Cho Fah Eathai

Gelkingestraat 5 9711 NA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Cho Fah Eathai

Thailand op je bord

De Thaise keuken staat bekend om zijn weelderige smaken. Zoet, zout, zuur, bitter; het komt allemaal prachtig samen in elk gerecht. Eten dat in balans is, niet te zwaar en vooral heel erg lekker.

Meer informatie over restaurant Cho Fah Eathai

9,4

Jouw recensie over het restaurant Cho Fah Eathai

Grietje V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Voor de kinderen waren de porties wel iets te groot.... bij het toetje kon je ook gewoon een bolletje ijs nemen i.p.v. iets van de kaart.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
In ons C3 menu zat een rijk gevulde Tom Yam Koeng die perfect van smaak was. De hoofdgerechten smaakten ook zoals wij in Thailand gewend waren. Wij komen gegarandeerd snel terug om ons weer te laten verwennen.
Safierra N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
fijne plek om te eten, gastvrijheid, verse maaltijden voor een gunstige prijs. Ideaal voor kleine en grote groepen om een avond heerlijk te dineren.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Al eerder hier geweest en toen wist dit restaurant me ook al te verbazen over het fantastische eten, de gezellige sfeer en het vriendelijke personeel. Wanneer het eten wordt opgediend lijkt het net een schilderijtje, waarbij smaak en kwaliteit zeer hoog zijn. Ik kan niets anders zeggen dan dat we wederom geweldig zijn behandeld en voorzien zijn van ongelooflijke lekkernijen. Ik raad dit aan een ieder aan.

Enige reden dat ik ontvangst en service goed ipv zeer goed heb gegeven is dat het wel netjes zou zijn je gasten naar de tafel te brengen, ipv te zeggen waar je kan gaan zitten en het een beetje half aan te wijzen.
Ynske H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Cho Fah was voor ons de eerste keer en een hele prettige verrassing. Er was een tafel binnen gereserveerd maar na ons verzoek was het geen enkel probleem om op het terras plaats te nemen. We kozen een menu en daar kwam gewoon een extra keus bij. De bediening was uiterst vriendelijk en heel voorkomend, kortom een topavond!
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk eten, echt zoals het in Thailand ook smaakt. En, wat in veel restaurants toch mist, maar wat hier op de kaart staat: kleefrijst met mango! Snelle, vriendelijk service. Mooie ambiance.
Dries D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk eten in een sfeervolle ambiance. Bediening heel netjes en correct.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Erg lekker gegeten! Bediening was goed en zaak is leuk ingericht. Zeker een aanrader voor als je lekker wil eten in Groningen!
Kosovare D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Ik ben hier al meerdere keren geweest in de afgelopen twee jaar en elke keer is het eten erg goed en de bediening zeer vriendelijk. Altijd als ik mensen op bezoek heb en ze hebben zin in Thais eten, weet ik meteen waar ik ze mee naar toe moet nemen.
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Enorme keuze, dus besloten ons een verrassingsmaaltijd te verzorgen. Zeer verrassend gevarieerd en zeer smakelijk
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heel leuke ervaring. We komen zeker terug.
Eten smaakt en doet authentiek aan; de verleiding om teveel te eten is zeer aanwezig.

Inrichting mogen restaurants wat van leren; niet volgestouwd met tafels; maar in balans zodat je wat privacy mag genieten.
S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
verschillende keren geweest, met vrienden, collega's en partner. Kan echt zeggen dat het mijn favoriete restaurant is in Groningen!
Arjen M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Prima persoonlijke bediening en advies. Gerechten waren prima. Wel in de gaten houden dat spicy soep écht heet is, peperig welteverstaan! Zeer geschikt om met relaties te gaan eten. Er wordt ook goed Engels gesproken door de bediening.
K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Een erg leuk restaurant met erg vriendelijke bediening en heerlijk vers eten. Hetgeen over was konden we meekrijgen in een doggybag. Dikke pluim ????
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk gegeten met z’n vieren. We vroegen een verrassingsmenu en kregen een heel gevarieerde maaltijd geserveerd! Echt top met goede wijn erbij.
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk Thais gegeten, er is veel keus, ze hebben een uitgebreide kaart, de bediening is vriendelijke en snel. We komen zeker nog eens wanneer we in de buurt zijn.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Duidelijke uitleg over de menukaart, erg lekker gegeten. Komen zeker nog eens terug.
Fijn. Was ook dat er kosteloos water op tafel gezet werd
ylona D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Vriendelijk, attent, foede uitleg en relaxed..... en heerlijk eten.
Sicco A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018