Chique en Simpel

Heereweg 227 2161 BG Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Chique en Simpel

Sfeer en kwaliteit in de Bollenstreek

Gezellig gelegen in de Bollenstreek is Chique en Simpel een plek waar je laagdrempelig geniet van goed eten. Het restaurant heeft een moderne uitstraling, maar is gevestigd in een historisch pand. De bar vormt een centraal punt in het restaurant en creëert direct een gezellige sfeer. Op de eerste verdieping hebben wij een gezellige zaal met een oud Engelse uitstraling. In dit zaaltje kunt u met een groep een besloten feest, diner of receptie geven.

Meer informatie over restaurant Chique en Simpel

Elke dag geopend vanaf 17:00. Maandag gesloten. De keuken sluit om 22:00.

alex V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten, met een half Open keuken en goede bediening een erg goede ervaring gehad.
martineten .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We waren hier al eens geweest. Het eten was ook nu weer goed en de bediening was erg prettig. Als we weer eens in Lisse gaan eten dan zijn zij weer in beeld.
Paulette V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
MATIG !
We hebben deze week â la carte gegeten:
Amuze: weinig geraffineerd en de gastvrouw gaf ons niet de keuze tussen vis of vlees-zij maakte die keuze voor ons. Voorgerecht: tartaar met zalm was als een blok op de maag. Hoofdgerechten: maiskip was heerlijk, maar de gamba's: véél te veel peper erop gedaan.....en niet lekker! .....geen 'sorry' van de gastvrouw.....! Als gast met een AH-checque krijg je hier meer aandacht dan als je à la carte komt dineren......ongeacht het feit dat je bijna de duurste fles wijn besteld......zal lang duren voordat we terugkomen.......jammer!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gegeten van de AH actie het was super heerlijk we hebben genoten. Van ons krijgen ze een dikke 10 !! Mooi restaurant, leuke bediening wij komen zeker weer eens terug, een echte aanrader.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Jammer dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan met als bij-effect dat je gesprekken van de andere gasten letterlijk kan volgen. Je wordt ongewild betrokken bij anderen.
Cockywolff .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Vriendelijke bediening, goede uitleg bij de gerechten, gerechten mooi opgediend.Voldoende parkeergelegenheid, ook voor invaliden, in de omgeving van het restaurant.
Receptie K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten met een AH cheque. De bediening was prima. Er hing een gezellige sfeer. Kortom wij hebben genoten van het eten en we hebben een heerlijke avond gehad! We komen hier zeker nog een keer terug!
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Goede start met amuse en warm broodje. Enige minpuntje is dat er eten over blijft van de zeer riante porties.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Super Lekker gegeten van de AH actie. Vriendelijke gastvrouw en personeel. Ruim voldoende, wachttijden tussen de maaltijden zit genoeg tijd. Echt een aanrader ook wij komen hier zeker graag terug.
Kommer G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten.Gastvrij en vriendelijke bediening.Zeker voor herhaling vatbaar.Voor mensen die slecht ter been zijn misschien lastig omdat de toiletten boven zijn.Verder niets dan lof.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
gezellig restaurant, prima service en lekker eten
lieverse .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
betreft AH restaurant actie. Gegeten voorgerecht carpaccio van ossenhaas, hoofdgerecht vlees en dessert kaasplank was meer dan voortreffelijk. Behoorlijk grote porties en met name het kaasplankje was van uitstekende kwaliteit en keuze. Absoluut een aanrader.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gezellig, knus restaurant met hele vriendelijke bediening. Heel leuk is ook de open keuken. Het eten is ontzettend smakelijk en de borden mooi opgemaakt. Tussen de gangen zat precies genoeg tijd om lekker bij te kletsen en weer trek te krijgen in de volgende gang. Wij gaan beslist nog eens terug!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Via ah-actief met familie gegeten. Het voorgerecht had weinig smaak. Het hoofdgerecht was prima maar moest op smaak worden gebracht met peper en zout. Het nagerecht was lekker. We hebben een gezellige avond gehad.
De prijs/kwaliteitverhouding is aan de hoge kant in vergelijking met andere restaurants.
Mar_zon .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten maar vooral de bediening was zeer prettig! Hielden alles goed in de gaten, waren supervriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Helene L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was aardig. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Zeker voor herhaling vatbaar! Boven is ook leuk als je met een groep bent.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Goed eten in grote porties.
Tip: als je brood bestelt, doe dan één portie voor 2 personen. Je krijgt namelijk veel brood, maar betaalt ook per persoon.
Wij aten via de AH-restaurantactie. Als je iets niet zo lekker vindt, dan kun je van de kaart een alternatief bestellen. Goede service dus.
Wij vonden van het menu de entrecote van kloostervarken het minste gerecht.

Nogmaals: goed eten in grote porties met vriendelijke service.
mcastenmiller .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij Chique en Simplex. De bediening is super en het eten is geweldig. Jammer dat ik niet alles op kon. De paste met zeevruchten is een aanrader. Ik kom snel weer terug.
Hanja R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het is een heel goed restaurant, waar de bediening vriendelijk is en het eten voortreffelijk in een gezellig onderkomen.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ik heb voor een tweede keer tijdens de actie van de Albert Hein hier gegeten. Onze tafeldame herkende mij en gaf de optie (omdat het AH menu nog niet was veranderd) om eventueel van de reguliere kaart een gerecht te bestellen. Dit ook gedaan en heerlijk gegeten. Het personeel is zeer gastvriendelijk en geeft je het gevoel dat je een volwaardige klant bent omdat de 2 voor 1 actie. Tijdens het desert een vooruitblik gekregen op het nieuwe AH menu voor volgende week. Deze is zeer verassend en vraagt om een volgende keer.
Opvallend is dat Chique & Simpel een goed aanbod heeft voor vegetariërs .