Cho Fah Eathai

Gelkingestraat 5 9711 NA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Cho Fah Eathai

Thailand op je bord

De Thaise keuken staat bekend om zijn weelderige smaken. Zoet, zout, zuur, bitter; het komt allemaal prachtig samen in elk gerecht. Eten dat in balans is, niet te zwaar en vooral heel erg lekker.

Meer informatie over restaurant Cho Fah Eathai

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
9,1
Renée H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Bijzonder goed eten in een aangename, elegante omgeving. Goede service.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Dennie H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wat een fantastische keuken hebben ze hier!! Echt sinds lange tijd niet meer zo lekker gegeten als hier. De wijn was ook heerlijk, en de porties ruim voldoende. Bediening heel soms wat onhandig naar mijn mening, maar dat weegt niet op tegen de enorme vriendelijkheid van alle medewerkers.
Evelynne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening, erg vriendelijk.

Echt een aanrader!

Great food, good and friendly staff.

Als recommendation!
cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Aanrader! Het aantal pepertjes op de kaart klopt in verhouding. De kaart was iets onduidelijk maar de medewerker nam de tijd om uitleg te geven. Zelf iets samenstellen...hier werd totaal niet moeilijk over gedaan. De saté met kokossatésaus is een aanrader. Eigenlijk is alles lekker hier en je gaat er lekker vol weg. De sfeer van het restaurant neemt je mee naar het land en dit wordt afgemaakt door de aardige bediening en het vriendelijke personeel. Ik kom hier zeker weer!
Janette S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk rustig gegeten. Ook aan persoonlijke wensen wordt voldaan zonder moeilijk te doen.Perfecte avond en vriendelijk personeel
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Altijd geweldig om hier te eten!
Zeer vriendelijke bediening en eten heerlijk.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk echte Thaise keuken. Ik was eventjes weer terug op vakantie in Thailand. Wel even letten op het aantal pepers op de kaart, dat geeft aan hoe heet het is.
Jacques H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gewoon de beste Thai in Town. Met een uitstekende gastvrouw . Echt pittig is hier ook echt pittig en daar ben ik een groot fan van.
Gemma B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Mijn man en ik hebben hier heerlijk Thais gegeten! Het restaurant is erg sfeervol ingericht waardoor je je gelijk in Thailand waant. De bediening was wat haastig, waardoor drankje vergeten werd en ook werd er niet gevraagd of wij nog iets na wilden. Het was ook flink druk toen wij er waren, dus waarschijnlijk lag het daar aan. Iets meer persoonlijke aandacht zouden ze wel kunnen geven aan de klant. Maar verder zeker geen onvriendelijke bediening!
Ze zijn erg vega-vriendelijk en hadden veel goeie vegetarische opties De gerechten zien er erg mooi opgemaakt uit en smaakten heerlijk! De gebakken banaan met kokosijs als dessert is een echte aanrader! Wij komen nog eens langs :)
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten in leuke ambiance met hartelijke bediening
rodanthi T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
heerlijk uiteten geweest bij cho fah, zoals altijd geweldig. heerlijke smaakvolle gerechten!
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met 3 vrienden fantastisch gegeten, 2 menu' s eten in overvloed, vlotten bediening, een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten!
Hugo R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten. Goeie porties, verse ingrediënten, authentieke smaken. Bediening was alert en voorkomend, de rekening viel niet tegen. Wij komen zeker weer terug!
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Op dinsdagavond met ons vijven hier heerlijk gegeten. Prima ontvangst, super gastvrij. Eten was heerlijk, we hadden een proeverij besteld en werden verrast met allerlei lekkere gerechtjes. Zeer voor herhaling vatbaar.
Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Lekker gegeten, goede porties. Smaken mogen nog wat uitgesprokener wat mij betreft. Veel keuze!
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk authentieke smaken! Even wennen aan het pittige karakter, maar echt lekker gegeten!
P. H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een mooi sfeervol ingericht restaurant. Het personeel is behulpzaam en het eten is verrukkelijk!!
Zeer de moeite waard....
Berthe V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zijn erg vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De bediening is goed en attent. De prijs kwaliteitsverhouding id goed. Komen hier zeker nog een keer.