Chinny's Broodjeszaak (Alexandrium)

Watermanweg 3 3067 GA Rotterdam Nederland Kaart
31-102205599

Meer informatie over restaurant Chinny's Broodjeszaak (Alexandrium)

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 18:00
6,9
7,2
Marlon B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Aan het begin van het weekend even geluncht bij Chinny's Broodjeszaak in woon-winkelcentrum Alexandrium. Broodje pom en broodje bakkeljauw smaakten perfect. Tezamen met een dawet, een blikje cola (zero), het zonnige terras en de vriendelijke service was het alsof je in Suriname aan de waterkant of bij Swit Mofo aan het fontein Valliantsplein je broodje zat te nuttigen. Exact zoals je dat van een Surinaamse broodjeszaak "moet" verwachten. De pastei echter was minder, niet vers en in de magnetron opgewarmd. Het meubilair is verder niet nieuw, niet modern, wel passend bij dit type broodjeszaken. Maar goed daar kom je niet voor. Mooi gebouwtje is het verder; Zeppelin-vormig luchtschip die na het shoppen voor heerlijke Surinaamse broodjes zorgt...dus als je eens van plan ben naar Suriname op vakantie te gaan, weet waar je o.a. kunt starten v.w.b. je broodje ontbijt of -lunch :-)
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zaterdag hier een broodje spek gegeten. Nog nooit zo weinig vlees op een broodje gekregen bij een Surinaamse broodjeszaak. Het vlees werd in de magnetron opgewarmd terwijl je stond te wachten voor de balie. Grote hompen, waarvan het zwoerd taai en rubberig smaakte. Smakeloos ook, en niet warm. Helaas, geen aanbeveling en ik ga hier zeker niet terug. Jammer, ik ben namelijk gek op Surinaamse broodjes.
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We zijn hier nu al een aantal keer een broodje gaan halen. De broodjes zijn gewoon lekker, niets bijzonders. De dawet valt een beetje tegen en raad ik hierbij af, want je proeft dat het gewoon aangemaakt is met siroop en dat is jammer. Wat ik eigenlijk nog erger vind is dat de persoon die daar werkt (waarschijnlijk de eigenaar) altijd chagrijnig overkomt. Hij werkt gehaast en geeft je het gevoel dat hij het te druk heeft om je te helpen terwijl er geen andere klanten aanwezig zijn. Heel apart vond ik dat. Een beetje vriendelijkheid zou de zaak zeker meer opleveren.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Heerlijk rustig gelegen terrasje bij Alexandrium. Heb hier met mijn Surinaamse schoonmoeder gegeten en we hebben echt gesmuld. Zij een broodje cha siew en bakkeljauw (flinke broodjes) en ik een overheerlijke Moksie Meti schotel met nasi. We waren echt blij verrast met de kwaliteit en smaak van het eten en ik kom zeker weer een keertje terug als ik bij Alexandrium ga shoppen. Goed betaalbaar en flinke porties. Aanrader!