Chique en Simpel

Heereweg 227 2161 BG Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Chique en Simpel

Sfeer en kwaliteit in de Bollenstreek

Gezellig gelegen in de Bollenstreek is Chique en Simpel een plek waar je laagdrempelig geniet van goed eten. Het restaurant heeft een moderne uitstraling, maar is gevestigd in een historisch pand. De bar vormt een centraal punt in het restaurant en creëert direct een gezellige sfeer. Op de eerste verdieping hebben wij een gezellige zaal met een oud Engelse uitstraling. In dit zaaltje kunt u met een groep een besloten feest, diner of receptie geven.

Meer informatie over restaurant Chique en Simpel

Elke dag geopend vanaf 17:00. Maandag gesloten. De keuken sluit om 22:00.

9,1

Jouw recensie over het restaurant Chique en Simpel

Joost V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Het eten was super! Komen graag weer terug.
m.kossen2 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prima sfeer en voor herhaling vatbaar. Mogelijkheid van een karaf kraanwater naast een glas wijn of iets anders zou gewenst zijn.
s.m.sedelaar S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
geen
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening. Omdat we 45 jaar getrouwd waren kregen we een gratis drankje toe.
Helga J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ondanks dat er een grote groep in het restaurant was liep alles rustig en goed georganiseerd. Heerlijk gegeten , heerlijke bijlage :gebakken aardappels en salade Waar je niet extra voor hoeft te betalen.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bijzonder vriendelijke ontvangst. De gerechten zijn smaakvol en worden aantrekkelijk opgediend.
Wij hebben als hoofdgerecht een currygerecht genomen en dat werd geserveerd in een oranje pan waardoor het gerecht langer warm bleef.
Emiel H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Chic interieur. Simpel eten. Maar veel te duur voor de kwaliteit. Maar eetcafe dan haute cuisine. En de biefstuk was helemaal ongekruid...geen zout & peper zelfs. Teleurstellend.
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Naar aanleiding van de AH restaurantactie hier gegeten. Hartelijk ontvangen door de eigenaresse. We kregen een aanbieding van een fles Franse wijn die vervangen zou worden en wij kozen voor de rode wijn. Die smaakte heerlijk. Fles niet leeg gekregen, dus die mocht mee naar huis. Vooraf kozen wij een carpaccio en een gemarineerde haloumi. Dat smaakte heerlijk. Beide kozen wij voor de kalfsbiefstuk en die smaakte ook voortreffelijk. Daarbij werden gebakken aardappels en een frisse salade geserveerd. Dessert was de zoete verrassing van de chef: vanille-ijs met aardbeien en slagroom.
De bediening was prima en vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug bij Chique & Simpel.
jacqueline_smink .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Je hoeft niet te wachten als je iets wil, ze houden hun gasten in de gaten en je wordt heel goed en netjes bediend
Co D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
graag peper en zout op tafel.eten was flauw
minder jus/saus bij', t vlees.saus onherkenbaar,geen smaak
bakje salade stelt niets voor.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Geluidsniveau komt door de akoestiek. Prima gegeten, goede kwaliteit en vriendelijke bediening. Gezellig om hier een leuk hapje te eten.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige warme omgeving. De bediening was heel voorkomend en vriendelijk.
We komen vast nog een keer terug.
yoparo3515 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Evenals de vorige keren weer een gezellige avond gehad met voortreffelijk eten. De kaart was weer gewijzigd en zeer smaakvol. Kom hier zeker weer terug.
Kelly P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Kan alleen maar positief zijn! Eten was heerlijk en personeel zeer vriendelijk dikke 10 krijgen ze van mij. Uitstraling van het restaurant is warm en huiselijk
Pau .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goede sfeer en gezellig.
Wel jammer dat er teveel zoetzure saus verwerkt was in het voorgerecht van zalm met crabsalade waardoor de, toch wat subtiele, smaken van zalm en krab geen enkele rol meer speelden.
De prijs (50% korting met AH restaurant bon) was nu prima. Maar dit AH- menu zou normaal niet voor de dubbele prijs aangeboden kunnen worden.
leo H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Toilet boven, nietmakkelijk voor ouderen!
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
top, heerlijk gegeten. eerst tafel op 1 hoog aangeboden maar na aangeven aanwezigheid oudere dame en problemen traplopen dit direct opgepakt en een tafeltje beneden geregeld. prima service overall
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heel vriendelijke ontvangst en genoten van het heerlijke menu.
Voor herhaling vatbaar!
We hopen er nog eens van te genieten.
marijke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
AH zegelkaart verzilverd en voor de eerste keer naar Chique en Simpel. We voelden ons in de watten gelegd. Super gastvrouwen, goed eten en prima sfeertje.
Aanrader dus!
Alma H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heel vriendelijke bediening en we hebben echt heel erg lekker gegeten. Daardoor een ontzettend leuke en gezellig avond gehad. Absoluut een aanrader!!