Cho Fah Eathai

Gelkingestraat 5 9711 NA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Cho Fah Eathai

Thailand op je bord

De Thaise keuken staat bekend om zijn weelderige smaken. Zoet, zout, zuur, bitter; het komt allemaal prachtig samen in elk gerecht. Eten dat in balans is, niet te zwaar en vooral heel erg lekker.

Meer informatie over restaurant Cho Fah Eathai

9,4

Jouw recensie over het restaurant Cho Fah Eathai

Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Met een groepje van 7 collega's hebben we hier vanavond heerlijk gegeten.
Eén van ons kwam later aan vanwege een vertraagde trein, en zijn bestelling werd vliegensvlug bereid zodat we alsnog gezellig tegelijk ons hoofdgerecht konden eten. Heel attent van de bdiening en de keuken!
Zelf nam ik de gele curry met kip, heel verfijnd. E´n van de collega's zei dat hij in maanden niet zo heerlijk had gegeten. Kortom, een zeer geslaagd etentje.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Altijd fantastisch eten, vol van smaak en heerlijk vers. En de bediening verstaat het vak van hospitality tot in de puntjes.
Marjoleins1 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Alle gerechten worden bereid met verse producten , dit proef je meteen. Vrolijke en snelle bediening dus zeker een aanrader!
Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Op aanraden hier gegeten, zeer zeker geen spijt van! Persoonlijk houd ik niet van scherp eten, werd keurig afgestemd op mijn wensen, super!
David A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Wij waren aangenaam verast. Dit was ons eerste bezoek, maar wij komen zeker terug. Wij wilden spicy eten en dat kregen wij.
Djodji N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heel lekker gegeten, was behoorlijk druk, daarom moesten we lang wachten op het eten.. Werd netjes aan ons doorgegeven dat de wachttijden ietsje langer duurt dan normaal..
B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heel lekker gegeten, wel veel lawaai, en we zaten met 5 personen aan een 4-persoons tafel. Stoelen en bankjes zaten niet echt lekker.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Uitstekend gegeten, heerlijk en eerlijk Thais ! Bediening is uiterst vriendelijk. De taalbarrière zorgde ervoor dat we zonder het zelf door te hebben ons toetje inwisselden voor koffie. Een glaasje water werd vergeten en het tweede rondje biertjes ook. Maar door de fijne bediening vergeet en vergeef je dit snel ! Een echte aanrader dit restaurant.
Gillian N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Lekker eten, leuke ontvangst en service en mooie inrichting. Helaas was het heel rumoerig. Jammer dat het erg moeilijk was om elkaar te verstaan!
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk gegeten op een drukke dinsdagavond. Lekkere wijn, goed eten en vriendelijk personeel. Echt wel een aanrader! Wij komen terug.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten ????
Wianda D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het leek net te druk, ze konden het net wel / net niet aan, waardoor wachttijd wat langer was en de bestelde drankjes werden vergeten.
Fokko B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten, fantastische gerechten, mooi gepresenteerd en buitengewoon smaakvol. Een aanrader. Had aangegeven naar de film te gaan met familie, de keuken werkte fantastisch mee aan onze beperkte tijd om een hapje te eten. Chapeau.
Husein G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
We eten vaak bij Cho Fah . We zijn altijd tevreden Het eten is soms wel anders ook al bestel je het zelfde er zullen dus verschillende koks aanwezeig zijn .De bediening is echt heel vriendelijk en alert. Een tip zet wat variatie aan bier soorten op de kaart . Heerlijk bij thais eten.
Jellina P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Attente en vriendelijke bediening.
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Maar 1 dames- en 1 herentoilet! Dat is te weinig voor dit restaurant.
Rianne M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Héérlijk gegeten in een gezellige ambiance!! Gerechten zijn zeer smaakvol en worden ook nog eens mooi opgediend. Bediening is erg goed. Zeker een aanrader!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Tamelijk authentieke smaken. Schaaltje 'pittig' op verzoek heerlijk. Rode peper in zoetzure vloeistof. Mee uitkijken maar zalig.
Leen D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
prima eten, vriendelijke bediening. Alles helemaal in orde. Een van de betere Thai in Groningen.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij namen het jubileummenu met mooie afwisselende smaken en ingrediënten. Informele attente bediening. Smaakvol eenvoudig interieur met goede stoelen en geen luidruchtige of kitscherige achtergrondmuziek. Kortom een eetfeestje bij onze eerste kennismaking. Wij komen terug.