Chique en Simpel

Heereweg 227 2161 BG Lisse Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van ossenhaas met pesto en oude kaas afgemaakt met een kruidencrostini
      Poke bowl vis: gerookte zalmfilet , gefrituurde butterfly garnaal, radijs, rettich,lente ui, komkommer en sesam – soja dressing
      Krokant gefrituurde brie met gebakken zure apppeltjes , pecanoten en dressing van vijgen
  • Hoofdgerechten
    • Tongrolletjes gevuld met zalm geparfumeerd met citroengras en botersaus
      Jack’s pepersteak: malse pepersteak met saus van Jack Daniels
      Op thaise wijze gebakken tofu met verse groenten met geurige basmati rijst
      Alle hoofdgerechten worden geserveerd met warme groenten, aardappelgarnituur en salade.
  • Nagerecht
    • Laat u verrassen door de chef met een heerlijk zoete creatie
      Selectie van verschillende soorten kazen (+ € 1,75)
      Heeft u allergieën? Laat het ons weten en in overleg met de keuken passen wij het gerecht aan.

Over het restaurant Chique en Simpel

Sfeer en kwaliteit in de Bollenstreek

Gezellig gelegen in de Bollenstreek is Chique en Simpel een plek waar je laagdrempelig geniet van goed eten. Het restaurant heeft een moderne uitstraling, maar is gevestigd in een historisch pand. De bar vormt een centraal punt in het restaurant en creëert direct een gezellige sfeer. Op de eerste verdieping hebben wij een gezellige zaal met een oud Engelse uitstraling. In dit zaaltje kunt u met een groep een besloten feest, diner of receptie geven.

Meer informatie over restaurant Chique en Simpel

Elke dag geopend vanaf 17:00. Maandag gesloten. De keuken sluit om 22:00.

9,1

Jouw recensie over het restaurant Chique en Simpel

Denise V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Het eten was prima maar niet heel bijzonder. Verder moesten we redelijk lang wachten op voor- en hoofdgerecht. Voor ons reden om de volgende keer eens een ander restaurant te bezoeken.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gezellig restaurant en vriendelijke bediening. Wij hadden menu via AH restaurantactie...welke heerlijk was. Aanrader..
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten
Loek G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Dit was mijn eerste bezoek, maar ik ben van plan terug te komen als ik weer in de buurt van Lisse ben. Dat zegt al genoeg misschien. De ontvangst was heel vriendelijk en ook daarna was de bediening zeer gastvrij en attent. Het was niet druk (misschien omdat het een WK-voetbalavond was), dus hoe de bediening het bij grote drukte doet kan ik niet beoordelen. Het restaurant is eenvoudig maar netjes en gezellig ingericht. De kaart is niet heel complex, maar er is zeker voldoende keuze. De gerechten werden mooi opgediend en waren zeer smakelijk. Leuk is dat de amuse werd afgestemd op het hoofdgerecht. Dit restaurant gebruikt gelukkig linnen servetten. We hadden een rustige plek en konden goed bijpraten. Dit is zeker een restaurant om terug te komen.
Arwil V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, zéér vriendelijke bediening. We komen zéker nog een keer terug!
Silvia S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Overheerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Fijne gerechten, aardige bediening. Prijs/kwaliteit verhouding goed.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Leuk restaurant met een prima kaart. Bediening is echt top! Kalfswang is echt een aanrader!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Door de weeks is er in het restaurant weinig personeel ( een bediening en een kok) De sfeer en de kwaliteit lijden er niet onder maar het wordt wel een stuk lastiger om iets bij te bestellen en ook blijf je dan wat langer met de vaat op je tafel zitten. Het zou iets efficiënter kunnen. De ene bediening loopt toch vaak met lege handen.
Voor de rest een prima restaurant waar we al meerdere malen gegeten hebben en ook zeker terug komen
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen en gezellig restaurant. Absolute aanrader
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het was heerlijk
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten en zeer gastvrije service.
Els I.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heb heerlijk gegeten, het fijne is ook dat ik aan kon geven
dat ik een maagverkleining heb zodoende werde de portie
Aangepast. Zeer vriendelijk en profioneel personeel
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Wij hebben weer een heerlijke avond gehad. Mooie en lekkere gerechten en er werd een heerlijk wijn bij geschonken.
We konden kiezen uit buiten eten op het ruimte terras of binnen. We kozen voor het laatste. Het terras zat vrij vol maar binnen was het lekker rustig. Chique en Simpel heeft een interessante kaart met heerlijke gerechten. Daarnaast worden er lekkere wijnen geschonken en is er een uitgebreide bierkaart.
D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We hebben heerlijk en smaakvol gegeten, prima bediening en prima keuken. Alles werd aan onze wensen aangepast. Gezellige sfeer in het restaurant.
Mariët S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gelachen met z'n allen.
Jan-Ria L.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Zoals gewoonlijk goed. Een Restaurant waar nog echt voor je wordt gekook met aandacht voor de gast.
Een aanrader. ???? Tot de volgende keer !
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellig, goed eten, lekkere wijn voor een redelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar. Alle tafels waren bezet, zelfs op een door-de-weekse avond.