel erg lekker.

Meer informatie over restaurant Cho Fah Eathai

• Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Rudy R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Sawad-dee!

Met vrienden aan tafel voor 4 personen. Heerlijk gegeten, smaken zijn authentiek, deed me herinneren aan mijn vakanties in Thailand.

Bij online boeking notitie achtergelaten: 'Liefst niet bij de toegangsdeur. I.v.m. gevoeligheid voor tocht.' Daar is rekening bij gehouden. Khob khun.

Er bleef eten over, zonde om weg te gooien. Gevraagd om doggybag, en die kreeg ik mee. Khub khun mak mak loey. Volgende dag nog van genoten.

Een restaurant die de moeite waard is om vaker te bezoeken en de rest van de menukaart ontdekken.

La korn!
Mei Lin L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wat een sfeervol, leuk Thairestaurant. Gastvrije ontvangst en lekker eten, prima adresje.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Echt ontzettend lekker gegeten met een goede en vriendelijke bediening. De wijn erbij was ook erg lekker. Dat daarna het prijskaartje ook nog reuze meevalt maakt dat we daar zeker weer komen als we weer richting Groningen gaan.
Hizkia B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten met verse ingrediënten. Van mild tot zeer pittig. De verse vruchtenshakes zijn erg lekker en verrassend en de combo voorgerechten zijn een aanrader.
sharda R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ik ben er geweest met een stel vrienden voor een verjaardag. We hadden de kok vantevoren zelf een menu laten samenstellen voor een bepaald bedrag. We hadden 3 voorgerechten, wat niet heel bijzonder was (loempia, viskoekjes en gebakken garnalenwontong). Het hoofdgerechten, 2 vis, 2 kip en pad thai, daarentegen waren erg lekker. Verschillende smaken, knapperige groenten. Toetjes waren apart, wel lekker. Entourage was mooi. Personeel was vriendelijk en behulpzaam
Enig minpunt was dat ze totaal geen aandacht hadden besteed aan dat het een feestje was, ondanks dat het vantevoren en ook daar was aangegeven.
Tamarah O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Super lekker gegeten en het personeel is zoals gewoonlijk zeer bekwaam!
Annebel H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heb hier nu al 2x met veel plezier morgen eten, want het eten is verrukelijk en de bediening heel vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader!
Raymond A.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Voor ons beste Thai restaurant tot zover in Nederland. Waar 'm dat in zit: kwaliteit van het eten, de meeste klassiekers maar ook "off the beaten track" door 2 Isaan menu's aan te bieden. Vervolgens het personeel: we kwamen binnen op spitsuur zaterdagavond, toch vriendelijk (maar vlot) en later op de avond ontstond er steeds meer tijd voor een praatje en een grapje, uiteindelijk gaf dat echt een fijne plus aan de avond. Tenslotte: de inrichting. Prachtig ingetogen, duidelijk Thai/Aziatisch maar niet kitsch, veel natuurlijke materiaal. Alles ademde een rustige sfeer uit. Niets te verbeteren? Niet veel. Een paar koriander-haters in ons gezelschap kwamen wat bedrogen uit toen de salades zonder uitzondering matig tot veel verse koriander bevatten (ik ben er gek op, dus van mij geen klagen). Had misschien op geattendeerd mogen worden. De wijnen waren prima, er kon misschien een wijn/spijs-advies bij. Maar, voor de knies-oren, wij vonden het allemaal uitstekend. Dikke 8!
Mascha D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen ambiance. Verfijnde smaak van gerechten en komen zeker weer! Volgende keer met de kinderen als voorpret op onze zomervakantie in thailand.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Aanrader als je van echt goed Thais eten houd ! Terecht hoog genoteerd in de reviews .."er gaat niets boven Groningen en ook niet boven deze thaise gerechten in Groningen " ????????
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heel erg goed gegeten! Gezellige sfeer en bekwaam personeel! Pad thai is een aanrader! Beste thaise restaurant in Groningen!
Myrna E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een heerlijke avond! Lekker gegeten in een warme sfeer. De eigenaresse geeft persoonlijke aandacht. Aardige bediening. Echt een aanrader!
Berthe V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Bediening is behulpzaam en zeer vriendelijk.
Hugo R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gister voor de tweede keer gegeten bij Cho Fah.
Het voorgerecht (#2) van verschillende Thaise hapjes (wonton, kipsaté, etc.) was niet spectaculair maar meer een zoethouder voor het hoofdgerecht van pad thai en gebakken rijst met kip. Beide waren prima qua smaak en portie.
De papaya salada als bijgerecht was weer erg lekker, hoewel we de garnalen dit keer misten.
Een opmerking hierover was voldoende om deze alsnog toegevoegd te krijgen.
De rekening viel ook mee. Wij komen zeker weer eens terug!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker gegeten, prettige en snelle bediening, goede service.
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten, was de eerste keer dat we Thais op deze manier gegeten hebben. Ieder gerecht was een positieve verrassing.
Martha H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Zeer gastvrij
Leuk ontvangen , en eten ..... geweldig lekker zeer smaakvol .

En weer voor herhaling vatbaar
H.A.m. D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Goed,smakelijk en voldoede eten.
Victoriabaars, deze kweekvis zou ik niet op da kaart zetten.