Chique en Simpel

Heereweg 227 2161 BG Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Chique en Simpel

Sfeer en kwaliteit in de Bollenstreek

Gezellig gelegen in de Bollenstreek is Chique en Simpel een plek waar je laagdrempelig geniet van goed eten. Het restaurant heeft een moderne uitstraling, maar is gevestigd in een historisch pand. De bar vormt een centraal punt in het restaurant en creëert direct een gezellige sfeer. Op de eerste verdieping hebben wij een gezellige zaal met een oud Engelse uitstraling. In dit zaaltje kunt u met een groep een besloten feest, diner of receptie geven.

Meer informatie over restaurant Chique en Simpel

Elke dag geopend vanaf 17:00. Maandag gesloten. De keuken sluit om 22:00.

Jouw recensie over het restaurant Chique en Simpel

marijke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
AH zegelkaart verzilverd en voor de eerste keer naar Chique en Simpel. We voelden ons in de watten gelegd. Super gastvrouwen, goed eten en prima sfeertje.
Aanrader dus!
Alma H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heel vriendelijke bediening en we hebben echt heel erg lekker gegeten. Daardoor een ontzettend leuke en gezellig avond gehad. Absoluut een aanrader!!
Fia W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lisette W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We werden prima ontvangen en we hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel attent. Zeker een aanrader, en we komen graag nog een keertje terug.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was al weer een tijdje geleden dat we hier gegeten hadden, het werd dus hoog tijd voor een avond genieten. Onlangs is de kaart vernieuwd en er stonden, voor ons, een aantal verrassende nieuwe gerechten op. Wij kozen er ook een wijnarrangement bij. Alles smaakte gewoon erg goed, mooie en smaakvolle gerechten en heerlijke bijpassende wijnen. Een hartelijke ontvangst en uitstekende bediening en het was ook nog eens lekker druk op de zondagavond. Wat wil je nog meer. Wij hebben een top avond gehad.
wac.prins .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een heel gezellige avond gehad in een fijne omgeving, met vriendelijke bediening en heerlijke gerechten van het AH-actie menu.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
In dit restaurant heb ik wel eens beter gegeten. Ik had het idee dat het menu was aangepast aan de
AH actie, en aardappelsalade als amuse is geen reclame.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Goede sfeer, fijne locatie, deskundig personeel. Hier ga ik meer uit eten.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het etten was goed en er werd alles netjes op gediend. Allen de prijs van de wijn was wel aan de hoge kant.
De ontvangst was goed.
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de ontvangst en bediening was heel vriendelijk, een gezellige locatie, komen zeker nog eens terug.
AJKC .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een gezellige restaurant, met een zeer vriendelijke bediening. Je zit er lekker.
Het eten is niet slecht, maar niet bijzonder of speciaal. Bijvoorbeeld de vegetarische curry, lekker maar eenvoudig, evenals de entrecote. De tonijn en carpaccio vooraf waren heerlijk.
Susann L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel simpel. vegetarisch eten was saai, wok groente en rijst zonder fantasie. Voorgerecht en nagerecht waren oke, goed. Er waren twee groepen in dezelfde ruimte en dezelfde tijd gereserveerd. Daarom waren er te weinig tafels en moesten we genoegen nemen met een smalle sitetafel of plank. Wij waren van de AH actie, kon je duidelijk zien. Was in het geheel niet in verhouding met de prijs van 38.75.
Eduart D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Erg fijn en lekker gegeten! Attent en vriendelijk personeel. Gegeten met de AH restaurant aktie. Het eten smaakte ons heerlijk.
p.buschgens .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was een top avond bij Chique en Simpel, en het eten was ook heerlijk.
Vriendelijk personeel, de toetjes waren ook zalig wij komen hier geregeld
en dat blijven we ook doen, de Ah aanbieding is een aanrader.
wilfred1962 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heb hier nu een aantal keren gegeten en moet zeggen dat het eten eerlijk puur en zonder al te veel opsmuk is. Je eet hier altijd goed tegen een goed prijs. de entourage en sfeer zijn dik in orde evenals de bediening
John V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Na een warm welkom, lekker gegeten. In het restantant hangt een goede warme sfeer. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Komen zeker terug voor een gezellig en lekker diner.
paul-cox .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goed ontvangst ,
bediening was heel vriendelijk , ik ben vegetariër hier werd rekening mee gehouden,
al met al een gezellige avond en heerlijk gegeten,
wij wonen in Limburg maar als we in de buurt zijn zullen we zeker terug gaan .
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hij hebben hier gegeten met de AH bon. We vonden het menu leuk omdat je bij alle 3 de gangen kunt kiezen uit iets orgineels ipv wat een hoop andere restaurants aanbieden met de AH actie. De gerechten waren bijzonder en we hebben er van genoten. We zouden zelf alleen bij de tonijn voor de Japanse dressing uit een heel klein plastic flesje niet op het gerecht leggen. Uiteraard snap ik de gedachte dat men dan zelf kan bepalen hoeveel men neemt maar is dat niet met alle dressings zo en dan os het apart serveren op je gerecht toch vreemd zeker als het je niet opvalt en je ermee in je mond zit. We hadden heerlijke pasta met mosselen, krab en garnalen en goed qua smaak en ruim van vis. Zelf had ik minder saus (zoveel het leek wel soep) en minder uien denk ik lekkerder gevonden maar mijn man was tevreden. Het nagerecht was echt heerlijk want we zijn erg gek zijn op aardbeien, mango (ik) en brownie. De bediening was prima de wachttijden ook goed. Want ik was nogal vol van het heerlijke broodje vooraf en de pasta en wilde nog wachten voor het dessert kwam en dat was geen probleem ook al waren we de laatste omdat we ook niet zo vroeg kwamen. De vrouw van de bediening was zeer vriendelijk bij het afscheid.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ontvangst is zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke gerechten en sfeervol opgediend. Hoeveelheid voldoende. Voor herhaling vatbaar.
gkampvol .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Goed eten en zeer vriendelijke bediening. Goede ambiance. Niet teveel geluid, goed met elkaar te praten. G

Al met al zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.