Chique en Simpel

Heereweg 227 2161 BG Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Chique en Simpel

Sfeer en kwaliteit in de Bollenstreek

Gezellig gelegen in de Bollenstreek is Chique en Simpel een plek waar je laagdrempelig geniet van goed eten. Het restaurant heeft een moderne uitstraling, maar is gevestigd in een historisch pand. De bar vormt een centraal punt in het restaurant en creëert direct een gezellige sfeer. Op de eerste verdieping hebben wij een gezellige zaal met een oud Engelse uitstraling. In dit zaaltje kunt u met een groep een besloten feest, diner of receptie geven.

Meer informatie over restaurant Chique en Simpel

Elke dag geopend vanaf 17:00. Maandag gesloten. De keuken sluit om 22:00.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
L D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Eende borst eerst op de huid ,bakken en dan pas de andere kan .voor de rest was het lekker .
a.verkerk57 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Zeer Vriendelijke bediening, heerlijk buiten gegegeten, want het terras ligt op het westen, Eten was weer perfect ook het vegetraries gerecht!
Anja0713 D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Gezellige ambiance met vriendelijk personeel en goed eten!
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Lekker gegeten. En gezellige bediening. We kregen een amuse vooraf van rosevalaardappelsalade. Het extra broodje vooraf wat we namen was achteraf niet nodig. De kaasplank was verrassend. Een gezellige avond uit met de Albert Heyn spaarkaart.
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten en het was geen probleem om eerst buiten het voorgerecht te nemen en daarna naar binnen te gaan. Vrolijke bediening.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We begonnen op het terras met een borrel, het was mooi weer en er speelde een jazz bandje op het plein.
Toen we trek kregen zijn we naar binnen gegaan ook al was dat iets eerder dan de gereserveerde tijd, dit was geen probleem.
Beiden kozen we vooraf de tonijn en ikzelf had kabeljauw als hoofdgerecht, mijn partner had voor vlees gekozen (weet niet meer precies wat). Het smaakte allemaal even lekker.
Het toetje overgeslagen, maar als afsluiter gewoon een lekker kopje koffie met wat kleins erbij.
We komen hier zeker vaker terug.
yoparo3515 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Prettige en vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over het menu. De tonijn in het voorgerecht was mals en heerlijk. Je zoog het bijna weg evenals de kabeljauw van het hoofdgerecht. Alles goed van temperatuur De bediening was uitstekend. Er werd goed in de gaten gehouden of je iets wilde bestellen. Je werd verder met rust gelaten tot je zelf aangaf dat je iets wilde.
Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten bij een gezellig restaurant.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten. Gaan zeker nog een keer terug
Mariët S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
prima restaurant. Erg vriendelijke bediening. Ik ga er zeker nog een keer terug.Mijn schoonmoeder is kok maar ze had nog nooit zulke lekkere ribroast gegeten. complimenten aan allemaal.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Super leuke en gezellige tent waar je heerlijk kan eten. Hoeveelheden zijn super. 5 gangen verrassing diner was perfect. Zeker voor herhaling vatbaar.
lieverse .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
alle gerechten waren goed verzorgd en zeer smaakvol. Vooral de panna cotta was een heerlijke verrassing als toet. Bovendien vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader.
P.J. H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Goede keuken en plezierige, informele sfeer zonder dat het te amicaal werd. Het feit dat een gerecht op de kaart niet voor ieder die dat wilde beschikbaar was, is niet een slecht teken en werd bovendien correct opgelost.
missmc .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Kwaliteit en prijs kwamen hier niet overeen. A la carte gegeten, maar voor de 105 euro die wij met z'n tweeen hebben uitgegeven was het eten ok. Voor die prijs gaan we volgende keer liever ergens anders eten.
mcastenmiller .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij Chique en Simplex. Je wordt ontvangen alsof je oude vrienden bent, maar daarnaast is de bediening uiterst professioneel. Het verrassingsmenu was inderdaad een verrassing en van uitstekende kwaliteit. We komen zeker terug.
J. ..
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wij zijn met zijn tweeën gaan eten en hebben gebruik gemaakt van de Lekker Lisse 1+ 1 actie. Van te voren heb ik via de mail al contact gezocht over het menu. Als vegetariër vond ik het positief dat er bij deze actie standaard een vegetarisch menu is opgenomen. Daar kunnen veel andere restaurants een voorbeeld aan nemen. Omdat ik niet zeker wist of de kaas vegetarisch gestremd zou zijn, heb ik dit dus via de mail gevraagd. Al snel kreeg ik als antwoord dat ze dat niet zijn, maar dat er wel vegetarische kaas speciaal in huis gehaald kan worden, als ik het tijdig door zou geven bij de reservering. Dit was al een positieve ervaring op zich!
De ontvangst en bediening was erg enthousiast en goed. We werden vlot bediend en het eten was uitstekend! Wij zijn kritische eters en dit smaakte duidelijk naar meer. Bij het dessert nam ik het kaasplankje en er werd zelfs gevraagd of ik in de keuken wilde kijken op de etiketten of de kaas inderdaad goed was. Inmiddels zo vol van vertrouwen heb ik dit aanbod afgeslagen, omdat ik genoeg vertrouwen had in het personeel.
Samengevat: wij hebben heerlijk gegeten in een restaurant waar we uitstekend werden geholpen. Echt een aanrader! Zeker ook voor vegetariërs geschikt!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Dit was niet de eerste keer dat we hier aten en zeker niet de laatste keer. Het was goed dat we tijdig gereserveerd hadden want het restaurant zat gewoon vol, op beide verdiepingen! Wij kregen een plek boven en daar was het lekker rustig. Vader en dochter deden daar hun uiterste best om het de gasten naar het zin te maken. Dat lukte goed, ondanks de drukte. Wij hadden gekozen voor het speciale drie-gangen menu in het kader van "Lekker Lisse' en dat smaakte erg goed. Ook de wijnen die bij de gerechten geschonken werden, pasten hier perfect bij. Lisse heeft veel keus qua restaurants en Chique en Simpel staat in onze Top 3!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima eten, warme en voorkomende bediening. Erg gezellig.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
De sfeer is goed en de bediening erg prettig: persoonlijk, hartelijk. 'Meneer Kaktus' maakte ons aan het lachen en was op een heel natuurlijke manier de vrolijke noot. Eten was fantastisch [drie verschillende gerechten geproefd aan onze tafel en alle drie even goed]. We kwamen voor de februari-actie 'twee voor een' en de menukaart voor deze actie was goed en voldoende gevarieerd. We gaan hier zeker nog eens terugkomen!
Jacoba S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
GEWELDIG heel prettige bediening heel voorkomend en zeker aanrader voor een avond genieten. Wij komen zeker terug en bevelen het met plezieraan bij onze vrienden en kennissen.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goede, leuke en vriendelijke bediening. Kwaliteit eten perfect (perfecte biefstuk) en leuke ambiance. Zeker een aanrader en komen vast een keer terug.