Cho Fah Eathai

Gelkingestraat 5 9711 NA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Cho Fah Eathai

Thailand op je bord

De Thaise keuken staat bekend om zijn weelderige smaken. Zoet, zout, zuur, bitter; het komt allemaal prachtig samen in elk gerecht. Eten dat in balans is, niet te zwaar en vooral heel erg lekker.

Meer informatie over restaurant Cho Fah Eathai

Martha H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
H.A.m. D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Goed,smakelijk en voldoede eten.
Victoriabaars, deze kweekvis zou ik niet op da kaart zetten.
Anniek R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Met voorgerecht erbij was het hoofdgerecht nog een grote portie, maar we hebben de curry meegekregen naar huis met nog extra rijst erbij. Heel vriendelijk en gastvrij personeel.
Edgar N.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijke curries gegeten nu ik er 2x ben geweest. Oplettende bediening en een aangename sfeer. Bedankt hiervoor. Tot de volgende keer!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten, snelle en aardige bediening. Top, ga hier zeker vaker eten! De Tom yam soep en de groene curry zijn zeker aanraders.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het eten smaakte op zich prima, de kruiding mag wat explicieter naar boven komen. Goede bediening, zeer vriendelijk en niet te lang wachten op de bestelling. De inrichting is eenvoudig, netjes en smaakvol. De zaak is niet erg groot, dus kan snel wat rumoerig worden. Maar zeker een aanrader!
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Smaakvolle en kleurrijke gerechten mooi geserveerd.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Superlekker eten hier, echt Thais! Verse jus 'd orange erbij. Hele vriendelijke bediening en goede sfeer. Prijsniveau is heel goed.
Paolo S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en goede service. Kwaliteit/prijs verhouding heel goed. Een aanrader voor wie zin heeft in lekkere Thaise eten.
paul D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer smaakvol en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Petroeska L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heel erg lekker gegeten. Ook veel bijzondere gerechten op de kaart, we konden amper kiezen. Ik had garnalen in tamarinde saus, heel erg lekker. Mijn man had papaya salade en een salade met glasnoedels en zeevruchten. Zalig. Vooraf een combo van hapjes, allemaal even heerlijk. En mijn dessert van gekookte bakbanaan met kokosijs was zo heerlijk dat mijn man, die net had verkondigd dat hij als man zijnde natuurlijk geen dessert nam, de helft van mijn dessert heeft opgegeten... Ik vind cho fah denk ik beter dan thai jasmine. Subtieler. De bediening is aardig en prima, maar niet meer dan dat. Alleen de eigenaresse is echt heel erg warm en gastvrij.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Sfeervol Thais restaurant waarbij je echt het gevoel krijgt in Thailand te vertoeven door de ambiance, de heerlijke geuren en de vriendelijkheid van het personeel. Mijn vriend vond zijn curry te heet en hier werd goed op geanticipeerd door een nieuwe curry die werd gereserveerd. Al met al een goedeem Thais restaurant en we komen zeker terug!
Roan K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Voorgerecht was wat karig met in totaal 4 hapjes voor 8 euro.. als hoofdgerecht hadden we de Phad Thai en de Khang karie curry, beide waren erg lekker! Zeker een aanrader!
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Op zaterdagavond lekker gegeten. Als voorgerecht de papajasalade. Die was heerlijk. Als hoofdgerecht een roerbakgerecht met eend. Ook heerlijk. En veel! Als dessert de kokosballetjes met ijs. Dit was een tegenvaller. Twee taaie kokosballetjes. Ijs was prima. Beetje jammer dat halverwege onze maaltijd vlak naast ons een grote groep mensen plaatsnam die een verjaardag vierde. Het werd vanaf toen enorm rumoerig. Geen lange nazit daarom voor ons.
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker en vers eten, Veel variatie. De eend in milde roode curry saus was misschien iets aan de milde kant (in vergelijking met andere Thaise restaurants), Maar wel erg lekker. Vriendelijke bediening en snelle-dienst ondanks Het Feit DAT Het was druk (zaterdag avond).
yvette B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten, hartelijke en attente bediening. Verse ingrediënten, mooie presentatie, ruime hoeveelheden.

Reserveren is slim, het was afgeladen.

Enige verbeterpunt is wellicht dat de menukaart wat overweldigend aandoet, dus bestudeer die alvast thuis.

Aanrader!
hester D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
eten smaakte goed maar de bediening was overal behalve bij de klant.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Hoewel het redelijk vol was, was de akoestiek goed zodat we zonder last van andere gasten ons gesprek konden voeren. Bij Cho Fah Eathai zit je eigenlijk altijd goed.
Jorn V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Subliem gegeten! heerlijke authentieke smaken, enthousiaste bediening en een goeie sfeer!
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het eten was heerlijk. Vooraf een Combo met vier dingen en sausjes. En als hoofd gerecht roebak met omelet en salade. Het was allemaal erg lekker en veel. Ik ga er zeker nog een keer eten.