Chique en Simpel

Heereweg 227 2161 BG Lisse Nederland Kaart

Over restaurant Chique en Simpel

Sfeer en kwaliteit in de Bollenstreek

Gezellig gelegen in de Bollenstreek is Chique en Simpel een plek waar je laagdrempelig geniet van goed eten. Het restaurant heeft een moderne uitstraling, maar is gevestigd in een historisch pand. De bar vormt een centraal punt in het restaurant en creëert direct een gezellige sfeer. Op de eerste verdieping hebben wij een gezellige zaal met een oud Engelse uitstraling. In dit zaaltje kunt u met een groep een besloten feest, diner of receptie geven.

Meer informatie over restaurant Chique en Simpel

Elke dag geopend vanaf 17:00. Maandag gesloten. De keuken sluit om 22:00.

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Gj H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
C. A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Via de AH actie met een vriendin bij Chique en Simpel geweest op dinsdag 29 November 2016.

Amuze van het huis (amuselepel aardappelsalade).
Voorgerechten Carpaccio en Tartaar zalm/garnalen/krab + dorade. Heerlijk en porties voldoende.
Hoofdgerecht biefstuk met courgette en sperziebonen. Goed gebakken, lekkere grill smaak en mals.
Bijgerechten inclusief en bestonden uit friet en salade.
Nagerecht zoet; panacotta met ijs en frambozensaus. Eenvoudig, maar prima.

Service is niet uitmuntend, maar redelijk tot goed. Het restaurant zat beneden bijna vol. Sfeer is gezellig.

Het is ons erg goed bevallen, dus al met al een aanrader!
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben er lekker en gezellig gegeten. Prettige bedining en het eten was erg lekker. Wel had de verwarming een graadje hoger gemogen.
Estherdownunder .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Laatste maand twee keer gegeten via AH actie. Heel erg lekker, kregen bij de tweede keer ook nog de optie om a la carte te eten maar hoefde van ons niet. Kaart AH actie was voor ons al erg goed. Zeer aardige en vlotte bediening. Gezellige sfeer en zeker van plan om ook buiten de AH actie een keer te gaan eten. Enorm goed bevallen en een aanrader!
Sandy C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben lekker gegeten. Wij waren alleen zeer verbaasd toen we een witte wijn bestelden er niet gevraagd werd of het een zoete of droge witte wijn moest zijn. Toen wij de wijn kregen vroegen wij nog of dit droge was omdat hier bij het bestellen niet naar was gevraagd. Hierop werd ons verteld dat klanten normaal aangeven dat ze zoete wijn willen hebben en in alle andere gevallen een klant gewoon altijd droge witte wijn krijgt.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het albert heijn - menu is een mooi visitekaartje van wat de kok hier klaarspeelt. Er is voldoende keus en men biedt aan om bij allergie of gewoonweg 'niet iets graag lusten' om iets anders klaar te maken in overleg. Binnen ons gezelschap van vier personen zowel de vlees- als de visgerechten [voor- en hoofd] gekozen als ook het 'zoet' en 'kaas' -nagerecht. Alle gerechten waren goed, zowel smaak, portie als opdiening. De dames van de bediening waren erg vriendelijk en attent zonder iets op te dringen. Kortom: we komen hier terug!
Fam_Briaire .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, alleen jammer dat er een koude tocht door de zaak heen ging. Hierdoor was het niet heel comfortabel. De bediening deed er echter alles aan om het probleem op te lossen.
André A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zaten er met de AH actie. Het was er vol en het duurde allemaal nogal lang. Personeel welwillend.
Het hield allemaal niet over. Al met al krap een zeventje.
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Via de AH actie hier met zijn viertjes gegeten. Je kon kiezen uit 3 voor- en 3 hoofdgerechten. Bij het dessert was de keuze zoet of kaas. Ook met de vegetariërs werd rekening gehouden.
De service was perfect en de gerechten kwamen vlot door. Het smaakte allemaal erg lekker en het was een gezellige avond. Voor herhaling vatbaar.
Rnaat .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Fijn restaurant om met vrienden uit eten te gaan. Goede service en prima eten. Even opletten dat als je brood bestelt, dan krijgt ieder twee (kleine) afbakbroodjes. Heerlijke broodjes, maar te veel brood per persoon, zeker als er een driegangenmenu volgt.
Mary.noordermeer .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Top, prima gegeten voor herhaling vatbaar????
Gerechten zien er uit als schilderijtjes,alleen de aardappelamuse had van mij achterwege mogen blijven.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig restaurant voor gewoon een avondje lekker uit. Medewerkers zijn vriendelijk en no-nonsense, maar hebben wel veel tafeltjes ter gelijkertijd te bedienen. Zo ging er een uur overeen tussen binnenkomst en opdienen van de eerste gang. Het eten smaakte goed, en had (zeker gezien de AH actie) een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Overall vind ik dit restaurant meer simpel dan chique, maar je kunt er gewoon gezellig en lekker eten voor weinig.
DrB .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met vier personen weer eens gegeten in dit restaurant. Zeker niet slecht maar helaas ook niet heel goed en vooral niet verrassend. Eerst een (betaald) lekker broodje, vervolgens een frisse amuse. De voorgerechten (carpaccio en paddenstoelensoep) waren goed maar risicoloos. De kwaliteit van het ene hoofdgerecht (biefstuk) viel me wat tegen: een beetje zenig. Het andere (pasta) was goed. Op het nagerecht (zoet of naar keuze koffie) was weinig aan te merken.
Vanwege de drukte moesten we soms erg lang op de volgende gang wachten, en was het behoorlijk rumoerig. Het restaurant ziet er prima uit.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goede keuzemogelijkheid uit het menu van de Albert Heijnactie.
Bediening was vriendelijk en professioneel.
Kwaliteit van de gerechten erg goed.
Yoparo3515 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellige locatie, vriendelijk personeel, service was uitstekend, het eten voortreffelijk en zeer gevarieerd, zeker voor herhaling vatbaar.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gegeten in het kader van de AH restaurantactie en getrokken door de goede recenties. Was over het algemeen een teleurstelling ondanks een mooi menu. De Ierse biefstuk was veel te rood gebakken. Onze klacht hierover werd op zich prima opgelost door het direct vervangen van het hoofdgerecht. De toon ( smaak) was echter al gezet. De bediening is vriendelijk en professioneel.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
De bediening was zeer vriendelijk en we werden netjes ontvangen. De ambiance was prettig, niet te rustig maar ook niet te druk. Men bood ons een heerlijke amuse van het huis en het eten was met zorg bereid en daardoor heerlijk van smaak. De porties waren voldoende. Zeker een aanrader en wij gaan zeker nog eens heen.
Deksij .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een restaurant dat klantvriendelijkheid en eerlijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Actie of niet je krijgt gewoon een normale klantbehandeling zoals het hoort met een goede kwaliteit eten. Bravo gewoon zo doorgaan. Dit restaurant is een aanrader.
Tinyderoode .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
was echt heerlijk eten de kok krijgt van ons een pluim heeft er goed werk van gemaakt de bediening was ook leuk de hele familie was tevreden
Wienanda D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vantevoren een vraag gesteld in verband met allergie, werd binnen een uur gebeld met antwoord. Toen we er waren werd er op alle mogelijke manieren rekening mee gehouden, complimenten! Eten was goed, niet heel bijzonder, maar wel lekker. Aanrader voor een gezellig avondje uit eten!