Chinny

Lijnbaan 41 3012 EK Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chinny

Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Tijdens de lunchpauze een broodje gegeten met een collega: hij een broodje zout vlees en ik een broodje kip kerrie met sambal. We hebben allebei heerlijk gegeten. Service was vriendelijk en, niet onbelangrijk, snel. Het meubilair is wat verouderd, maar daar kom je niet voor. Wel voor de heerlijke broodjes!
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Teleurstellend. Moksi meti met bami afgehaald en was thuis al lauw. Spek was flauw, slap en heel vet ipv krokant. Tja sieuw was taai en de kip hard en droog. De bami is ook flauw van smaak. De fachong-worst was wel lekker van smaak maar tevens aan de harde/taaie kant. De hoeveelheid die je krijgt voor €8,- vind ik ook aan de magere kant.
Service- en klantgerichtheid is ver te zoeken. De bediening is kortaf en komt nors over. De toko zelf is niet echt schoon en oogt niet fris.
Zonde van het geld... Mij zie je hier niet meer...
Stevendebeven .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Hier vaak afgehaald. Voor een vegetarische roti moet je hier zijn, smaakt erg goed. Ook de Samosa is een aanrader. Enige minpunt is dat het erg afhankelijk is van degene wie je helpt hoeveel je krijgt. Soms is het bakje goed vol, maar soms ook maar voor de helft (en je wil een volle bak, zo lekker is het!).
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
chinny is een prima zaak voor een goed surinaams broodje of een snelle roti. Eten is van goede kwaliteit, ook de vegetarische gerechten zijn prima.
verder blijft het een afhaal/broodjes zaak dus is geen volledig restaurant zowel in decor als bediening.
Niesha D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Het enige wat lekker is, zijn de belegde broodjes (vooral de kip kerrie). Voor de maaltijden kan je beter ergens anders heen. Het personeel heeft er niet altijd evenveel zin in en dat merk je. Het decor is saai en alledaags.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Afgelopen zomer gegeten na een dagje Antwerpen en onderweg tijdens de terugreis een tussenstop gemaakt te hebben. Met het eten was absoluut niks mis, integendeel zelfs. Ik had hier roti gegeten met kip en smaakte erg lekker. De sambal was heerlijk pittig en ook het broodje Tja Sieuw wat ik na mijn bezoek had meegenomen smaakte goed. Over de service was ik iets minder te spreken. Het personeel kwam in mijn ogen niet echt vriendelijk over. Ze bleven op zich wel beleefd tegen mij praten, maar tegelijkertijd leek het wel of ze meer zaten te wachten totdat ik mijn roti op had gegeten en weer ging vertrekken. Werd op die manier ook in de gaten gehouden en helemaal omdat ik daar als één van de weinigen zat. Klantvriendelijkheid was in dat op zicht dus ver te zoeken en zelfs een glimlach kon er niet af. Decor was zeer eenvoudig en voelde nogal plakkerig aan. Meubilair was versleten en de poten van de houten stoel waar ik op zat, waren niet allemaal precies gelijk qua hoogte met als gevolg een licht wankelende stoel. Erg jammer allemaal, zeker omdat het eten daar absoluut niet verkeerd is. Mag dus nog wat aan gebeuren, maar toch voor wat betreft het eten is het nog te doen. Misschien meer een tent waar je beter eten kan halen en meenemen.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Ziet er niet heel fris uit, de service is wat gehaast en het eten sja, alles wordt volgens mij even opgewarmd in de magnetron.. mijn bara was helemaal taai en slap..
Mij zie je er niet meer terug.
Awakati .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
De Surinaamse broodjes (waaronder zoutvlees, cha sieuw en bakkeljauw) van Chinny zijn oké, niets meer en niets minder. De prijzen zijn er prima.