Chinny

Hoogstraat 160 3011 PV Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chinny

Bxr .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Hoewel ik al jaren in Rotterdam woon, had ik nooit eerder bij Chinny gegeten. Maar toen ik op de Hoogstraat was en het ineens begon te regenen, stapten we naar binnen en bestelden een paar broodjes. Er is een grote keus aan vlees maar wie daar niet van houdt heeft toch keus genoeg. We bestelden een paar broodjes tahoe en ik hield mijn vingers gekruist. "Gaat u vast zitten. we komen het brengen." Oké, aan de service mankeert in ieder geval niets. Vriendelijke mensen en ze waren nog snel ook. Ik keek zo om mij heen... Mooie tent voor een eethuisje... Vreemd dat ik niet eerder naar binnen ben gestapt.... En toen kwamen de broodjes. Heerlijk warm en men is daar zeker niet gierig. Het rook goed en smaakte nog veel beter. Met als gevolg dat we nog maar een paar broodjes bestelden. Een echte aanraden voor wie tijdens het winkelen even iets wil eten. Het was er schoon en het is een ruime zaak met naast de standaard plekken ook op een verhoging een lange rij zitplaatsen aan het raam, waar we prima zaten. De prijs/kwaliteit-verhouding was uitstekend.

We komen zeker terug.
Christine77 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Vandaag weer eens een keertje wezen winkelen in Rotterdam. De lucht was bewolkt en de temperatuur rond de 14*C. Dus een pittig snackje ging er wel in. Een broodje Moksie Metie leek ons heel toepasselijk en vandaar dat we bij Chinny terecht kwamen in de Hoogstraat. Ik had er vroeger ook wel eens wat gegeten en was er destijds niet zo van onder de indruk en ik had achteraf gezien liever een frietje genomen van Bram L. maar goed die zaak ligt door de renovatie plannen ter plekke in puin. Om terug te komen op de Moksie Metie...... die smaakte mij zowel als mijn mede snack-genoot goed. En de prijs inclusief een Fernandes drankje € 4,80. Maar ja... het blijft slechts een snackje n'est-ce pas?
J.E. V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Eenvoudig Surinaams eethuis. Kwam hier vroeger veel. Helaas is mijn laatste bezoek niet goed bevallen. Lemper - broodje pom - broodje Bakkeljauw smaakten lang niet zo goed als vroeger. Hopelijk is de vaste kok even op vakantie, anders verwacht ik dat het hier steeds minder druk zal worden.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Gisteren in de lunchpauze met een collega wat gegeten. De collega had twee broodjes warm vlees. Deze waren warm en daar was alles mee gezegd. Geen smaak, geen pit niks.
Ik zelf had een bara kip kerrie en een broodje chachieuw. Kip kerrie was erg droog. Bara was moddervet. Charchieuw was lekker van smaak maar ook erg droog. Ga hier niet meer naar toe.
Aadjuh .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Gisteren een roti kipfilet meegenomen.Hij was heerlijk.
lekkere kipfilet aardappels,ei en groentes.
De sambal was lekker heet.
Heb deze op de Hoogstraat in Rotterdam gekocht.
Proefus .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
De aankleding maakt me allemaal niet zo uit, maar eten eten was echt niet lekker. Vooral de Telo was heel slecht. Was te kort gefrituurd en ook de bakkeljouw is de minste die ik ooit geproefd heb. Hier kom ik niet meer terug.
Ger W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Heb chinny nu een paar keer een kans gegeven maar bah! Ik weet niet wat ze met de broodjes doen maar veel aandacht en liefde is er niet ingestoken. Alle broodjes smaken zo'n beetje hetzelfde, ik heb veel Surinaamse broodjes gegeten in veel verschillende Surinaamse zaken maar dit is toch wel één van de dieptepunten. De service was onpersoonlijk en ongeïnteresseerd je kreeg het gevoel alsof je zo snel mogelijk weer weg moest omdat je ze verstoorde in een gesprek of iets. één lichtpuntje is de inrichting dat ziet er wel leuk en kleurig uit maar is niet de moeite waard er is zoveel beter in r'dam !