Chique en Simpel

Heereweg 227 2161 BG Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Chique en Simpel

Sfeer en kwaliteit in de Bollenstreek

Gezellig gelegen in de Bollenstreek is Chique en Simpel een plek waar je laagdrempelig geniet van goed eten. Het restaurant heeft een moderne uitstraling, maar is gevestigd in een historisch pand. De bar vormt een centraal punt in het restaurant en creëert direct een gezellige sfeer. Op de eerste verdieping hebben wij een gezellige zaal met een oud Engelse uitstraling. In dit zaaltje kunt u met een groep een besloten feest, diner of receptie geven.

Meer informatie over restaurant Chique en Simpel

Elke dag geopend vanaf 17:00. Maandag gesloten. De keuken sluit om 22:00.

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
missmc .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Kwaliteit en prijs kwamen hier niet overeen. A la carte gegeten, maar voor de 105 euro die wij met z'n tweeen hebben uitgegeven was het eten ok. Voor die prijs gaan we volgende keer liever ergens anders eten.
mcastenmiller .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij Chique en Simplex. Je wordt ontvangen alsof je oude vrienden bent, maar daarnaast is de bediening uiterst professioneel. Het verrassingsmenu was inderdaad een verrassing en van uitstekende kwaliteit. We komen zeker terug.
J. ..
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wij zijn met zijn tweeën gaan eten en hebben gebruik gemaakt van de Lekker Lisse 1+ 1 actie. Van te voren heb ik via de mail al contact gezocht over het menu. Als vegetariër vond ik het positief dat er bij deze actie standaard een vegetarisch menu is opgenomen. Daar kunnen veel andere restaurants een voorbeeld aan nemen. Omdat ik niet zeker wist of de kaas vegetarisch gestremd zou zijn, heb ik dit dus via de mail gevraagd. Al snel kreeg ik als antwoord dat ze dat niet zijn, maar dat er wel vegetarische kaas speciaal in huis gehaald kan worden, als ik het tijdig door zou geven bij de reservering. Dit was al een positieve ervaring op zich!
De ontvangst en bediening was erg enthousiast en goed. We werden vlot bediend en het eten was uitstekend! Wij zijn kritische eters en dit smaakte duidelijk naar meer. Bij het dessert nam ik het kaasplankje en er werd zelfs gevraagd of ik in de keuken wilde kijken op de etiketten of de kaas inderdaad goed was. Inmiddels zo vol van vertrouwen heb ik dit aanbod afgeslagen, omdat ik genoeg vertrouwen had in het personeel.
Samengevat: wij hebben heerlijk gegeten in een restaurant waar we uitstekend werden geholpen. Echt een aanrader! Zeker ook voor vegetariërs geschikt!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Dit was niet de eerste keer dat we hier aten en zeker niet de laatste keer. Het was goed dat we tijdig gereserveerd hadden want het restaurant zat gewoon vol, op beide verdiepingen! Wij kregen een plek boven en daar was het lekker rustig. Vader en dochter deden daar hun uiterste best om het de gasten naar het zin te maken. Dat lukte goed, ondanks de drukte. Wij hadden gekozen voor het speciale drie-gangen menu in het kader van "Lekker Lisse' en dat smaakte erg goed. Ook de wijnen die bij de gerechten geschonken werden, pasten hier perfect bij. Lisse heeft veel keus qua restaurants en Chique en Simpel staat in onze Top 3!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima eten, warme en voorkomende bediening. Erg gezellig.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
De sfeer is goed en de bediening erg prettig: persoonlijk, hartelijk. 'Meneer Kaktus' maakte ons aan het lachen en was op een heel natuurlijke manier de vrolijke noot. Eten was fantastisch [drie verschillende gerechten geproefd aan onze tafel en alle drie even goed]. We kwamen voor de februari-actie 'twee voor een' en de menukaart voor deze actie was goed en voldoende gevarieerd. We gaan hier zeker nog eens terugkomen!
Jacoba S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
GEWELDIG heel prettige bediening heel voorkomend en zeker aanrader voor een avond genieten. Wij komen zeker terug en bevelen het met plezieraan bij onze vrienden en kennissen.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goede, leuke en vriendelijke bediening. Kwaliteit eten perfect (perfecte biefstuk) en leuke ambiance. Zeker een aanrader en komen vast een keer terug.
DeBron .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten.. alles was even lekker! we zaten boven wat erg sfeervol is. de bediening was ook zeer vriendelijk al met al een hele leuke avond!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een heel gezellig en knus restaurant.
Bij binnenkomst keurig ontvangen en je jas werd aangenomen daar kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen. Wij hebben er erg lekker gegeten en de bediening was top, erg vriendelijke mensen.
m.kossen2 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst, leuk tafeltje, heerlijk eten en prima service. Complimenten voor de organisatie van beide medewerkers in de bediening. Het was vrij druk in het restaurant, maar ondanks dat werd iedereen vlot geholpen, werden de tafels netjes uitgeruimd, ingedekt en was er ook nog tijd voor een praatje hier en daar. Helemaal nergens iets op aan te merken, daarom komen we zeker terug (reservering volgt snel). Top!
Jordy S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
AH actie gegeten goed genoten ervan! Een van de meest malse biefstukken die ik ooit gegeten en het kaasplankje was top! Ik zal hier zeker vaker terug komen!
Daydream .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vriendelijke bediening, goede sfeervolle ambiance. Met dieetwensen werd serieus omgegaan.
Zalm op preibedje was heerlijk, toetje verrassend lekker vooral het stoofpeertjesijs.
We komen hier zeker terug!
harry D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
heerlijk gegeten op 21 januari met mn vrouw voor de ah actie, goede bediening en voortreffelijk eten, zeker een aanrader voor iedereen. vooral de pannacotta was heerlijk
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Afgelopen zaterdag weer bij Chique & Simpel gegeten. Keurige ontvangst waar de jassen netjes worden aangenomen. De amuze was vol van smaak waardoor je meteen trek krijgt in meer. Voor had ik de carpaccio, goed gekruid, en heerlijk afgemaakt met old amsterdam. Als hoofdgerecht de Ierse biefstuk gegeten, deze was goed gebakken niet te rood en niet te doorbakken gewoon perfect. Bij het verassingsdessert zag je dat er met "echte" vanille wordt gewerkt, alleen hierom is het al onwijs lekker. Bediening was erg keurig, schonk lekkere wijnen/bieren. Dus wij hadden weer een heerlijk avondje uit. Wij komen hier zeker terug!
keesvl .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Dit was de tweede keer dat we hier aten en weer waren we zeer tevreden. Goede ontvangst, heerlijke gerechten. Wij komen zeker weer!
Nirak74 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op 21 januari hebben wij hier gegeten met de albert Heijn actie.
Dit was de tweede x dat we hier gegeten hebben. De eerste keer was fantastisch !
Echter gisteravond was het zo enorm slecht .... vooraf carpaccio hier zat totaal geen smaak aan.. heel waterig. Hoofdgerecht hadden we een pasta met kaas en gedroogde tomaten. De pasta droop in de saus, bij iedere hap moet je je halve gezicht schoon maken van alle saus die langs je gezicht droop. Daarbij zat er een hele vieze soort zoete smaak aan.
Alle hoop gevestigd op het toetje.. dit was een verrassing : Ijs met pannacotta.. en bessensaus. De saus was aardig maar de pannacotta onder het ijs was alsof je een taai stukje taart aan het eten was. Het was echt enorm slecht ! We komen echt nooit meer terug. Het personeel was wel super vriendelijk.
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een hele leuke en gezellige bediening. Zowel voor/hoofd als nagerecht was fantastisch. Voor hethaling vatbaar!
Carmela P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Overheerlijk gegeten via de ah restaurant actie. Amuse van de zaak gekregen, vriendelijke bediening en gezellige sfeer! Voor de kinderen zonder problemen een aangepast menu gekregen! tot de volgende keer!
Willemien H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Nog even snel een keer uit eten met de AH aktie. Het werd een avondvullend driegaangen menu. Een vol restaurant met 2 mensen in de bediening, ja dan word het toch iets langer wachten op het volgende gerecht. Maar het was het wachten waard. Heerlijk gegeten en gedronken. Alleen de amuse viel iets tegen. Verder niets dan lof. Wij komen zeker terug.