Chique Restaurant & Lounge

Akerstraat 19 6411 GV Heerlen Nederland Kaart
31-455119470

Speciale deals

Over het restaurant Chique Restaurant & Lounge

Een eigentijds en sfeervol restaurant in het centrum van Heerlen met een heerlijke kaart. Er wordt gekookt met verse ingrediënten, de presentatie van de gerechten is verzorgd en er worden heerlijke wijnen geserveerd die de gerechten uitstekend completeren. Kundig en vriendelijk personeel doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Chique Restaurant & Lounge

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 12.00 - 21.30 uur
Zondag 15.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Chique Restaurant & Lounge

Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Relaxte setting en een stijlvol ingericht restaurant met voldoende afstand tussen de tafels. Vriendelijke en adequat personeel. Wij kozen met zn vieren unaniem voor het 3-gangen verassingsmenu. Zowel de vis- als de vleesvariant waren erg goed bereid en het is allemaal heel redelijk geprijsd . Het voorgerecht van mijn vis menu was echt top en ik vond dit ook de beste gang! Minpunten vonden wij de regeltjes. We hadden graag de proeverij willen bestellen maar dit werd afgeraden omdat er te weinig tijd zou zijn om alle gangen uit te serveren. Wij hadden om 20.30 gereserveerd en de keuken sloot om 21.30. Tip: vermeldt dit op jullie site en op de kaart. Daarbij ontdekte we een vreemd regeltje bij het alles-proeven-verassingsmenu; €2,50 "boete" voor elk niet opgegeten gerecht. De uitleg was dat hier niet heel nauw naar wordt gekeken maar dit is bedoeld om verspilling/nadeel tegen te gaan. Misschien hebben we het niet goed begrepen maar wanneer je bij zo'n proeverij twee gerechtjes per gang krijgt opgediend en een gast besluit om iets niet op te eten, hoe kan er dan sprake zijn van een nadeel voor de keuken. Het is immers geen all you can eat concept.. Bij het duurdere "zelf kiezen" proeverijtje is deze "boeteregeling" niet van toepassing. Tip: schrap deze rare regel en communiceer met de gasten hoe de proeverij werkt. Om positief af te sluiten, we hebben een heerlijke avond gehad, lekker gegeten en we komen zeker nog eens terug!
Ger J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goed, gelijk vorige bezoeken !
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Frites waren flut! Soort ovenfrites. Slap, bleek, niet krokant. Brrrr
Heb zelf in een frituur gewerkt. Als wij dergelijke frites hadden geleverd, hadden we zo weer over de toonbank terug gekregen!
Evelyne M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Eerste keer, lekker gegeten. Goede en vriendelijke bediening
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
proeverijen gedaan, leuk, afwisselend en erg lekker
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima kwaliteit met juiste bejegening. Ook buitenterras was netjes. Een mooi restaurant waar we - 2 pers. - op een doordeweekse dag in rust hebben genoten.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Kwaliteit prima met de juiste bejegening . Prettig om te toeven.
Ook buitenterras was aangenaam.
Suzanne C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima eten voor een redelijke prijs. Bediening kwam wat chaotisch over, maar desondanks kwam het eten best snel. Een heerlijke carpaccio gehad. Mijn tafelgenoot vond de couscous(voorgerecht) niet geweldig. Paprikasoep was ook lekker. Hoofdgerecht was voor onze tafel in het algemeen goed. Bij sate zou meer saus mogen. Erg karig. Mijn pasta met biefstuk, champignons etc. was heel veel, maar niet zo bijzonder dat ik het nog eens zou nemen. Nagerechten waren heel lekker.
Ik zou een ander servies nemen voor een mooiere uitstraling. Huis-tuin- en keukenborden waren het.
Vriendelijke bediening.
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De naam Chique doet het restaurant niet persé eer aan want binnen is het gewoon leuk ingericht. De ober die ons welkom heette wees ons alleen ons tafeltje aan maar liep niet even mee. Bij het vragen om een extra bordje moest ik er zelf nog achteraan lopen om het op te halen. Oeps was ie ff glad vergeten. Wel werd het eten erg leuk opgediend op houten platen, schalen en mandjes. De asperges waren enorm dik met een heerlijke botersaus en de andere gerechtjes waren lekker. Op zichzelf wel een restaurant om nog eens naar toe terug te gaan
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We werden uiterst vriendelijk ontvangen nadat we toestemming hadden gekregen om wat eerder te komen.
Er heerste een ongedwongen sfeer en de gerechten waren voortreffelijk.
Zouden er wat vaker terugkomen als we wat dichterbij zouden wonen.
Kortom, chapeau..
koos D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ralph en Danny,en de rest van het team.
Het was weer super lekker en prima verzorgd, Top.
We komen gauw weer terug.
M W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
In het begin was de service niet goed. Er werd niet gevraagd of we iets wilden drinken. Hiervoor werd excusses gemaakt. Darna was de service goed. We kregen hiervoor ook een koffie van het huis aangeboden.
De gerechten waren perfect, vers en goed verzorgd. Aanbevelenwaardig restaurant. Gaan er beslist weer terug.
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima gezellig restaurant aan de kern van Heerlen. Mooie kaart met ook bijzondere streekgerechten. Stijlvolle inrichting en attente bediening. Zeker een mooie aanwinst voor de stad. Komen zeker terug.
cor P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vriendelijke bediening, goede porties.
Armand S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gewoon goed eten zonder poespas in een aardige sfeer met redelijk goede bediening. Niets mis mee maar het kan wel beter, ook voor deze bedragen.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De ontvangst was goed. De bediening was in het geheel correct en vriendelijk. Als voorgerecht hadden we Carpaccio van Iers Rund|Pesto, Parmezaanse kaas|Pitten, dit was in één woord perfect, qua portie, opmaak en smaak.
Als hoofdgerecht hadden wij een Proeverijtje van Wild|Wildjus|Rode Kool, Appel|Bospaddenstoelen. De smaak was "wel lekker" maar ook zeker niet meer dan dat, het was een rommeltje op het bord, het leek een beetje erop dat men wat kliekjes bij elkaar had gelegd op een bord, dat zal niet zo zijn maar zo kwam het wel over. Het stoofpotje dat bij de proeverij van wild was gevoegd, was niet lekker, veel te zout en het stoofpotje was papperig , mijns inziens mislukt. Het stukje hert was wel lekker en perfect bereid.
Als nagerecht hadden we Huisgemaakte Tiramisu|Roomijs|Crumble|Slagroom. Dit was erg eenvoudig en qua smaak acceptabel. het ijs bevatte waterkristallen, prijs/kwaliteit was niet goed. Samenvattend: vriendelijke bediening, goed voorgerecht, de rest stelde teleur, wij gaan niet meer teru
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
goede bediening, met humor. Met 6 personen gegeten, ondanks verschillende gerechten, allemaal prima tegelijk op tafel, Smaakvol klaargemaakt en gepresenteerd, echt lekker gegeten.
was onze 3e keer. Zal ook zeker nog een 4e en meer volgen.
Enig min puntje, gehorige locatie, muziek kan beter uit/

sandertjes24 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Gister gaan eten bij restaurant chique. Hierna toe gegaan ivm de goede recensies.
En het was heerlijk! Een leuke kaart voor ieder wat wils.
Met daarbij lekkere bijpassende wijnen die aan tafel worden uitgelegd.
Spontane bediening.
En de opmaak van gerechten mooi, netjes en chique opgemaakt.
Voor een betaalbare prijs kun je je eigen 3 of 4 gangen menu samenstellen. Maar je kunt ook los gerechten kiezen.
Zeer zeker de moeite waard om weer eens terug te gaan!
bourgondier1973 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We vonden het leuk eens in Heerlen te gaan eten. En na even wat speurwerk leek Chique een geschikte locatie. Wat opviel was dat het erg rustig was voor een eerste pinksterdag, dit kon niet door personeel of eten komen. Want eigenlijk was het een feestmaal. Gezien het seizoen hebben we allebei een Aspergemenu genomen. Hierbij werd een heerlijke wijn geadviseerd welke het geheel compleet maakte. We hebben genoten van de attente bediening en het enorm lekkere eten.

Dit is zeer zeker een aanrader!