Chique Restaurant & Lounge

Akerstraat 19 6411 GV Heerlen Nederland Kaart
31-455119470

Over restaurant Chique Restaurant & Lounge

Een eigentijds en sfeervol restaurant in het centrum van Heerlen met een heerlijke kaart. Er wordt gekookt met verse ingrediënten, de presentatie van de gerechten is verzorgd en er worden heerlijke wijnen geserveerd die de gerechten uitstekend completeren. Kundig en vriendelijk personeel doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Chique Restaurant & Lounge

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 12.00 - 21.30 uur
Zondag 15.00 - 21.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
goede bediening, met humor. Met 6 personen gegeten, ondanks verschillende gerechten, allemaal prima tegelijk op tafel, Smaakvol klaargemaakt en gepresenteerd, echt lekker gegeten.
was onze 3e keer. Zal ook zeker nog een 4e en meer volgen.
Enig min puntje, gehorige locatie, muziek kan beter uit/

Ger H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Leuk nieuw restaurant in het centrum van Heerlen met potentie. Als voorgerecht had ik de zalmcarpaccio. Niks mis mee. Prima kwaliteit zalm met juiste dosering groen en een lekkere citroen-crême erbij. Hoofdgerecht coquilles welke prima op smaak en goed gegaard waren. Begeleid door een heerlijke knolselderijcrême, zalige quinoa en verse spinazie. Het kaasplankje vond ik persoonlijk minder. Niets bijzonders. Doorsnee kaasjes. De bediening was correct en kundig. De inrichting is leuk, maar ik kan me voorstellen dat als het druk is veel tafels net iets te dicht op elkaar staan.
Sandertjes24 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Gister gaan eten bij restaurant chique. Hierna toe gegaan ivm de goede recensies.
En het was heerlijk! Een leuke kaart voor ieder wat wils.
Met daarbij lekkere bijpassende wijnen die aan tafel worden uitgelegd.
Spontane bediening.
En de opmaak van gerechten mooi, netjes en chique opgemaakt.
Voor een betaalbare prijs kun je je eigen 3 of 4 gangen menu samenstellen. Maar je kunt ook los gerechten kiezen.
Zeer zeker de moeite waard om weer eens terug te gaan!
Bourgondier1973 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We vonden het leuk eens in Heerlen te gaan eten. En na even wat speurwerk leek Chique een geschikte locatie. Wat opviel was dat het erg rustig was voor een eerste pinksterdag, dit kon niet door personeel of eten komen. Want eigenlijk was het een feestmaal. Gezien het seizoen hebben we allebei een Aspergemenu genomen. Hierbij werd een heerlijke wijn geadviseerd welke het geheel compleet maakte. We hebben genoten van de attente bediening en het enorm lekkere eten.

Dit is zeer zeker een aanrader!
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Een eigentijds, fris ogend en licht ingericht restaurant met jong, enthousiast personeel. Blijkens de reeds aanwezige - en tijdens onze aanwezigheid - nog binnen komende gasten, geliefd bij oud en jong. De kaart is eenvoudig maar goed uitgebalanceerd, met de mogelijkheid om zelf een drie - of vier gangen maaltijd samen te stellen. De kwaliteit van de ingrediënten is goed, de bereiding uitstekend en de presentatie niet overdadig maar origineel. Eigen suggesties en vragen om aanvullingen worden op prettige wijze ingevuld. Aanbevolen!