Chique en Simpel

Heereweg 227 2161 BG Lisse Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio van ossenhaas met pesto en oude kaas afgemaakt met een kruidencrostini
      Tartaar van gerookte zalm met salade van couscous, abrikoos, rozijn en gefrituurde butterfly garnaal
      Romige soep van gegrilde paprika en feta
  • Hoofdgerechten
    • Pork rib met een jus van dragon
      Vispannetje van kabeljauw, gamba en krab met geurige basmati rijst
      Vegetarische lasagne met spinazie, rode biet en geitenkaas
      Alle hoofdgerechten worden geserveerd met warme groenten, aardappelgarnituur en salade.
  • Nagerecht
    • Laat u verrassen door de chef met een heerlijk zoete creatie
      Selectie van verschillende soorten kazen (+ € 2,00)
      Heeft u allergieën? Laat het ons weten en in overleg met de keuken passen wij het gerecht aan.

Over het restaurant Chique en Simpel

Sfeer en kwaliteit in de Bollenstreek

Gezellig gelegen in de Bollenstreek is Chique en Simpel een plek waar je laagdrempelig geniet van goed eten. Het restaurant heeft een moderne uitstraling, maar is gevestigd in een historisch pand. De bar vormt een centraal punt in het restaurant en creëert direct een gezellige sfeer. Op de eerste verdieping hebben wij een gezellige zaal met een oud Engelse uitstraling. In dit zaaltje kunt u met een groep een besloten feest, diner of receptie geven.

Meer informatie over restaurant Chique en Simpel

Elke dag geopend vanaf 17:00. Maandag gesloten. De keuken sluit om 22:00.

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Chique en Simpel

Aventurastyle V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Porties voor ons te groot (wij zijn ouder dan 80 jaar). Totale menu was simpel en niet echt culinair.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wel aardig, maar geen wow.
We zijn er gaan eten met de ah actie, de carpaccio was onder de maat, de zalm was ok.
Het stoofpotje was lekker, de vegetarische lasagna zoals thuis.
Het kaasplankje was risicoloos en de pannacotta een beetje simpel.
Het is goed dat we ‘de tweede gratis’ hadden, anders had ik me bekocht gevoeld...
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We waren hier met het AH menu. De carpaccio was smaakloos. Volgens mij kwam het uit een pakje van de supermarkt. Als hoofdgerecht had ik het vispotje. Was redelijk maar niet iets wat ik nog een keer zou nemen. De krabsticks vond ik geen combinatie om in het vispotje te doen. De bediening was prima maar kwam wel heel snel met onze jassen aan om naar huis te gaan.
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Met 5 personen heerlijk gegeten. Supergezellige avond gehad en de bediening was ook zeer vriendelijk.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Hellen W.
prettige en persoonlijke bediening
CEes S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
prima producten en goed verzorgd
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Reservering met de AH actie.Ik vond de keuze beperkt maar het eten was goed.De wachttijd tussen de gerechten was vrij lang waarschijnlijk door een tekort aan personeel.Het personeel deed echter wel zijn uiterste best om iedereen tevreden te stellen.Leuke ervaring met als advies het AH-actie menu iets uit te breiden.Ik denk dat mensen liever een toeslag betalen voor een product dan een beperkte keuze.
Harm B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prijs kwaliteit verhouding is goed. Het eten is niet verrassend. Bediening redelijk te vaak verschillende medewerkers aan tafel met dezelfde vragen
C.P. V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het was er heel druk en daardoor nogal rumoerig. Het eten was heerlijk en de bediening ook. We gaan er vast nog wel eens heen maar dan niet op vrijdagavond.
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Hier niet voor de eerste keer gegeten en ook niet de laatste keer. Heerlijk ontspannen avond met heerlijk eten, in een gezellige sfeer en zeer goede bediening. Als je iets wilt staan ze voor je klaar maar wil je met rust gelaten worden is het ook prima. Dus weer voor herhaling vatbaar.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Ik had een reservering gedaan met de AH actie, en wat ons opviel was dat persoonlijke aandacht en benadering van de bediening uitmuntend was. Vriendelijk en professioneel. Ook het aangeboden menu was prima! het was van goede kwaliteit.
Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Lekker gegeten, gezellig personeel en gezellige inrichting!!!
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het eten was prima. De bediening kon wat gastvrijer. Ober was moeilijk te verstaan en kort van stof. Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was ook vrij lang..
Bazin gaf de indruk dat ze met haar hobby bezig was. Met recht chic eten en simpele uitstraling.
Marisa K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Fijn restaurant met goede bediening en kwalitatief lekker eten.
John B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk eten
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Hele vriendelijke bediening en het eten was waanzinnig lekker we komen zeker weer een keer terug
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten !
We hebben een gezellige avond gehad.....
Cfm D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Misschien iets meer aan de aankleding doen.