Chique en Simpel

Heereweg 227 2161 BG Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Chique en Simpel

Sfeer en kwaliteit in de Bollenstreek

Gezellig gelegen in de Bollenstreek is Chique en Simpel een plek waar je laagdrempelig geniet van goed eten. Het restaurant heeft een moderne uitstraling, maar is gevestigd in een historisch pand. De bar vormt een centraal punt in het restaurant en creëert direct een gezellige sfeer. Op de eerste verdieping hebben wij een gezellige zaal met een oud Engelse uitstraling. In dit zaaltje kunt u met een groep een besloten feest, diner of receptie geven.

Meer informatie over restaurant Chique en Simpel

Elke dag geopend vanaf 17:00. Maandag gesloten. De keuken sluit om 22:00.

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
gepali1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Altijd heel gastvrij en zeer vriendelijk , je word goed ontvangen en goed in de gaten gehouden,Mbit in de gunstige vorm van het woord natuurlijk
veenma .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gewe;dig restaurant. Alles heel gezellig, eten en drinken heerlijk. Fijne bediening met een vriendelijke lach en grapjes.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik was er in de AH actie, voor de 2e keer, had een zalmtartaartje en een stukje dorade vooraf, en Ierse biefstuk als hoofdgerecht. De zalm in het tartaartje was helaas toch een beetje kritisch, ik dacht het al te proeven, het smaakte naar mijn idee iets te sterk... Ik heb er dan later last van, en dat heb ik vaak in restaurants; een reden om dan geen vis te eten, (behalve in een visrestaurant), maar ik heb me deze keer toch laten verleiden... Had beter de Carpaccio kunnen kiezen... Het stukje dorade was prima, en de Ierse biefstuk ook, prachtig rosé. De bediening is allerhoffelijkst... Het dessert was heerlijk, Een chique puddinkje met een bolletje ijs, en saus van rood fruit. Vermeldenswaardig is nog het heerlijke verse brood dat echt wordt uitgeserveerd aan het begin en het zelfgemaakte stukje pepermunt aan het eind.
siepelsop .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer attente en vriendelijke bediening.
Eten was prima!
We komen nog eens terug .
Hier heb ik niets aan toe te voegen (waarom 120 tekens?) !!!!!!!!!
stelladeetman .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het eten was heerlijk, Alles was met zorg (zelf) gemaakt! We kregen zelfs nog een Amuse. De keus bestond uit goede gerechten. Er werd niet afgedaan met een simpel spare-ribs met friet..Het personeel was zeer vriendelijk en attent. Door de AH actie hebben we kennis gemaakt met dit restaurant. We komen zéker terug!
sportfanaat .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Tweede kerstdag prima service van de dames en inderdaad prima tijden tussen de 4 gangen menu.
Gaan er nog een keer langs met de familie
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Lieve mensen van Chique en Simpel. Net als vorig jaar op kerstavond heerlijk genoten van jullie gerechten, hierdoor kan kerst 2016 al bijna niet meer stuk. Als altijd een warm onthaal en een 3 gangenmenu om je vingers bij af te likken.

Mooi gepresenteerde borden en heerlijke combinaties van wild. Hiermee leek het heel even toch hartje winter (dit terwijl het buiten +10 graden was).

Bedankt en tot snel!
bertvangent .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Veel beter kan denk ik niet, alles was zeer goed! Goed ontvangst, zeer goed eten, gezellige indruk, goede verzorging, netjes en snel geholpen. Niks tekort gehad!
mwiggers .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat een genot om hier te eten. Na een amuse van het huis, heerlijke carpaccio, hoofdgerecht, biefstuk goede kwaliteit, en het toetje feestelijk opgemaakt! Een restaurant om terug te komen
Sarah50 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De naam van het restaurant zou je kunnen veranderen in Simpel en Duur. Ik vond voor wat het was - gewoon simpele gerechten, best duur. Dit was een AH actie dus dit was niet zo duur (€38,50 voor 2 personen) maar het was geen goede reclame voor wat je normaal, zonder actie, zou krijgen. Ik ga er niet meer heen.
Pia B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie. Keuze uit 3 gerechten. De vijfde persoon kreeg ook nog korting. De spaarkaarten mochten we nog een keer gebruiken. Al met al super service.
Gerardine H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Erg attent zeer vriendelijk personeel, dat er alles aan doet om het je naar de zin te maken. De jonge dames staan steeds klaar en kijken of ze iets voor je kunnen doen. Ze geven goed en prettig informatie. Mooi ah menu! Herrlijk gegeten. Kortom: TOP!
Haranna .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prijs-kwaliteitverhouding is écht uit balans ! Menu met AH kaart is duurder dan wanneer gewoon van menukaart besteld. Dit klopt gewoon niet. Hier komen wij niet meer terug.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Geweldig restaurant, hartelijke ontvangst en zeer vriendelijk personeel dat ondanks een bomvol restaurant heel ontspannen tijd heeft voor een praatje. Gerechten komen precies op tijd aan allemaal en het toetje: een schot in de roos! We hebben genoten en voor herhaling vatbaar!
Ada M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben een gezellige avond gehad met prima maaltijd.
Alles keurig verzorgd en fijne bediening. Komen vast nog eens terug.
AJKC .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Zonder verwachting met AH-actie naar toe gegaan en we zijn zeer verrast. Even hele vriendelijke bediening, het eten was heerlijk. Vooraf namen we brood en dat was achteraf teveel, maar wel heel lekker. Absoluut een aanrader, voor ons voor herhaling vatbaar!
Gj H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mooi restaurand,geweldig personeel,geen lange wachtijd,ete heel erg smakelijk,wij zeggen een topper!!
We gaan er zeker nog een aantal keren eten.
C. A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Via de AH actie met een vriendin bij Chique en Simpel geweest op dinsdag 29 November 2016.

Amuze van het huis (amuselepel aardappelsalade).
Voorgerechten Carpaccio en Tartaar zalm/garnalen/krab + dorade. Heerlijk en porties voldoende.
Hoofdgerecht biefstuk met courgette en sperziebonen. Goed gebakken, lekkere grill smaak en mals.
Bijgerechten inclusief en bestonden uit friet en salade.
Nagerecht zoet; panacotta met ijs en frambozensaus. Eenvoudig, maar prima.

Service is niet uitmuntend, maar redelijk tot goed. Het restaurant zat beneden bijna vol. Sfeer is gezellig.

Het is ons erg goed bevallen, dus al met al een aanrader!
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben er lekker en gezellig gegeten. Prettige bedining en het eten was erg lekker. Wel had de verwarming een graadje hoger gemogen.
Estherdownunder .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Laatste maand twee keer gegeten via AH actie. Heel erg lekker, kregen bij de tweede keer ook nog de optie om a la carte te eten maar hoefde van ons niet. Kaart AH actie was voor ons al erg goed. Zeer aardige en vlotte bediening. Gezellige sfeer en zeker van plan om ook buiten de AH actie een keer te gaan eten. Enorm goed bevallen en een aanrader!